Jump to content

Furtun turbina Golf 4 Tdi


MAXms
 Share

Postare recomandată

ciubotaru.ciprian

imi puteti spune va rog cum se numeste furtunul ala dintre intercooler si tubulatura de plastic? mi s-a fisurat acum ceva vreme si dupa 100 km am ramas fara ulei. l-am schimbat cu un alt furtun, dar nu pt golf 4. si la peste 2300-2500 de ture cam suiera... 

Modificat de ciubotaru.ciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o siguranta...si la mine gasesc la un timp prelins ulei pe buza de dedesubt a furtunului..cred ca si-a facut un pic de spatiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema foarte simplu: pe corpul metalic al furtunului am introdus o garnitura (de circa 2 milimetri grosime) si nu mai permite jocul.Practic furtunul intra un pic mai fix in corpul egr-ului.Am peste 50 000 de km de atunci si , masina merge fara probleme. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, am si eu o intrebare, exista o solutie fiabila de fixare corespunzatoare a furtunului de la turbina spre intercooler (via tub rigid din plastic)? Am unul din dinti tocit si furtunul joaca, si arunca ulei pe acolo in sarcina sau la turatii mari. Motorul trage ok, consuma putin si nu pierde ulei semnificativ (sub 1l la 15k).

 

Nu prea as da suma mare ceruta la reprezentanta pentru un furtun original, iar prin dezmembrari nu am gasit de AXR.

 

Se poate cu flanse similar prinderii celui de la EGR?

 

mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa aproximativ 3 ani de cand am schimbat furtunul se pare ca si acesta a inceput sa dea semne de oboseala.

Adica daca trag de el are un joc de circa 2-3 mm, nu sare inca dar banuiesc ca deja s-au tocit acei dinti si nu mai sta fix.

Asadar sau cumpar alt furtun nou si il schimb sau trec si eu la solutia cu flansa.

Remus mai ai vreun kit disponibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat ieri furtun nou de la o reprez Seat din Germania, 62 euro furtunul, 5 euro oringul verde din capatul lui care nu stiu unde se pune mai exact, si 5 euro colierul din capatul celalalt care nu stiu daca trebuie schimbat ...

Cam piperat dar asta e. Maine o sa-l schimb sper sa nu am probleme cu acel colier.

Probabil cand ajung in Romania o sa pun la vanzare cele 2 furtune cu dintii uzati, pentru cei care vor sa le foloseasca cu flanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat si eu furtunul. Oringul si colierul nu le-am folosit ptr ca avea deja oring in cap furtunul nou.

Asadar am acum 2 furtune, unul cu dintii total tociti, altul cu o tocire de 3 mm a dintilor care probabil mai mergea 1-2 ani.

Am curatat pe acolo urmele de ulei.

 

Am o intrebare pentru cei care au mai desfacut si au tot AXR, la voi cu motorul oprit acea clapeta shutoff este deschisa sau inchisa ?

La mine este deschisa si vreau sa stiu daca e normal asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta shutoff este deschisa. Ea se inchide pentru un timp scurt la oprirea motorului, si apoi se deschide, pentru a fi pregatita (gata deschisa) pentru urmatoarea pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
zaharia catalin

Am terminat si montat in sfarsit inventia. Nu am avut timp sa o termin mai repede...

POZE:

attachicon.giffurtun_egr1.jpg attachicon.giffurtun_egr2.jpg

Din pacate nimeni de pe forum nu s-a oferit sa imi dea furtunul pe care l-a inlocuit el, asa ca temporar a trebuit sa imi astup cu poxipol gaurelele care le-am dat la prima inventie smile.gif

attachicon.giffurtun_egr3.jpg

Daca mai are cineva furtunul asta si nu are nevoie de el da-ti un PM va rog.

Multumesc si spor la treaba!

PS: e cineva interesat de confectionarea dispozitivului asta? cred ca as avea posibilitatea sa fabric cateva seturi complete... direct la cotele necesare + suruburile necesare.

salut.Stiu ca topicul este vechi,dar te intreb daca mai ai din acel set de suruburi.

Stima,Catalin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

am patit si eu acelasi lucru ca majoritatea: furtun sarit din EGR din cauza dintelui superior tocit. Limp mode si tot tacamul.

am o octavia 1u, tour, AXR, din 2008.

furtunul pare a fi tot 1j0145838t.(gresesc? Nu gasesc altceva in etka online...)

Reprezentanta brady buc 337 lei, volksman 335 lei, magazin piese auto 320 lei.

stie cineva in bucuresti un pret mai bun?

mai are cineva un set de flanse disponibil? Un pret, va rog. As vrea sa o rezolv pana vineri...

multumesc anticipat,

G.

Modificat de Geoh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca suna stupid, dar...e posibil sa nu am turbina pe masina din semnatura?

Am turato peste 4000 de turatii dar nu pare sa se auda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai este cam imposibil...sa nu functiineze este cel mai probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

de unde pot face si eu rost de un astfel de sistem de prindere pentru furtunul care iese din EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai turat/o pe loc sau in mers? De ce trebuie sa se auda? Daca nu ar functiona s/ar simti in mers,nu s/ar infige, ar fi fara vlaga.La 4000 de ture ar tebui sa ai undeva la 130 km/h si chiar peste,daca functioneza turbina.In viteza a 5 a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă nu funcționează turbina, cam ce viteză ar trebui să aibă la 4000 rot/min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, m-ar interesa si pe mine acel sistem de prindere al frutunului. Il are cineva de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut. Ma puteti ajuta si pe mine sa-mi spuneti cum se numeste acel furtunas si de la ce e? Am observat ca e rupt si cam scapa si ulei. :)

post-143212-0-95974900-1448637050_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E furtunul de la epurator.E normal sa aiba ulei daca e spart .Pe acolo vin vapori de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dacă furtunul actual e spart = ok, poți să cumperi altul nou

Dacă sunt tocite urechile = cumperi degeaba furtun, urechile se vor toci din nou foarte repede. Ai nevoie de o flanșă cum au cei mai meseriași băieți de pe forum :)

 

ia uite, această flanșă e chiar a mea! :D

post-671-0-17517500-1451383795_thumb.jpg 

Modificat de reader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salut prieteni!

Aceiași problemă o am și eu .

     Am făcut o improvizație cu un șurub ,dar este cam riscant,s-a rupt un dinte iar la turație mare îl aruncă afară.

Problema este ca nu știu dacă se potrivesc furtunele între ele am găsit unul nou dar este de SKODA TDI 90 Cp,iar eu am VW Golf 4 variant TDI 101Cp și la al meu nu îi găsesc codul.Cel de SKODA are acest cod și nu știu dacă se potrivesc.

Acesta este codul furtunului de skoda Octavia/ 1J0145828T .

(PS) ultimele trei cifre mă interesează.

Poate să mă ajute cineva?

Please!

:scratch::unsure:;):)

 

Cam așa arată.

Precizez că poza am downloadat-o de pe Forum!

post-13632-1203356890.jpg

4 hours ago, erich iosef said:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...in primul rand incearca sa renunti la artificiile astea cand scrii...este contrar Regulamentului...

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Dupa care...codul pentru furtunul tau este 1J0145838T

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut prieteni!

Aceiași problemă o am și eu .

Am făcut o improvizație dar este cam riscant,s-a rupt un dinte iar la turație mare îl aruncă afară.

Problema este ca nu știu dacă se potrivesc furtunele între ele am găsit unul nou dar este de SKODA TDI 90 Cp,iar eu am VW Golf 4 variant TDI 101Cp și la al meu nu îi găsesc codul.Cel de SKODA are acest cod și nu știu dacă se potrivesc.

Acesta este codul furtunului de skoda Octavia/ 1J0145828T .

(PS) ultimele trei cifre mă interesează.

Poate să mă ajute cineva?

Please!

:scratch::unsure:;):)

Just now, erich iosef said:

Mulțumesc pentru Cod!

Îmi cer scuze dacă v-am creat neplăceri!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Robertadrian20

Salut, mai are cineva un kit de prindere pt furtunul care intra in egr la golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu mai are chiar nimeni chit de prindere pt furtunul de turbo ? Va rog mult ajutați-mă ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveți nevoie neapărat de chitul de prindere,ci de doar puțină răbdare și de îndemânare ca să modelați chiar voi doua urechi de prindere care sa agațe marginea metalica a tubului ce vine de la intercooler. Luați o bucata de platbanda de 1cm lățime și cam de 2mm grosime, materialul trebuie sa fie puțin otelos și începeți modelarea dinspre găurile de prindere, spre marginea tubului păstrând cât de cât geometria și i curburile întâlnite. Menționez ca folosesc acest sistem de peste 30 mii km și n-au cedat urechile. O sa revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!