Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Ok, scuzele mele atunci :rolleyes: Aici eu consider ca suntem toti prieteni, iar politetea o inteleg ca fiind deja prezenta.

Referitor la intrebare ai dreptate, gaurile nu pica fix pe centrul flansei sunt mai aproape de exterior, si nici nu sunt simetrice fata de centru. Eu tot experimental am marcat si apoi am gaurit.

Succes!

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A gasit cineva o solutie sigura pana la urma?

Am inteles ca nici cu flansa nu e 100% sigur ca nu o sa mai curga...

Alte solutii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din moment ce garnitura furtunului este buna...nu ar avea de ce sa mai scape vapori de ulei...

pana la urma am facut si eu acea piesa dar pentru asz...si iesit ceva mai complex...adica sunt 2 flanse din care una este formata din 2 piese...ceva mai complicat...o sa revin cu o poza sa va lamuresc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''kit-ul'' este confectionat din placa de aluminiu de 10mm...daca stati sa studiati piesele ar mai fi ceva retusuri si cateva imbunatatiri dar initial am pornit de la un prioect provizoriu si de obicei tot ce este provizoriu ramane definitiv daca trece testul de rezistenta:))

http://img403.imageshack.us/img403/7884/1001171j.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/4660/1001172r.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/6876/1001173u.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/6539/1001174x.jpg

dimensiunile nu le mai am dar ele sunt in baza de date ale masinariei colegului care le-a facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos lucrat, felicitari :icon_cheesygrin:

Eu i-am spus colegului ca inca imi curge, si asta pentru ca la mine furtunul a fost gaurit cand l-am prins cu surubele, si am pus acolo poxipol dar se pare ca l-a suflat afara.. Plus de asta am cumparat si garnitura noua, cea verde (16 lei), dar nu am avut timp sa o montez...

Poate e totusi cineva binevoitor sa imi doneze un furtun cu urechile tocite :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca binevoieste cineva sa confectioneze aceasta piesa contra cost, dati-mi un PM.

p.s. Ingenioasa treaba... si al meu are un joc... dar e bine sa fi pregatit de viitor :P

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''kit-ul'' este confectionat din placa de aluminiu de 10mm...daca stati sa studiati piesele ar mai fi ceva retusuri si cateva imbunatatiri dar initial am pornit de la un prioect provizoriu si de obicei tot ce este provizoriu ramane definitiv daca trece testul de rezistenta:))

Superb lucrat Lawrentzyu, eu am dat comanda de flansa tre sa intreb strungarul daca a facut-o.

De suruburi am vorbit si cu esteticu dar momentan sunt plecat in tara asa ca nu am mai avut timp sa itn legatura cu el.

O sa fac niste poze sa explic care este problema si la mine, ideea ca maine tre sa mearga tata cu masina la RAR si nu m-as apuca de desfacut, la mine fostul proprietar a dat gauri prin furtun si [rin buza de la EGR si a bagat holtzsuruburi dar tot curge pe langa ele si ma intreb daca nu o sa am aceiasi probleme ca si esteticu adik sa curga pe langa holtzsuruburi, deci inca nu stiu cum sa rezolv, mai ales ca la mine probabil ca e gaurita si buza aia...

Plus ca solutia cu acele suruburi extrem de lungi nu mi se mai pare ok, eu as face tot ceva cum ai facut tu, ptr ca daca vrei sa scoti doar acel furtun trebuie sa scoti acele suruburi imense ceea ce nu mi se pare practic...asa ca solutie m-am gandit la niste suruburi sudate invers in capul celor de imbus pe care sa se prinda flansa cu piulite, ce parere aveti????

Oricum momentan am curatat foarte bine acea zona unde era curs, si oricum imi picura foarte foarte putin...sper sa am timp astazi sa fac niste poze.

post-37536-1259656948_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum le vei mai desface pe cele originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are perfecta dreptate colegul esteticul...este cam incomod (dar nu imposibil) sa mai umbli la cele originale...dar sunt niste suruburi la care nu umbli decat cand vrei sa cureti EGR-ul...si acela il cureti odata la nustiu cat :)

cat despre ''kit-ul" care il am eu pe masina trebuie sa vb cu colegul meu sa vedem ce material mai avem...detalii pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum le vei mai desface pe cele originale?

pai aici ar fi 2 variante destul de evidente:

1) Sudura sa fie foarte bine facute si o sa le desfaci folosind capul de la surubul sudat ptr ca evident ca gaura de la imbus o sa fie acoperita

2)Inlocuiesti suruburi de tip imbus cu un surub normal la care ii sudezi in cap celalalt surub si astfel o sa ai punct dublu de prins cu cheia.

Nu stiu acum daca sunt probleme de bagat o cheie normala fixa acolo din cauza spatiului, ma gandesc totusi ca o inelara cu cot ar trebui sa intre destul de usor...

Daca nu incape cheie atunci se poate aplica solutia lui Laurentiu

Pe mine m-ar interesa pe ce baza sta furtunul ala acolo, adica daca acea flansa si suruburile il tin lipit de buza si se mai pune silicon si furtunul nu este gaurit sigur nu o sa mai curga?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca furtunul nu este gaurit si garnitura este buna,nu are pe unde sa mai curga si nu este necesar sa mai folositi silicon...la voi problema sunt acele gauri...si solutia lor cred ca ar fi sa cautati furtunul la dezmembrari...este destula presuine acolo si cu orice ati astupa,il da afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Apropo de prima varianta, cred ca vrei sa spui ca sudezi un capat de surub, fara floare, ca sa poti prinde cu piulita flansa, ca altfel nu vad cum, il sudezi definitiv? sau poate nu am inteles eu. Si atunci acoperi gaura de la imbus, si nu ai cum sa-l mai strangi.

In varianta 2 daca trebuie sa pui alte suruburi nu vad de ce nu ai pune mai lungi si sa folosesti metoda mea, eu nu am sudat nimic pe acolo.

Furtunul trebuie sa fie etans undeva in interior, chiar unde vine garnitura, dar ca sa fie acolo ok, trebuie sa fie "buza in buza" la exterior.

La dezmembrari mai greu, pentru ca de obicei motoarele le dau cu totul cei care se ocupa... si oricum trebuie sa gasesti AXR sau ASZ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine din ce am inteles curge din ce in ce mai tare pe acolo...trebuie sa rezolv cumva...

Cat de mare trebuie sa fie continutul in ulei al gazelor care intra in EGR si ce ar putea insemna daca acele gaze contin foarte mult ulei incat sa curga mai mult?

Scapari de ulei pe la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie umed... nu sa curga siroaie. Daca ar scapa mult pe la turbina ti-ar consuma si din nivelul de ulei...

De obicei acolo vaporii se amesteca cu praf, si se depune strat gros pe pereti.. si obtureaza canalul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin... stie cineva daca furtunul de la ASZ e la fel ca cel de la AXR ? Aparent arata la fel, dar are cod diferit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, noua inventie :D temporar.. pana la urma cred ca o sa iau un furtun nou... flansa si surubelele pleaca spre un coleg de forum :P

post-12608-1265204269_thumb.jpg post-12608-1265204283_thumb.jpg post-12608-1265204302_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi k nu se potriveste furtunul de asz razvane...am studiat putin si am observat diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta? eu am crezut ca e putin mai lung doar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu rosu sunt urechisele la asz si cu verde la axr

nu stiam cum sa te anunt mai repede:))

furtun.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, corect, merci mult :( Nu il comandasem inca.. dar mi se pare stupid, diferenta de 100 lei intre cele 2 :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur k te-am putut anunta la timp....iti dau in schimb o alta idee de etansare furtunului...cauta o teava cu diametrul exterior egal cu diametrul interior al partii metalice a furtunului:)...si il lipesti cu silicon...ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, problema mea e defapt ca inca curge.. si pana azi am crezut ca a sarit poxipolul din gaurelele alea, dar defapt nu, e inca acolo, cu toate ca nu stiu sigur cat de etans e. Probabil e din cauza garniturii, pentru ca nu am pus-o pe aia verde chiar daca o aveam...

Altceva ciudat: pe acest forum cateva posturi mai jos este o poza cu un furtun care pare de ASZ dupa semnatura, care are urechile ca la AXR...

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi semnatura dar ala nu e asz...te poti uita la pozele mele si observi clar ca sunt diferente intre EGR-ul de ASZ si cel de AXR...sau cine stie ce modificari a facut baiatul pe acolo:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am cumparat pana la urma furtun nou de AXR. Am prins cu clema si e foarte solid si nu mai curge.

Codul pentru AXR este 1J0 145 838 T pret 220 lei cu TVA (cu reducerea de 25% = 165 lei)

Codul pentru ASZ este 1J0 145 838 AF pret undeva la 100 lei cu TVA (- reducerea de 25%) -- de ce atat de ieftin?!

Oferta cu reducere 25% este doar la Tess Brasov, pentru masinile mai vechi de 8 ani. Culmea e ca AXR a fost numai pe masini din 2002, deci pana anul asta nu aveam cum sa-l cumpar la reducere :icon_thumright:

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
''kit-ul'' este confectionat din placa de aluminiu de 10mm...

(...)

dimensiunile nu le mai am dar ele sunt in baza de date ale masinariei colegului care le-a facut...

Am avut de facut un drum mai lung si am tras capota pt o inspectie vizuala, si am constatat ca furtunul buclucas statea doar intr-o ureche a sigurantei. Nu avea urechile rupte sau tocite, nu dadea semne ca ar avea de gand sa iasa dar nici nu statea lipit. Am pus doua coliere si le-am prins intre ele cu doua cleme reglabile - nu are rost sa schimbati furtunul pentru ca, cel putin la ASZ, sistemul de siguranta este prost si ineficient. Am schimbat odata furtunul dar nici cel nou nu sta "tzeapan".

Acum problema este ca nu imi place cum arata cu doua coliere de dacie atarnate pe dupa furtun, respectiv dupa galeria egr, si as vrea sa confectionez scula din poza lui lawrentzyu. Asadar daca ai posibilitatea sa-mi confectionezi tot ansamblul PENTRU ASZ si evident contra cost, te rog sa ma anunti aici sau pe pm.

Cam asa statea furtunul meu smecher:

Iata ce "vrajeala" am improvizat eu (nu-i frumos da-i sanatos):

Inca odata rog pe laurentiu sau pe altcineva cine are posibilitatea sa execute pe un strung "kitul" necesar pt ASZ, sa ma contacteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!