Jump to content

Vw Golf V Gti


dragoslk

Postare recomandată

exact cum zice si adrian, diferenta de la 280 la +300 e destul de mare dpdv finaciar...

Link către comentariu
  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dragoslk

    81

  • Alex@Audi

    13

  • Adrian@revo

    5

  • lile

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina fuge asa superchip-uita :)

Da, trecerea de 300 de cp e destul de costisitoare, si la ce aglomerat e bucurestiul nu stiu cat de mult as putea sa ma bucur de o putere asa mare...Astept sa se mai incalzeasca , ca daca tot o sa mai derapeze cum derapeaza acum, imi pun LSD .

Masina imi place tot mai mult cu fiecare km parcurs. :wub:

Link către comentariu
  • Administrator

dragos, un set de suspensii - eventual reglabile - iti pot imbunatati considerabil aderenta, fara sa pui LSD... alaturi de 18" cu pneuri competente

Fusco a ajuns la 340cp si abia acum (nu mai stiu dc i-a venit) pune LSD-ul...

Link către comentariu

Intradevar de la 280 in sus devine abrupta panta si nu merita daca vrei sa te opresti imediat dupa. Dar daca vrei sa mergi si mai departe de 300 e doar o treapta pe care trebuie sa o urci.

LSD ul nu face minuni si te ajuta doar in cazurile in care o roata pierde aderenta. Cum zice si dudu mai intai ar trebui sa umblii la suspesie si anvelope.

Link către comentariu

si la frane !

dudu, fusco vroia LSD de mult...doar ca acum a gasit ocazia. peste 250 de cai, daca vrei plecari bune, trebuie LSD.

spb, treapta aia de la 280 la 300 e destul de inalta dpdv finaciar. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

LSD-ul ajuta in primul rand pe virajele luate in forta, de exemplu "track days" (dar nu numai). Pentru Drag Racing contributia sa nu este asa de mare, un set de anvelope super aderente dau un rezultat mult mai bun (de ex. R888). Insa ideal ar fi si una si alta :-)

Cat despre "the K04 job" se poate ajunge la 340-350 Bhp, diferenta fata de ~280 Cp cu K03 fiind destul de consistenta :-)

Link către comentariu
dragos, un set de suspensii - eventual reglabile - iti pot imbunatati considerabil aderenta, fara sa pui LSD... alaturi de 18" cu pneuri competente

Fusco a ajuns la 340cp si abia acum (nu mai stiu dc i-a venit) pune LSD-ul...

ai mers cu lsd sa vezi cum este?eu zic ca e o diferenta destul de mare......

Link către comentariu

O decizie in legatura cu lsd o sa iau dupa ce isi monteaza fusco...astept feedback de la el.

Link către comentariu

pot sa iti zic si eu ca am si eu lsd si e altceva nu numai pe curbe sau ud se simte.plecarile o sa le faci altfel daca ai si niste cauciucuri bune.nu o sa mai patinezi atat in gol.mai pui din putere jos.bafta

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

un autoblocant dupa cum ii spune si numele chiar isi face treaba mai ales daca ai trecut de 200 cai pe tractiune fata.

tricuri precum sa desumfli rotile sau sa umblii la jante sau suspensie te ajuta dar cel mai mare aport il are tot un autoblocant. el incercand sa blocheze roata care patineaza distribuind "egal" puterea pe cele 2 roti motrice.

daca mai sunt si drumuri virajate atunci cu o experienta in ale covrigului credeti-ma facem minuni!

acum na sa nu credeti ca daca sari de 300 cai in sus si ti-ai pus autoblocnat cand pleci tare in forta de la semafor nu o sa iti patineze deloc si o sa pleci ca o masina 4x4. astea sunt povesti!

pentru a ajunge sus trebuie sa iti construiesti propria scara treapta cu treapta. autoblocantu este una din treptele importante precum si suspensia si franele....

bafta la modificat

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

I-am facut revizia de 70.000 km , chiar daca are 68.000 km,ulei mobil 1 5w30, filtre mann: ulei, benzina, polen, curatat filtrul aer si antigel m-a costat 500 lei fara manopera.

In curand poze noi...

Link către comentariu

Dragos, uneori cuplul calculat de ECU masinii si citit ulterior cu VAG COM poate fi optimist, fiind imposibil sa atingi acea putere cu boost-ul, timing-ul si AFR-ul cu care rulezi acum.

Dupa cum ti-am mai spus, masina ta are aproximativ 255-260 Cp si sunt convins ca trage extraordinar (lucru confirmat de log-urile in sarcina), dar pentru ca sa ne apropiem de 290 Cp cu turbina si injectoare stock, va trebui un Downpipe 3" cu catalizator sport sau de-cat, HPFP, intercooler mai eficient ( S3, Forge, sau ambele) si evident un soft Superchips Stage 2+ care sa exploateze potentialul noilor modificari.

Link către comentariu

293 cu turbina stock?

ideal ar fi ca in profil sa apara masina stock..sa se stie de unde s-a plecat intr-o discutie.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Dragos, uneori cuplul calculat de ECU masinii si citit ulterior cu VAG COM poate fi optimist, fiind imposibil sa atingi acea putere cu boost-ul, timing-ul si AFR-ul cu care rulezi acum.

Dupa cum ti-am mai spus, masina ta are aproximativ 255-260 Cp si sunt convins ca trage extraordinar (lucru confirmat de log-urile in sarcina), dar pentru ca sa ne apropiem de 290 Cp cu turbina si injectoare stock, va trebui un Downpipe 3" cu catalizator sport sau de-cat, HPFP, intercooler mai eficient ( S3, Forge, sau ambele) si evident un soft Superchips Stage 2+ care sa exploateze potentialul noilor modificari.

eu am down pipe de 3" ,hpfp am luat,am si intercooler si prima oara am sa incerc un soft superchips stage 2+.abia astept sa vedem ce iese

Link către comentariu
Da, asa imi indica graficul dyno.

vezi ca dyno si graficul de care vorbesti tu sunt 2 lucruri total diferite :icon_thumright:

Link către comentariu

E diferenta destul de mare de la stage2 la stage2+ (hpfp) ,cel putin eu am simtit o diferenta destul de mare cand am trecut la stage 2+ (tot superchips) . Din cate stiu, da, este foarte posibil ca un GTI stage 2+ sa atinga aproape de 290cp (cel putin revo+hpfp am vazut ca pe afara au atins 280+) .

On topic : multa bafta in continuare cu masinuta , imi pare rau ca nu am reusit sa ne intalnim si noi cat aveam inca stage2+ ca sa facem o comparatie.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, dar pentru ca pe data de 1 martie fac un an de cand am masina m-am gandit sa-i fac geamuri fumurii, fata 70 %, si spate si luneta cat mai negre.

Pun si o poza in paint, iar daca aveti alte programe va rog sa-mi prelucrati si mie poza.

Merci

post-2760-1234622518_thumb.jpg

Link către comentariu

Pai difera putin bara, vezi mai atent.

Uite si din alte ungiuri cum se vede.

Banuiesc ca itensitatea e cam tot aia, numai ca din fata se vor vedea mai inchise.

post-15613-1234628427_thumb.jpg

post-15613-1234628436_thumb.jpg

Link către comentariu

iti recomand un 34% pe fata.

1. noaptea si pe ploaie abia se vede prin 70%

2. probleme cu politia

3. ascunzi ceva in masina?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!