Jump to content

Problema disc ambreiaj (adevarat sau fals?)


flopem
 Share

Postare recomandată

Treaba e ca s-ar simti la pedala daca unul din ele s-ar bloca, in sensul ca nu ar mai reveni pedala, doar asa ar putea patina ambreiajul din cauza lor. Chiar daca e vorba de cilindrul receptor pedala nu s-ar ridica singura fiindca nu are arc ca cea de frana, pedala de ambreiaj fiind ridicata de presiunea hidraulica exercitata de cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine revenea pedala, sau poate se oprea foarte aproape de sus si nu mi-am dat seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cam 1-2 cm de cursa, sus, e moale. Abia apoi simt ca actioneaza

Modificat de Austinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, patineaza orice i-as face, am decis sa schimb kit-ul. Am vb la service si imi pot aduce Luk la 450 lei, iar manopera e 300 daca nu tre sa dea puntea jos, si 400 daca trebuie data jos. E ok pretul kit-ului sau mai degraba cumpar undeva online (la piese auto nu prea stiu care-s magazinele online de incredere si cu preturi mai bune) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca primesti doar placa si discul in kit. Daca tot desfaci schimba si furca cu rulmentul (sa nu ai probleme in viitor ca sigur sunt uzate) care vin impreuna la 150 pe sachs, sau pot lua kitu sachs care are si furca cu rulment si placa si disc la 600, Deci iesi tot pe acolo. Furca se greseaza in ambele puncte pivotante sa nu scartaie pe viitor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda in Galati la Zetec, si imi vine din 3 piese, placa, disc, rulment de la Luk, Sacks era 750 lei. Acum, rulmentul are si furca sau vine separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe sachs rulmentul vine direct pe furca impreuna si cu camasa pe care culiseaza ce se prinde de cutie.

 

Ar trebui sa schimbi si boltul pe care pivoteaza furca jos, acesta are un material plastic pe capul de culisare ce se poate toci pena la metal, la mine desi nu era tocit scartaia cand se incalzea. Am pus unul nou (vine doar pe oem la 30lei) si l-am gresat cu vaselina rezistenta la temperatura.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi, programarea la service o am marti, asa ca luni o sa trec sa vb sa imi aduca si boltul, si sa vad cu furca. Mersi mult de info, o sa mai scriu aici ce am mai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la magazin, am comandat si minunatul bolt, din ce am inteles el actioneaza furca... Insa ce mi s-a parut ciudat este ca discul din kit-ul nou are arcuri pe el, lucru din care deduc ca e pt volant cu masa simpla. Din ce intelesesem pe forum AUB din 2000, 1.4 16v ar avea volant cu masa dubla... sper sa ma insel eu si sa nu fi gresit comanda la magazin, ca doar au dat-o cu certificatul de inmatriculare in mana... Vad eu maine dimineata la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun ambreiajul, e volant simplu pe benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinioanele ma urmaresc cu masina asta... Inca e in service. Dat ambreiajul jos, si surpriza: volantul arata de parca l-ar fi luat un orb la strung, numai umeri si denivelari, nici mecanicului nu-i venea a crede. Se uita baietii mai atent si vad in materialul discului ceva lucios; baga unghia, o tabla de otel se ivea din materialul discului, care la o scurta analiza avea aceeasi forma cu santurile de pe volant... Si era Luk, nu un harb... De-asta s-a uzat asa repede ambreiajul. Cred ca voi lua legatura cu compania, macar sa-mi deconteze service-ul, ca in final e vina lor pt uzura prematura. Acum caut volant, si ghici ce, fiind robuste si aproape deloc cautate, nu le mai aduce nimeni. Am pus un anunt pe pieseauto insa habar n-am care ar fi pretul de sh, nestiind cam cat e una noua. Din banuiala tipului de la magazin ar fi 5-600 lei noua, deci un 150 lei zic ca ar fi un pret bun pt sh. Voi ce parere aveti?

 

Atasez poza cu minunatul disc:

 

disc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin ca nu e in regula ceva acolo, pune mai multe poze cu discul din pozitii diferite si daca poti la calitate mai buna. Din poza mi se pare discurile de frictiune au metal in ele, ceea ce e aiurea tare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare, chiar au! Uite discul si volant, sa vezi ce distrugeri a facut...

 

post-153595-0-59308100-1446798664_thumb.

post-153595-0-83825100-1446798664_thumb.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cele doua discuri de ferodo trebuiau sa fie doar din ferodo, nu am auzit in viata mea sa contina metal. Asa daca nu esti atent, si nu ai cum sa fii, e usor sa distrugi volant si placa de presiune. De ce ar face Luk asa ceva ? Plus ca materialu de frictiune pare subtire, de aceea zic eu ca s-a si rupt. Ce e cu sarma aceea ?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar un defect de fabricatie! Sarma aceea, si tot ce vezi, era plat pe disc, insa a tras cu unghia mecanicul sa vada ce naiba e acolo... Minunat, nu?!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!