Jump to content

Pornire Foarte Grea


antiku
 Share

Postare recomandată

dupa cum am scris si in titlu am un vw vento 1.8 benzina ...si face figuri d mi s a acrit ..

Sa va explic..ma duc frumos dimineata sa pornesc masina ..toate bune si frumoase porneste la sfert sta ~10 motorul pornit dupa care se opreste deodata ..dupa dau sa o pornesc iar la fel porneste la sfert iar dupa ~10 moare; a treia oara nu mai vrea deloc sa porneasca...se intampla sa`si revina singura si sa pornesaca sau sa porneasca numai trasa( cand o pornesc asa se aude un zgomot ingrozitor de la cureaua de distributie) .

Am schimbat la ea filtru de benzina, bateria e noua, bujiile sunt noi , acul la benzina sta unpic mai sus de rosu ... care este problema ???!?!!? va rog ajuta`ma ca m`am saturaat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici presiunea pompei de benzina,dupa parerea mea nu mai alimenteaza cum trebuie! fai un test vezi cati bari scoate

Posibil sa ai si vreun furtunel crapat,fisurat si cand itzi scade nivelu la benzina sa traga aer fals! incearca sa ii bagi 10 litrii de benz sivezi daca sta pornita

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am facut exact ce mi`ai zis..aceiasi problema..nu porneste .

Am scos o bujie sa vad cum arata si fundul e afumat .. e negru .. nust exact ce inseamna ca nu ma pricep dar nu are 500 d km de cand le`am schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ca in poza a doua arata 2 Coked ... maine ma duc sa schimb filtru de are. ms de link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.iasi .... asta nu explica fapul ca masina nu porneste sau nu sta pornita

Nu ai mentionat daca atunci cand porneste sta normal relantiul,sta in 400 500 si fluctueaza iar in cele din urma moare motorul? Daca da poti sa incerci in felul urmator: inainte sa o pornesti scoti mufa din senzorul de temperatura, un senzor patrat care probabil se afla si al vento ca la golf,pe flansa aia de plastic neagra dp motor,pe unde iese si intra apa din motor, intra in el o mufa patrata ,senzorul are 4 pini! Dupa ce scoti mufa pornesti masina si vezi daca porneste bine si merge normal,daca merge normal senzorul de temperatura este dus si trebuie schimbat,~ 50 lei costa la volskparts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.iasi .... asta nu explica fapul ca masina nu porneste sau nu sta pornita

Nu ai mentionat daca atunci cand porneste sta normal relantiul,sta in 400 500 si fluctueaza iar in cele din urma moare motorul? Daca da poti sa incerci in felul urmator: inainte sa o pornesti scoti mufa din senzorul de temperatura, un senzor patrat care probabil se afla si al vento ca la golf,pe flansa aia de plastic neagra dp motor,pe unde iese si intra apa din motor, intra in el o mufa patrata ,senzorul are 4 pini! Dupa ce scoti mufa pornesti masina si vezi daca porneste bine si merge normal,daca merge normal senzorul de temperatura este dus si trebuie schimbat,~ 50 lei costa la volskparts

Ai vazut tu ca i-am explicat ceva? Nu am dat rezolvare la problema lui ci la bujia neagra, sa vada de la ce e! Eu am vento din 1996 si mi-am facut motorul de multe ori si nu numai vento dar tot nu imi dau cu parerea asa de dragu de a posta decat daca vad si stiu sigur. Daca era din iasi il puteam ajuta cu o diagnoza. Sunt n motive de la care pot aparea astfel de probleme si in n combinatii daca sunt mai multe. Nici eu nu le-am descifrat pe toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..si ms la toti de raspunsuri.

At cant porneste nu sta la relanti creste pana in 1200ture scade brusc si moare ... nu sta deloc la relanti. O sa incerc si treaba cu senzorul.

@paul .. unde are vento mufa pt vagcom ? sau pt diagnosticare ? exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are deasupra scrumierei. Se scot butoanele false. Depinde si de anul fabricatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea nu are asa ceva... :( poate din cauza ca e mai veche din 92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea nu are asa ceva... :( poate din cauza ca e mai veche din 92

are sigur. a mea tot din 92 era. dar sa ramanem on topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cateva zile ajung acasa de la facultate masina a pornit la sfert ..dupa ce am alimentat si am spalato am revenit in parcare, mai aveam cativa cm loc in fatza era in viteza a doua si am folosit numai ambreajul sa o mut ...deodata masina parca se ineaca si brusc se opreste motorul ...si moarta a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa i se fi deplasat cureaua de distributie? incearca si treaba cu senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa rost de alta bobina de inductie d'aia patrata si incearca sa o schimbi ....cu blocul de aprindere cu tot

vag-com ul nu vede la modelele mai vechi si defectiuni ale instalatiei de aprindere ... daca nu are obd atunci are in compartimentul motor doua mufe cu cite 2 fire (KKL) din care se trag fire in mufa obd sau obd2.. grija ce versiune de vag-com folosesti ca cele cu can nu merg la golf3

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...si ms de raspunsuri.

Am schimbat astazi capacul de delcou si bujiile cu unele bosh originale si cu parametri pt tipul asta de masina si surpriza cand sa dau la cheie tot nu a luato. Am scos senzorul de temp am dat sa pornesc a pornit ..l`am pus la loc si merge ok acum..porneste la sfert.

Maine ma duc sa verific apriderea de la a la z ...

ca un ot unde gasesc d cumparat cabluri pt disgnostica obd2 care imi trebuie mie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca de la senzor era problema ta nu? :)dupa ce porneste la sfert mai moare dupa 10 sec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu stiu d la ce era ..dar pot sa zic ca fara sa scot senzorul nu pornea... da cand l`am scos am obs ca cei 4 pini is uzi si este nust ce lichid la baza lor ..e normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e uda in interior.e un fel de silicon transprent pt izolare,daca spui ca dupa ce ai scos mufa merge bine,ar trebui sa inlocuiesti senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rez...cu o diagnoza am gasit problema sonda lambda si senzorul de temperatura de care vorbea golfix ... le`am schimbat si merge perfect...dar a trebuit sa schimb si uleiul ca era apa ... plin de benzina :nono: .. ms mult de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bv, spune-ne acum cat teau costat piesele si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar a trebuit sa schimb si uleiul ca era apa ... plin de benzina :banghead:

Vezi ca-i grava situatia daca uleiul e plin de benzina, Ai probleme la ea. Cand intra benzina in ulei, nu mai ai lubrifiere ca-l diluezi. Calezi motorul. dute vezi de ce intra benzina in ulei. Si chiar asa, cat te-a costat sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda luata de la interauto 160 ron , senzorul 35 roni, uleiul 25ron/l mobil 1 formula S(10w40) + filtru + diagnoza + manopera =480 roni . totul a fost facut la bosh car service in piatra neamt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda 160 Ron????!!!!!! Cand se duce a mea o sa te rog sa-mi trimiti una de la voi. Gunoaiele astea in Arad cer 450 Ron pe ea. In caz ca o sa am nevoie am sa-ti trimit banii prin banca sa-mi iei una de acolo ca e foarte ieftina :).

Sa verifici de ce a benzina in ulei ca pe bune nu e bine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okei... vezi ca sonda e cu un fir sau ceva d genul asta... daca e la fel si a ta ti`o cump cu cea mai mare placere :)

mecanicul mi`a zis ca tot de la sonda/senzor intra benzina in ulei ... nu mi`a zis altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!