Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am nevoie de un sfat, poate a mai patit cineva si stie despre ce e vorba.

De cateva zile nu mai sta bine la relantiu, indiferent ca e motorul rece sau cald, variaza turatia la relanti intre 800 - 1000 fara a se mentine constant nici macar 5 secunde. Mai exact, pornesc motorul relantiul sta la 800 si trepideaza motorul parca ar merge in 3 bujii sau nu are destula benzina, in cateva secunde se regleaza singur undeva la 1000 de ture si nu mai trepideaza merge normal, dar nu ramane constant la 1000 incearca sa se regleze la o turatie mai mica, si iar scade la 800 si incep trepidatiile si iar creste la 1000 si tot asa. La mers normal, defapt cand trece de 900-1000 de ture merge rotund si bine. Ce poate fi?

Am patit, de cand a aparut problema, cand pun frana sa imi scada turatiile undeva la 400-500 si sa moara motorul dar asta nu de fiecare data. Si am mai vazut ca daca apas frana de 10ori, cu motorul pornit pe liber, afecteaza mult fluctuatiile astea, se tureaza singura, a crescut undeva pe la 1500ture dupa 10 pedale de frana, si revine la 800 cand nu mai fac pedala.

Spuneti si voi ce poate fii, ca o sa o duc la mecanic si mi-e sa nu ma trezesc ca ridica din umeri, macar din ce ziceti voi as putea sa ii zic ce sa faca, sa-i dau un indiciu...

Multumesc anticipat!

Masina: Golf 3 1.6 ABU '94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mai intai furtunul de la servo la galeria de admisie. Eventual desfa colierul la furtunul asta in partea dinspre galeria de admisie, pune un deget acolo ca sa nu traga aer si roaga pe cineva sa porneasca motorul fara sa calce frana in acest timp. Si vezi daca mai variaza turatia. E posibil sa-ti traga aer fals pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil trage aer fals si faza cu scazutul turatiilor la franare am patit-o si eu. Verifica bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile? o sa verific, dar cand merg peste 1000 de ture merge bine, rotund. Intradevar, bujiile le-am schimbat cu cateva zile inainte sa apara problema asta, n-am nici 500km cu ele, sunt NGK BUR6ET.

S-ar putea sa fie furtunul de la servo, o sa incerc sa imi fac timp azi sa verific. Acum sunt la serviciu si nu prea am cum sa plec.

S-a mai intamplat sa se mai auda un suierat ca de presiune de la vreo pompa, dar nu i-am dat importanta pentru ca apare forte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am fost la masina, inca nu am desfacut nici un furtun, le-am verificat sa nu fie fisurate, dar nu stiu exact la ce furtun te referi (pt dorur), uite am atasat o poza sa vezi ce furtun am verificat eu, si mai e o poza cu un furtun care are legatura cu cel de la filtrul de aer si am gasit ulei inauntru lui, pe margini era unsuros si m-am gandit ca nu tre sa fie asa, nush voi ce ziceti, e normal sa fie ulei pe furutunul acela ?

post-14665-1204024715_thumb.jpg

post-14665-1204024725_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul furtun (din prima poza) care pleaca de la servofrana trebuie sa vezi unde ajunge. Futunul ala de la servo lucreaza prin decompresie iar daca e spart sau fisurat mai mult ca sigur ca-ti poate intra aer fals prin el. Referitor la al doilea furtun ala cu urme de ulei vreau sa-ti spun ca prin el circula aer dar si vapori de benzina+ulei care ajung in admisie cu rol in reducerea emisiilor poluante din cate stiu eu. Daca gresesc, rog sa ma corecteze cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa verifici motorasul de relanti sau garnitura de la injector,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul de relanti cred ca merge bine, pentru ca el isi face treaba adica incearca sa regleze relantiul vad pe turometru cum imi creste sau reduce turatia, sincer nu ma pricep, nici nu stiu cum sa ajung la el sa il vad, sau cum sa il verific. Nici garnitura de la injector nu stiu cum sa o verific. Daca nu este foarte complicat, poti sa imi explici te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa o verifici sa vezi daca nu trage aer fals,cred ca doar optic poti sa o verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ce m-am intors de la masina, am verificat toate furtunurile, sunt ok. Ma gandesc prin pompa de frana sa fie vreo problema. O sa desfac azi sa ma uit si la clapeta de acceleratie sa vad in ce stadiu e, cred ca are multa mizerie acolo, ramane de vazut.

Cat despre garnitura la injector, nu stiu cum sa ajung la ea. Poate imi explica cineva.

Apropo, poate sa fie si injectorul infundat partial, s-ar manifesta asa ca in cazul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite acesta este motorasul ,iar flansa de la injector se afla in spate,daca nam scris bine sa ma corectati ca nu am fost sigur

post-9672-1204040675_thumb.jpg

post-9672-1204040684_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si clapeta de acceleratie. Am scos capacul ala negru de plastic sa vad ce surprize gasesc inauntru... ma asteptam sa fie mizerabil dar culmea, curat ca lacrima, si clapeta si cilindrul ala in care sta sunt curate. Am verificat si fisele la bujii, m-am uitat acum (pe timp de noapte) poate scapa scantei pe fisele alea si... nimic.

Maine ma duc la mecanic, vreau sa imi verifice bujiile poate nu merge una din ele cum trebuie, dar tot ma intreb de ce moare motorul cand franez (am mai patit-o azi de doua ori) si in cel mai bun caz, daca nu moare imi scade turatia la 400-500ture.

Nu pot sa cred ca toata iarna cand plecam cu ea inghetata bocna la -20'C dupa o noapte geroasa pornea la prima cheie si relantiul nu zicea nimic, tragea bine... faceam 2 km si isi intra in parametrii normali si acum ca s-a incalzit afara tremura ca toate alea cand o oprnesc :)

Daca nu merge vreo bujie este influentata cumva frana? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate la mese sa nu fie oxidate sau sa fie rupte una din ele. Mai mult ca sigur ca e motorasul pas cu pas.

Nu are nici o legatura frana cu bujia, incearca sa indoi furtunul de la servo sa nu mai treaca aer prin el si sa vezi daca merge motorul mai bine, s-ar putea sa fie dusa supapa de la servo frana

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizeaza si capacul delcou. Sau senzorul hall. Eu dupa ce spal motorul la masina merge sacadat desi acopar delcoul, apoi merge bine si tot asa. Daca e ud acolo s-ar putea sa-ti faca acelasi lucru. Sau poate e crapat. chiar daca apesi frana si moare motorul nu cred ca de fiecare data cand apesi frana tot asa face. Poate spun prostii dar stii cum e... :D de multe ori problema este acolo unde nu te gandesti.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o azi dimineata in service, s-a uitat un mecanic, si cred ca intamplator a apasat pe carburator mai degraba s-a sprijinit de el... si surpriza, a inceput sa mearga rotund. S-a uitat mai bine si a vazut flansa(garnitura) de sub carburator ca era crapata pe orizontala langa un surub de prindere. A dat azi comanda si o sa imi vina o flansa noua pe la 15-16:00. Asa informativ, pentru cine o mai avea probleme, o flansa d-aia costa 300ron... m-am minunat sa aud ca o bucata de cauciuc costa 300ron dar asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios despre ce cauciuc vorbesti. Poate ne pui o fotografie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desenat pe imaginea atasata locul fisurii.

Ciudat este ca e fisurata la marginea din exterior, fisura nu a ajuns pana in interior la gura aia cilindrica din mijloc, adica nu prea vad cum sa traga aer pe acolo. Dar daca mecanicul asa zice, isi asuma raspunderea...

Apropo, sa zicem ca fisura este mica de 1-2 milimetri si trage foarte putin aer pe acolo, este posibil sa faca asa urat masina?

post-14665-1204109468_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a fost flansa de vina ca s-a rupt si am schimbato

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am dat pe acea flansa 180 ron acum doua veri .

si pe mine m-a uimit pretul si da , daca trage aer pe acolo cat de putin se manifesta astfel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata fratilor flansapost-21422-1204129619_thumb.jpg

si eu am dat pe ea 70 ron pe data de 28-12-2006

300 ron am dat pe pompa de benzina tot atunci,am factura de la service bosch din jasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat pretul la METEOR si costa 230ron marca FEBI, asta de am luat-o poate e mai de calitate... scrie pe ea: VW/AUDI Germany si codul de produs care nu-l mai tin minte

Sper sa tina 10ani, ca nu mai dau 300ron pe o bucata de cauciuc si 4 suruburi!!! Pretul a inclus si manopera(manopera = desfacut 4 suruburi schimbat flansa si strans la loc cele 4 suruburi adica... 20ron+spaga de rigoare ca de, tot la ei ma duc si altadata :) )

Apropo, am luat masina si merge perfect, am activat turometrul digital (in display-ul de la kilometraj) ca sa vad mai precis in cate ture sta, si relantiul sta la 800 cu fluctuatii cand este motorul rece intre 800 si 840 adica prea bine pentru o masinuta de 14 ani.

Va multumesc pentru raspunsuri si va doresc consum cat mai mic si service cat mai rar!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am activat turometrul digital (in display-ul de la kilometraj) ...

Cum ai facut asta ? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa folosesti o functie ascunsa a masinii pentru a vedea turatiile in display-ul de la kilometraj. S-a mai discutat pe forum despre asta, da-i un search dupa "coduri secrete" era un topic mai vechi. Nu mai stiu exact dar era ceva de genul:

1. Apesi si tii apasat butonul mic din stanga de la kilometraj (Trip)

2. Bagi cheia, pui contact (nu pornesti motorul)

3. Iei contactul, (nu scoti cheia!!)

4. Pui contact, pornesti motorul

5. Eliberezi butonul de TRIP

Ar trebui in momentul acesta sa iti apara un meniu de la 1..7, una din functiile din meniu este turatia motorului.

Daca nu o ia, inainte de pasul 1. baga intai cheia in contact(fara sa o invarti) si dupa aceea apesi butonul TRIP si faci restul procedurii.

odata activat meniul apesi butonul de trip pana ajungi la functia 7 , aia iti va afisa digital turatia motorului .

Bafta!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!