Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

Am vazut ca acel furtun are si o garnitura de cauciuc , am sa schimb totusi garnitura sa vad daca este totusi vreo diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma insel sau este o hiba foarte des intalnita la acest tip de motor 74kw, AXR...urmarind pe cei care au postat pana acum... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Laurentiu_LWR

si mie imi sarea furtunul acela...pana acum asta a fost solutia gasita

post-14266-1213964059_thumb.jpg

post-14266-1213964070_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema cu furtunul. Nu era asezat bine pe pozitia lui. Este posibil ca, in timp, acesta sa inceapa sa se miste? Azi am scos din nou furtunul, am curatat locul si cand sa-l bag inapoi parca nu se mai potrivea in locasul sau. Am fortat putin si a intrat pana la urma. Am pus colierul(siguranta) la locul sau si am observat ca nu se mai misca furtunul aproape deloc. Mentionez ca ieri l-am mai scos de 2 ori si a intrat destul de usor si bineinteles ca avea putin joc. Sincer nu mi-am dat seama care a fost faza cu jocul furtunului :) . Am sa-l verific peste vreo doua zile.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu unul din furtunele care iese din turbo si anume acel furtun cotit ce iese din turbo e cu ulei si are si un joc E posibil sa pierd putere pe acolo? cum po sa -mi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cand accelerezi puternic, se aude un fasait?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude un suierat dar cred ca e de la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal daca furtunul are urme de ulei pe exterior, nu e in regula. Inseamna ca circuitul nu mai este etans si e foarte posibil ca motorul sa nu mai traga cum trebuie. Verifica si incearca sa-ti dai seama sigur daca urmele de ulei provin de la acel furtun sau nu.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e uzat acel semering de pe furtun sau furtunul

Poate sa fie uzat si acel loc in care intra furtunul in turbo? Aceiasi problema o am si cu furtunul care intra in EGR cel gros sta doare intr o urechiusa de prindere si am putin ulei si acolo , cred am sa cumpar furtunele respective desi sunt destul de scumpe :( mai poate sa fie si altceva uzat inafara de furtunele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am niste scapari pe la intercooler. O sa verific. Problema este ca uleiul de pe tubulatura nu face prea bine la garnituri. Confirm si eu ca e o boala generala la AXR. Probabil cea mai eficienta si ieftina metoda de testare este cea pe care o folosesc si cei de la gaz(burete, apa si sapun).

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat cele 2 furtune respectiv cel ce iese din turbina si cel de la EGR pe ambele furtune era ulei si erau uzate urechiusele de prindere si aveau un joc destul de mare

O diferenta prea mare nu se simte decat ca nu mai curge ulei pe langa ele deci cred ca le-am schimbat degeaba costul lor fiind de 360 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si eu am aceeasi problema, s-au uzat acele doua urechiuse care tin furtunul , dar din aceasta cauza,(neetanseitate) cand accelerez brusc, se tureaza in gol motorul dupa care isi revine. Asta cam pe la 2000 de turatii. Consumul mi-a scazut mult si nu scoate fum peste limita dar nu are putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti!!

Am si eu un golf4 1.9TDI 90CP ALH, problema mea care este...intr`o seara cu multa zapada...am fortzat`o un pic mai mult in 1`a(cam 3-4 min la 500RPM), dupa ce s`a terminat distractia a inceput durerea...batranul; meu golf nu mai avea vlaga in el deloc....mai tragea iar nu mai tragea si tot asa...dimineata cand l`am pornit am crezut ca a luat foc de la fumul pe care il scotea...i`am pus vag-com si mi`a spus ca e injectia dereglata...dar problema mea care e ca nu mai lucreaza nici turbo....si viteza maxima este de 100-110 Km/h....si fff mult fum...

Cineva care a avut aceleasi simptome pe un passat mi`a spus ca e de la furtunu de la turbo....

Oare asa sa fie??? Ast sfaturi...

Multumesc anticipat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu stiu daca aici trebuie sa scriu..dar nu am gasit in alta parte.

Am depistat mergand fara muzica tare un sunet ..ceva asemanator CD-ului cand se invarte .Sunetul incepe de pe la 1800 si tine atata timp cat accelerez.cat nu accelerez nu se mai aude nimic.Nu stiu daca e de la turbina sau e vre-un furtun desprins cum am mai citit.Dar daca a mai auzit careva vajaitul ala spuneti-mi va rog ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta solutie de compromis dar care pare a fi definitiva :

Tineti bine impins furtunul in locas si cu cealalta mana insurubati 2 holsuruburi exact in locul unde vine siguranta!

Solutia e mai buna decat sarma sau alte improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ala costa exact 16 euro la reprezentanta in germania. Principala cauza pentru desprinderea lui este uzarea(turtirea) urechiuselor de metal de pe capatul care intra in EGR. Asta se intampla si daca e scos de acolo si zgandarit de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

@xgabriel NU !!!!

E o idee foarte proasta tinand cont ca strici marginea la o componenta foarte scumpa incercand sa rezolvi ceva banal. Plus de asta, o sa curga ulei pe acolo, dupa cum se vede in pozele urmatoare.

ONTOPIC: Acum ceva timp am rezolvat (temporar) problema cu 2 surubele si piulite (lipite cu super glue) dar acum dupa mai bine de 1 an a inceput iar sa curga ulei pe acolo. Motivul? Surubelul de jos comunica cu interiorul furtunului, pe unde arunca si ulei si aer din cauza presiunii.

Sper din poze sa intelegeti mai bine

post-12608-1243406342_thumb.jpg post-12608-1243406348_thumb.jpg

Dupa ce am citit ACEST topic despre cum au rezolvat baietii frustrati ca au schimbat de 3 ori acel furtun m-am hotarat sa fac la fel. Mi-am confectionat o flansa la strung, si urmeaza acum 2 distantiere si 2 suruburi mai lungi cu care o sa o prind.

Poze:

post-12608-1243407330_thumb.jpg post-12608-1243407341_thumb.jpg post-12608-1243407352_thumb.jpg

Cam atat de murdara e clapeta dupa 2 ani de cand am masina si fara sa o curat niciodata. Eu zic ca e chiar ok...

post-12608-1243407408_thumb.jpg

Dupa ce primesc distantierele si suruburile mai lungi postez pareri si poze cu lucrarea finala :)

DAR, am mare nevoie de un furtun pe care unul din voi l-a inlocuit, cu urechile tocite, dar care sa nu fie gaurit.. Daca doneaza sau vinde cineva.. as fi tare recunoscator :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E solutia perfecta pentru urechiuse rupte, si destul de viabila. Asta pana cand se va desprinde furtunul(cauciucul) de partea metalica(cea stantata). Cu un furtun tocit te ajut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

intr-adevar este foarte tare ideea,dar nu este prea generala...adica la asz din pacate nu merge:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sunt asezate altfel suruburile respective, nu? Pune o poza daca ai de acolo...

In alta ordine de idei nu gasesc un surub de M6 si lung de 150 mm :( eventual si cu cap de imbus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

uite pozele...la asz ar trebui suruburi mult mai lungi,dar nu asta ar fi problema

surubul din spate ar bloca clapeta din poza 3

cel mai bine se vede live,daca ai prieteni cu asz poti vedea mai clar de ce nu merge,in poze nu poti vedea detalii importante

post-14266-1243517645_thumb.jpg

post-14266-1243517695_thumb.jpg

post-14266-1243517725_thumb.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei nu gasesc un surub de M6 si lung de 150 mm :icon_thumright: eventual si cu cap de imbus...

se gaseste tija filetata, adica surub de 1 metru in magazinele specializate si costa cam 5 lei si tai cat ai nevoie

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!