Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Daca nu e cu deranj poti sa-mi trimiti si mie codurile de la furtun si siguranta ca sa fac si eu o intrebare pe aici prin Iasi sa vad cat costa?

Aveam un ETKA dar nu mai mergea VIN search-ul si l-am sters.

Salut. Uite codurile.

1J0 145 769 G (pozitia 5) pt siguranta

1J0 145 838 T pt furtun

http://img96.imageshack.us/img96/3506/furtun.png

P.S. Incearca la mag(cel din dreptul trecerii de pietoni) de sub pasarela Alexandru inspre gara, au preturi foarte bune.

Modificat de adi_cioby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

O sa pun niste poze cum e situatia la mine sa vedem daca merita sa cumpar furtunul.

Am intrebat la magazinul meu preferat din Iasi si e 280 furtunul dar siguranta nu a gasit-o dupa codul acela.

Puteti sa mai verificati odata acele coduri ptr cod motor AXR din 2003?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu mergi la reprezentanta? E mai ieftin in cazul asta (in general la piese care nu sunt consumabile). Sandra Trading e in Iasi nu? Eu tot AXR am. La mine dintii erau tociti de tot. Abia mai statea furtunul. Daca e asa situatia mai bine il schimbi. Repet ceea ce am spus intr-un post anterior: furtun + siguranta=234 RON!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun niste poze cum e situatia la mine sa vedem daca merita sa cumpar furtunul.

Am intrebat la magazinul meu preferat din Iasi si e 280 furtunul dar siguranta nu a gasit-o dupa codul acela.

Puteti sa mai verificati odata acele coduri ptr cod motor AXR din 2003?

Salut, incearca si codul asta pt siguranta: 3C0 145 117 F. Vezi ca gasesti sigur la mag Augsburg de langa Metro. Daca nu gasesti suna-ma ca iti dau eu o siguranta ca mai am 2 de rezerva. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile la furtun si la siguranta ptr. AXR(2003)

post-9097-1282281720_thumb.jpg

post-9097-1282281744_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

mersi mult baieti

pana acum furtunul in Iasi l-am gasit la 280 la proglobal si la 230 in alta parte

adi_cioby ti-am trimis si un mesaj pe telefon poate ne intalnim in cursul saptamanii sa te uiti la furtunul meu sa-ti dai cu parerea daca merita cumparat furtun sau nu

incerc maine sa fac niste poze si sa le urc aici ca sa va dati si voi cu parerea

deocamdata merge si asa, mai sterg scurgerile din cand cu o carpa si mergem inainte...consumul e ok, presiunea e ok, eu pot sa-mi manufacturez acasa un sistem de flanse care sa tina furtunul bine presat acolo fara probleme si de asta inca stau in dubiu daca sa iau sau nu furtun

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult baieti

pana acum furtunul in Iasi l-am gasit la 280 la proglobal si la 230 in alta parte

adi_cioby ti-am trimis si un mesaj pe telefon poate ne intalnim in cursul saptamanii sa te uiti la furtunul meu sa-ti dai cu parerea daca merita cumparat furtun sau nu

incerc maine sa fac niste poze si sa le urc aici ca sa va dati si voi cu parerea

deocamdata merge si asa, mai sterg scurgerile din cand cu o carpa si mergem inainte...consumul e ok, presiunea e ok, eu pot sa-mi manufacturez acasa un sistem de flanse care sa tina furtunul bine presat acolo fara probleme si de asta inca stau in dubiu daca sa iau sau nu furtun

Salut,

Daca poti sa iti confectionezi un sistem de prindere e si mai bine pt ca asa numai are moarte furtunul. Eu am luat un furtun nou cam de 1 an si deja se vad putine urme de uzura a pinilor de prindere. Oricum sa stii ca poti sa mai cauti pe la dif mag dar mai putin de 2mil nu ai sa gasesti pt ca e confectionat dintr-un cauciuc special si ramforsat si e destul de scump.

P.S. Daca vrei ne putem intalni maine pana in ora 18 ca apoi trebuie sa merg la servici.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

uite ca am apucat sa fac si niste poze cum e traba la mine

haideti sa va arat cu arata la mine problema:

furtun1

furtun2

furtun 3

Se poate observa ca furtunul e prins in 2 holtsuruburi unul deasupra si unul pe lateral in fata

In spate nu s-a putut baga holtsurub asa ca sta stramb in partea aia si se prelinge pe acolo ulei

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sudat doua cleme elastice pe un colier si uitati ce a iesit.

post-9097-1282727367_thumb.jpg

post-9097-1282727381_thumb.jpg

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

nu e rau deloc, vad ca esti din Iasi si ai AXR, se poate vedea pe viu ingineria poate?

Cum ai bagat colierul pe furtun, este dintr-o bucata acel colier sau se desface?

Clemele sunt sudate si pe EGR sau pur si simplu le-ai indoit fortat ca sa se prinda peste buza de la EGR?

Poate ne intalnim sa vad si eu cum arata pe viu totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista termen de comparatie cand vine vorba despre inventivitatea romanului si "dragostea" de a face carpeala cand vine vorba de bani. Trebuie avut in vedere ca este un furtun pe care exista presiune, iar tendinta acestuia este sa iasa din corpul clapedete de aer. Exista un stress destul de mare asupra sigurantei, respectiv a celor doi dinti de pe furtun, motiv pentru care acestia cedeaza. La mine a cedat prima data siguranta (a fost rupta). Cleme sudate de coliere , surubuir , gauri, etc sunt doar improvizatii de moment care nu tin prea mult timp. De asemenea trebuie stiut ca indiferent cat de bine se face prinderea, tot exista pierderi de presiune atata timp cat garnitura de pe furtun este uzata. Dar exista si in acest caz solutii mai "rurale" si anume un pumn de silicon.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Aici nu cred ca ai dreptate hremus; daca lumea a spus ca si acel furtun inlocuit da semne de oboseala dupa 2 ani inseamna ca e clar o problema de proiectare si atunci nu vad de ce as da 230 ron (cel putin) pe o chestie care nu-mi rezolva problema definitiv.

Mie mi se pare destul de ok solutia colegului de mai sus, intr-adevar acele cleme s-ar putea sa alunece la vibratii, dar daca sunt dintr-o tabla destul de dura ar trebui sa-si faca treaba destul de bine.

Cele mai bune 2 solutii prezentate pana acum sunt flansa colegului esteticu care are dezavantajul acelor suruburi imens de lungi

si acele 2 coliere de aluminiu stranse intre ele prin suruburi care insa nu cred ca e ok ca si solutie ptr AXR pentru ca EGR-ul are alta forma si nu te prea poti prinde de el...

Stai sa vezi sa ajung acasa si sa am oleaca de timp sa vezi ce solutie ingenioasa bag si eu la AXR-ul meu:

slabesc suruburile de la EGR cat sa bag pe ele niste urechi din tabla si de acele urechi din tabla o sa ma prind cu un colier prin suruburi exact ca si colegul de mai sus...

Totusi te rog propune si tu o solutie ptr problema mea prezentata in poze ... 2 gauri unde vine siguranta si furtunul care sta stramb sau macar o idee cum sa acoper gaurile daca ar fi sa cumpar furtun si siguranta noi.

Pana la urma am aflat codul de furtun si siguranta pentru AXR poate cineva sa puna si codul pentru acea garnitura de care tot spuneti ca trebuie inlocuita pentru a nu mai avea pierderi pe acolo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colierul respectiv este de fapt o flansa cu urmatoarele dimensiuni:

Dint=63.5mm

Dex=65.5mm

latime=8mm

Clemele sunt facute din tabla otelita.

Inainte de a pune acest dispozitiv am pus o garnitura noua.

La mine acest sistem este pus de siguranta intrucit urechiusele de la furtun sunt inca bune. Decit sa-mi forteze urechiusele de la furtun mai bine sa am acest dispozitiv de siguranta !!!!

Codul garnitura

post-9097-1282734128_thumb.jpg

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti, am citit ce ati discutat voi pe aici, sunt din iasi si vroiam sa stiu de unde pot procura acest furtun la un pret accesibil

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti, am citit ce ati discutat voi pe aici, sunt din iasi si vroiam sa stiu de unde pot procura acest furtun la un pret accesibil

multumesc

Dute la UNIX pe strada Uzinei. Mie miau facut o oferta de 227lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

am facut o schita la cum trebuie sa arate flansa pe care a folosit-o enrico

eu am pus D ext 67.5 astfel ca grosimea peretelui colierului sa fie de 2 mm

Flansa_furtun_EGR.doc

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o schita la cum trebuie sa arate flansa pe care a folosit-o enrico

eu am pus D ext 67.5 astfel ca grosimea peretelui colierului sa fie de 2 mm

67.5-63.5=4mm ??????

65.5-63.5=2mm !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

uite bogdan schema in principiu la a doua flansa...cea care se prinde pe corpul egr

eu ti-o dau dar cred ca te vei chinui foarte tare sa o faci...daca am inteles bine cum vrei sa o faci si anume...indoit 2 bucati de planbanda in forma de semicerc fiecare si sudat piulite pe ele..

trebuie sa le indoi fix semicerc (imi pare cam greu) iar cu sudatul..la fel...daca nu este perfect drept nu vei putea infileta pe el...

cat despre dimensiuni...poti sa ti la faci cat vrei..de fapt cat este corpul tau egr..deci

cercul rosu-se pune frumos sublerul pe corpul EGR si cat indica atata are

intre rosu si negru banuies ca va fi grosimea planbandei

cu verde sunt suruburile

iar linia cu albastru arata ca sunt 2 piese..aia e despartitura...

oricum..pe foaie e simplu...dar in realitate...bafta

ca ultim sfat...

de ce nu folosesti sistemul simplu...adica flansa de pe furtun si suruburile mai lungi?

daca citesti posturile mele vezi ca eu nu am avut posibilitatea sa folosesc asa...ca ma incurca un surub...dar daca aveam ca tine...nici nu stateam pe ganduri

flansa.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

-eu ma gandeam de fapt sa fac 2 inele la strung din fier dupa dimensiunile tale sau ale lui enrico

-al doilea il tai in doua si sudez apoi piulitele pe el ca sa ma pot prinde de EGR,

-apoi iarasi piulite ca sa se stranga colierele intre ele

din ce am discutat si cu enrico acele 3 suruburi imbus pe care se prinde flansa nu sunt in acelasi plan si nici nu prea vreau sa scot suruburile alea imense. As vrea o solutie care sa fie independenta daca se poate de acele suruburi.

Banuiesc ca tu ai schimbat si oringul ala care vine pe furtun nu? Pana la urma oringul etanseaza degeaba strangi din suruburi daca oringul nu mai tine

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni o rugaminte la cei cu motoare AXR si nu numai

puteti sa masurati cu un subler diametrul corpului EGR si sa mi-l comunicati?

as vrea sa fac un colier din 2 bucati care sa se prinda de acest corp dar nu stiu ce diametru are ptr motorul meu AXR

multumesc

astazi mi-au venit siguranta si garnitura aia verde care se pune pe furtun, inca stau in balanta daca sa comand furtunul sau sa fac sistemul de coliere cum a facut colegul lawrentziu

voi ce parere aveti, la mine daca sunt puse acele holtzsuruburi inseamna ca este gaurit furtunul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac un anunt pt cei din IASI

am gasit acest furtun la ONIX cu 223 RON , daca cumva va intereseaza un pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scump domle scump

macar ti-a rezolvat problema?

nu ma ajuta nimeni cu o masuratoare la AXR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1. e ieftin dom'le ... ieftin

2. da am rezolvat si pe langa asta am schimbat si toate filtrele (200 ron filtrele [ulei, motorina, aer, polen]+ 170 Uleiul) ... manopera la schimbat ulei + filtre + furtun presiune + un bec faza scurta (:rolleyes:) - 80 ron ... mocca .. ca la prieteni

PS: n-am subler :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa-l comand si eu, ieri am schimbat si eu uleiul si e curs peste tot din acel loc, deja m-am cam enervat nu se mai poate, cum ajung in Iasi o sa si dau comanda de furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!