Jump to content

Vw Golf 5


Andrei AXN

Postare recomandată

arcurile sport pe amortizoare stock = uzura prematura...confirmat mie de prieteni care au avut si de cativa mecanici...

am vrut sa apelez si eu la aceasta varianta...dar ma abtin...

cred ca o suspensie oem sportline e cea mai ok daca nu vrei sa iti clantane dintii si sa ai si duritate ...

Link către comentariu
  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei AXN

    77

  • rex

    14

  • Acidutzul

    10

  • kalu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man, in primul rand vreau sa iti spun ca jantele tale care nu sunt OEM sunt printre putinele jante non OEM care le-am vazut pe golf 5 si care imi plac. Arata foarte bine masina cu jantele pe care le ai.

Daca iti vei schimba spoiler-ul cu unul de GTI, pe acesta de GT daca ramane "intreg" mi-l dai mie? :)

Nu gratis dar cu un pret cat mai bun. :D

Modificat de Cily
Link către comentariu

Eu am pe masina jante Borbet Ls Black 18" cu anvelope 225/40/18 ... frumoase, nu am ce zice, insa pe strazile noastre se cam stramba, am ajuns sa la roluiesc de 2 ori pe an :| nu mai zic ca am si spart 2 :wub: cred ca ar trebui sa imi iau anvelope mai inalte :icon_thumright:

Link către comentariu

Eu zic ca pana la B12 mai sunt si alte kituri de suspensie care ofera un compromis acceptabil pt. drumurile uzuale prin oras (asta caut eu acu' :) ), iar daca vrei sa cobori masina si sa nu umbli la roti, o suspensie mai ferma e singura sansa.

Argumentul cu motor slab nu cred ca ramane in picioare... pe orice masina e mai mult decat binevenit un plus de stabilitate... unii chiar incep cu asta (suspensii, frane, apoi putere) si mi se pare mai logic. Sunt convins ca, curbele inainte de care franezi sunt mult mai multe decat cele in care accelerezi pentru ca nu ai ajuns la o viteza suficienta pentru a le aborda sportiv ;).... deci "salele" tale raman singurul argument importiva kitului complet de suspensie, daca spui ca $ nu ar fi o problema. Iar pe termen lung, tot vei ajunge probabil sa schimbi amortizoarele stock (uzate prematur de arcuri sport) si poate vei regreta ca ai ales doar arcuri.

Bafta.

Link către comentariu

Man, nu te grabi cu jantele! Pastreaza-le pe acestea, pt ca sunt usoare in primul rand, si asta conteaza f mult la motorul tau, si 2. arata f bine.

Cat despre suspensie, iti pot spune eu, ca am din fabrica suspensie sport, fiind echipare sportline, si in 2007 mi-am schimbat arcurile de fabrica, care coborau fata de normal cu 15mm, cu unele after-market, achizitionate din Germania ce coborau cu 35mm fata-spate. Le-am tinut un an si le-am dat jos, pt k nu mai puteam merge cu masina decat pe drumuri drepte, fara denivelari si gropi, plus ca ramanand pe masina amortizoarele stock, in lansari tija amortizorului lovea in ceva, si se auzea groaznic...........

deci, ori schimbi tot, ori nimic, parerea mea, sau cumperi arcuri de gti/sportline, ce coboara doar 15mm si nu vor fi probleme.

spor la treaba

Link către comentariu
  • 2 months later...

Mi-am luat jante: BBS ClassiXs de pe Golf GT.

post-6569-1249050130_thumb.jpgpost-6569-1249052120_thumb.jpg

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

faine,le mai dai o mana de vopsea ceva?(am observat niste lovituri mici de la pietre...)sau le lasi asa?

Link către comentariu

interesant

cum de ai facut alegerea asta?:P de la aftermarket la Oem?

Link către comentariu

Felicitari pentru jante, sunt foate frumoase. Aspteptam poze cu ele pe masina .).

Pui distantiere?

Link către comentariu

@Georgik Deocamdata nu e nevoie sa le vopsesc, nu au zgarieturi mari, nu au fost lovite sau frecate de borduri. Au unele puncte de la pietre si janta din poza am scapat-o eu din mana si am julit-o putin.

@kalu In primul rand mi-au placut intotdeauna jantele ClassiXs, in al doilea rand am vrut calitate si sunt incantat ca sunt BBS. Eu eram adeptul jantelor noi si eram hotarat sa-mi iau Borbet LV5 din magazin dar le-am gasit pe astea in stare buna si la un pret foarte bun....cam asta ar fi explicatia.

Singurul dezavantaj este ca sunt cam grele, dar sper sa fie si rezistente.

@cj 12 RXN Multumesc.

@rex Multumesc. :soothe[1]: Am intrat si eu in clubul BBS :icon_cool:...de mult imi doream.

O sa pun poze cu ele pe masina...mai trebuie sa cumpar capacele de la prezoane ca persoana de la care le-am luat le-a avut pe A3 si a vopsit emblema VW.

Distantiere nu cred ca pun...cel putin nu m-am gandit pana acum. Sa vedem cum va arata trecerea de la ET 35 la ET 54.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Pai ET 54 e numa bun pt plaftorma Golf-ului :rolleyes:

Nu stiu modelul, dar daca ET-ul e 54 cred ca's pe 17" jantele si fix ca in cerintele :rolleyes:

Stiu asta pt ca eu am incercat la masina mea un set de jante pe 16" cu ET 50 de pe o Jetta prin primavara, iar mie nu mi-au fost bune si pana la urma au ajuns pe un Golf 5.

Sa le stapanesti sanatos si astept poze cu ele pe masina :soothe[1]:

P.S.: Jantele de pe Jetta merg foarte bine pe Golf-uri si vice-versa :icon_cool:

Modificat de Riddler
Link către comentariu

@Riddler Sunt jantele care veneau standard pe Golf GT si sunt pe 17". ET 54 este putin cam mare si cred ca voi avea o mica surpriza cand le voi pune pe masina, eu venind de pe jante tot pe 17 dar cu ET 35.

Intre timp, masina a ajuns la 51000 km, se comporta foarte bine, nu am avut nicio problema cu ea. S-au intamplat si niste chestii:

-am schimbat placutele de frana pe fata

-am dat folia jos de pe geamurile din fata pentru ca am facut Autentificare la RAR si nu m-am inteles cu un tip de acolo si a trebuit sa o dau jos. Ca sa fie treaba facuta ca la carte, cand am vrut sa curat adezivul care ramane de la folie am zgariat si geamul de la sofer. Deci ca sa pun folia inapoi trebuie sa schimb mai intai geamul. :soothe[1]:

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

sunt foarte tari jantele ...asteptam poze cu ele pe masina ... la inceput o sa ti se para mai ciudat :) dar te obisnuiesti :vaidecapulmeu: este ceva diferenta intre ET 35 si 54 :D

Link către comentariu

Andrei, ti-am spus ca imi plac jantele, dar nu ti-am spus ca mi se par cele mai frumoase jante de 17 OEM pt golf 5.

In legatura cu ET-ul si distantierele... ET 54 inseamna ca sigur nu iti freaca (stiai asta), dar mai inseamna si ca jantele vor fii cam in interiorul aripii (sunt sigur ca stiai si asta). Latimea jantei la tine este de 7 inch asa ca eu as pune niste distantiere.

Sa iti dau un exemplu: colegul Acidutzul are jante de 17, latime 7,5 inch si ET50. Eu am 8 inch latime si ET50. Teoretic anvelopele ar trebui sa fie la fel de iesite, pe cand jantele nu. Practic Acidutzul are distantiere de 0.5 cm pe spate si nici asa, jantele lui nu sunt la fel de iesite ca ale mele (evident avand in vedere ca 0.5 inch /2 ~ 0.63cm). In plus, la VWFest m-am intalnit si cu Plictisitul care are Classix si intr-adevar sunt putin bagate in interiorul aripii.

Te-as sfatui sa vezi cum stau jantele la niste colegi care au jante OEM de 17 cu latimea de 7inch si ET 54. Iar apoi sa vezi daca vrei sa iti pui distantiere sau nu.

Link către comentariu

Ai mare dreptate in ceea ce spui. Si mie mi se par cele mai frumoase jante OEM pe 17. Le aveam in vizor de mult dar erau foarte scumpe si se gasesc destul de greu. Acum cand le-am gasit pe astea nici nu am stat pe ganduri, chiar daca mai au mici julituri de la pietre, asta nefiind problema ca le pot vopsi oricand sau chiar sa le schimb cu unele noi. :D

Primele jante pe care le-am avut, MSW-urile alea cu negru, erau 8Jx17 cu ET 48 si veneau perfect. Nu au atins niciodata si se vedeau si foarte bine. Daca nu imi place cum vin o sa pun distantiere, dar deocamdata le las asa...de fapt le pun asa. :(

Link către comentariu
  • Administrator

Bravos, super alegere!

Mi-au placut acum 2 ani cand mi-am luat masina, acum imi plac la fel de mult, nu le-as da pe nimic AM

Asteptam poze

Link către comentariu

Astazi am pus jantele pe masina. Dupa ceva vreme in care am umblat cu jante de tabla am reusit sa o fac din nou frumoasa.

Trecerea de la ET35 la ET54 a fost putin cam ciudata: pe fata imi place cum arata dar pe spate inca nu m-am obisnuit cu rotile bagate in interiorul masinii.

In rest, sunt foarte incantat de cum se comporta jantele, dar in special de felul cum arata. Ma tot gandeam daca ar fi aratat mai bine cu Borbet LV5, dar m-am convins ca imi place mai mult cu ClassiXs.

Am facut cateva poze in graba. O sa pun mai multe poze peste 2 saptamani cand ma intorc din vacanta, timp in care masina va fi "abandonata".

post-6569-1249347497_thumb.jpg

post-6569-1249347507_thumb.jpg

post-6569-1249347515_thumb.jpg

post-6569-1249347523_thumb.jpg

Link către comentariu

Nota 10 pentru jante, schimba foarte mult aspectul masinii iar modelul asta este printre jantele Oem care imi plac si mie.

N-ar fi aratat rau nici cu Borbet :king:

Link către comentariu

Frumos, frumos... Ii mai trebuie si sigla VW si e ok :cheers:.

Nu uita sa schimbi poza din profil (vad ca semnatura ai shimbat-o) :)

Link către comentariu

Frumoase, sa le stapanesti sanatos!!!

Referitor la ET si distantiere, eu aveam latime 7,5 si ET 50 la jante si nu m-au satisfacut :cheers:. Initial, pentru a elimina dezechilibrul dintre fata si spate am pus distantiere de 5mm/roata pe spate, si pot spune ca mi-a iesit (cam cu atat trebuie sa iasa spatele mai mult ca sa arate la fel cu fata, iar stabilitatea imi pare imbunatatita per ansamblu, chiar daca este un pic mai greu sa arunci spatele atunci cand vrei). Dar apoi a venit VW Fest si i-am vazut "natur" masina lui Rex... si ce a spus el in postul 115 e perfect adevarat. Asa ca mi-am comandat distantiere de 10mm/roata pentru spate iar cele de 5 vor merge pe fata, si acolo ma voi opri. Asaaaa, ca idee :)

Bafta.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari.

Am fost ieri sa cumpar capacele alea de la prezoane dar costa 75 lei/bucata. Nu le aveau nici pe stoc si oricum nu le-as fi cumparat la pretul asta. Inca nu stiu de unde sa le iau. As cumpara decat embleme sa le lipesc acolo dar nu cred ca ar arata bine si stric tot aspectul jantei.

Referitor la ET si distantiere: inca nu iau in calcul varianta de a pune distantiere dar daca pun suspensie sport o sa pun si distantiere pe spate.

@Acidutzul La tine cu ET50 si cu distantiere de 10 mm ar rezulta un ET 40...care e cam la limita de a atinge. Sper ca te-ai gandit si la asta. :P

Un lucru am constatat...mi se pare directia mult mai usoara pe loc fata de jantele ATS de exemplu. Nu-mi explic de ce, singurul lucru posibil ar fi de la diferenta de ET dar nu prea cred ca are legatura. :)

LE: Am schimbat si numerele la masina pentru ca am terminat leasingul.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Incepand de azi masina este de vanzare pentru o perioada de timp. :))

O vand deoarece vreau sa cumpar alta masina. Daca intre timp masina respectiva se vinde, a mea nu se mai da.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

I-am facut si cateva poze intr-o zi cu soare.

post-6569-1252266345_thumb.jpg

post-6569-1252266351_thumb.jpg

post-6569-1252266357_thumb.jpg

post-6569-1252266370_thumb.jpg

post-6569-1252266380_thumb.jpg

post-6569-1252266394_thumb.jpg

post-6569-1252266400_thumb.jpg

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

si celelalte erau frumoase, dar astea parca sunt turnate pe masina :icon_thumright:.

sa le stapanesti sanatos si...un pret ceva ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!