Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

0. Bagi cheia in contact

1. Apesi si tii apasat butonul mic din stanga de la kilometraj (Trip)

2. Pui contact (nu pornesti motorul)

3. Iei contactul pana sa se stinga becul de la apa (nu scoti cheia!!)

4. Pui contact(apare meniul), pornesti motorul

5. Eliberezi butonul de TRIP

am rescris procedura pentru ca am observat ca PASUL 2 SI 3 SE EXECUTA RAPID adica pana se stinge becul de la apa... altfel nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare la toata lumea si bine v-am gasit ....ca sa nu deschid un topic nou (pt ca nu pot ..sunt nou :) :blah: ) am achizitionat un golf CL 1,6 automat ...an 96 ....si ca romanul care se afla in vacanta in tari straine am schimbat bujiile din obisnuinta ...Se pare ca am ciupit cauciucul de la o fisa ...In fine dadea la masa cu galeria , am vazut ..scos fisa si am izolat cu banda izolatoare ....Am niste oscilatii la ralanti destul de mici ...ceva de genul 50-80 rpm , ca si cum masina intrerupe pt o sec ..uneori 2 ...in sarcina trage f bine , nu intrerupe ..dar ma enerveaza ca intrerupe la ralanti si pt o automata e destul de nasol ..credeti ca ar trebui sa schimb fisa pe care am ciupit-o ? se poate sa piarda pe acolo curent desi nu se mai vede nici o scanteie in zona ..? ..daca o duc la un tester vede de la ce sunt intreruperile avand in vedere anul masinii ? ...multumesc anticipat pt orice sugestie , sfat ...etc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am verificat acum si 2 fise dau la masa scantei mici ....asta e am schimbat eu bujiile si am stricat 2 fise ..e vb de cele 2 de langa galeria de admisie la care accesul e mai inghesuit ...... e vreo modalitate de a le scoate fara a le ciupi cauciucul ?..eu am folosit un spitz si se pare ca le-a agatat ...Mi-era teama ca se rup daca trag direct de ele ...

si un pret orientativ ? vin separat sau la set ?

Modificat de gex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Golf GT 1.6 74kW cu o alta problema a turatiilor...

La mine variaza intre 800 si 1100 cand sunt pe liber (fie ca stau fie ca o scot din viteze in mers) numai cand vrea ea... Singurul dichis care l-am gasit e sa pornesc AC-ul la 2 si stabilizeaza singura la 900 de ture.... Problema mea se poate intinde si din alte motive (de exemplu am un consum de HUMMER) si nu stiu ce anume sa-i fac sau unde sa o duc la un test... Bujiile si uleiul sunt schimbate, filtrul de aer l-am schimbat recent (anterior am avut unul sport si l-am scos si am pus normal dupa ce am cumparat o cutie de filtru de aer - nu mai aveam asa ceva - insa bratul care duce la cutie e cel al filtrului sport si ma gandesc ca e posibil sa traga aer fals la imbinarea la cutie).... Totodata sub 3000 de ture nu trage de nici un fel, dupa 3000 de ture e racheta......

Idei, sugestii sau macar un tester bun care sa-mi spuna ce trebuie sa ii schimb sau de unde ar putea fi buba?

Multumesc anticipat.

PS: Exista Golf 3 carburatie? (Credeam ca e numai pe injectie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ..... la mine oscileaza turatia din cauza la furtunul de la servo-frana ..... am cumparat unul nou ( se gaseste doar original costa 120 ron ) ..... dar la mijloc am o supapa si dupa supapa am un teu si e descoperit si nush daca ar trebui sa intre un alt furtun sau nu.... la asta vechi teul e anulat are un capac ...... iar inainte de supapa mai are 2 teu`uri mai mici in care pe acolo trage aer si nush ar trebui anulate si ele sau ....... si putin mai sus langa admisie am alt furtun anulat in care sufla aer .... :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care sufla e posibil sa fie unul care in mod normal ar trebui sa duca la cutia filtrului de aer. Unele au un sistem in care deschid o supapa pt a da mai mult aer in filtru in momentul in care motorul e rece .... Am sa fac poza la cutie sa-ti faci idee....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, vin si eu cu o problema pe care n-am gasit-o prin Search sau cel putin n-a mers prin cuvintele cheie incercate de mine.

golf 3, '97, 1.6 benzina 100CP, ABS, servo-directie.

problema consta defapt din mai multe probleme mai mici:

1. Cu motorul rece da in nas (de dimineata sau dupa ce-l las ceva timp in parcare in timpul zilei - am schimbat bujiile) si iti revine la turatii dupa ce-o "incalzesc" putin din mers tinand ambreiajul apasat in primii 50m dupa ce-am plecat de pe loc, apoi merge normal.

2. Si cea mai mare catastrofa, se opreste motorul asteptand verdele la stop, sau chiar in mers.. la orice turatie si viteza, uneori chiar intre schimburile treptelor de viteza, cu ambreiajul la maxim. Precizez ca aud doua-trei click-uri pe la panoul de sigurante, iar acul de turatii face ceva salturi razna. O pot porni apoi numai dupa vreo 10-15sec, cu avarii puse, claxoane, injuraturi.. ca deh! daca eram gutuie sa nu apas ambreiaju si ramaneam in trafic era altceva, da' asa imi iau frigidere moca. Ce-i de facut? verificat? schimbat ceva? Ajutor!!

3. Masina merge infranata, am fost la mecanici, au schimbat placute de frana, am fost IAR la mecanici ca tot mergea infranata, au depistat ca era pusa stramb o placuta si au aranjat-o.. mi-au aratat ca imping masina cu un deget pe liber si o pot deplasa.. dupa care am plecat.. masina tot infranata.. la aia nu ma mai duc. Am fost la altii, astia de aici vor sa curete sistemul de franare, treaba care le ia o zi si va trebui sa stau pe langa ei din mai multe considerente.. pe care le-am intalnit si prin forumu asta. In schimb astia mi-au desurubat limitatorul de sub pedala de acceleratie si m-au pus sa-l asez frumos in portbagaj. Cre'ca din surubu ala era toata treaba, macar daca merge infranata... sa am frate pedala sa-i dau mai mult, poate o desfund sau ce?! Mentionez ca la vale.. o ia doar daca e ceva de genu sa cazi in cap, daca e mai lina panta.. sta infipta!

Am mai schimbat unele chestii, va mai zic pe parcurs ca nu-mi aduc aminte chiar acum, chichite.. dar poate info e de folos.

va rog ajutati-ma cu ce cunoasteti.. si chiar cu ce nu cunoasteti dar banuitzi ca ar fi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-verifica si fisele de la bujii, te uiti noaptea la intuneric pe ele sa nu apara scantei.

-verifica sa nu iti traga aer fals, cum am patit eu cu flansa de la corpul de injectie, misca corpul de injectie cu mana, vezi daca are joc intre corp si galerie.

Si sa-ti pui inapoi limitatorul la pedala!! Ala e pus acolo sa nu fortezi cablul de acceleratie si tot ce e legat de el!! Vezi cum il reglezi, in principiu te uit la clapeta sa fie deschisa complet cu pedala apasata(in nici un caz nu o sa iti ajunga pedala la podea!), si il fixezi exact in pozitia aia cat sa nu-ti permita sa calci pedala mai mult. Normal reglarea se face cu softul de test (vagcom)... dar nu cred ca dispui de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu chestia aia cu turometrul digital si mie imi sta relantiul la 840-820rpm, e normal sau ceva nu merge bine? din cate am inteles de pe topic, ar trebui sa-mi stea la 800. daca stie cineva la cat e normal sa stea, il rog sa-mi dea un raspuns.

Mersi si BAFTA ALL!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mtzule, ai aceeasi versiune ca si a mea si la fel am si eu probleme cu "torsul" motorului....

La mine am aflat ca trebuie sa schimb si debitmetrul (care e acelasi ce se gaseste si pe unele Audi A4 95-97)...

Poti verifica in felul urmator: scoate mufa de la debitmetru si fa vreo 3 ture cu masina (300-400 m) si vezi cum merge... O sa-ti consume mai mult si nu e recomandat ca iti arunca benzina la discretie si aer cum poate si el.... dar la mine mai bine merge fara debitmetru montat (pana gasesc sa iau).

@f@ne_tm - la mine sta 900 in situatie normala si aproape 1000 cu AC-ul pornit la maxim. si nu mi se pare a fi ceva problema.... Din cate stiu eu (in general) turometrul la relantiu trebuie sa stea intre 600-1100 (depinde de masina, posibilii consumatori care "forteaza" motorul etc.)

@mtzule - te rog foarte mult, daca ma poti ajuta cu cateva poze la cutia filtrului de aer (ar trebui sa fie identica cu cea care nu o mai am eu :Driver: )... Ca nu gasesc pe nicaieri si nu prea stiu cum sa le explic oamenilor care mai aduc la comanda din dezmembrari (in magazin e 860 de lei doar cutia de plastic) - trimite pe adyre2002@yahoo.com ... Si totodata cu vacumul de la delcou - unde duce el... Sper ca ma poti ajuta si pe mine ca eu mi-am luat o tzeapa de zile mari cu masina si acum am de "lucrat" la ea ca n-as vrea sa o dau (1. a inceput sa-mi placa :) , 2. nu-mi mai scot banii.. nici pe aproape)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul de benzina, din start s-a cunoscut ca trage altfel (dar era motorul cald). Acum ramane sa vad de dimineata daca mai da in nas in primii metri parcursi. La cererea mecanicului, am comandat un releu pe care l-a tot curatat cu smirghel sperand ca se va rezolva problema cu opritul motorului instantaneu din mers. Vine in 5-10zile si-l voi monta.

As insuruba din nou opritorul acela de sub pedala de acceleratie, dar acu' ma gandesc.. daca nu-l insurubez suficient.. n-o sa prea am pedala asa cum scrie la carte, iar daca il insurubez prea mult, e ca si cum ar lipsi total de-acolo. Mai mult mi-a dat de furca asta cand mi l-a scos.. trebuie sa ajung la aia cu computeru'... dar tare mi-e ca poate imi vor scoate si pedala si cine stie, imi vor da o funie de care sa trag cand accelerez..

Astept surpriza cu releul

@ adyre, eu in locul tau as incerca un filtru sport direct, dpdv financiar cred ca iesi bine in cazlul de fata si oricum.. tare as fi curios cum mi-ar merge masina daca as scapa de cutioantza aia de filtru de aer (vs. con de-ala de filtru)

Ti-am trimis pozele pe mail cu carcasa si cu delcoul (aici n-am stiut care e duda cu conducta, dar poate te prinzi tu).. enjoy!

Modificat de mtzule
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat noaptea fisele.. toate cele, nu vad nicio scanteie sub toata capota, m-am uitat pana am inceput sa vad in infrarosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Cel mai probabil trage aer fals si faza cu scazutul turatiilor la franare am patit-o si eu. Verifica bujiile.

eu am pus noi bujii si capac delcou, si cand o las pe liber, calcand abreiaj sau scotand din viteza, cade acul la turometru mai jos decat trebuie, tot de la furtun poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Tu nu ai debitmetru, deci nu exista aer "fals"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, am patit-o eu, in legatura cu aerul fals. poate ai vre-un furtun intepat, sau scapat din locul lui. verifica-le calumea. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine sunt acele fluctuatii...de la 800 la 850...dar ce ma deranjeaza e ca masina trepideaza la relanti si pe cald si pe rece,imi puteti spune va rog cam ce trebuie sa verific asa mai pas cu pas xa la un incepator.....multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, am patit-o eu, in legatura cu aerul fals. poate ai vre-un furtun intepat, sau scapat din locul lui. verifica-le calumea. succes

Si care era furtunul ala intepat care ti-a rezolvat problema?

Problema "aerului fals" se intalneste la motoarele cu debitmetru in cazul in care acesta masoara o anumita cantitate de aer care trece prin el si aceasta va fi suplimentata de o gaura in tubulatura de admisie, de dupa debitmetrul. Aceasta cantitate suplimentara nu este masurata si de aici problemele.

La ABD/ABU nu exista debitmetru, poti sa scoti furtunul complet. Singura problema o va reprezenta temperatura aerului admis, care nu va fi de 40-50 de grade, cum e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca se refera la furtunasele de vacum aflate in spatele capacului de la injector. Am patit si eu problema, un furtun era crapat si relantiul urca undeva pe la 1400-1600 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probeaza motorasul pas cu pas ,scoate-i mufa si daca se ridica relantiul merge ,daca nu a murit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am schimbat senzorul de temp a apei, ma gandeam ca si relantiul isi va reveni la valoarea initiala de 750-800rpm.S-a dovedit a nu fi asa.Tot la 1000rpm sta ,asta cu motorul cald(90grd) si uleiul(86-88grd).Uneori,rar, sta normal la 750-800 dar cam trepideaza.Nici nu mai stiu unde ar trebui sa ma uit pentru a-l face sa stea normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sta la 900 rpm cand motorul este la 90 oC nu este normal??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GenuVW la 1.8 este perfect normal la masina ta. 850-900 rpm motor cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!