Jump to content

Golf3


gillio_24
 Share

Postare recomandată

suntr nelamurit cu o problema:mi-am pus cablu de ambreiaj nou,cumparat de la magazin dupa talonul masinii,este la fel ca cel original al masinii. l-am reglat astfel incat pedala de ambreiaj sa prinda la jumate,dar am constatat ca la cutia de viteze tija aceea care este actionata de cablu de ambreiaj nu mai are joc deloc,ceea ce ma face sa gandesc ca rulmentu de presiune se invarte mereu cat timp este motorul pornit. am fost la un magazin de piese si le-am cerut la baietii de acolo sa-mi arata niste poze de la cutia de viteza in programul original vw. am observat ca la parghia care este actionata de cablu de ambreiaj,aro o gaura spre capatu ei unde vine cablu,in care vine vine un arc care trage parghia inapoi(ceva de genu cum vine la dacie arcul care trage acceleratia inapoi,daca intelegeti ce vreau sa zic). problema este in felul urmator:un capat al arcului vine prins de tija aceea dar nu mai stiu unde vine celalalt capat,daca are cineva vreo idee si ma poate ajuta raman dator :) mentionez ca am motor 1.6 abu,iar cablul de ambreiaj nu este cu autoreglare,poate ma puteti ajuta si cu niste poze ca sa-mi dau seama maii bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tu pui o poza cu zona la care faci referire am sa iti pun si eu una de la mine de pe masina - motor 1.6 entru ca nu prea am inteles unde faci referire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata , atasaz doua poze insa sa stii ca nu am nici un arc acolo .

post-6376-1204117145_thumb.jpg

post-6376-1204117151_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am modelu asta de cutie pe masina,incerc sa-i fac niste poze maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si poze la cutie. vreau sa imi spuna cineva daca in gaura din tija de la cutie(unde arata sageata) vine un arc. astia la magazin in programu original asa mi-au zis ca vine un arc acolo,dar vreau sa ma conving

post-15672-1204226218_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Nu vine nici un arc acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are arc. Nici eu nu am arc si este acelasi tip de cutie. Nici la vechea cutie care am avut-o nu am avut arc si era la fel ca asta doar ca era in 4 viteze.

Am si eu o intrebare despre cutie :lol: Cu cea veche in 4 viteze aveam sprint la masina in a 4-a. Cu cutia noua nu mai are acelasi sprint. Am luat-o din Germania de pe motor de 1.4 Golf 3 sau 1.3 Golf 2, sincer nu mai stiu. Ce stiu este ca arata la fel ca cea veche doar ca avea 5 viteze. Se poate sa fii nimerit una de pe un motor mai puternic de 60 de cai sau din cauza rapoartelor trage mai lenes? Nu are nici o problema cutia, doar ca in a 4-a trage mai greu putin decat vechea cutie. Ca sa ma exprim mai clar. Cu cutia veche faceam depasiri intr-a 4-a lejer, incepand de la 70 la ora, cu asta cand sant la 70 la ora si vreau sa depasesc tre sa bag a 3-a ca sa traga cum tragea ailalta.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gillio_24 Eu am tot ABU si nu am nici un arc acolo. Cablul original era cu autoreglare si a fost inlocuit de mine cu unul manual

@Aerofan ar fi fost mai interesant de stiut turatia la o anumita viteza in vit 4 pe cele doua cutii. Dar presupun ca nu ti-ai montat si turometru :offtopic: . Poti incerca sa afli exact de pe ce motor vine acea cutie daca o identifici dupa codul de pe ea.. Cel mai probabil sunt rapoartele diferite..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am pus si turometru :) De la alta masina care avea. cred ca era un 1,6. Acum vad si cate ture am ;) defapt am schimbat ceasul pentru ca nu stiam cate ture am la 100 la ora in cutia cu 4 ca urla motorul. Asa ca am vazut :lol: 4000. Acum am 4000 la 140 la ora. Inainte de a avea ceas am mers cu 120-130 la ora cu cutia in 4, dupe ce am montat ceasul si am vazut cate ture am la 120 -130 in 4 viteze era sa ma ia cu tremurici. 4500 - 5000 de ture. Ma mir ca nu au sarit pistoanele prin capota. De atunci mai mult de 4000 nu i-am dat. Acum 2 saptamani am "stresat-o" putin la 140 -150 la ora constant de la nemti incoace, maxim 4400 de ture la 160. Mai mult nu merge, asta e maxim. In coborare din panta am prins 175 dar pe drum drept, mai mult de 160 nu merge nici sa o impingi :)

Oricum ce m-a determinat sa schimb cutia a fost turometrul ca mergeam cu 100 pe autostrada ca aveam 4000 de ture si i-mi era frica ca omor motorul. iti dai seama ca muream de nervi sa merg cu 100 cand toti mergeau cu 120 -120. Un drum Arad - Viena i-mi lua 7-8 ore cu tot cu opriri. Acum i-mi ia 5 ore fara oprire si 5 - 6 cu tot cu oprire :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci daca nu are nici un arc,cine trage tija aia inapoi? nu sta rulmentu de presiune mereu in miscare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aia s-a pus rulment acolo ca sa se invarta si sa nu aibe frictiune direct metal pe metal in timp ce "soarele" de pe placa de presiune apasa pe rulment. Uite si o poza explicativa :)

La dacie ai vazut sa aibe arc? alt exemplu nu mi-a venit in minte. Placa apasa pe rulment si atat. Ca sa nu uzezi placa ambreajul trebuie sa aibe un joc super minim astfel incat rulmentul sa nu apese pe placa, atentie sa apese, nu e vb de contact. De aia e rulment ca sa aiba miscare de rotatie astfel incat sa nu se uzeze placa de presiune. In cazul in care exista presiune pe placa, se uzeaza si placa si discul deoarce masina este, hai sa zicem debreiata partial, desi o simti ca trage. Mai bine nu stiu sa-ti explic.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci daca nu are nici un arc,cine trage tija aia inapoi? nu sta rulmentu de presiune mereu in miscare?

Tija aia (bratul de care se prinde cablul de ambreiaj) are o greutate atasata. Cel putin asa scrie in carte. O sa caut o poza sa vezi. Totusi eu nu am vazut pe la noi nici un golf care sa aiba greutatea aia acolo. Este o chestie dreptunghiulara cat un pachet de tigari prinsa cu un surub exact langa cablu dar dedesubt, pe brat.

* nu sta chiar mereu in miscare daca lasi un mic joc la bratul respectiv. cca 1/2 cm. numai la cablu reglat manual. Nu uita sa pui o contrapiulita cand il fixezi. Gandeste-te totusi la varianta cablului autoreglabil care tensioneaza putin pe brat.

Revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite poza chiar aici pe forum mai sus. Vezi ca are o greutate atasata.

post-14771-1204337993_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am modelu de cutie la care ai pus tu poze, la mine este altfel sistemul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-am uitat la un golf3 motor de 1.4,are aceeasi cutie ca a mea si avea arcul de care vorbeam. vine prins de tija de la ambreias si de o ureche de metal aflata sub teul acela cu multe furtune care iese din chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine sistemul este altfel, se poate sa fie mai multe modele de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact,de-asta se uzeaza repede rulmentul de presiune, eu am dat comanda de arcul original, este 15 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee ce cod are piesa? Am fost la vreo 2 magazine si le apare in schita dar fara cod.. la fel si pe vagcat.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai am codul, am montat arcul si am aruncat ambalajul, tot ce iti pot zice este ca a fost cumparat de la MATEROM srl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu un cod pentru arcul asta? In ETKA n-are cod de piesa si multe magazine folosesc ETKA din pacate.

Alternativ spuneti-mi, cei care-l au, cam ce lungime are in repaos.. poate si intins :huh: .. si subiectiv daca e moale sau tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu un cod pentru arcul asta? In ETKA n-are cod de piesa si multe magazine folosesc ETKA din pacate.

Alternativ spuneti-mi, cei care-l au, cam ce lungime are in repaos.. poate si intins :lol: .. si subiectiv daca e moale sau tare

am gasit eticheta dar are mai multe coduri: ti le dau pe toate:

084-141-741-A

3827954

59883

91704

are 20 de spire,grosime la spira cam de 1 mm si ceva,si are un capat mai scurt si unul mai lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

084-141-741-A e codul s-ar parea. O cautare pe google m-a dus si la o schita in care apare piesa tot cu codul asta: http://www.avtoshop.net/vw.php?mdl=021&amp...=1&check=18

Interesant e ca pe acelasi site la Golf apare fara cod (linkul de mai sus e pentru Polo) http://www.avtoshop.net/vw.php?mdl=121&amp...=1&check=74

Update: L-am gasit si la Seat Cordoba pentru tip motor ABU,ABD si altele. De data asta apare codul si e cel de mai sus :D http://www.vagcat.com/epc/cat/se/CO/1996/138/49/4534023/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-am montat arcul.. teoretic l-am montat si bine. Am sa fac o poza in weekend sau luni.

Cred ca ar fi fost bine daca era cu jumatate de cm mai scurt arcul. Nu e aproape deloc tensionat in pozitia 'flasca' si nu prea reusea sa traga parghia. Dupa ce am pus ceva vaselina pe cablu a inceput sa functioneze (parca). Sta pedala mai sus.. Am sa mai merg cu ea sa se unga bine cablul si am sa verific iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Mie mi s-a rupt partea care tine cablul de parghie. Am motor ABS si la mine nu e cu arc este un fel de bucsa sau ceva. Se gaseste kitu de refacere sau macar contra aia care tine cablul. Va rog mult. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!