Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

salutare,

la modelele care sunt echipate cu cablul cu reglaj automat se poate face ceva in cazul in care este tare pedala si scartaie...

eu am auzit scartaitul la parghia aia si am dat cu un spray cu vaselina acolo la cutie (e vorba de parghia aia pe care o actioneaza cablul cand apas pedala)

pentru moment era ok, parca putin mai moale pedala si fara scartait :)

am mai intalnit prieteni cu golf III si la ei merge foarte usor pedala, ca si cum nu ar fi nimic....

eu ma gandesc ca poate fi ceva de la rulmentul de presiune, e ceva pe la ambreiaj, si de aceea rog colegii care se pricep sa ne ajute putin ca suntem mai multi cu problema asta.

Eu cred ca, cateva pareri fac mai mult decat plimbarea pe la cativa mecanici care te baga in ceata :)

Multa stima,

Cablurile de ambreiaj se uzeaza pe interior puneti unul NOU nu SH si scapati de necazuri,ATENTIE cablul sa fie cu camasa de teflon sa nu se vada metalul din care este facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor, fratemiu este mecanic si mai de mult l-am ajutat sa-si schimbe ambreiajul, am vazut ca a curatat bine de tot tija pe care se plimba rulmentul de presiune si toate incheieturile de la pargia care il actioneaza iar apoi a dat cu vaselina(in limita bunului simt, nu a pus toata cutia acolo), si pot sa zic, ca are o pedala asa de moale incat nici nu simti ca o apesi (mentionez ca masina e o dacie din '86). Nu stiu exact cum e la golfuri sistemul, dar ma gandesc ca s-ar putea rezolva in acelasi fel, si pe mine ma tenteaza sa incerc, dar momentan o las asa pana ii vine timpul sa schimb ambreiajul.

Bafta all! si PASTE FERICIT la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cablu cu reglaj manual. la mine se aude scartait de la rulmentul de presiune, dar nu stiu daca are ceva legatur ca pedala, care e BETON.

saptaman asta desfac ambreiajul si ung cablul....de cablul meu de ambreiaj e legat un arc, poate el e de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit ieri cu un proprietar mai vechi de GIII in legatura cu ambreiajul, si mi-a zis ca rulmentul de presiune este cumva in cutia de viteze, nicidecum intre cutie si ambreiaj.....nu stiu cum poate fi asta dar asa mi-a zis. Eu inca nu am apucat sa vad cum este dar mult timp nu mai dureaza pana o sa trebuiasca s-l schimb(ambreiajul) si atunci o sa vad....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu ambreajul (cred) am si eu, si cred ca am postat bine. Va rog sa ma ajutati cu pareri. La masina din semnatura am o problema legata de ambreiaj. Plec de pe loc cu vit. a-1-a si cand schimb a-2-a simt o smucitura chiar in momentul cand apas pedala. Se mai intampla cand schimb si a-3-a . Nu stiu ce poate fi. Am cablul cu reglaj automat.

Multumesc !

Salut...asa mi se intampla si mie cateodata.ai aflat de ce?oare din ce cauza? ma poate ajuta cineva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodo16 verifica tamponul de la cutie. Misca cu putere de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodo16 verifica tamponul de la cutie. Misca cu putere de motor

ok mersi de sfat.o sa incerc.dar eu cred k e abreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ambreiajul este foarte tare...si prinde cam sub jumatatea cursei si destul de brusc...trebuie sa las de el foarte incet ca sa pot porni fara sa zdrangane... cineva m-ia spus ca ii rulmentul de pe placa de presiune un altu ca ii ambreajul in sine nu stiu ce sa cred. Is la faza de incepator cu chestiile de mechanica deci mare habar n-am. Cam cat face acea piesa + manopera...am auzit ca ambreiaj complet se gaseste cu vreo 150 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile m-am interesat eu de kit ambreiaj.Pretul variaza intre 330 - 400 ron,depinde de producator.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu ambreiajul. Intra tare greu in viteze (cu caraituri sau deloc). Am fost la service si mi-au spus ca ar fi placa de presiune (expresia lor a fost: "ai placa tare."). M-au sfatuit sa schimb tot kit-ul (ca e mult de lucru si daca tot dau cutia jos...) si ca n-ar fi rau sa schimb si cablul.

Din cate stiu eu din istoria masinii, ambreiajul nu a fost schimbat relativ recent (2-3 ani). Ba chiar s-ar putea sa fie ambreiajul original (aceeasi parere si la service) desi la cati km are, nu prea imi vine sa cred.

Ciudat este ca nu prinde nici sus, nici jos. Ridic cam 1/4 din cursa si abia atunci incepe sa prinda, deci debreiaza cat de cat. Nu patineaza (nu pleaca de la semafor singura si cand ii dau gaz, se infige). Cursa e normala, nici lunga nici scurta. Cablul este cu autoreglaj. Scartie destul de puternic cand apas pedala. Nu pot spune daca este doar cablul in camasa sau tija de care se prinde (amandoua ruginite) sau scartie si altele. Pedala se apasa destul de greu, dar nu mi se pare exagerat. Cu motorul rece parca intra un pic mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o problema cu ambreiajul. In conditii de orash, cand tre sa schimb mult treptele si merg numai cu 1 si 2, la un moment dat mi se blocheaza, nu vrea sa debraieze, nu mai face nimic, nici nu intra in treapta...nimic. Trebuie sa calc pedala de mai multe ori ca sa-si revina. Din ce cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 tdi 66kw 90 cp tipul 1hxo motor 1z din 94 e ambreaju hidraulic?Ca-ci am duso la un mecanic care lucra eftin sa nu ma stoarca tare sper s o faca bine acu ca o sa cumpar kitu de ambreiaj complet.Sa vad sa il puna kitu si da de merge .Am ramas pe cand urcam pe un deal de u mai intra in viteza doar la rece la cald cu motoru pornit era beton ambreaju nu intra in nici o viteza trebuia sa trag tare de tot sa intre intra 4 -a si asa a intrat de 2 ori dupaia nu a mai intrat.Asa ca opream motoru o bagam intra 2-a porneam motoru si mergeam cu ea asa ce sa fi facut.Sper sa fie aambreaju.

Mastar am acelasi tip de motor ca al tau si vreau sa-ti zic ca in loc de cablu de ambreiaj ai un pistonas la pedala, si lichidul care actioneaza pt debransarea ambreajului spre mirarea mea este lichidul de frana.(daca te vei uita mai bine ai sa vezi de unde vine si conducta cu lichid pt ambreiaj plus ca ai sa observi si un aerisitor ceva gen ca la frana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulius473...trebuie reglata timoneria.Exact la fel am patit si eu acum 2 ani cand am schimbat kit-ul ambreiaj.

Cel mai simplu lucru e sa desfaci "maciuca" care e in capatul tijei schimbatorului de viteze prin desurubare si sa incerci sa slabesti cu un imbus de 5 acea semisfera concentriuca din partea de sus si sa o invarti in stanga sau dreapta pana iti intra bine in viteze.

Vezi imaginea atasata.

Salut!

Eu nu mi'am schimbat inca ambreiajul(desi cred ca o sa urmeze in curand pentru ca a inceput sa patineze foarte putin de aproape o jumatate de an, dar nu s'a agravat) si cred ca am o problema de la timonerie, intra greu in viteza a 2-a...si am vazut poza atasata de tine cu timoneria...dar am vazut ca sunt mai multe modele de timonerie...cel putin la mine e un pic mai complicata(pentru masina din semnatura)...si te'as ruga sa atasezi o poza cu timoneria de TDI daca ai manualul de reparatii...

As fi interesat chiar si de manual daca il ai...pentru ca nu am gasit nicaieri in romana.Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu ambreiajul. Intra tare greu in viteze (cu caraituri sau deloc). Am fost la service si mi-au spus ca ar fi placa de presiune (expresia lor a fost: "ai placa tare."). M-au sfatuit sa schimb tot kit-ul (ca e mult de lucru si daca tot dau cutia jos...) si ca n-ar fi rau sa schimb si cablul.

Din cate stiu eu din istoria masinii, ambreiajul nu a fost schimbat relativ recent (2-3 ani). Ba chiar s-ar putea sa fie ambreiajul original (aceeasi parere si la service) desi la cati km are, nu prea imi vine sa cred.

Ciudat este ca nu prinde nici sus, nici jos. Ridic cam 1/4 din cursa si abia atunci incepe sa prinda, deci debreiaza cat de cat. Nu patineaza (nu pleaca de la semafor singura si cand ii dau gaz, se infige). Cursa e normala, nici lunga nici scurta. Cablul este cu autoreglaj. Scartie destul de puternic cand apas pedala. Nu pot spune daca este doar cablul in camasa sau tija de care se prinde (amandoua ruginite) sau scartie si altele. Pedala se apasa destul de greu, dar nu mi se pare exagerat. Cu motorul rece parca intra un pic mai usor.

Salut.Ambreiajul la mine este hidraulic si tot asa face si la mine.Cand apas pedala scartie!In rest e ok.Scartaitul se aude pe la cutie!Bafta!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primul rand salut.

Acum 1 sapt am fost plekat la buzau cu masina unde i-am dat masina lu un tovaras x( intr-o seara

omu facea burn-outuri cu ea.A doua zi hai sa plekam de acolo

ma duc la masina si cand ma uit la pedale vad decat 2 (acceleratia si frana)prima data nu m-am speriat am zis k poate

ambreiajul e prinsa sub covoras in gandul meu ``ce a patzit mah s-a facut hidramata``:).in fine... acm incep problemele cand

trag de pedala era slaba am zis k s-a rupt cablu...cablu nu avea nik.

Problema a fost ca bratul kare iese din cutia de viteze

era blocat sus (adik pe decuplat si cablu de ambreiaj kre vine prins pe brat era logik sa fie slab si pedala sa fie la podea odata ce acesta nu mai revenea jos sa ridice pedala)

Nu prea ma pricep la mecanica deci intrebarea.

Care e problema... sa se fi blocat rulmentu de presiune in placa de presiune asta am auzito de la mai multi?bafta

masina este un golf 3 1.8 abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

cateodata masina se tureaza in gol si nu pleaca de pe loc. ce poate sa fie ??

mersi

Modificat de sr_giu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupunand ca este in viteza, discul de ambreiaj patineaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discul - patineaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discul - patineaza !

si trebuie sa-l schimb???

cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un disc Sachs este in jur de 220-250 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Eu ti-as recomanda sa schimbi disc+placa de presiune si rulment.Am schimbat o data la mine numai discul si dupa cateva luni a trebuit sa schimb iar, de data asta tot ansamblul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am luat kit ambreiaj si rulment 510 ron maraca LUK

am auzit ca mai nou cei de la fabrica vw audi bmw si mercedes folosesc marca respectiva

daca va uitati pe DIY-ul lui Paul cu schimbarea discului si in poze arata marca respectiva deci respectivul si-o pus la fel ,pe cutie scrie ca sunt nemtesti

acuma ramane distractia cu schimbatul

dar nu stiu trebuie date jos ambele roti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G1 cand am dat jos cutia a trebuit sa dau jos roata stanga si sa desfac cele 2 suruburi de la telescop pentru a slabi planetara

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!

de curand am achizitionat un golf 3 1.4 i

am observat ca ambreiajul tine cam sus si pedala este foarte tare

intrebare: cum as putea sa fac sa tina pe la jumate si pedala sa fie un pic mai moale?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, daca prinde sus inseamna ca e pe duca ambreiajul si va veni timpul sa-l schimbi. Daca nu patineaza, daca nu pleaca singura desi ai ambreiajul calcat si daca intra in viteze ok, atunci nu-ti fa griji. Mergi cu ea asa pana cand incep simptomele de mai sus si atunci schimbi kit-ul de ambreiaj. Cat te va mai tine asa depinde de cum conduci pe unde si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!