Jump to content

Octavia 2: 1.9 TDI, 1.6 FSI sau 1.6 MPI?


stefy
 Share

Postare recomandată

Eu unul as opta pt un tdi pe care l-as urca mai sus cu chiptuning, un filtru de aer si 1 tobitza sport. M-as duce bine de tot spre 200 CP si tot as iesi mai ieftin la consum!

P.S. Asta vara am fost si eu pana in Antalya cu un Ford Focus 1,8 TD de 90 cp. Focusul este o masina foarte sportiva! Cu toate ca e diesel, rupe asfaltul, alearga de 2 ori mai bine ca O1 TDi de 90 cp.Ce-i drept, consuma pe masura.La 500-600 km faceam iar plinul cu motorina!Pe cand la Octi 1 ii faci plinul la 800 km oricat de tare te-ai da cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • horgarban

    5

  • Vlad MHL

    4

  • DRAPAR

    4

  • mehigh

    4

Eu unul as opta pt un tdi pe care l-as urca mai sus cu chiptuning, un filtru de aer si 1 tobitza sport. M-as duce bine de tot spre 200 CP si tot as iesi mai ieftin la consum!

ce ce motorizare vorbim aici ??

cat despre Focus, tot ce-i posibil ca era chipuit!

nu crezi ??

in plus, pun pariu ca e mai usor decat octavia.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 tdi la 200 cp ? numai din cip , tobe si filtru ?

Mi se pare un cam mult .

un 150 , suna mai real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am gasit pe net un test cu o octavia 1,6MPI. E misto, dar se vb in ungureste asa ca nu prea intelegi ce zice ala, dar e interesant de observat comportamentul rutier si altele..

uitati linkul: http://dl.totalcar.hu/tc306_3.wmv Folositi "save target as" si vedeti ca are 20mb :P

<{POST_SNAPBACK}>

Am vazut filmul, nu stiu ungureste dar mi-a placut sa vad acel 1.6MPI echipat in valoare de peste 21000 euro (vezi preturile de la sfarsit).

Remarc insa cateva lucruri...

Legat de pretul dat in forintzi, el este f. aproape de pretul

existent pt modelul de baza 1.6MPI in varianta Elegance pt ca

la un curs din 1 martie utilizat de babylon translator

(care are si convertor valutar) cei 4,108,000 forinti

fac 16,608.94 E. In prezent, la noi modelul de baza 1.6MPI -

Elegance costa 16.551.

Concluzia ar fi ca prin Ungaria pretul la O2 e cat de cat apropiat de cel de la noi...

Cred ca pe strada cand tragea in stanga si in dreapta de volan si masina nu era pe camp, ne-a prezentat de fapt cum functioneaza ESP-ul.

Am remarcat si un zgomot probabil provocat probabil de functionarea sistemului...

mi-e cam greu sa-l descriu.

Daca am dreptate atunci categoric voi include ESP-ul intr-o configuratie de O2 cand va veni timpul.

Un ultim aspect e legat de senzorii de parcare. Nu m-au convins :) !

Ma asteptam sa tipe mai devreme (prin sunet constant), nu doar cand masina

aproape ca era lipita de cracile unui copac... Ba chiar si atunci mai oscila printr-o ultima *** de parca ar mai fi fost ceva spatiu.

Cam atat! Misto filmul, pacat ca nu era macar in engleza...

Later edit.

Sunt cam offtopic :P insa am vrut sa-mi exprim opinia legat de acel film.

Privesc cu f mare interes orice legat de O2....

Legat de topic "1.6 Fsi Sau 1,9 Tdi", eu zic ca nu se pune problema corect pentru ca asa cum s-a mai spus diferenta de pret dintre cele doua motoare este mica si evident ca majoritatea aleg 1.9TDI.

Problema cred ca s-ar pune a alege dintre 1.6MPI cu 1.9TDI unde diferenta este de 1800KM in favoarea benzinarului! Si niste optionale in plus pe O2 nu cred ca le-ar refuza cineva cu 800-1000E din diferenta aceasta.

Multi zic: daca faci peste 15.000km / an e bine sa alegi TDI altfel alegi ceva pe benzina.

Dar ce faci daca mergi pana in 15.000km / an, prin buc. vreo 4 - 5.000km/an sa zicem (pana la servici si inapoi deci distante scurte) si nu faci cine stie ce drumuri prin afara orasului dacat cateva iesiri pana la munte, rude si concedii si (atentie) iti iei masina fara a te gandi ca o vei vinde peste 5- 6 ani si vrei sa o ai mai mult: 10 - 15 ani de exemplu. Ce motor alegi in ipoteza asta?

Cat despre FSI eu zic ca ii trebuie cativa ani sa arate daca nu cumva e fasait la capitolul fiabilitate...

Modificat de mehigh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante opinii si concluzii despre comparatia 1.6 FSI/ 1.9 TDI.

Cred ca ar trebui punctate urmatoarele:

1. Motoarele FSI reprezinta un concept nou si inovator, dar destul de pretentios pentru Romania. Sunt mai ecologice dar consuma benzina de CO 98, semnificativ mai scumpa decat CO 95 utilizata pe 1.6 MPI. Spre deosebire de ce cred unii referitor la fiabilitate eu nu cred ca VWAG va da gres cu aceste motare si mai cred ca ele sunt dedicate contracararii exploziei vanzarilor de TDI mai ales in Europa de Vest. Performantele la drum intins sunt superioare cu un FSI, fapt probat de mine cu un Golf V 1.4 FSI/ 90 CP, superior la capitolul tinuta de drum fata de Octavia I TDI/ 90 CP cu care am comparat.

2. Motoarele SDI/ TDI sunt apreciate in Romania din doua cauze: consumul specific mai mic decat la motoarele pe benzina si cuplul motor mai mare. Au insa si puncte negative: intretinere mai pretentioasa si mai scumpa, costul mare de inlocuire al turbinei la TDI in caz de default.

3. O discutie trebuie sa se refere la costul de oportunitate (cati km va parcurge proprietarul cu masina), o alta la pretul de revanzare, unde TDI-ul este net avantajat.

4. In cazul in care exista o presiune asupra costului de achizitie si/ sau nu se vor efectua mai mult de 25.000 km anual cu masina recomandarea este pentru un motor pe benzina, dar nu pentru unul asa de pretentios ca FSI, ci mai degraba pentru 1.6 MPI. FSI-urile de 115 CP si respectiv 150 CP sunt menite sa impulsioneze vanzarile de benzinare in Europa de Vest in randul celor care pun pe primul plan sportivitatea si tinuta de drum inaintea optiunilor. Asa vei vedea in Germania foarte multe Octavia Ambiente 1.6 FSI/ 150 CP si nu neaparat numai Octavia Elegance 1.9 TDI ca in Romania. Asta apropo si de Octavia Air/ Ideal, pe platforma de Octavia I Classic care s-a vandut numai atunci cand a aparut promotia, pana atunci vedeai numai Elegance pe strazi. Si neaparat TDI.

Concluzionand, eu recomand TDI tuturor celor care isi iau masina si privesc asta ca o investitie, in primul rand datorita pretului de revanzare si abia mai apoi datorita economiei realizate. Daca la Octavia Tour TDI-ul se amortizeaza extrem de rapid, in cazul Octavia II acest argument nu este cel mai important in favoarea TDI, ci mai degraba pretul de revanzare si cuplul (pentru cei care adora sa conduca la turatii joase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca vorbim de o masina noua mi se pare cam aberant sa-i faca chiptuning asa rapid,e pacat de masina si de garantia ei

conteaza foarte mult si placerea de a conduce si inclinatia spre turatii mari

in legatura cu consumul acesta variaza si difera in functie de stilul de condus

per total pana in 15000km/an benzina

peste 20000km/an diesel

si in legatura cu depasirile sunt mai rezervat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Motoarele FSI reprezinta un concept nou si inovator, dar destul de pretentios pentru Romania. Sunt mai ecologice dar consuma benzina de CO 98, semnificativ mai scumpa decat CO 95 utilizata pe 1.6 MPI. Spre deosebire de ce cred unii referitor la fiabilitate eu nu cred ca VWAG va da gres cu aceste motare si mai cred ca ele sunt dedicate contracararii exploziei vanzarilor de TDI mai ales in Europa de Vest. Performantele la drum intins sunt superioare cu un FSI, fapt probat de mine cu un Golf V 1.4 FSI/ 90 CP, superior la capitolul tinuta de drum fata de Octavia I TDI/ 90 CP cu care am comparat.

2. Motoarele SDI/ TDI sunt apreciate in Romania din doua cauze: consumul specific mai mic decat la motoarele pe benzina si cuplul motor mai mare. Au insa si puncte negative: intretinere mai pretentioasa si mai scumpa, costul mare de inlocuire al turbinei la TDI in caz de default.

3. O discutie trebuie sa se refere la costul de oportunitate (cati km va parcurge proprietarul cu masina), o alta la pretul de revanzare, unde TDI-ul este net avantajat.

4. In cazul in care exista o presiune asupra costului de achizitie si/ sau nu se vor efectua mai mult de 25.000 km anual cu masina recomandarea este pentru un motor pe benzina, dar nu pentru unul asa de pretentios ca FSI, ci mai degraba pentru 1.6 MPI. FSI-urile de 115 CP si respectiv 150 CP sunt menite sa impulsioneze vanzarile de benzinare in Europa de Vest in randul celor care pun pe primul plan sportivitatea si tinuta de drum inaintea optiunilor. Asa vei vedea in Germania foarte multe Octavia Ambiente 1.6 FSI/ 150 CP si nu neaparat numai Octavia Elegance 1.9 TDI ca in Romania.

<{POST_SNAPBACK}>

In urma drive-test-ului facut cu Octavia 2 1.6 FSI am constatat ca acest motor nu este prea util in oras, insa isi arata valoarea in mersul in afara, unde simti beneficiile motorului. Intr-adevar, el incearca sa combine sportivitatea cu consumul redus, ca arma contra TDI-urilor.

Motorul se simte bine la turatii de peste 2.500 - 3.000 rot/min, insa mi s-a parut destul de zgomotos pt. un benzinar. Are dezavantajul utilizarii unei benzine scumpe si greu de gasit (asa mi s-a spus!).

Pentru a fi interesant in Romania ar trebui sa aiba un alt pret, mai mic decat cel actual, si mai apropiat de 1.6 MPI. Ca o concluzie as zice ca FSI-ul este o alternativa buna dar la un cost prea mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina trebuie sa fie min COR 98. Asta e problema. Nu toate statiile au aceasta benzina, pt ca ajunge pe la 38.000 lei. OMV are COR 100, austria. cred ca e f buna, dar scumpa.

FSI-ul ar trebui sa isi demonstreze economicitatea in oras, pentru ca la turatii mici functioneaza "un pic altfel" decat un benzinar standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FSI-ul ar trebui sa isi demonstreze economicitatea in oras, pentru ca la turatii mici functioneaza "un pic altfel" decat un benzinar standard.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu ce sa-ti raspund...

Cand am pornit eu motorul era cald, nu stiu pe unde si cat se mersese inantea mea, dar consumul mediu indicat de computer era 10,7(!!). Am uitat sa-l resetez, dar dupa vreo 6 - 7 km facuti de mine prin trafic intens dar si cu sprinturi pe unde era mai liber, computerul indica 10,3!. Probabil ca in oras (cu trafic mai lejer si motor cald) se realizeaza consumul declarat de 8,7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste calcule pt a determina aproximativ cam cati

kilometrii as face pe an si nu cred ca o sa depasesc 10.000

pt ca as folosi masina mai mult in oras (Bucuresti) pt a merge la servici (5-10km) iar rudele din afara orasului nu sunt la mare departare (100km).

De la 1 aprilie se aplica noile accize, practic la toate masinile acciza a crescut cu un procent, pdf-urile de la www.skoda.ro sunt actualizate cu noile preturi.

Prin urmare ma gandesc ca nu prea mai are sens sa ma bag la motorul diesel 1.9 ci mai degraba as alege 1.6MPI.

M-am mai jucat cu alegerea optionalelor folosind mai putin de jumatate din diferenta de pret dintre cele doua motoare (care este de 1808 E) si am ajuns la un total de 18.058E pornind de la motorul de 1.6

Din pacate nu am gasit prea multe pareri despre acest motor pe forum.

Dar e timp destul sa aflu :banghead:...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste calcule pt a determina aproximativ cam cati

kilometrii as face pe an si nu cred ca o sa depasesc 10.000

pt ca as folosi masina mai mult in oras (Bucuresti) pt a merge la servici (5-10km) iar rudele din afara orasului nu sunt la mare departare (100km).

De la 1 aprilie se aplica noile accize, practic la toate masinile acciza a crescut cu un procent, pdf-urile de la www.skoda.ro sunt actualizate cu noile preturi.

Prin urmare ma gandesc ca nu prea mai are sens sa ma bag la motorul diesel 1.9 ci mai degraba as alege 1.6MPI.

M-am mai jucat cu alegerea optionalelor folosind mai putin de jumatate din diferenta de pret dintre cele doua motoare (care este de 1808 E) si am ajuns la un total de 18.058E pornind de la motorul de 1.6

Din pacate nu am gasit prea multe pareri despre acest motor pe forum.

Dar e timp destul sa aflu :banghead:...

<{POST_SNAPBACK}>

Cat vrei sa tii masina? Diferenta de pret data pt. TDI se amortizeaza (din economia la carburant) in 60 - 65.000 km si daca o cumperi in rate sau leasing, de-abia la sfarsitul platilor (in 4 sau 5 ani) iti recuperezi pretul platit in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vrei sa tii masina? Diferenta de pret data pt. TDI se amortizeaza (din economia la carburant) in 60 - 65.000 km si daca o cumperi in rate sau leasing, de-abia la sfarsitul platilor (in 4 sau 5 ani) iti recuperezi pretul platit in plus.

<{POST_SNAPBACK}>

Masina nu o iau cu gandul sa o vand in cativa ani. Nu stiu ce sa-ti zic.

10 - 15ani. Probabil ca dupa anii astia masina o sa aiba pana in 200.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu o iau cu gandul sa o vand in cativa ani. Nu stiu ce sa-ti zic.

10 - 15ani. Probabil ca dupa anii astia masina o sa aiba pana in 200.000 km.

<{POST_SNAPBACK}>

Uauuuu! 10 - 15 ani? In acest caz ia-ti TDI accesorizat ca-l amortizezi cu varf si indesat! Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu o iau cu gandul sa o vand in cativa ani. Nu stiu ce sa-ti zic.

10 - 15ani. Probabil ca dupa anii astia masina o sa aiba pana in 200.000 km.

<{POST_SNAPBACK}>

Fara exagerare dar cred ca asemenea abordari sunt defectuase. Eu cred ca la conditiile din Romania este optim sa tii o masina maxim 6-7 ani, altfel din varii motive, care tin destul dfe putin de fiabilitatea marcii, vei ajunge sa ai probleme. Si nu mici. Acum ii inteleg pe vestici de ce prefera o masina noua in permanenta, chiar si mai mica. O masina noua din clasa mica incorporeaza astazi mai multa tehnologie decat un Mercedes/ BMW/ Audi de clasa mare de acum 8-10 ani. Parerea mea. 100.000 km maxim pentru a o vinde la un pret inca decent si a te upgrada la ceva nou.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat vrei sa tii masina? Diferenta de pret data pt. TDI se amortizeaza (din economia la carburant) in 60 - 65.000 km si daca o cumperi in rate sau leasing, de-abia la sfarsitul platilor (in 4 sau 5 ani) iti recuperezi pretul platit in plus.

<{POST_SNAPBACK}>

Sa inteleg ca ai considerat doar banii economisiti din diferenta de consum (de vreo 3l/100km) dintre tdi si mpi atunci cand ai spus ca iti recuperezi banii in aproape 65.000km ceea ce probabil ca este just.

Totusi, de ce sunt y pareri de genul: tdi nu merita daca nu faci peste x km pe an unde x am vazut ca variaza intre 15.000 si 25.000?

La situatia pe care am descris-o anterior... mi-e ca ma chinui sa fac 10.000km / an si daca e sa ma iau dupa cele y pareri concluzia e ca tdi-ul este mai dificil de intretinut in ipoteza ca nu e folosit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste un calcul pe 2-3 ani al consumului si consumabilelor la un tdi, intr-adevar, se recomanda diesel pentru un anumit nr de km pe an si benzina pt mai putini. Dar, asa cum se spunea tot pe aici, pe forum, banii pe care ii economisesti luandu-ti benzina, considerand ca nu indeplinesti "criteriile" pentru a-ti lua un diesel, ce faci cu ei, ii tii deoparte si, peste 2-3 ani, cand cheltuielile initiale cu achizitie masinii se amortizeaza, ii scoti de la ciorap si ii cheltui ? Aici e vorba despre sistemele: 1: avans mai mare, rate mai mici sau 2: avans mai mic, rate mai mari. Avans - pretul masinii; rate - cheltuieli cu combustibilul, intretinere. Binenteles ca intra si dobanda, reprezentata de rata de amortizare a unei masini, uzura morala, etc. Deci, daca ziceti ca e bine sa iti iei benzinar daca mergi putin cu masina si peste 2-3 ani, teoretic, ramai cu mai multi bani, eu zic ca nu, pentru ca acei bani nu stau undeva si tu te duci si ti-i iei, ca bonus pentru ca ti-ai luat benzinar. Un posesor de masina nu e banca, sa isi tina situatia veniturilor si cheltuielilor pe 2-3 ani. Ce conteaza e cat ai luna asta in buzunar, cat dai ca sa-ti pui niste gaz in rezervor, cat consuma masina de la punctul A la B si cam ce ai de gand sa faci anul asta, daca sa te insori sau nu, daca sa iti faci casa sau nu, dupa nevoile fiecaruia. Dar nu cred ca isi fac prea multi calcule pe 2-3 ani.

Concluzie personala, poate eronata, dar va rog corectati-ma:

Daca ai bani la inceput, ia-ti diesel, caci zilnic vei scoate mai putini bani din buzunar. Daca nu-i ai, mai imprumuta-te sau daca chiar nu poti face rost, ia si benzinar, dar mai gandeste-te cat de mult mergi cu masina.

M-am uitat acum la titlul topicului: 1,6 FSI sau 1,9 TDI. Pai in situatia asta, pentru o diferenta de aproape 500E, e doar o chestiune de gusturi. Abia acolo unde diferenta dintre benzinar si diesel e de peste 1000E, se poate discuta ca mai sus. Eu am dat in plus pe TDI, fata de 1,6 mpi (nu fsi) vreo 1700E, deci vreo 60 de mil. De banii astia imi luam Elegance, tot cu vreun 1,6 MPI si ceva dotari optionale, sau faceam te miri ce, dar nu mare lucru, ca astia nu-s bani sa faci ceva serios cu ei. Sau ii tineam si-i dadeam pe benzina, lunar, pana ce-i terminam si numaram anii de la achizitia masinii

Sper ca nu v-am ametit cu logica mea cea ametita, dar va dau subiect de continuat.

Modificat de flohusky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie ca deviem in Benzina vs Motorina.

Treceti la subiect, Octy 2 1.6 FSI vs Octy 2 1.9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La subiect: avand in vedere ca preturile sunt destul de apropiate, intre 1,6 FSI si 1,9 TDI e clar ca iti iei diesel. Singura obiectie la diesel ar fi zgomotul si vibratiile, pentru cei mai sensibili sau mai pretentiosi. In rest, pretul benzinei cu care merge 1,6 FSI il fac nevandabil in Romania. Altfel se pune problema intre MPI si tdi, dar aici e zona specialistilor in calcule economice.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flohusky, ai dreptate! Dar dreptatea ta nu se fundamenteaza pe rationamentele pe care ni le-ai prezentat ci pe un alt rationament. TDI-ul are o valoare de revanzare mult mai mare si asta de fapt este un motiv esential pentru care mai toate Octavia care se cumpara sunt echipate cu motorul asta. Apoi posesorii de Octavia sunt, spre deosebire de cei de Fabia, persoane mai dinamice care folosesc masina in mai multe scopuri si de regula cel putin 20.000 km anual. Dar ca sa nu fiu off-topic voi spune ca in Romania se recomanda cu caldura TDI-ul in fata FSI-ului ca urmare a faptului ca dincolo de diferenta mica de pret intre cele doua, FSI-ul consuma benzina scumpa (CO 98), desi mai putina decat MPI si TDI-ul are cu siguranta o valoare de revanzare mai mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca vrei sa tii masina mai mult de 5 ani trebuie TDI. eu o sa o schimb sigur dupa 4-5 ani asa ca nu amortizez cei 1700 de euro la 15000km/an pe care ii fac.

Iar benzina numai 1,6MPi ca FSi este o duma de motor care costa cat motorina si consuma benzina de avion.

Intr-adevar FSi consuma cam cu 1 litru mai putin la MPi dar asta depinde de stilul de condus adica daca bagi piciorul in ea nu mai conteaza. A mea consuma in oras 10 la carte si eu am scos si 9 daca am mers frumos.

Afara 6,5 in conditii de serpentine pe la munte etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut!

Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum si acum incerc sa revin in "forta". Am avut un Golf 4, acum conduc un logan si vreau sa fac zilele astea un leasing la o Octavia 2. Din pacate totul se reduce la bani, asa ca de banii de care dispun si-mi permit sa-i platesc pot sa aleg doar "ceva" cu un pret CIP de 14100 EUR. Am facut test drive cu 1.9 tdi 105 cai si m-am indragostit pe loc de acel motor. Mi-as permite un ambiente standard cu motorul 1.9 tdi dar totodata ma tenteaza si dotarile in plus care le-as putea avea la nivelul elegance cu motorul 1.6 MPI. Acu...intrebare ...voi ce ziceti ? ce sa aleg ? Am condus pana acum doar benzinare insa mi-a placut la nebunie motorul diesel si-l vreau rau tare si cred ca mi-ar pare rau tare dupa el. Oare diferenta de dotari pana la elegance m-ar face sa uit de diesel ? Anual fac in jur de 20-25 mii km. Imi plac motoarele pe benzina , imi plac motoarele de turatie si chiar visam la Octavia 1 1.8 T, dar cand am dat a 5-a la test drive (3 pers in masina) si am vazut cum fuge masina de sub mine de la cuplul ala ....mi-am schimbat pe loc parerea. Am citit si am bagat la cap de mult toate posturile despre TDI-uri (intretinere, condus corect...) si cred ca m-as putea obisnui repede sa conduc "regulamentar" un diesel - recunosc , trebuie sa o las mai moale cu turatiile peste 4500 rpm :P

Consumul mai mic de la diesel ma tenteaza dar cel mai mult si mai mult am cazut in limba dupa cuplu...pe care la 1.6 MPI nici prin vise nu o sa-l am....plus posibilitatile de chiptuning de pe diesel...

Parerea voastra ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul sa stii ca nu este asa de mic la diesel 1.9 tdi in conditii de trafic urban intens(citeste consum ).Intr-adevar cuplu motorului are un atu fata de benzina ,nu am condus 1.6 mpi dar in oras cred ca este super eficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu iti recomand cu caldura TDI-ul. Am fost cu un 1.6 MPI si desi este benzinar eu cred ca performantele TDI'ului de 1.9 sunt peste ale celui de 1.6 pe benzina.

Chiar daca intr-adevar consumul TDI'ului este destul de mare in oras, in mod cert benzinarul il intrece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord ca 1.9 trage mai bine decat 1.6, in conditii de masina incarcata (4 pers) si cu clima pornita, dar la o *** (masina + sofer) pun o bere ca 1.6 iese castigator. Nu stiu daca i-ati dat la 1.9 120 km/h cu a treia. Eu la a mea i-am cam dat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!