Jump to content

Consum Urias Polo 6n2 1.4i


santee
 Share

Postare recomandată

Polo 6n2, an:2001, motor:1.4i(AUD), in afara nu scade sub 8l, iar in oras 9-10l, stie cineva ce ar putea fi?sau de ce sa ma leg pt inceput? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina ? Regim de turatie unde schimbi in mod normal ? Ai scanat de erori ? E cam mult pentru consumul extraurban - cel urban poate fi ok daca si orasul e mai aglomerat si/sau strabati km prea putini pt. ca motorul sa apuce sa se incalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzinar, regim normal 2500-3000rpm, nu circul pe distante scurte :D deci motorul se incalzeste, urmeaza o scanare si vad dupa aceea.. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e benzinar ;) doar ca ceea ce am intentionat prin "Benzina?" a fost sa te intreb ce benzina pui si daca ai incercat si alte variante.. Succes la scanare! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, ma confrunt cu aceeasi problema polo variant 1.4 75cp(AUA) consum extraurban 8/100 mers frumos 80-90 hm/h.La tester nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezervorul spart - glumeam bineinteles - . Vezi ca s-ar putea sa ai returul de la rezervor infundat, filtrul de aer imbacsit cu praf (curata-l cu aspiratorul sau schimba-l), verifica si traseul de aer pana la filtru sa nu fie obturat.

Motoarele AUA au regimul optim de functionare undeva in jur de 2500 - 3000 rpm.

Cu ce program ai facut scanarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teava pe unde vine aerul pana in filtru nu este infundata,filtrul este curat are numai 2 luni,iar despre tester nu stiu ce sa zic,am fost cu masina la mecanicul la care merg de obicei acum 2 saptamani cand am cumparat-o sa se uite putin la ea si atunci a pus si testerul si mi-a zis ca nu a gasit nici o eroare.Ramane sa verific si returul maine ca azi nu a avut cine sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut, si la mine consumul este putin mare. Iarna in oras consuma 11-11,5 l, iar vara in oras 10 l. In afara orasului 6-6,5 l. Incerc sa dau si eu de problema consumului mare. Dar am inteles ca si altii cu tip motor AUA au acelas consum. Este vorba despre un vw polo variant, an fabricatie 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cartea tehnica motorul de 1.4MPI (benzina) ar trebui sa aiba un consum mediu de 6.1 l/100 ,in oras de 8.3 l/100 ,iar in afara de 4.9 l/100 (asta in cazul in care ai cutie de viteze manuala ,ca daca ai automata se schimba consumul).Astea sunt datele tehnice date de producator,deci un consum de 8 l/100 mediu e cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 10 ani masina nu mai merge perfect, plus calitatea benzinei alta fata de afara, sa nu vorbim de drumuri si trafic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mersi de raspunsuri, dar ma gandesc si la faptul ca motorul are 16V. sau nu poate influenta consumul? cum as putea sa depistez care este cauza consumului mare? Ar fi bine sa se faca o diagnoza?

Mersi, robetr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti interesat sa-i dai de capat e lucrul cu care se incepe, cauta lista persoanelor de contact de pe forum care ofera diagnoza, vei primi si explicatii sau indrumari pe langa lista de coduri care poate sa apara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 1.4 16V stai linistit. Atata consuma el (si la mine e la fel). Decat sa cheltui banii pe gasirea problemei mai bine ii tii pentru ca o sa ai nevoie de ei pentru..... benzina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, motorul este de 1.4, 16V, caroserie combi. M-am linistit atunci:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

consum marit la 6n2 de la furutune vacum sparte

si de la epurator

post-62227-0-15477200-1313005832_thumb.jpost-62227-0-24881700-1313005854_thumb.jpost-62227-0-00265800-1313005875_thumb.j

am schimbat cele 3 furtune...dar nu originale ca te usca la pret..eu asa am rezolvat problema consumului...de la gaurile astea tragea aer fals.

motorul este AUD 60CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salaut , acceasi problema am avut si eu precum in prima poza . din pacate nu am reusit sa scot furtunul , poate ma puteti ajuta cu cateva indicatii.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu la polo am avut consum urias din cauza bulbului de apa ( coolant temperature senzor) G 2 .in cazul in care este dus senzorul si nu trimite informatia corecta catre ecu , motorul functioneaza ca si cum ar fi rece, adic cu shocul tras ,de unde si consumul exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am putut sa scot furtunul din prima imagine dar am taiat furtunul de la gaura,am mutat teul mai jos,si am luat un furtun de apa nou de la dacia si am prelungit cu acel furtun cotit de dacie pana la filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...ok.....ati spus ca daca furtunele de la recircularea gazelor sunt fisurate si prinde aer fals .....comsumul creste ......dar care este consumul dat de producator pentru motoarele 1.4 16v AUA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul dat de fabricant este calculat in situatie ideala. Cel extern/mixt se poate lua in considerare dar cel urban cade din discutie!

Sunt mai multi factori care intervin la consum:

1. calitatea benzinei: De vreo cateva sapmanani am adus masina din germania, iar alimentarea o faceam la Total, OMW si Shell. Pe autostrada cu masina incarcata(2 seturi de jante cu tot cu cauciuc, 1 bicicleta si cateva lucruri aveam prin masina, 1persoana) am scos un consum aproximativ 6.2 .... 6.5l/100km (nu am bordcomputer doar estimativ dupa instrument). Turatia constanta intre 3000 si uneori 3200rpm.

In romania ajungand am alimentat 20L de la Petrom si am scos un consum de 7.5L/100km (aici intervine si utilizarea pe drumuri normale nu autostrazi dar extern l-am facut si s-a simtit diferenta, masina devenind mai puturoasa).

2. aerul, foarte mult conteaza continutul aerului in oxigen (in general noapte se poate diferentia reactia la accelerare dupa o zi fierbinte, cu cat aerul este mai cald cu atat scade continutul in oxigen) si sa fie uscat cu continut cat mai mic de apa.

3. porniri dese si parcurgerea unei distante scurte, motorul nu ajunge la temperatura de lucru 90grade si arderea devine mai putin eficienta.consumul poate sari lejer la peste 3L fata de cel normal.

4. intretinerea masini, dimensiuni cauciucuri(cu cat mai late sunt cu atata creste forta de opunere), mai ales pe calduri si cand asfaltul se inmoaie.Sonda lambda hotareste in mare parte consumul, filtrele de aer.

5. soferul, in mare parte el este vinovat de consumul urias. multi se plang ca conduc sportiv si au un consum urias, dar mai degraba au un consus agresiv, adica conduc subturat si accelereaza pana in podea(pana cand masina ajunge la o turatie la care poate asigura o ardere 'ideala' baga benzina la kg si ajuta sa omoare sonda lambda) putini folosesc frana de motor in pante sau inainte de semafor/intersectie(majoritatea scot din viteza) si cei care il folosesc schimba intr-o treapta inferioare si elibereaza pedala de acceleratie brusc, ducand la 'obosirea' trasmisiei(nu numai la curea ma refer ci si la cutie/motor).Utilizarea franei de motor cu capul duce la o eficienta destul de buna, mai ales in panta.(Frana de motor opreste injectia pana la turatia pt care poate asigura functionare perifericelor(alternatorul, servo-directia, servo-frana, clima).

Uni inainte de intersectie ii dau in 'blana' si cand sunt acolo franeaza violent. Conducerea subturat aduce iar la un consum + in timp conduce la distrugerea motorului. Depasirea cuplului maxim duce la scaderea randamentului arderii si creste consumul.

6. greutatea.Kg/CP.... aici uita lumea. Daca aveti motor mic nu inseamna ca si consumul o sa fie mic. Poloul meu are o greutate aproximativ egala cu vechea masina(Opel Kadett E, 1.6i, 75CP) dar relatia intre cuplu-greutate respectiv Putere-greutate este inferioara.

post-77472-0-21290300-1317831316_thumb.j

post-77472-0-33253600-1317831447_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

]Am citit despre consum si explicatii plauzibile ...dar care e adevarul ??<br />

Dupa manualul care-l am al masinii (motor AEX 1.4) sunt date alte valori....

Care sunt reale ??/

Consum motoare vw.pdf

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumneavoastra comparati cu un motor montat pe 6N fabricat intre anii 1995−1997, iar fisele technice date de mine sunt pt 6N2, normal ca nu coincid valorile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!