Jump to content

Martor ulei - probleme


gnomus
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma ajutati cu raspunsul la urmatoarea intrebare (nu imi arunca ulei, dar tot legat de joja de ulei este...) :

Daca am constatat ca o bucatica din plasticul (portocaliu) care este in partea superioara a jojei s-a rupt si este posibil sa fi cazut in baie, mai pot porni masina ? Sau trebuie sa fiu tractata pana la un service?

Si acolo ce ar putea sa-i faca ?

Mentionez ca nu stiu decand s-a intamplat nenorocirea, insa ruptura pare noua . (A observat-o un vecin care a verificat nivelul uleiului pt. ca , in mers, mi-a aparut scris in bord STOP (nu stiu daca inainte sau dupa oprirea motorului ). A repornit usor, am ajuns acasa (cca 11 km) si am vrut sa stiu ce s-a-ntamplat...

Este ff.grav ?

A clipit si martorul uleiului (rosu) pret de 1-2 secunde dupa evenimentul cu oprirea (doar cand a fost un pic turata, inainte de trecerea in tr. a II-a (cred la 3500-3700rot/min). Iar uleiul (schimbat de 6000 km era spre minim, mai putin de jumatate).

Daca nu am postat unde trebuie, ma scuzati ( e prima data cand intru pe forum si am dat search dupa joja ulei...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Chestia cu bucatica de plastic de la joja (a cazut in baie sau afara) nu are in momentul acesta nicio importanta .

Important acum e altceva : DE CE ti s-a aprins martorul rosu la ulei .

O scanare i-ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare i-ai facut ?

Pai : 1. Nu stiu unde (nu avem reprezentanta vw-skoda in judet)

2. Nu stiu daca am voie sa mai pornesc motorul, fiindu-mi frica sa nu blocheze plasticul ala ceva pe acolo si sa provoace stricaciuni mai mari). Nu ma pricep deloc la masini.

Martorul poate a clipit ca aveam uleiul la minim si era turata catre 4000???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

:D

Datorita faptului ca nu pot crea un topic nou postez aici problema pe care o am:

Am fost la elcargid in urma cu cateva luni pt schimb de ulei si schimb de scuturi laterale.Cand a trebuit sa schimb uleiul la urmatoarea revizie, la alt service au constat atunci cand au scos busonul ca a fost infiletat stramb si a iesit cu span pe el si nu s-a intepenit la final de cursa.A mai patit cineva treaba asta as vrea sa remediez problema fara sa schimb baia de ulei si daca imi puteti spune unde si la ce preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc am citit si se pare ca e grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Am si eu o nelamurire. Am Octavia 1, 1.9 ALH si la un anumit interval de timp se aprinde martorul de ulei in bord. Tot aici pe forum am aflat si cum sa il fac sa se stinga. Scot borna 2-3 min si o pun la loc. Martorul de ulei ramane stins o anumita perioada si se reaprinde dupa ceva kilometrii. Am fost la service, am bagat-o pe tester si arata k da eroare de la acel senzor din baia de ulei si ca ar trebui schimbat. Specific ca uleiul este la nivelul bun. Mai completez eu la o anumita perioada pt ca atunci cand am schimbat uleiul "mecanicii" nu mi-au mai pus acea garnitura de cupru pe surubul de evacuare ulei din baie si mai picura cate putin pe acolo. Ar trebui sa imi fac griji din cauza acestui senzor care se tot aprinde(se aprinde cel galben nu acela rosu)? Din cate am inteles eu nu e nici o problema si ca ar trebui sa schimb senzorul la urmatorul schimb de ulei. As dori sa mai aflu si alte pareri de la voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata siguranta care alimenteaza senzorul, si firele pana la el. Poti coda bordul sa nu mai stiu de senzor si nu il mai aprinde. Nu trebuie sa scoti bornele, doar sa ridici capota si se anuleaza pentru urmatorii 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy. Nu merge resetat doar daca deschid capota. O sa ma uit si la siguranta care activeaza acest senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din manualul de ultilizare (pag.79) se intelege ca numai la autoturismele cu "long life service" ar fi valabila stingerea martorului prin ridicarea capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta 7 din panoul d sigurante. SI totodata terbuie verificata continuitatea firelor de la mufa senzorului la panoul de bord si masa. pe pinul 1 trebuie sa ai 12v, pe pinul 2 masa iar pinul 3 duce la IC pe pinul 18 din mufa T32b culoare verde. Daca aste asunt ok atunci ori schimbi senzorul , ori codezi bordul sa nu mai stie de el dar atunci pierzi informatia despre nivelul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna la toata lumea am si io o problema cu acest martor ulei masina mea este o octavia 1.6i 75 kw avu 2001 la fiecare 70-100 km se aprinde martor ulei in bord si suna.pentru a disparea trebuie doar sa deskid capota si sa o inkid si iar mai merg 100 km si tot asa. ma poate ajuta cineva sa nu mai deskid capota multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este unde trebuie si skimbu facut de doua ori ca am crezut ca e din cauza asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!