Jump to content

Tacanit la motor, la rece, la accelerari mai bruste.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

A rezolvat cineva ceva cu acel tacanit? Eu am un passat (masina din semnatura) si motorul e mult mai zgomotos decat la altele. Exact la fel se aude dimineata foarte puternic. Dupa ce se incalzeste motorul, atat doar ca scade in intesitate, nu inceteaza. Si la fel la accelerari se aude foarte tare... Daca ii de la injectoare, se poate remedia cumva? Se poate regla ceva?
la mine sa rezolvat in mare parte schimbind filtrul de motorina care dupa ce lam demontat,am incercat sa mai scurg ceva motorina din el si nu a mai iesit nimik era asa de imbicsit in cit nu mai tinea pik de motorina in el numai ce mai sugea pompa fortat ma gindesc ca mai trecea prin el ,iara pe traseul de aer dintre botul masinii si filtrul de aer se mai faseste o sita la golf motor alh care la mine era ca si zidita cu muste tintari si fulgi de plop acum motorul toarce mai lin ,trage mai bine ,a scazut consumul ,si a disparut si mare parte dintrun lag pe care il avea acum raspunzind mult mai bine la apasarea pedalei de acceleratie,la mine auzeam injectoarele din masina, cu geamurile inchise la acceleratii ,cum cloncaneau iar acum....parca e mult mai liniste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calin.g

    13

  • marius.stanescu

    13

  • costyca

    7

  • darin

    6

Cine tine la masina tine cont de reviziile periodice,astfel de probleme, cum ai avut tu cu inbacsirea filt. de comb.nu ar avea voie sa se intample .

Si ne miram daca se duce o pompa de injectie la km putini, mergind cu filt.infundat si pompa merge pe uscat ,apar uzuri premature :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Da asa e la 2,5 tdi, uleiu specificat trebuie sa fie 0w 30 sau 5w 30.Deci nu se admite 5w 40.Practic trebuie un ulei full sintetic, tocmai pentru o lubrefiere buna la rece.

La mine la golf 1.9 tdi-pd se admite si un 5w 40, dar numai cu norma VAG pentru PD.Totusi ca sa nu am probleme folosesc un 5w 40 full sintetic si atunci la rece pornirea e ok.Pornesc masina mai mereu cu portiera deschisa si nu aud acel zgomot specific (tancanit de metal) la pornirea la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:

Cine tine la masina tine cont de reviziile periodice,astfel de probleme, cum ai avut tu cu inbacsirea filt. de comb.nu ar avea voie sa se intample .

Si ne miram daca se duce o pompa de injectie la km putini, mergind cu filt.infundat si pompa merge pe uscat ,apar uzuri premature :)

sunt de acord si eu tin la masina mea dar se pare ca nu tin si statiile peco ,filtrul avea 15 000 km ,acum am sa il schimb la jumatatea perioadei ,plus ca la acea sita care era zidita cu muste si alte bazaconii care le suge motorul din aer nu sa gindit nimeni sa se uite nici la reprezentanta cind am fost si miau scanat masina si au reglat avansul care era fff mic ,si au zis ca este dus si debitmetrul care cica nu mai citea mai mult de 500 mb ,acum ma intreb eu oare nu cumva nu citea pt ca nu avea ce? traseul pe unde trebuia sa traga aer era imfundat!! mai sugea pe linga filtru si pe linga garnitura aceea de la carcasa filtrului ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

eu doar ce am schimbat distributia.

inainte de a schimba distributia motorul facea ca un mic tractoras, acum este asa de silentioasa, nu imi vine sa cred ca e aceeasi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut!

Am un zgomot ciudat la motor. Dupa ce pornesc masina (din profil) dupa cateva sec. se aude un "clanc" ca si cum s-ar cupla ceva (nu releu) sau ca si cum un tampon ar fi rupt. Am crezut initial ca este vorba de compresorul de la clima dar daca pornesc masina fara clima se aude la fel. Acelasi zgomot mai apare si cand accelerez, imediat cand apas pe pedala, sau deccelerez. Am facut si un test si dupa ce am pornit masina la EGR am valoarea de 450mg si dupa ce se aude sunetul concomitent scade la 245mg. Sa agate clapeta EGR?

A mai intampinat cineva de problema asta?

Multumesc anticipat

Modificat de silvinnio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR pe B6 BKP ?? Motorul asta nu are EGR valva :) Ceea ce lumea numeste EGR valva pe motorul asta e de fapt o Combi-Valva si nu are chiar aceleasi functi..

In afara de zgomot , mai ai alte simptome ? Fum sau ceva de genul asta.

Eu as curata sistemul de alimentare cu aer (se gaseste sprei special pentru asta la noi cel mai bun e de la Bell Add ) ca sa fi sigur ca nu ai ceva mizerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Aud dimineata, pe o distanta de 800-1000m, pina se incalzeste putin motorul, un tacanit metalic, in momentul in care apas mai tare pe acceleratie. Daca apas progresiv, mai lent, nu se mai aude. Dupa ce motorul ajunge la 50-70G, acel tacanit dispare. Am intrebat un mecanic si zicea ca e de la injectoare. Voi ce parere aveti, cei care aveti Golf de mai multa vreme? Mentionez ca motorul nu are batai de biela , piston, doar 4-5 sec un tachet hidraulic la pornirile la rece, pina se ridica presiunea in rampa.

Salut , io am un touareg r5 si la mine problema e acceasi DAR invers, dupa ce se incalzeste apare tacanitu ala undeva intre 1200 - 1400 rotatii , ( cutie tiptronica ), daca bag piciorul mai tare nu se mai aude , sau daca trec de 1500 de turatii ... rece nu face asa ... in schimba dupa ce se incalzeste ... stie cineva ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe loc tot se aude sub 1500 ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Problema asemanatoare am avut si eu astazi. Din senin am auzit un tacanit fin la motor . Motorul era cald si pe parcurs a cateva sute de metrii a tacanit apoi s-a calmat. Dupa aprox 5 km din nou acelasi tacanit care a aparut si disparut din senin. Am oprit ventilatoarele de la clima si totul sa nu ma insel. Sunetul seamana cu ceva de genul ca si cum ai baga o bucatica de plastic la spitele unei roti de bicicleta. Nu am erori pe bord si comportamentul motorului este perfect normal. vreo idee ce ar putea fii?

motor 2,5 tdi 5 cilindrii 111 kw 150cai pe T4 din 2001. Nu e PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am o problema similara dar numai la accelerari mai bruste.Adica la ~2000 rpm daca o accelerez puternic simt o mica vibratie in volan si in schimbator dar nu puternica.si parca se aude si turbina putin mai tare.Dar nu exagerat ci doar un pic mai tare.Am o teama cand o simt ca vibreaza asa.Fenomenul se manifesta doar in conditiile de mai sus.

Am fost cu ea la tester si am urmatoarele erori"

Valve for Intake Manifold Flap (N239) Open or Short To Ground

P3105 - 35 - 10 --- Intermittent

Charge Pressure Control Positive Deviation

P1557 - 35-00

In afara de asta am patit-o cu limp mode de doua ori intr-o luna.Clasic la aprox 120 km/h in a 5 a.

Am citit forumul si am inteles ca trebuie intervenit la turbina dar ma intereseaza si prima eroare precum si acest simptom.Aceasta trepidatie.

Motorul este ALH 90 cp TDI din 2003 cca 190000 km

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Eu la golfu 2,codmotor JP,1.6 Diesel,am schimbat duzele la injectoare.Merge bine,porneste bine,dar foarte rar,cand o accelerez brusc sau intampina masina rezistenta(deal,vant puternic din fata,etc)se aude o bataie ascutita care dispare dupa ce reduc turatia cateva secunde.Aveti idee ce ar putea fi?Vreun injector care se blocheaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
misu ploiesteanu

:blink:e normal pentru un g4 cu motor 1,9tdi serie agr citeva secunde la pornire tachetii sa tacane cu un sunet metalic?si in maxim 5-7sec treptat sunetul sa dispara. mentionez ca motorul are 70kkm reali. se pot regla tacheti la el sau are vreo supapa defecta care da voie sa se goleasca rapa de ulei ...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii sunt hidraulici,deci nu prea se pot regla.Posibil sa fie cu uzura unul,doi sau mai multi si sa se dezamorseze peste noapte.Sa nu te duca in eroare cumva zgomotul pompei de motorina.Eventual un ulei un pic mai "subtire" la rece,ca ungerea sa se faca mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Andreidumy:http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/page__st__640__p__657956#entry657956

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mai nou am si eu acceasi problema... adica de 2 zile se aude un tacanit metalic continuu ... la mine vine din partea dreapta cand te uiti la masina.... am schimbat uleiul si toate filtrele luni si ma sperie nenumaratele cauze pe care le-am gasit pe forum.

A mai aparut si un sunet pe care nu il prea pot descrie dar seamana a frecare ( geamat) care nu este constant se aude si in stationare si mers mai pronuntat la franare si manevre astea pe langa faptul ca zici ca am soricei prin galeria de la clima pentru ca uneori se aud niste zgomote dinspre torpedou!

Scuze pentru jumatatea de mesaj care e offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut .Am si eu o problema cu Touran 1.9TDI , de pe la vreo 2100 de ture pana pe la vreo 2300 se aude un fel de bazait , iar ii dau talpa de pe la 2000 de ture bazaitul ala se aude pana pe la vreo 3000 de ture in continuu . Sunetul acesta se aude numai toamna si iarna cand este putin mai frig iar daca pornesc cateodata caldura mai tare parca dispare sunetul .

A mai patit cineva asa ceva ? Are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La mine cand o pornesc la rece se aude dupa pornire vreo 2-3 secunde o bataie asa usoara,aveti idee de la ce poate fi?dupa 3 secunde numai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă bătaia de care zici este aşa ca un ţăcănit, stai liniştit daca face numai 2-3 secunde, aşa fac toate la rece până începe să circule uleiul şi să facă presiune cum trebuie. La unele durează mai mult la altele mai puţin în funcţie de calitatea uleiului, uzura motorului etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Poate ma ajutati si pe mine...

La pornirea la rece se aude timp de 15 minute numai la relanti un tacanit destul de pronuntat fara a fi constant sau dependent de turatie, asa neregulat, pana cand se incalzeste motorul.

Daca o accelerez un pic pe la 1000 rot/min nu se mai aude... Mi s-a spus ca ar fi din injectoare ?!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Tacanit am si eu de aproape 2 ani. Am mai postat despre treaba asta dar am sa spun si aici, poate ma ajutati sa-i dau de cap..

 

Tacanitul respectiv la mine se aude de la pornire(fie ea la rece sau cald) si ramane costant.

 

Dar:

 

- Creste constant odata cu turatia, uneori mai simt si unele intreruperi usoare(in special la mers constant in treptele inferioare, maxim treapta 4) dar ce-i drept, se intampla relativ rar;

- Pe deceleratie/frana de motor nu se aude - dar cum pisc catusi de putin pedala de acceleratie incepe sa se auda

 

 

Zgomotul este usor metalic, sau cel putin asa il percep eu. Masina a fost pusa pe tester, am cerut deja 6 pareri.. Mi s-a spus, evident, la reprezentanta ca asta e zgomotul lor, dar nu sunt nebun, stiu cand masina mea are ceva care nu e normal. Alte pareri au mai fost legate de injectoare sau tacheti.

 

Cert e ca zgomotul provine din dreptul primului cilindru de pe partea soferului.

 

Nu da fum mai mult decat e cazul, consumul a ramas la fel - atat cel de motorina cat si cel de ulei.

 

Este teribil de enervant pentru mine, motorul devenind mult maiz gomotos decat este normal..

 

Pareri? :(

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi ce valoare are avansul? Poate este prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la masina din semnatura. Masina mea porneste greu. Problema acum este ca am pornit intr-o dimineata, am plecat si dupa vreo 20 de metri a inceput sa faca urat. Tacane ceva la motor...ingrozitor. Nu imi pot da seama ce este.Am inlocuit uleiul, filtrul de ulei. Degeaba.Tot asa face.Zgomotul nu se aude la relanti. Se aude cand este turata masina. Acesta este un link cu video-ul motorului...sper ca se aude destul de bine:  http://youtu.be/SWKeDHNFN0E Astept sfaturile si parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti,incearca sa schimbi marca sau ceva cu viscozitate mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat deja uleiul. nu pare cred sa fie uleiul de vina. ideea este ca acum masina mea porneste la sfert, nu mai scoate fum, dar face zgomotul ala urat. urmeaza sa o duc la service sa vad exact despre ce este vorba. eu banuiesc pompa de injectie. ca aia tot face figuri. va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!