Jump to content

Vw Golf 5


Andrei AXN

Postare recomandată

Rial sunt foarte bune ca si rezistenta si calitate, am luat masina cu jante pe 16 rial din De si pana le-am vandut ca sa trec la 17 n-am avut probleme cu ele. As alege rial dar un model cu fata polishata si negru in orice moment fara sa ma gandesc ca nu sunt bune.

Din cele 2 poze cu rial si borbet as alege modelul de la Borbet ca arata mai bine cu spitele asa mai bombate si mai rare si dau impresia ca sunt si mai mari.

Oricare ar fi alegerea cred ca o sa iei jante frumoase ca pana acum tot ce ai avut pe masina mi-a placut si la fel si modificarile facute finut.

Referitor la Et eu regret un pic ca nu am luat jante cu Et 42 ca nici nu atingea vreodata cum e la 35 si stateau si un pic mai in afara, dadea senzatia ca rotile sunt mai late si se vedea mai ok, dar nici cu astea cu Et 50 nu ma plang.

Modificat de Auras
Link către comentariu
  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei AXN

    77

  • rex

    14

  • Acidutzul

    10

  • kalu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

eu am niste mak de 18. toata lumea mi-a zis ca sunt bune, rezistente, DELOC IEFTINE si la o groapa mai adevarata la 60 km/h m-am ales cu o janta minunata de plangeam langa ea. Eu iti zic sa iti iei ce iti place tie si sa nu te mai gandesti la alte detalii

Link către comentariu

@Auras Nu mai vreau jante cu fata polishata sau cu negru lucios pt ca am mai avut si se intretin foarte greu. Vreau ceva matt si culoare mai inchisa. Referitor la ET, tocmai din cauza ET-ului schimb jantele ATS de care sunt foarte multumit. O sa o cobor 35mm sau chiar mai mult si nu vreau sa am probleme de atins.

@31RZV Am vazut ca ai avut arcuri sport pe masina ta si ai renuntat la ele. Dc? Nu ai fost multumit, erau dezavantaje?

Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu

Am avut si eu un versus personal intre rial si borbet cand imi cautam jante si am ajuns la concluzia ca rial sunt jante de calitate, cu raport calitate-pret foarte bun (fara a fi low-cost), implicati chiar si in motorsport. Dar borbet sunt clar mai tzapene (nu neaparat mai usoare, dar mai tari).

Referitor la design, mie imi plac mai mult borbet datorita asimetrismului spitelor... dau senzatia ca sunt 5 spite duble si nu 10 spite identice ca la rial...iar eu sunt fan jante cu 5 spite (simple sau duble). Culoarea imi place la ambele, desi la rial poate fi mai greu de asortat cu unele culori de masini... la tine merge insa oricum.

Ca info, am un prieten care si-a pus jante cu ET 42 pe jetta, a mers cu ea plina, a luat curbe si nu atinge deloc.

Bafta.

Link către comentariu

Am studiat si se pare ca jantele Borbet LV5, la dimensiunea 7Jx17", cantaresc 10,2 kg/buc. Fata de ATS DTC sunt cu aproximativ 3 Kg mai grele. La Rial Milano 7Jx17 nu reusesc sa aflu cat cantaresc.

Este o diferenta cam mare, 3 kg pe janta, dar banuiesc ca Borbeturile sunt foarte rezistente.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

eu zic sa mergi pe borbet...:D LV5 sunt frumoase si "tari" ...:P

in legatura cu greutatea

- ATS DTC sunt din categoria ultralight asa ca nu le poti baga in aceeasi oala cu LV5

- ale mele au 21kg incaltate, fata de table care aveau undeva pe la 15kg, si sincer nu se prea simte diferenta( putin la blana de pe loc) asa ca daca nu faci des sprint paralel nu te uita la greutate :))

apropo, ai comp de bord? - ptr tempomat ma intereseaza:)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@kalu Da, am computer de bord. Iti racomand tempomatul, este foarte placut sa mergi in special pe autostrada si drumuri mai libere. Montajul nu e greu, s-ar putea sa ai nevoie de acel fir de la calculatorul volanului la ECU, in rest totul decurge usor.

Si referitor la jante, ATS DTC sunt niste jante bune, dar ET35 ma face sa le schimb. Vreau sa o cobor si nu pot altfel.

Cred ca voi merge pe Borbet. Ma intereseaza in special jantele de calitate. As fi luat BBS, dar nu mai renteaza acum sa dau 10% din valoarea masinii doar pe jante.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

cred ca daca le iei noi...depasesc si 10% din valoarea masini... :))

si daca DTC - urile iti plac...de ce nu iti iei altele dar cu et peste 42? si asa nu o sa-ti mai agate... ( sau nu este et asa mare pe modelul asta? )

eu am et 42 si 8J si nu agata absolut de nici o culoare ( am incercat si cu portbagajul plin si cu 5 persoane de peste 80 kg fiecare :) ) - in schimb ma deranjeaza ca imi stropeste toata masina pe laterale , la cea mai mica balta...

vreau si eu pilot si era pus demult daca raspunsul la reprezentanta nu era " ptr modelul dumneavoastra pilotul este 960 lei - nu aveti computer de bord " :) - o sa iau unul de pe ebay:) dar mai astept

Link către comentariu

Modelul ATS DTC pe 17" pt Golf se fabrica doar cu ET35, deci nu am cum sa iau tot modelul asta. :Driver:

Iar referitor la pilot, s-ar putea sa aiba dreptate cei de la reprezentanta. E foarte posibil sa nu ai calculatorul de volan care sa suporte pilot. Cel mai bine ar fi sa ii verifici codul si sa vezi daca e compatibil, ca sa nu cumperi degeaba maneta.

Link către comentariu

Azi am procurat asa ceva - VW OEM MK5 DIN center console tray: post-6569-1241821740_thumb.jpg.

L-am gasit din greseala pe un Golf lovit care se dezmembreaza. Maine il montez si revin cu poze reale.

Link către comentariu

arata bine tare ... slava domnului ca nu trebuie sa faci vreo modificare ca alti colegi de forum:D :))

Link către comentariu

La ce te referi? Sa o vand? :D

Link către comentariu

nu nu ... :P chiar e ok masca ... si eu am avut una pe ford si arata destul de ok ..

dar .. sunt alti colegi care au preferat sa faca anumite modificari pentru a pune un HU 1din :) :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@31RZV :) :D Hai ca eu citisem balarii. Abia acum am citit calumea si mi-am dat seama ce ai vrut sa zici. :D

Am montat suportul si este super. Se integreaza perfect, are niste ghidaje in care intra, ce sa mai zic....calitate OEM.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

M-am tot gandit la ce jante sa aleg si sunt intr-o mare dilema...pe langa Borbet LV5 si Rial Milano as mai adauga si cateva modele OEM care ma tenteaza: Siena sau Denver de pe GTI.

Jantele Denver de GTI pe 17" nu prea imi plac atat de mult, dar m-as bucura ca sunt OEM si de calitate foarte buna, nu ar mai trebui sa le pun inele de centrare si banuiesc ca sunt si foarte rezistente.

Ce parere aveti? Sa zicem ca ar fi de ales intre Denver si Borbet LV5...candidatele in finala. :icon_thumright:

Link către comentariu

denver - calitate

LV5 - calitate si individual

te hotarasti singur..:)

Link către comentariu

Si eu as merge tot pe jante aftermarket si as alege dupa cum a zis si Kalu- Borbet. Personal nu imi plac deloc jantele astea argintii complet, in schimb daca era vorba de cele de pe Gti cu interior pe negru(pacat ca sunt decat pe 18 oem) mai mult ca sigur ca pe alea le-as fi ales.

Ai grija si la greutatea lor ca mi se pare ca sunt ceva mai grele si cred ca ti-ar veni rau dupa ce ai mers pana acum pe jante foarte light.

Modificat de Auras
Link către comentariu

Borbet este unul dintre furnizorii de jante OEM pentru VW... e adevarat ca BBS este altul, dar nu as considera totusi calitatea un dezavantaj pentru Borbet intr-un versus cu OEM.

Link către comentariu

acid...ma refeream ca LV5 , in plus fata de calitatea celor originale au si un design individual...(nu arata masina ca si cum asa ti-ar fi venit din fabrica) :angry: :angry:

Link către comentariu

Am citit ca ai vandut jantele :) . Stiu ca ET-ul nu era ok si freca la hopuri, dar ca look imi placeau foarte foarte mult jantele vechi!

Sper ca jantele noi sa fie la fel de frumoase ca cele vechi :).

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@rex Nu le-am vandut, inca. Singurul motiv pentru care vreau sa le vand este ca imi doresc sa o cobor si din cauza ET-ului nu pot. Sunt foarte multumit de ATS DTC si probleme cu atinsul nu am decat foarte rar.

Am citit tot felul de pareri si recomandari referitoare la arcurile sport pe amortizoarele stock, pareri care sunt impartite.

Unii zic ca se schimba in rau comportamentul masinii pe viraje si ca amortizoarele se uzeaza mai repede, altii zic ca sunt foarte ok si ca nu sunt probleme.

Acum chiar nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac. O varianta ar mai fi sa pun arcuri OEM, de sportline sau GT Sport, care coboara masina cu 15 mm si sa vad ce se intampla cu jantele astea, daca ating sau nu.

Cert este ca nu vreau suspensie sport pt ca merg zi de zi in bucuresti si am si ceva probleme cu spatele. Merg frecvent cu un BMW cu suspensie sport si ma termina la spate.

Pe de alta parte parca nici nu as vinde jantele ATS din cauza faptului ca imi plac mult si pierd cam jumatate din banii pe care i-am dat pe ele. Dar m-a apucat nebunia asta ca masina este prea inalta. :) :)

Deocamdata mai strang informatii despre arcuri si vad ce hotarare iau, asta influentand si schimbarea (sau nu) a jantelor.

Daca aveti sfaturi sau pareri va rog sa mi le spuneti, oricare ar fi ele.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
acid...ma refeream ca LV5 , in plus fata de calitatea celor originale au si un design individual...(nu arata masina ca si cum asa ti-ar fi venit din fabrica) ;) :D

Perfect de acord. Iar eu, in sustinerea afirmatiei tale (borbet=calitatea celor originale) i-am adus lui Andrei inca un argument :)

@Andrei: daca pui doar arcuri, cred ca nu ai nicio sansa sa pastrezi ATS-urile (poate doar cu 215). Am auzit si eu ca amortizoarele s-ar uza mai repede deoarece nu lucreaza pe toata cursa si ar lucra tot timpul de la o anumita compresie... asta ar putea modifica si comfortul un pic. Dar sunt numai "auzite/citite", nu "experimentate".

Bafta/

Link către comentariu

Salutare,

eu am pe masina suspensii sport, jante de 18 si dimensiunea cauciucurilor 235/40/18 am inteles ca asta e maxim permis la un golf 5. si masina merge bine, si a mers vreo 4 luni asa, dar am observat ca in momentul in care masina e in "P" si lovesti roata, aceasta oscileaza. m-am interesat si mi-au picat bucsele de cauciuc din capatul rotilor dar masina nu bate.

amortizoarele nu se uzeaza mai repede si poti pune jantele fara probleme. dar cu timpul...inevitabil

ptr informatiile astea m-am adresat unui mecanic.

Link către comentariu

:D Maxim permis e 225/45/R18. Dar, evident ca se pot pune si alte marimi. Avem colegi cu 235/35/R19 de ex.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Chestia cu uzura prematura a amortizoarelor pare plauzibila si logica. Eu sunt constient ca masina va fi mai rigida, dar nu vreau sa fie atat de tare cum ar deveni cu o suspensie sport completa. In combinatie cu 225/45/17 ar deveni foarte rigida, s-ar schimba si stabilitatea radical, dar nu am un motor potent sa pot valorifica o suspensie gen Bilstein B12 sau KW Variant 1.

Daca schimbatul arcurilor afecteaza cumva comportamentul masinii in rau, pica din start aceasta operatiune.

Mai astept feedback si noi informatii si voi lua o decizie.

Oricum in momentul de fata nu am timp de masina pentru ca incep sesiunea si voi fi prins vreo 2-3 saptamani. Pana atunci "culeg" informatii. Nebunia asta cu arcurile ma cam streseaza. :D Nu vreau sa pierd foarte multi bani cu modificarea asta. Nu pretul arcurilor ar fi problema ci pierderea mare din schimbatul jantelor.

Multumesc tuturor pentru feedback si sprijin. Orice parere si sfat din partea voastra este binevenita. :rolleyes:

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!