Jump to content

Probleme De Calitate La Passat B5.5 ?!


elikratos
 Share

Postare recomandată

Care va sa zica am in grija ditai flota auto printre care si niscaiva Passat-uri cu vechimi de 4-3-2-1 ani, toate 1.9 TDI 130CP 4MOT Highline. Ceea ce am observat de-a lungul timpului m-a nelinistit si oarecum dezamagit - eu fiind un mare admirator al calitatii fabricatiei si fiabilitatii modelelor VW in general si Passatului, in particular.

Ei bine, daca Passaturile ce vor implini in curand 4 ani au fost si sunt in continuare impecabile, respectand cu disciplina prusaca "directivele" ghidului service, masinile mai recent achizitionate (in special achizitiile '03 si '04) se fac de rushinica demonstrand probleme si vicii de calitate a fabricatiei pe care te astepti sa le intalnesti la marci ca si Renault, Fiat samd. Mi se par greu de digerat probleme ca centuri de siguranta care se blocheaza, tapiterii usi care scartaie suparator si constant, un "capac" portbagaj care se rabateaza doar sub mana celor mai musculosi, computere de bord care o iau razna dupa legitati doar de ele cunoscute, proiectoare de ceata care fac condens, faruri Xenon care vibreaza etc.

Se afla mai noile mele Passaturi sub incidentza unor mari ghinioane sau avem de-a face cu o disolutie din ce in ce mai mare a constantzei calitatii la Passat ?

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea (bazata si pe experienta personala cu masini ale aceleiasi marci din diferite generatii - A80 / A4 95 / A4 01) este ca fiabilitatea este din ce in ce mai mica pe masura ce te apropii de prezent. Cam acesta ar fi "trend-ul", din pacate - ne apropiem de masina "de unica folosinta" (o tii 3 ani de noua si o arunci, eventual in Europa de Est, dupa aceea)

Exista si un topic mai vechi despre acest subiect, dar dintr-un motiv bizar nu-l mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum subscriu ........... am passat nou ....... dupa 20.000 km facuti in 2 luni a inceput sa "scartaie bordul" ........... :banghead:

Are rost oare sa intreb pe la service de ce????

Eu nu cred ....................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum subscriu ........... am passat nou ....... dupa 20.000 km facuti in 2 luni a inceput sa "scartaie bordul" ........... :banghead:

Are rost oare sa intreb pe la service de ce????

Eu nu cred ....................

<{POST_SNAPBACK}>

La B5.x nu cunosc exact modul de dezasamblare a componentelor bordului dar daca stii/poti determina modul de dezasamblare corect (fara a rupe cleme si altele) le poti unge pe suprafetele care se freaca si scartaie. In mod normal se recomanda utilizarea lubricantilor siliconici dar eu am avut mai mult noroc cu ungand aceste componente cu vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaa.....scuzati-ma k ma bag intre mashini deastea noi....dar citeam post-urile voastre si chiar nu pot sa concep asha ceva! :) Passat-uri fabricatie 03, 04 cu probleme!?!? Eu am unul din 91 si am avut mici probleme cu ea...dar nu m-a lasat niciodata in drum (doar cand a ramas fara benzina :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ceva Passat-uri la servici,toate 1,9 TDI,130 CP,4Motions,etc.

Din pacate am ramas surprins de slaba calitate,de multitudinea de probleme aparute din 2002-2003 pina acum... :)

Si pt.ca nu pot sa fac o afirmatie fara sa argumentez,as enumera citeva probleme aparute cel mai frecvent:

-Usi blocate

-Capote portbagaj pe care nu le poti deschide

-Aer conditionat care nu face fata

-Consum de ulei !!!

-Rezistente incalzire scaune care au topit tapiteria (si pantalonii :P )

Si altele...din pacate...

Este adevarat ca dupa serie,cred ca nu sint fabricate in Germania,dar asta nu e o scuza,poarta embleba VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este in felul urmator. In ceea ce priveste motoarele, tehnologia a avansat iar fiabilitatea acestora a crescut impresionant. Asa ca fabricantii s-au gandit bine la metode de a "da de lucru" si service-urilor, ca daca n-ar fi probleme, acestea ar muri de foame. Iar in ceea ce priveste calitatea finisajelor, cererea e mare, iar productia face fatza, insa cu problemele aferente. Masinile cele mai cautate, tind sa aibe cele mai mari rate ale defectiunilor in ambele cazuri: motoare si finisaje(inclusiv probleme de tinichigerie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de ulei !!!

Asta nu este o problema de calitate - fabricantul a prevazut acest fenomen si il anunta in documentatiile masinii. Mai sunt si altii la fel... vezi BMW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ceva Passat-uri la servici,toate 1,9 TDI,130 CP,4Motions,etc.

Din pacate am ramas surprins de slaba calitate,de multitudinea de probleme aparute din 2002-2003 pina acum... :)

Si pt.ca nu pot sa fac o afirmatie fara sa argumentez,as enumera citeva probleme aparute cel mai frecvent:

-Usi blocate

-Capote portbagaj pe care nu le poti deschide

-Aer conditionat care nu face fata

-Consum de ulei !!!

-Rezistente incalzire scaune care au topit tapiteria (si pantalonii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu este o problema de calitate - fabricantul a prevazut acest fenomen si il anunta in documentatiile masinii. Mai sunt si altii la fel... vezi BMW...

<{POST_SNAPBACK}>

este normal sa se consume ceva ulei, asta mi s-a spus si mie, dar este si mai normal si cat mai indicat sa folosim uleiul care suntem sfatuiti sa il folosim...ex.castrol 5w-40 sinthetic....unde este loc...

la mine nu e cazul de consum de ulei ca imi fac schimbul la 3000km iarna si 2500km vara... la o medie de 115 km pe zi ...si nu are timp sa se consume...doar isi schimba culoarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu cred ca am o explicatie pentru asta, de curand am auzit ca la iesirea de pe banda, masinile astea sunt inspectate amanuntit, inclusiv cu lasere si de-alea rele si incadrate in niste norme de calitate, de la 1 la 5, unde 1 - calitate superioara, 5 - calitate inferioara, si in functie de asta, trimise fie pe piata occidentala, fie in Europa de Est. Si puteti sa ghiciti voi care sunt trimise la noi.

Plus de asta, daca esti familiarizat cu simbolistica numarului de identificare (serie sasiu), poate ca vei constata ca cele mai vechi au inaintea ultimelor cifre ale seriei litera W sau E, asta insemnand Made in Germany, si la cele noi un B care vine de la Brazilia, unde se asambleaza passat-uri.

Si mai intervine aici si factorul uman, sau mai bine zis "inuman" ca unii n-au pic de respect si daca masina nu e a lor, si nici nu-i costa reparatia, sunt suficient de nesimtiti sa se comporte rau cu bijuteriile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@moosct: deloc in ultimul rand, apetentza motorului ptr. ulei tzine de "talpa" shoferului... daca te dai la el, el se da la ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la plangerile legate de calitate.

PAssat-ul din sig are un pic peste 600km la bord, si deja vibreaza ceva prin bord la peste 3krpm (cu motorul in sarcina).

Mecanicul meu (no PoRo/Midocar, thank you !! :blink: ) mi-a recomandat o de/remontare a bordului ca fiind singura solutzie, asha ca prin vara voi "deveni intim" cu bordul si internele sale...

Avetzi vreo sugestie alternativa ?

Multzam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la plangerile legate de calitate.

PAssat-ul din sig are un pic peste 600km la bord, si deja vibreaza ceva prin bord la peste 3krpm (cu motorul in sarcina).

Mecanicul meu (no PoRo/Midocar, thank you !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema asa ca astept si eu cu nerabdarea sugestia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@imagecam: mah astia fac Passat-uri in Brazilia? Mie asa mi-a aparut la 2 Passat-uri, folosind link-ul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma simt dator sa corectez o informatie in ceea ce am zis.

Apropos de tara de origine la Passat, cand in seria sasiului apare "C" nu "B" cum am spus mai sus, atunci sunt fabricate in Brazilia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e facut in Germania la Emden si are deja 168.000km dar nu scartaie nimic in bord e adevarat ca elementul de incalzire al scaunului s-a ars dar am rezolvat problema lipind firul unde era rupt iar in rest nu am ce sa ai reprosez mai ales ca am batut toate soselele din tara si am ajuns si pe niste drumuri in care credeam ca o sa imi pierd rotile.Deci in concluzie eu sunt multumit de ea atat de calitatea finisajelor cat si de fiabilitate motor,consum si tinuta de drum singura nemultumire vine din partea bucselor care cred ca nu au fost schimbate niciodata si la care in luna aprilie le vine randu sa fie schimbate in rest numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 106.000 KM. Pana acum am avut numai probleme minore ( conector usa spate dreapta, o-ring-uri furtune intercooler, becuri ). Sper sa nu am probleme nici in continuare. Nu am zgomote suspecte ( inca.. :-D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

A trecut 1 an si 65.000 km.

Problemele sunt urmatoarele:

- burduful (habar n-am numele corect) de la schimbatorul de viteza s-a ros (exact asta e termenul potrivit).Cu toate ca am schimbatorul, maneta de la frana de mana si volanul imbracate in piele, acest burduf este facut dintr-un material care s-a tocat pur si simplu. :)

- ledul de la scumiera ars - il astept de cateva saptamani bune sa-mi vina ...

- scartaitul din bord e neschimbat (asta e dovada de fiabilitate - nu e mai zgomotos :( )

- au aparut ceva zgomote in usi atunci cand apesi manerul.

- materialul de pe acelasi maner a inceput sa se exfolieze (insezizabil deocamdata).

- scrisul de pe schimbatorul de viteza (respectiv 4 motion precum si vitezele) a inceput sa cam dispara

cam atat imi amintesc acum.

Sunt probleme minore (cred) si nu tin deloc de functionalitate.

Masina se comporta exemplar, nu mananca ulei, nu troncane ... etc.

Sunt curios de impresiile altor posesori de masini "ex noi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!