Jump to content

Posesorii De 2.5 Tdi - Motor Pretentios?


globalbss
 Share

Postare recomandată

De la sfarsitul anului 2003 au schimbat axele motorului cu unele mai rezistente, din titan. Codul acestor motoare incepe cu litera "B".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Domnilor sunt pe punctul de a achizitiona un passat 2.5 TDI V6 din 2003. Masina e combi si e a unui prieten bun care a intretinut-o ca la carte.

Din pacate a trebuit sa inlocuiasca tachetii, dar ma gandesc ca asta e un lucru bun si distributia e schimbata recent.

Masina are cutie automatica, schimba perfect si trage foarte bine.

Ma gandesc ca din moment ce masina se misca bine si are reparatile facute nu prea o sa am batai de cap.

 

Ce m-ar interesa sa mai aflu:

1. La cati km se schimba distributia?

2. Are un ticait in masina si el zice ca ar trebui schimbata maneta de semnalizare cu totul. Ce parere aveti?

3. Din cate am inteles i-a facut o remapare de la 150 la 170 de cai. Frate-sau e inginer la reprezentanta SEAT si el s-a ocupat de asta. Este fezabila o astfel de operatiune sau e vrajeala?

 

Intrebarile le pun pentru ca posed alta marca de masina si in afara de un SDI si un TDI mai vechi (inainte de 2000) nu prea am avut tangenta cu Volkswagen. Masina are un pret foarte bun.

Apreceiez orice raspunsuri.

Modificat de Adidc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai o intrebare ar fi legat de consumul specific pentru aceste motoare, in oras. Eu stau in Timisoara si m-ar interesa consumul ca sa-mi fac o idee pentru ca circul multisor urban. Acel 10 % dat de producator sau site-uri de specialitate este aproape de realitate sau sa ma astept la mai mult?

 

Sper ca cineva sa raspunda, pentru ca m-ar ajuta niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor sunt pe punctul de a achizitiona un passat 2.5 TDI V6 din 2003. Masina e combi si e a unui prieten bun care a intretinut-o ca la carte.

Din pacate a trebuit sa inlocuiasca tachetii, dar ma gandesc ca asta e un lucru bun si distributia e schimbata recent.

Masina are cutie automatica, schimba perfect si trage foarte bine.

Ma gandesc ca din moment ce masina se misca bine si are reparatile facute nu prea o sa am batai de cap.

 

Ce m-ar interesa sa mai aflu:

1. La cati km se schimba distributia?

2. Are un ticait in masina si el zice ca ar trebui schimbata maneta de semnalizare cu totul. Ce parere aveti?

3. Din cate am inteles i-a facut o remapare de la 150 la 170 de cai. Frate-sau e inginer la reprezentanta SEAT si el s-a ocupat de asta. Este fezabila o astfel de operatiune sau e vrajeala?

 

Intrebarile le pun pentru ca posed alta marca de masina si in afara de un SDI si un TDI mai vechi (inainte de 2000) nu prea am avut tangenta cu Volkswagen. Masina are un pret foarte bun.

Apreceiez orice raspunsuri.

1. daca abia s-a schimbat distributia, vreo 80.000km nu ar trebui sa mai ai probleme

2. ticait-ul poate proveni din mai multe lucruri: bec semnalizare ars, upgrade la LED pe semnalizare, etc.

3. cel mai indicat ar fi un dyno, asa poti vedea exact ce modificari sunt aduse: cp, cuplu, etc. in conditiile in care au aparut 20 caluti, as spune ca maparea a fost facuta safe.

10% nu vei scoate in oras niciodata, nici macar o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. 

In general masina se prezinta foarte bine si am incredere in om (in limitele normale :).

Daca cineva dintre colegii care au aceasta motorizare pot da un consum real pentru oras as fi foarte recunoscator. Oricum in afara de Golf nu am nimica sa ia sub 10 in oras :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde care ar fi orasul, pentru ca spre exemplu eu stau intr-un oras relativ mic, unde cu 2.7 TDI pe o caroserie sanatoasa de cca1800kg pe A6  pot sa scot si 9%. Daca ajung in Iasi, sau in Bucuresti spre exemplu, lucrurile se schimba.

Te-as sfatui, daca tot ti-e prieten, sa ti-o lase o zi in care sa faci un drum undeva, e cel mai relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca asa se va si intampla. Eu stau in Timisoara si as zice ca la trafic e pe undeva intre Cluj si Bucuresti...desigur traficul in capitala e de departe cel mai rau dupa parerea mea si mi se pare ca in Cluj e mai bine ca la noi pentru ca e mai fluid.

Oricum passatul ar fi bun pentru familie si pentru iesiri.

Ideea era sa nu fie 15 consumul ca atunci ar fi prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sapat putin pe forum si am gasit acest topic:

http://vwforum.ro/topic/48152-despre-passat-b5b55-25-v6/

 

Postez aici (si scuze de post consecutiv) pentru ca si altii sa gaseasca informatia. Recunosc ca inca nu ma misc asa bine pe acest forum :).

 

Concluzia ar fi cam 12% in oras si undeva la 6...6.5% afara.

Modificat de Adidc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un A4 2,5TDI 180CP,cand schimb treptele si o accelerez circa 3-5secunde nu se intampla nimic,iar dupa acest interval fuge de rupe.Este normal sa aiba  o asemenea pauza?si cu treapta 1 daca plec de pe loc pleaca mai greu,iar in depasiri imi e frica sa ma bag,turbina se aude,ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am un A4 2,5TDI 180CP,cand schimb treptele si o accelerez circa 3-5secunde nu se intampla nimic,iar dupa acest interval fuge de rupe.Este normal sa aiba  o asemenea pauza?si cu treapta 1 daca plec de pe loc pleaca mai greu,iar in depasiri imi e frica sa ma bag,turbina se aude,ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut la toata lumea. am citit un pic acest topic si da in mare parte asa este cum se spune dar toti posesorii de 2.5 v6 audi vw skoda sa se astepte k pe la 200000 sa cada axele cu came. mie miau cazut si ma ajunge foarte mult reparatia dar dupa mine merita k este un motor excelent. succes tuturor posesorilor si multii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Castrol Magnatec 10W40...cu asta merge masina de vreo 80 de mii de km. Asa am luat-o si asa am continuat si eu. Recunosc ca nu am verificat normele dar masina merge bine fara probleme. Axele cu came sunt in stare foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu folosesc tot castrol edge 5w30 dar inevitabilul sa intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat doar tachetii si capsulele vacumatice. Axele sunt in parametrii. Singura varianta ar fi ca proprietarul din-nainte sa fi schimbat axele cu came cu unele originale, doar ca masina avea 130 de mii pe bord si 170 de mii reali cand am luat-o.

Nu stiu  ce sa zic, dar ce e cert este faptul ca asta e primul motor pe care l-am vazut in care nu completez ulei de la schimba la schimb. E adevarat ca schimba uleiul pe la 10 mii de km dar parca nu se misca pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevrat lucrul cu uleiul, niciodata nu am facut completare, cum il punea la service, asa il scotea ,nu mai putin de cat pusese, si pe deasupra foarte curat, nu negru, un pic mai galben k ala nou dar nu negru,e un motor foarte reusit dar probabil am avut eu ghinionul sa-mi cada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut!am si eu o nelamurire...vreau sa-mi cumpar un passat 2.5 tdi 2003-2005,din cate am inteles motoarele astea nu-s euro 4 sau ar exista euro 4 dar numai un anumit cod de motor...ati putea sa-mi spuneti careva codul care ar iesi euro 4?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sal am si eu un a4 din 2003 motor 2.5 quattro 180 cp si cam aceiasi problema am si eu are cateodata timpi morti cand vreau sai dau asa sa mearga nustiu de la ce.rog daca a mai avut asa ceva cineva si a rezolvato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieti, am un A4 2.5tdi v6 163 hp cabrio din anul 2004 si de  ceva timp tot gasesc sub masina cateva picaturi de ulei 
Din service in service am ajuns sa schimb pana acum garnitura de la filtru ulei, garnitura de la supape si a mai ramas o varianta ( a unui posibil mecanic ) garnitura de la termoflot .. S-a mai lovit cineva de problema asta? Picaturile sunt in fatza masinii pe mijloc

Multumesc frumos

Spoiler

,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!