Jump to content

S-a marit avansul, dupa ce am schimbat cureaua de distributie


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Am observat ca dupa ce am schimbat cureaua de distrib, a crescut putin avansul. Noua curea pe care am pus-o este mai groasa , putin de tot, prin comparatie cu cea veche, sa fie asta o cauza? Am intrebat un mecanic de problema asta aparuta, si mi-a zis ca nu am intins cureaua in sensul in care trebuie sau prea mult sau putin. Eu zic ca am respectat modul de schimbare, dupa ce am urmarit mai multe DIY, pe net.Mentionez ca nu sint la prima lucrare de acest gen, dar prima la un TDI, si am mai schimbat la multe 1,9 td si 1,6 d.Va rog , daca poate sa ma lamureasca cineva, cu modul de schimb al curelei, mai ales intinderea.Pornirea e acum mai buna, motorul pornind brusc, chiar la - 20 grade, cit a fost diminetile trecute. Fumul e in regula, motorul trage mai bine. Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posibilitatea fa testarea la avans cu Vag-Com sa vezi daca e in limitele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa fiecare schimb de distributie se regleaza din nou avanasul cu vag-ul !

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, al bundy, asa am procedat , cum e in schema. Ieri am dat inapoi putin avansu la pompa de inj si motorul merge ca inainte. Cind am drum in un oras mai mare , trec pe la un meserias sa verifice cu VAG_COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy

pdf-ul cu inlocuirea curelei de transmisie este pentru modelul de motor ALH.

pentru AJM este acelasi principiu ? sau sunt diferente ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM este PD deci nu trebuie verificat avansul pt ca se face singurel cu manuta lui :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci mie imi scoate fum alb la pornire mult timp si mai mult fum scoate in momentul cand o accelerez pe loc, un mecanic mi-a zis ca trebuie reglat avansul deoarece el a umblat la abrorele cotit nu stiu pe unde si nu a mai scos fum, masina este un golf 4 din 2002 131cp nu stiu daca e PD, daca ar fi nu exista nici o sansa sa scoata fum alb de la o dereglare(din cate am inteles PD regleaza avansul automat), lamuriti-ma!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acceasi problema cu misu tdi, schimbare distributie rezultat avans in balarii. saptamana trecuta am primit interfata de la Mr. Voinea si rezultatul in vedeti in imagini.

Rog daca poate sa imi spuna cineva care este procedura de reglare avans la un motor G4 ASV 110CP 2002. Am incercat sa imi dau seama dar fulia din capul pompei de distributie este plina. nu am cum sa slabesc suruburile pompei.

si inca o intrebare :angry: unde se afla senzorul de temperatura externa? :huh:

multumesc

post-2354-1206287880_thumb.jpg

post-2354-1206288148_thumb.jpg

post-2354-1206288180_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu desfaci suruburile pompei, ci desfaci cele trei suruburi m8 [cu cheie de 13] si invarti axul pompei de piulita de 22 de pe ax...spre radiator se da avans si spre motor se ia. bafta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pentru Trouble

Dupa cum se vede la tine avansul este foarte mic la 10. Trebuie neaparat sa ii mai dai avans !

Asa ca pentru a regla avansul trebiue sa slabesti suruburile cu numarul 6 si sa invarti de surubul numarul 5 (daca nu ma insel spre dreapta) cate putin pana ajungi cu avansul in grafic sa fie la linia albastra. Deci slabesti suruburile nr 6 ,mai invarti putin surubul nr 5, strangi inapoi suruburile nr 6, pornesti motorul si apoi te uiti in grafic. Si tot asa pana il faci cum trebuie. Daca vrei ai numarul meu la profil.

Sonda de temperatura exterioara este undeva in fata radiatorului de ac si in spatele bari de protectie fata.

post-572-1206294452_thumb.jpg

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cititi primul meu post, vedeti ca un mecanic mi-a zis ca , sa marit avansul pt ca nu am intins cureaua in sensul care trebuie. Nu inteleg ce a vrut sa spuna, adica , cum se poate intinde in mai multe sensuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos domnilor !

incerc sa fac o vizualizare mai intai

cam cat trebuie rotit surubul nr 5? 1-2 grade ?

daca nu ma descurc o sa te sun robert . apropo sunt din targoviste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu ma poate ajuta cu problema mea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130 cai este PD.... nu are avans static.... tot ce poti sa verifici e sa vezi ca e distributie pusa bine la punct..... sa cada pe semn la volant si axa la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
mersi, al bundy, asa am procedat , cum e in schema. Ieri am dat inapoi putin avansu la pompa de inj si motorul merge ca inainte. Cind am drum in un oras mai mare , trec pe la un meserias sa verifice cu VAG_COM.

si atunci ce rol mai are acea gaura din fulia pompei de injectie cu ajutorul careia blochezi fulia la fix ? te intreb deoarece cand totu-i la semn si dupa o rotire sau doua a motorul toate-s la fix inclusiv gaura de pe fulia cu cea din corp, nu-i totu ca la carte? de ce mai trebuie umblat la avans???

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e chestie de mare finete, acea gaura te ajuta sa pui avansul aproape la fix, astfel incat motorul sa poata porni, dar nu poti fi sigur ca avansul e chiar cum trebuie deaceea e necesara verificarea cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Buna ziua. Tocmai ce am schimbat distributia la masina mea (VW CC, motor 2.0 tdi CR cod motor CFGC) iar acum motorul este mai zgomotos in reprizele de acceleratie si consuma mai mult. Mentionez ca porneste frumos dar este putin mai zgomotos inclusiv la relanti. Avansul este fixat la -3, verficat cu diagnoza Delphi. Care ar fi limiitele avansului (cumva -2 si +2). Ce as putea sa ii fac pentru ca nu sunt deloc multumit. Stima si multumiri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce este fixat la -3 ?

Distributia a fost facuta cu cale ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost folosite. da. dar intrucat a fost zgomotoasa, am rugat mecanicul sa o mai regleze (avanzul initial era 2.86) si, dupa `reglaj` a dus-o la -3.

Modificat de Stefan_Viu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a trecut de la o extrema la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repozitioneaza distributia ,caleaza in cele trei locuri si respecta procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!