Jump to content

Dpf Pe Seat


razvan 77
 Share

Postare recomandată

Cei care au FR Diesel 170 cp .se pare ca din cauza motorinei proaste de la noi sunt sanse mari sa cada o gramada de filtre de particule.si surpriza nu intra pe garantie si cea mai mare surpriza este pretul 2000 euro. :angry: :angry: :angry: la constanta primul filtru a cazut la 6000 Km ceeace mise pare foarte devreme.se pare ca pana la urma acesta a fost dat pe garantie dupa indelungi parlamentari si ceva scandal,avand in vedere nr de Km parcursi de masina. eu cred ca daca ai aceasta defectiune si cumperi o data un filtru din asta sa dus dracu tot avantajul de a avea un diesel.

a patit cineva asa ceva.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce draq de filtru e ala de 2000 EUR??? Masina mea anterioara a fost un Golf IV TDI 131 cai. Schimbam uleiul si filtrele la aprox 10000 km si de fiecare data ma costa 500 toata operatiunea (ulei pompe duse 200 RON, filtrele vreo 250, iar manopera restul). Nu sunt sceptic, dar nu inteleg ce filtru poate costa 2000 EUR :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut 17000km si nu am patit-o. O singura data, dupa cateva sute de km cu masina (era noua) mi s-a aprins becul pe bord de la DPF. Masina are un sistem de curatare a filtrului astfel: dupa ce se aprinde becul trebuie sa rulezi cu viteza constanta (60- 70 km/h pt circa 10 min.) Probabil depinde si de motorina pe care o folosesti.

De recomandat, dupa parerea mea, Super euro diesel 5 de la OMV si euro 5 diesel de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat costa 2000 E si se schimba la 90.000km la masinile frantuzesti.M-am interesat si la VAG are garantie pe viata......asa ca nu cred ca o sa fie pb.Nu vedeam logica....sa scoata masini cu motoare puternice si sa schimbi filtru din 5000 in 5000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate razvan77, uitati-va numai la colegii cu Octavia RS Diesel si o sa vedeti cat s-au chinuit cu DPF-ul. Asa ca nu-i exclus nici pt sportivii nostri cu diesel, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce va saturati de informatii si beculete, dati-l jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va sfatuiesc sa-l dati jos, oricum daca o faceti veti piede garantia la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta depinde de relatia fiecaruia cu service-ul si de service. Stiu cel putin unul unde chiar s-ar bucura sa nu-i mai sune lumea in legatura cu beculetul.

Repet, se descurca fiecare cum poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt informatii thezapper!!!

Referitor la DPF+ul de pe seat nu am auzit p cineva sa se planga de asta.....chiar am vb cu Cristiansen si mi+a zis ca o sg data s+a aprins in 10.000 km.Stiu de problema de la Skoda.Sper sa nu fie pb si la noi....oricum...sa posteze cei care au DPF de la VAG si sa-si spuna parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut 17000km si nu am patit-o. O singura data, dupa cateva sute de km cu masina (era noua) mi s-a aprins becul pe bord de la DPF. Masina are un sistem de curatare a filtrului astfel: dupa ce se aprinde becul trebuie sa rulezi cu viteza constanta (60- 70 km/h pt circa 10 min.) Probabil depinde si de motorina pe care o folosesti.

De recomandat, dupa parerea mea, Super euro diesel 5 de la OMV si euro 5 diesel de la Rompetrol.

Cristiansen are foarte mare dreptate cu cele 10 minute de mers constant cu 50-60 la ora pentru curatarea acelui filtru, am mai vazut in service ca se pregateau pt operatiunea asta odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa imi iau masina asta cu DPF am citit pe forum despre Octavia cu filtru de particule si m-am cam speriat. Am intrebat la cativa dealeri si mi-au spus ca au remediat problema si au pus un sistem care il curata singur.

Probabil ca ar spune orice ca sa vanda masini si probabil ca nu s-ar mai face atatea masini cu filtrul asta daca ar avea probleme. Nu cred ca VAG ar fi incantat de reclama proasta.

Probabil ca adevarul este undeva la mijloc...asa ca Doamne ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

S-ar parea ca filtrul meu de particule s-a dus pe apa sambetei.

La 50 000 km s-a aprins becul si nu s-a mai stins.

La un moment dat, masina a intrat intr-un "safe mode" (ca la windows :icon_thumright: ) si motorul dezvolta numai 60 CP (e foarte misto sa te depaseasca toti).

Cei de la service (Mecoprod Targoviste) zic asa: il dam jos, il aspiram si il montam la loc...toate astea in ideea ca se va regenera.

Daca nu se regenereaza, ar fi cam 80 mil lei vechi ;) (nu intra pe garantie, bineinteles).

Asa ca...baietii cu DPF: aveti mare grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaiii nu se poate asa ceva :blink: :( :lol: se ne spui ce ai facut,cum ai revolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceasi problema a avut-o un prieten cu un audi A4 2.0 140 cai cu DPF, ideea este tot asa au vrut sa i-l "curete" a ajuns sa il platesca singur... sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu exista posibilitatea sa il scoti d tot?? Sa mergi fara dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar parea ca filtrul meu de particule s-a dus pe apa sambetei.

La 50 000 km s-a aprins becul si nu s-a mai stins.

La un moment dat, masina a intrat intr-un "safe mode" (ca la windows :lol: ) si motorul dezvolta numai 60 CP (e foarte misto sa te depaseasca toti).

Cei de la service (Mecoprod Targoviste) zic asa: il dam jos, il aspiram si il montam la loc...toate astea in ideea ca se va regenera.

Daca nu se regenereaza, ar fi cam 80 mil lei vechi :icon_thumright: (nu intra pe garantie, bineinteles).

Asa ca...baietii cu DPF: aveti mare grija

Deocamdata s-a "cam" rezolvat. In sensul ca filtrul s-a regenerat, dar mai am inca un bec aprins (cel pentru noxe). Cica ar fi senzorul defect.

Cel mai tare mi s-a parut raspunsul celor de la service cand i-am intrebat daca au mai intalnit situatii similare: "Domne', noi nu am mai vazut FR TDI cu 50 000 km pana acum". Macar si-au dat silinta si din punctul asta de vedere nu pot decat sa ii felicit pe cei de la Mecoprod Targoviste (in special un baiat Florin).

Anyway, nu cred ca este cea mai fiabila masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare : stie cineva daca exista vreo solutie lichida (ca la Peugeot) cu care se poate curata un filtru de particule infundat (pe VAS spune ca incarcarea cu cenusa e peste 90% si nu permite regenerarea)? Sau alta metoda? De mers cu ea la 2500-3000 rpm nu se prea poate ca nu vrea sa se tureze deloc. Astept raspunsuri care ma pot ajuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de acea soltie de care vorbesti tu.

Mai poti citi AICI despre cum au rezolvat altii problema cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ca si recent ex-posesor de Peugeot, va pot spune ca am avut si eu cateva probleme cu FAP (DPF). Adevarul este ca masina mea avea ~200k de km cand am patit-o. Aceeasi ideea ca si la VAG, intr-o buna zi, masina a intat in "Safe mode" - s-a aprins in bord "Check engine", pe CB mi-a aparut mesajul "Antipolution Fault", nu ma lasa sa accelerez mai mult de 2800 rpm si sa urc de 110 km/h, masina tragea foooooarte greu. Initial am crezut ca este pompa de inalte. Faza e ca mi s-a intamplat pe drum, de la Ploiesti la Braila. Am sunat la Peugeot Assistance si m-am programat pentru a doua zi. Dupa ceva verificari, baietii si-au dat seama ca e vorba de FAP. S-a rezolvat destul de simplu: a fost nevoie de completare a sistemului cu aditiv pentru regenerare Eolys 176. Ideea e ca la PSA a fost montat, pe langa FAP (DPF) un rezervor de cca 1,5 l cu o pompa (aditive metering pump), care la un anumit interval de timp necesita completare cu aditiv pentru regenerare a filtrului de particule. Aditivul costa in jur de 150 euro, bidonasul de 3 l. Rolul pompe e de a injecta la anumite intervale aditiv in filtru. Nu stiu cum e la VAG, la mine a fost simplu. Bine, daca filtrul era defect, costa inlocuirea acestuia vreo 1500 euro. Ca si idee, pentru a nu necesita interventia pompei de aditiv prea mult si pentru a nu consuma prea sepede aditivul, baietii mi-au spus sa merg de cate ori am ocazia supraturat pentru cateva minute, pentru a autocurata FAP-ul. Si mi-au mai recomandat sa folosesc viteza a treia in oras, pentru viteze pana in 70 km/h.

Mai multe detalii despre FAP (DPF) gasiti aici http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter, unde veti gasi si metode de curatare/autocuratare a acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!