Jump to content

Senzatie De Patinaj Disc


faty
 Share

Postare recomandată

In ce sens imbibat ? Ce-i drept mecanicii spuneau ca a curs ulei pe acolo.. cat de mult nu stiu. Trebuia neaparat schimbat si discu ? Nu se mai poate curata sau face ceva cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cat de mult ulei a apucat sa ia incearca sa dai cu un spray de curatat frane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
E u cu parere de rau trebuie sa spun ca am o mare problema .In continuare imi pierde ulei dupa ce am schimbat semeringul de la planetara, ce ma fac? Sa fie de la altceva? SA aiba joc diferentialul sau ce?

Da!Asta este cel mai probabil.Ori ai joc in grup ori la rulmentii de la grup.

Se pare ca nu am scapat inca de patinajul discului de ambreiaj.. Dupa ce s-au lucrat mecanicii si mi-au schimbat si tija aia lunga si semeringurile si garniturile pe unde intra tija respectiva.. vad ca tot nu am scapat de patinaj.. Discul e aproape nou.. deci nu e ala dus.. mai mult ca sigur picura ulei pe undeva si de aia patineaza.. Aveti vreo idee ? oricum pe saptamana viitoare dau o fuga pe la mecanici sa-i chestionez..

Daca discul a patinat rau tot acest timp e posibil sa se fi decalit placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.. si se poate cali la loc ? acuma nu mai simt ca ar patina.. am avut atunci la inceput o perioada in care daca o calcam in a 1-a blana.. patina la greu.. acuma trage.. nu mai are treba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate cali la loc, sigurul remediu este alta noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci la mine e posibil sa se fi intamplat asa ceva ? asta in conditiile in care acuma nu mai am probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pentru cine e interesat de finalul povestii :Driver:. Nu eram complet scapat de patinajul de disc, aparea de obicei dupa ce se incalzea mai bine, si cum cele mai multe drumuri le faceam pana la lucru si inapoi nu prea il mai simtisem in ultima vreme. Dar am prins un drum lung, si m-am luat la tranta cu un A4, si cand am calcat-o bine a inceput sa patineze foarte tare in fiecare viteza.. am fost a doua zi la mecanic si am schimbat discul cu totul, se pare ca era imbibat in ulei de cand aveam scurgeri pe la semeringuri.. Am schimbat doar discul, si acuma totul e ok, nu mai am probleme, placa de persiune nu avea nimic, nici discul de altfel nu era uzat, doar cat era imbibat de ulei... Nu m-am gandit daca se poate curata sau nu.. am preferat sa pun nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar pe ala cu a4 l`ai facut ?:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

2.0 TDI.. rusine sa-i fie :) A nu se intelege din acest post ca incurajez in vreun fel intrecerile pe strada.. totul s-a facut in limita vitezei legale pe acea portiune de drum si in cele mai sigure conditii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica scurgerile de ulei, poate fi dus simeringul de la cutie-priza directa. Daca vezi la imbinarea motorului cu cutia de viteze in partea de jos ulei, e aproape clar!

e aproape clar ce? ce legatura are senzatia de disc care patineaza cu simeringul?

la mine pare a fi "clar" :)

le: m'am lamurit... :icon_thumright:

Modificat de retro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am avut o problema similara, s-a rezolvat prin schimbarea garniturii de la capacul motorului. Mie de acolo imi curgea ulei prin spatele motorului pana la ambreiaj.

Garnitura aia e pacatoasa tare, e din pluta si se taseaza de la vibratii.

Treaba buna e ca e ieftina, 10 RON costa noua si cu o cheie tubulara o schimbi in 5 minute fara sa mergi la mecanic. Si e identica si la motoarele Diesel de 1.6, si la benzinare de la 1.3 la 1.8.

Modificat de bchendran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la capacul de la culbutori.. ar fi indicat sa cauti o garnitura mai sanatoasa, din cate stiu se gasesc si de cauciuc cu insertii metalice.. si sunt mult mai bune decat cele de pluta (evident mult mai scumpe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi curgea tot pe acolo si am pus una de pluta si nu mai am probleme, il turez la 7000 si parca toarce:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Daca te referi la capacul de la culbutori.. ar fi indicat sa cauti o garnitura mai sanatoasa, din cate stiu se gasesc si de cauciuc cu insertii metalice.. si sunt mult mai bune decat cele de pluta (evident mult mai scumpe)

am si eu o problema serioasa cu patinatul discului eu simt k patineaza doar pe schimbarea treptelor la turatii mari in rest nu am probleme trebuie sa fac testul cu a3 si frana de mana trasa !!!posibil sa am probleme k o tin putin accelereta pe schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sallut. Mie cand e motorul rece si plec de pe loc imi trepideaza,zgaliate motorul pana cuplez definitiv ambriajul.uneori daca turez mai mult motorul si ridic lent pedala pleaca fin,dar la o plecare obisnuita trepideaza tare motorul. dupa ce e cald motorul si am mers cu ea putin, nu mai face deloc trepidatia fie ca evara sau iarna.

dar cu motorul rece parca e TeVeu din ala vechi cand pleaca de pe loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!