Jump to content

Dsg Si Autohold


d-rive
 Share

Postare recomandată

sincer sa fiu nu stiu ce sa zic...mare parte merg in "D" si nu stiu cat de subturat sa fi mers. daca era prea subturat schimba ea. de aceea e cutie automata inteligenta zic eu...sa schimbe cum si cand ii este ei mai bine. cand volant e pe duca sau s-a dus...se aude vreun zgomot ceva?ca eu nu aud nimic ciudat...nici la rece nici la cald..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam. se pare ca si voinea a avut/are? aceeasi problema. insa nu a spus cum s-a finalizat. sa se strice asa de repede dsg-urile astea?si a mea si a lui sunt my 2008 daca nu ma insel....si problemele aparute pe la ~5000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

salut,

cum ai citit a mea a inceput pe la 4000 cu probleme. Acum am 5000 si nu e rezolvata inca. Importatorul asteapta mecatronica (electronica cutiei) sa o schimbe. Au facut tot felul de teste . masuratori etc. Cum ziceai si tu cand e motorul rece tendinta e sa nu faca (sau sa faca insesizabil). Cu el cald e neplacuta ..

Saptamana ce urmeaza sper sa se solutioneze si la mine aceasta neplacere aparuta in decembrie 2007. Anunt pe topicul cu jurnal (sau si aici cu link ) cand e rezolvata la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul acesta....ce service ai/ati recomanda sa incerc?personal m-as duce la cardinal motors de unde am luat masina(ploiesti). exclud midocar sau pbn. nu stiu pbv cum e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajungi la Ploiesti vino si pina la Campina sa vezi cum merge a mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ... si eu am unele probleme mici legate de DSG :rolleyes: faza cu Auto Hold doar odata am incercat si nu mi-a placut ... la Semafor sau Etc Etc dupa ce ridic picioru de pe Frana si vreau sa Accelerez Tremura masina de 2 , 3 ori . dar nu mereu , mai rar ... de 2 ori a murit Motoru dupa eliberarea Franei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul > multam. nu stiu daca sa ma duc la ei..daca or sa imi retina masina, e cam greu de vazut in ce stadiu se afla, ce si cum. vreau sa o am sub observatie. dar daca ma hotarasc sa vin pana la ploiesti vedem cum sta treaba si vorbim in prealabil. multumesc inca o data. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 60.000 km si nu am avut probleme cu DSG, indiferent de AH daca e cuplat sau nu. Probabil e o problema cu cutia ta, ar trebui sa mergi la service sa vezi ce spun si cei de acolo, nu e normal cum se comporta.

De PBV am fost destul de multumit, cu mici scapari si se misca mai repede si mai bine decat PBN.

Daca esti in Buc iti arat cum merge a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am DSG dar nu am AH, totul merge impecabil, 33k in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am DSG dar nu am AH, totul merge impecabil, 33k in bord.

Daca ai DSG ai si autohold - vin la pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred d-rive ca se referea ca nu are AH la O2. La O2 si G5 DSG-ul nu include AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la skoda nu vine AH pentru ca nu are frana de mana electronica(ca la passat).

azi am fost la pbv1 si am facut programare pe 5.martie. sa vedem ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 26000 si nu am avut probleme cu AH. Depimde si cit de des l-ai folosit si cum l-ai folosit.

Ai vazut ca in carte zice cum se foloseste AH...opriri multe, viteza mica, daca maresti viteza tre decuplat... mai multe chesti care nu mi le aduc aminte acum. Dar daca l-ai folosit conform indicatiilor din carte...atunci ai alta problema. Asteptam verdictul si de la tine si de la Voinea.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ruky> eu zic ca nu are nici cea mai mica legatura smucitura cu AH. face indiferent daca e AH on sau off. si la viteze mari nu vad care ar fi problema cu el, ca se activeaza doar cand simte ca masina s-a oprit de tot. o sa revin cu detalii dupa ce las masina in service si cu siguranta o sa fie o zi in care imi doresc sa am f multa rabdare si sa ma impac cu gandul ca o masina noua are deja cutia de viteze desfacuta de ai nostri mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu decuplarea AH-ului la cresterea vitezei am citit-o sigur undeva...ma rog... dar tu zici ca face si cand nu e activat AH. Eu cand am fost cu masina in service la revizie zicea omul de acolo (care a fost la pregetire la VW in Germania de nush cite ori...) ca cutiile DSG ar fi printre cele mai fiabile cutii de viteza de la VW, ca ar fi fabricate in ....JAPONIA....si e cea mai buna alegere pt cutia de viteza. Nu stiu ce sa mai cred, deoarece s-a mai discutat despre problemele cutiilor de viteze pe forum dar in majoritatea cazurilor era vorba "doar" de volant. Eu am vazut cutii de viteza obisnuite desfacute bucati ..... nici nu vreau sa-mi imaginez ce complicata este una DSG in comparatie cu cele obisnuite. Eu zic ca mai bine ar fi sa ceri sa-ti fie schimbata toata cutia pe garantie, decat sa ti-o "repare" ai nostri in service ; indiferent ce service ar fi el...

Parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hihi, tare aia cu "made in japan". In realitate toate cutiile DSG sint fabricate intr-o singura fabrica in Germania, pentru tot grupul VW.

Ca sa ma bag si eu in seama, am 2 ani fix cu masina, tin AH-ul on aproape 95% din timp, inclusiv cind tai (rar) autostrada cu 220 km/h si merge purrfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA foarte tare, si eu sa cad jos cand am auzit...dar na daca omul zice... si se mai si lauda ca a fost pe la cursuri de pregatire in Ger la VW...nu puteam sa-l contrazic. El zicea : "In ciuda faptului ca sunt fabricate in Japonia cutiile DSG sunt printre cele mai fiabile de pe VW ! Nu prea conteaza cine le face important sa nu se strice.

Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema legata de cutie o am si eu.

Masina are 8500 km, si de mai multe ori s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc din cauza zdruncinaturilor...ca si cum daca as fi avut cutie manuala nu as fi reusit sa sincronizez ambreiajul cu acceleratia; tot timpul cand se intampla asa trebuie sa franez si sa plec din nou. pana acum am crezut ca inca nu m-am obisnuit eu cu aceasta cutie "prea inteligenta".

dany te rog sa ne spui ce se intampla si care este raspunsul celor de la service...probabil ca si eu voi ajunge tot la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei acest lucru se intampla cand plecati cu viteza mica? Pentru ca asa ar avea un rost. In sensul ca masina poate percepe ca s-a intamplat ceva si ca trebuie sa blocheze din nou cutia. Am patit acest lucru in aglomeratie daca acceleram foarte usor si apoi o lasam sa mearga din inertie. Dupa cativa metri frana automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randy > exact asa mi se intampla. si mai ales cand sunt in panta.

groove> nu este vorba de franare ci de mers sacadat. cum sa iti franeze cand tu ai piciorul pe acceleratie. cand accelerezi logic ca nu vrei sa stai pe loc si nu vad dece ar frana ea. si face asa vizibil doar cand este motorul cald(implicit si cutia). face la fel cu autohold on sau off

mai nasol e ca nu stiu cum sa le arat celor de la pbv manifestarile si cat or sa ma creada. poate asa fac toate din ce vad ca se plange ceva luma de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as suspecta probleme la computerul de frana ,,de mana" care am auzit ca da rateuri (franeaza cand nu te astepti iar cand doresti sa franeze sta ceva timp sa se gandeasca) si nu la DSG care principial este foarte simpla (la mine la Octavia nu a avut niciodata astfel de manifestari si cutia este aceeasi indiferent ca este pusa pe VW, Skoda, Audi, Seat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dany: Banuiesc ca, comportamentul pe care il reclami este foarte evident, adica nu vei primi un raspuns de genul "asa face toate". La mine nu face asa. Tremura foarte putin doar in cazul spus de GRooVe, eu nu am AH. Incearca sa mergi cu un coleg care are aceasi motorizare ca si a ta sa vezi daca cum se comporta. Eu urmaresc topicul deoarece este noua masina si vrea sa stiu la ce atrag atentia. Va urez bafta si sper sa nu aveti probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai frana de mana s-ar activa cand ai AH on cred. dar cand nu e on si stai cu piciorul pe frana, presiunea din ambreiaj scade si nu se cupleaza vreo frana eletronica. nu stiu cum sa ma exprim mai tehnic dar sper sa intelegi :)pai nu stiu pe nimeni din BUC cu motorizarea mea+dsg. si plus ca tre sa mergi ceva ca sa iti dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!