Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

Problema "aerului fals" se intalneste la motoarele cu debitmetru in cazul in care acesta masoara o anumita cantitate de aer care trece prin el si aceasta va fi suplimentata de o gaura in tubulatura de admisie, de dupa debitmetrul. Aceasta cantitate suplimentara nu este masurata si de aici problemele.

La ABD/ABU nu exista debitmetru, poti sa scoti furtunul complet. Singura problema o va reprezenta temperatura aerului admis, care nu va fi de 40-50 de grade, cum e normal

Pai si sonda lambda nu face nimic daca este aer in plus fata de cat isi calculeaza ecu din potentiometrul clapetei? Banuiesc ca va comanda mai multa benzina pentru a compensa surplusul de aer, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine sta la 900, e normal pentru masina mea? Nu e prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...am si eu un golf3 si la fel am si eu probleme cu trepidatia asta da e ceva fff mic aproape nici ca nu se observa da vreau sa zic ca si eu am flansa de la carburator rupta...da cand zic rupta sa nu va ganditi ca e crapata ci rupta de tot ce am ridicar carburatoru in sus si nu se mai tinea in nimik...da si asa mie imi mergea motoru bine...da am dat carburatoru jos si lam lipit cu mastic...pasta de aia care se pune in general la pompele de apa si la baile de ulei...motoru merge la fel de bine am ajuns cu ia in spania ca de aici va scriu si am de gand sa ma si intorc cu ia acasa tot asa si abia acasa sa incerc sa o schimb...ca as aschimbauo de aici da nu stiu cum se numeste flansa asta in spaniola si nu stiu ce sa cer la piese auto...sper sa ma mai tina improvizatia mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta la 900, e normal pentru masina mea? Nu e prea mult?

Sta la 900 pe ceas sau verificat cu vagul? Ca s-ar putea ca ceasul de pe bord sa insele.Poti verifica turatia din mini-meniul din bord (s-a discutat despre asta pe site).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,ca tot de sicuta aici despre relatiu,am si eu o problema,masina din semnatura,am mers zilele astea la un mare magazin,am stat acolo vreo ora si mi-am cumparat stergatoare noi,am zis pana schimb stergatoarele sa las masina sa se incalzeasca putin ca aveam ceva drum de facut,am pornit motorul...si dupa circa 2 minute de mers s-a turat singur pana la 3000 si acolo a stat acul,am apasat acceleratia cu ideea ca poate isi revine,nimic,am apasa-t pana la 5000 de ture,nimic,tot la 3000 venea si acolo se oprea acul,mai jos nici vorba,am plecat acasa si dupa ceva ore am reglat relatiul la 1050 ture pe ceasul digital,cand am dat sa plec....dadea sa moara motorul,si chiar a murit.am pornit iara masina si am plecat cu ea mai turata,am lasat sa se incalzeasca motorul si la cald statea undeva la 850-900 de ture acul,dar imi era sa nu moara iar motorul,asa ca l-am reglat la cald la 1000 ture,si acum face urmatoare chestie,se tureaza singur pana la 2000 si revine la 1500 si iara 2000,iara 1500 si tot asa cat o las eu sa-si faca de cap,asi ruga daca ar fi o idee de rezolvare a aceste-i probleme,sau ce si cum sa verific,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap acul e sui am verificat turatia din meniul "secret" si imi arata intre 750-850 deobicei sta pe la 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,revin tot eu in actualitate,dupa ce am desfacut carburatorul....am sa atasez si ceva poze pt cei ce nu au desfacut unu,asta pt ca nu pot sa deschid topic nou,este un carburator de motorul meu de 1.6 monopunct,asa revenind,dupa ce l-am dat jos,l-am curatat,l-am luat la vizionat mai ceva ca pe un film,am hotarat sa-l pun inapoi trag masina la un garaj luminat sa vad mai bine,atunci am observat ca un furtun,ce intra in carburator,are un capat aerian,este ce-l din poza insemnat de mine cu sageata rosie,rog ce-i care au acest motor sa ma instinteze unde vine acest furtun?precizez ca atunci cand am pus degetul la capatul lui,am simtit cum aspira,si cand am astupat furtunul,turatia motorului a revenit la normal,din pacate nu merge mai mult de o poza,am sa revin cu pozele de la carburatot pt cine vrea,scuze de off topic

Decat sa deschizi un topic nou, mai bine citesti inca o data Regulamentul, asta daca ai facut-o prima oara cand te-ai inscris.

Nu se intelege nimic din postul tau. Te rog foloseste din cand in cand si punctul, nu numai virgula.

Multumesc.

post-55197-1260815156_thumb.jpg

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele furtunase sunt utilizate pentru avansul vaacumatic. Daca sunt crapate iti creste turatia in jur de 1500-1600 ture si ramane agatata acolo. Asa am patit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,scuze pentru dezordinea in cuvinte,dar totusi,unde vine bagat acel furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel furtun indicat de tine in poza se cupleaza in cotul de plastic al carburatorului

post-30655-1260863065_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu relantiu vietzi, merg cam 10 km pana ce se incalzeste motorul , iar daca stau la un semafor max 30 sec incepe si urca turatia de la 800 la 1000-1100-1200 , habar nu am ce sa ii fac, si inca ceva nu are vlaga , daca las motorul sa mearga la relanti si ii fac 2-3 pedale nu se accelereaza mai ales cand e rece motorul daca nu o turez mai tare imi moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu relantiu vietzi, merg cam 10 km pana ce se incalzeste motorul , iar daca stau la un semafor max 30 sec incepe si urca turatia de la 800 la 1000-1100-1200 , habar nu am ce sa ii fac, si inca ceva nu are vlaga , daca las motorul sa mearga la relanti si ii fac 2-3 pedale nu se accelereaza mai ales cand e rece motorul daca nu o turez mai tare imi moare motorul.

Vezi ca este deja un topic despre muritul motorului la relanti la rece. (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39710).

Sunt multe chestii, dar ca sa nu amestecam fluctatiile de relanti cu muritul la pornire mai bine citeste acel topic si posteaza eventual acolo exact simptomele (cum porneste, eventuale interventii la masina etc.) si sunt convins ca ii dam de cap.In principiu inclin sa cred ca ar fi motorasul de relanti dar nu bag mana in foc deoarece nu cunosc mai multe detalii care ar putea sa ma duca cu gandul la ceva concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema de care nu mai scap, am intrebat in stanga, in dreapta, nimeni nu stie.

problema e urmatoarea, motorul la rece merge impecabil, cand ajunge la ~70* incepe si fluctueaza turatia, de la 500 la 1500-1800 si cand ajunge la 90* fluctuatile sunt mai puternice si in final moare motoru. de tras trage bine, am verificat delcou, fise, furtune, furtunase, am incercat tot ce am citit pe topicul asta dar se pare ca nimic nu ajuta

am uitat sa precizez ca la relantiu, motorul rece, daca misc volanul, apas frana, dau drumu la aeroterma sau aprind faruri scade turatia de la 800-850 la ~600 ( acumulatorul este nou, incarcarea e ok )

Modificat de S.Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu un regulator relanti pas cu pas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad cum ar putea fi regulatorul acela de vina, motorul la rece nu are nici o problema

oricum maine o sa il testez si pe ala ca sa fiu sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu un golf din 93 1,9 td si nu stiu de ce tremura la relanti...dar tremura cam rau si bordul si toata masina pana nu il turez peste 1.000 rpm nu se potoleste! stie cineva ce are putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

cred ca ai relantiul mic trebuie reglat mai mare .la cat iti sta relantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai relantiul mic trebuie reglat mai mare .la cat iti sta relantiul

pai sta cam pe la 800 rpm in jur de 800 rpm nu e bine nu? e greu de reglat ?numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod are motor..sa-ti spun cat ar trebui sa stea la relanti

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are volant cu masa dubla/

Modificat de varusase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu relantiul am si eu. Galopeaza si la rece si la cald. Motorul este 1.9 tdi cod motor 1Z.

Daca are cineva vreo solutie pentru remediere.

Cat ar trebui sa fie relantiul la motorul 1Z?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut cateva faze de astea...fluctuatii, insa doar atunci cand au fost gerurile alea.

deci lasam masina sa se incalzeasca...daca o acceleram putin si apoi lasam pedala se subtura, dupa care crestea rapid in 2000 si scadea la 800, de vreo 3 ori am patit asa...acum vad ca e totul ok, doar ca uneori in mers daca o scot pe liber se subtureaza,si cateodata se si opreste(trebuie sa verific fisele,bujiile,etc)

:vaidecapulmeu: o alta faza am mai obs, cand merg...uneori acceleratia se apasa singura. la voi se intampla la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!