Jump to content

Senzatie De Patinaj Disc


faty
 Share

Postare recomandată

Istoric : anul trecut prin aprilie cand am luat masina am schimbat tot kit-ul de ambreiaj, SACHS parca am pus nu mai stiu, posibil LUK. De atunci am condus cam 6000km maxim, dat si in basca pana prin 7000 ( rar ), si condus lejer prin oras pana in 3500. Ideea e ca niciodata nu am simtit miros de disc sau ceva de genul asta, vreau sa cred ca stiu sa conduc o masina fara sa-i patinez discul..

Problema: de ceva vreme cand bag piciorul in ea patineaza discul, mai ales in treapta a 3-a.. dar si 1-a am patit.. initial nu am bagat in seama, iarna fiind am crezut ca patineaza rotile.

Acum intrebarea mea e.. e posibil sa fi distrus eu discul in 6kkm ? :lol: sau poate fi de la altceva.. poate o instalare proasta in service-ul in care am fost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi senzatie o am si eu...dar nu mere...si pe la turatii ridicate...la mine sigur cred ca este discul ca are destul la mine si inainte cred ca sigur nu s'a schimbat....ai grija si p l camera aia d vizitare sa nu se fi infiltrat ceva ulei....poae fi si asta o cauza...au am patit'o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica scurgerile de ulei, poate fi dus simeringul de la cutie-priza directa. Daca vezi la imbinarea motorului cu cutia de viteze in partea de jos ulei, e aproape clar! Apropos, ce inseamna la tine kit ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MK16v : Prin kit ma refeream al disc ambreija si placa presiune.. La ITP mi-au spus ca am ceva scurgeri de ulei, o sa verific sa vad, poate e de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deaia te-am intrebat ca daca nu ai schimbat volant poate sa fie si aia de vina daca are uzura mare....Vezi cu scurgerile de ulei prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur daca-ti patineaza discul pune-o cu rotile din fata intr-o bordura mai hotarata si trage frana de mana. Incearca s-o urnesti cu a3a. Daca motorul nu moare imediat, ai toate sansele sa patineze.

Alt test, in treapta cea mai mare, plecand de la o turatie rezonabila calc-o puternic si urmareste acele in bord. Daca turometrul nu urca proportional cu vitezometrul patineaza. (Adica daca intai ti-a urcat turatia motorului si apoi si viteza il ajunge din urma.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel am patit si eu.de vina era semeringul cutie-priza.discul era uns cu uleiul scurs si patina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine curge uleiul pe la acel semering...dar nu patineaza ambreiajul. In partea de jos nu e pus

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie data jos cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie e obligatoriu, dar trebuie si motorul desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tre sa desfaci motorul, n-ai nici o treaba cu el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat la cablul de ambreiaj sa nu cumva sa fie prea strans? Eu l-am schimbat duminica si cand l-am montat l-am strans cam mult si imi patina si l-am mai slabi si dupa a fost ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
undertacher2001

Pana la urma iti curge ulei? Sau ceai facut ptr ca si eu am aceasi problema e clar cami pierde ulei si odata cu aceasta constatare am simtit si o pierdere de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu ce are ca nu am avut timp de ea, saptamana viitoare duc cutia la o reconditonare completa si o sa stiu atunci mai exact ce are ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
undertacher2001

Am schimbat acel semering nenorocit azi si nu am dat nici o cutie jos e destul de munca trebuie sa recunosc si sper ca acel semering sa fie de vine .Maine o forjez putin si sa vad rezultatul muncii << curge sau nu mai curge>>.Va comunic.Tin sa multumesc celor care mau ajutat cu sfaturi si scheme ale cutiei de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am dat jos in sfarsit motorul si cutia..

Se pare ca scurgerile nu erau de la semeringul de la palier.. erau de la tija de la disc, are si aia ceva semering si pe acolo curgea ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are un simering mic, daca bine imi aduc aminte de 8 e interiorul. Si vezi ca mai e unul mai mare pt priza directa, era bine sa-l fi inlocuit si ala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
undertacher2001

E u cu parere de rau trebuie sa spun ca am o mare problema .In continuare imi pierde ulei dupa ce am schimbat semeringul de la planetara, ce ma fac? Sa fie de la altceva? SA aiba joc diferentialul sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
undertacher2001

In afara de faptul ca pierd ulei pe la capatul de planetara si nu stiu ce sai mai fac sai rezolv problema zilele trecute pe o caldura mare in oras a inceput sa se aude niste batai prin motor pe undeva in dreptul capacului de completare la ulei .Mentionez ca de obicei se aude atunci cand motorul este incins de obicei pe la punctul unde porneste termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Mai am o problema imi scartie volanul pe undeva atunci cand il misc dar nu stiu cum sa va spun nu este scartiit de fier ci mai degraba de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Aici cu cele 2 probleme ale mele nu are nimeni nici o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la flansele de planetare pierd si eu ulei, am pus simeringuri noi si intr-o parte pierd mai tare.....cred ca e de ***** simeringul, incerc altul. Tzacanitul daca zici ca vine de sus poate fi de la tachetii hidraulici, nush, ce motor ai.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Pai ce sa zic in afara de ce scrie in descriere are seria 1v td 1.6 si din cate stiu intradevar are tacheti hidraulici.Dar nu inteleg d c se aude ce se poate deregla pe acolo si doar atunci cand motorul e incins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se pare ca nu am scapat inca de patinajul discului de ambreiaj.. Dupa ce s-au lucrat mecanicii si mi-au schimbat si tija aia lunga si semeringurile si garniturile pe unde intra tija respectiva.. vad ca tot nu am scapat de patinaj.. Discul e aproape nou.. deci nu e ala dus.. mai mult ca sigur picura ulei pe undeva si de aia patineaza.. Aveti vreo idee ? oricum pe saptamana viitoare dau o fuga pe la mecanici sa-i chestionez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu am scapat inca de patinajul discului de ambreiaj.. Dupa ce s-au lucrat mecanicii si mi-au schimbat si tija aia lunga si semeringurile si garniturile pe unde intra tija respectiva.. vad ca tot nu am scapat de patinaj.. Discul e aproape nou.. deci nu e ala dus.. mai mult ca sigur picura ulei pe undeva si de aia patineaza.. Aveti vreo idee ? oricum pe saptamana viitoare dau o fuga pe la mecanici sa-i chestionez..

daca discul a fost imbibat cu ulei si nu l-ai schimbat ..... ai muncit degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!