Jump to content

Pornire Foarte Grea


antiku
 Share

Postare recomandată

sa nu fac alt topic va intreb aici ... aseara am fost cu masinutza unpic p munte la capataul telegondolei din piatra neamt...toate bune si frumoase ..asigur masina cu frana de mana si o bag in a I a ... si ma duc la o plimbare... masina era ok dar cand sa cobor pedala de frana se slabeste apas d cateva ori p ea ...nu se intareste ..nimic. iar frana de mana nu mai tinea aproape deloc, acum in mers se aude o bataie nasola si imi sta becul de la frana de mana aprins ...ce so fi intamplat cu frana de mana ?! sa blocat cablul ...avetii ideea cum se intind cablurile astea, exista undeva un tutorial cu asa ceva? ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul de lichi de de frana din vas .

tensionarea cablului de mana se face prin doua suruburi situate in spatele scrumierei spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rez si cu frana de mana ..era un colier rupt la roata din stanga spate care se freca de roata si de la ala era bataia...iar piulitele au fost usor de strans ..totul merge ok ..ms dany d sfat

Modificat de antiku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu am avut probleme cu pornirea pana ieri cand am scos senzorul de temperatura sa-i verific garnitura,am pus totul la loc si am dat cheie dar motorul nu a pornit,am incercat de trei ori si am renuntat(invartea o data sau de doua ori si apoi parca se bloca,murea total )

am mai scos odata senzorul si l-am pus la loc , atunci a pornit , mai greu dar a pornit

aseara a pornit normal, azi dimineata cand am plecat la lucru a pornit neasteptat de bine

dupa amiaza nu a vrut sa porneasca pana nu am scos mufa de la senzorul de temperatura.

nu inteleg ce are acest senzor , la bord imi arata temperatura corecta a lichidului , fata de alti senzori care indicau eronat si i-am schimbat

voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la G1 am invatat ceva. Daca un lucru merge bine nu umbli la el. Dupa cate vad pe forum acea sonda de temperatura poate pune mari probleme. Ma gandesc ca este legata in permanenta de ECU si de aceea, prin scoaterea mufei, intrerupe vreun circuit, semnaland astfel o problema la ECU care nu mai autorizeaza pornirea. Alta explicatie nu gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El/ele transmit/e temperatura atat in bord cat si la ECU dupa cum spunea si paul_ral.

post-314-1205677203_thumb.jpgpost-314-1205677353_thumb.jpg

Spor!

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat problema cu pornirea grea care nu era de la senzor,pompa sau altele.

problema a fost din contactul cu cheie pe care l-am schimbat(30 ron de la paul.iasi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se scoate contactul ca e o ingramadeala de fire surubul acela care nu are cap pt surubelnita :huh: niste poze ceva ca sa nu stric mai multe inutil

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze cu contactul vechi (scuze ptr.calitatea lor)

post-14167-1206645232_thumb.jpg

post-14167-1206645239_thumb.jpg

post-14167-1206645247_thumb.jpg

post-14167-1206645253_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa schimb si partea electrica a contactului , dar inca nu-mi dau seama cum se face.sa-mi spuna cineva care a mai schimbat .am si ceva poze ...

as vrea sa schimb si partea electrica a contactului , dar inca nu-mi dau seama cum se face.sa-mi spuna cineva care a mai schimbat .am si ceva poze ...
partea electrica a contactului cu cheiesi asta

post-14167-1206880640_thumb.jpg

post-14167-1206880647_thumb.jpg

post-14167-1206880711_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram interesat de aceasta chesti. super tari link-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc paul ral pentru link-uri

am schimbat si partea electrica acontactului ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva la ce pret se invarte partea electrica a contactului?Ca azi a trebuit sa pornesc masina pe direct si maine as vrea sa desfac contactul sa vad ce si cum. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 ron am dat eu pe partea electrica a contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dimanceacosmin
dupa cum am scris si in titlu am un vw vento 1.8 benzina ...si face figuri d mi s a acrit ..

Sa va explic..ma duc frumos dimineata sa pornesc masina ..toate bune si frumoase porneste la sfert sta ~10 motorul pornit dupa care se opreste deodata ..dupa dau sa o pornesc iar la fel porneste la sfert iar dupa ~10 moare; a treia oara nu mai vrea deloc sa porneasca...se intampla sa`si revina singura si sa pornesaca sau sa porneasca numai trasa( cand o pornesc asa se aude un zgomot ingrozitor de la cureaua de distributie) .

Am schimbat la ea filtru de benzina, bateria e noua, bujiile sunt noi , acul la benzina sta unpic mai sus de rosu ... care este problema ???!?!!? va rog ajuta`ma ca m`am saturaat

Salut! Eu am un Vento 1,8 benzina din `95, motor ADZ si am avut si eu o problema asemanatoare, respectiv urca singura in turatii, can era cald motorul, ce e drept, rar in 3 ani de cand o am.

Mai recent am avut alte 2 probleme:

1) pe timp rece, imi scade turatia la relanti pana se oprea motorul. Nu am reusit sa descopar de la ce este problema. M-am chinuit rau asta-iarna;

2) recent a fost punctul culminant cand a inceput sa mi se opreasca masina in timp ce rula. Inainte de a se opri, dadea simptomele: varia in turatii foarte mult, de la relanti 900 la 2.000 si mai bine de ture, se ingatuia, ma lasa pe depasiri, nu baga gaz, era necontrolabila. Toate aceste belele le am de aprox. 2 luni, deci pe timp calduros. Am fost cu ea in service, am schimbat fisele, capacul de Delco, injectorul, bobina de inductie si degeaba. Porneste cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Nu stiu ce sa-i mai fac, sunt cam diperat. Cei de la Porsche din Bucuresti, sau Midocar, nu ma primesc in service, motivand ca masina e cam veche (stupid dupa mine), am mai ajuns cu ea la Nurvil, dealer VW din Rm. Valcea. Cei de acolo, anul trecut, nu stiu ce mi-au facut la masina si a mai mers fara probleme cam 6 luni, apoi aceleasi belele. La calculator nu-mi da nicio eroare. S-au verificat legaturile electrice si pare totul ok, insa cateodata nu ajunge curent la injector sa deschida clapeta. Au facut legatura directa de la baterie la injector, pentru +, insa nicio solutie.

Aveti idee despre ce ar fi vorba?? Eu ma declar depasit. In rest masina e super ok, trage, consuma ok, sunt foarte multumit, e trainica, ingrijire simpla.

Merci mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, te rog sa rasfoiesti forumul si sa pui intrebarea in topicul adecvat. Asa postezi aceeasi problema in mai multe parti unde poti fi off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!