Jump to content

Consum motorina Polo


osiacd
 Share

Postare recomandată

Salut.Am un Polo din 2001 in 3 usi motor 1.4 Tdi si am impresia ca consuma mai mult decat ar trebui in oras in regim de mers normal.Stiu ca cei de la Volkswagen dau un consum de 5 si ceva urban si este o mare aberatie.Si la motoarele astea mici in 3 cilindri la ce turatie este cel mai indicat sa schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat de atatea ori pe forum: schimbi la turatia la care ai cuplu maxim sau la turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca s-a mai discutat dar sunt mai nou pe forum si am mai incercat sa postez dar nu puteam nu stiu din ce cauza.Si totusi acea turatie indicata ar fi? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand te-ai inscris, pana te-a validat un moderator senior, nu puteai posta, ci numai citi.

Turatia la care ai cuplul maxim este trecuta manualul de utilizare, langa turatia de putere maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms am cautat cuplup maxim 195NM/2200 rpm.Pe ruta Torino-Craiova aproximativ 1.500 de km consum de 3.8L-4L/100 km mers 120-150 km/h.In schimb in oras am avut surpriza si de un consum de 10L/100 km in aglomeratie...Am si unele probleme cu ambreajul dar sper ca dupa ce o sa-l schimb consumu va scadea.De-asta am vrut sa intreb pt ca mi se pare destul de mult pt o masina cu asemenea motor.

Nu stiu exact la ce turatie schimb da o sa incerc sa schimb la cel putin 2200 si o sa comunic rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.La ultimul plin adica prin octombrie,pana sa se puna frigul cel mare, am avut un consum uran (Craiova) aprox. 8L/100km (motorina MOL) .Sincer mi se pare un consum cam mare pt un motor 1.4 tdi...Nu merg sportiv si nici nu franez aiurea,de cele mai multe ori decelerez sau merg in frana de motor.Am inteles ca ar fi mai multe motive:filtrul de aer,niste sonde,presiunea in pneuri.Mentionez ca in ultima vreme la plecarea de pe loc se simte o trepidatie destul de puternica.Ca sa nu se mai simta ar insemna sa plec in circa 2000 rpm sau chiar mai sus.Astept pareri si sfaturi.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ideea este sa turezi pana la o anumita valoare si apoi cand schimbi sa cazi in zona de cuplu maxim.

Pt fiecare tip de motor sunt grafice functie de rpm pt cuplu si putere, de aici se poate studia si alege plaja de rpm pe care vrei sa schimbi vitezele. In zona de cuplu maxim si randamentul transpunerii energiei cinetice de catre motor este maxim.

Trebuie vazuta alura graficului si ales pt fiecare motorizare in parte.

De ex. la mine 1,4 TDI 75cp alura grafic cuplu functie de rpm este un clopot cu vf la 2200 rpm, deci pot tura pana la 2500 , schimb si cad in minim 2000.

Pun mai jos grafice putere si cuplu functie de rpm pt mai multe tipuri de motoare.

post-42801-0-69219900-1298451463_thumb.j

Modificat de Cryss.2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!