Jump to content

Electromotor - demontare si curatare


vipandrei
 Share

Postare recomandată

Acel disc trebuia dat la o parte, pune o tubulara sau o teava de diametru potrivit si lovesti usor si iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe ore de chin am schimbat cele 3 bucse, bobina, curata, gresat tot periile sunt ca noi schimbate anul trecut. Rezultatul nu este cel astepta... porneste bine cu motorul rece dar greu cu motorul cald :) cat mai curand o sa iau un electromotr nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa mare de la reductor ai schimbat-o? cea de sub siguranta aia mare din capatul acului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna solutie :D cumparat electromotor "nou" toate sunt de fapt reconditionate si trebuie dat la schimb cel vechi. Am dat 470 de lei pe unul reconditionat de delco pe carsca scrie bosch cu garantie 1 an. Mie unul mi se pare mai bine decat sa faci resoftare pt ca dupa un timp oricum o sa cedeze electromotorul. ( cand am fost la service "pai le luam prin eliminare :injectoare,pompa s.a.m.d.")

Masina porneste acum la sfert cu motorul rece/cald.

Modificat de vulgari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna solutie e sa il recontitionezi pe al tau. E mult mai ieftin si mai sigur, plus ca satisfactia e pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am incercat prima data si nu a fost de durata, nu ai sa reusesti niciodata tu sa il reconditionezi asa cum e facut la un atelier/fabrica. Unele lucruri se pot face acasa iar pt altele trebuei sa platim :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, foarte util, multumim!

Ce fel de vaseilna ai folosit? Vad ca aia lichida e de la Wurth! Pentru interiorul electromotorului exista o vaselina mai speciala, care sa reziste la temperaturi extreme? Vad ca ai pus foarte multa acolo, l-ai umplut practic. Tin minte ca un mecanic mi-a zis odata ca nu e bine asa multa, ca se imbacseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu  este normal sa umpli acel reductor...tot surplusul o sa l arunce pe stator(practic pe unde poate...)se pune o cantitate normale de vaselina(sa nu crezi ca daca umpli ala invarte mai bine...ba din contra faci mai mult rau...il imbacsesti de vaselina si bine sigur nu i face daca ajunge si la perii...).Ca veselina eu am folosit una normala...(nu este temperatura acolo plus ca electromotorul este folosit doar la pornire apoi doarme pana la urmatoarea repornire...).Nu umple de vaselina ci pune doar cat sa aibe ungere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Felicitari pentru explicații si...răbdare..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu problema cu caraitul electromotorului la pornirea masinii. Cand am schimbat distributia, i-am pus pe mecanici sa se uite si la electromotor. Mi-au zis ca l-au curatat si s-a rezolvat. Dar dimineata cand este putin mai rece la pornire face la fel. Cine ma poate ajuta cu demontarea electromotorului si schimbarea piesei/lor uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

gata, am rezolvat, tot bucsa era de vina, a fost schimbata si nu mai face asa la pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva care sunt cele 3 bucse care trebuie schimbate? Nu gasesc decat 2(4 si 3; cea de la 18 nu stie nimeni de ea.nu gasesc nici un cod.)

 

Screenshot_2016-09-26-10-30-11.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat 4 si 3 si platoul de carbuni ca era aproape terminat si nu avea rost sa il pun tot asa si pe urma sa il desfac din nou ca nu mai porneste. Cand l-am desfacut era plin de vaselina peste tot (rotor, carcasa, carbuni) si cred ca a sarit de la excesul de vaselina pus la cele 3 rotite( de la piesa 16). L-am desfacut bucati si am curatat fiecare piesa de vaselina. Cand l-am montat eu am pus vaselina siliconica si am pus doar cat am crezut eu ca nu o scoate afara de acolo. L-am montat si merge ca nou.

Modificat de marian008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu gasesc nici unde cod pentru perii si bucse pentru electromotorul meu, asa ca dau un mail la Bosch:

Quote

Buna ziua,Codul 0 986 016 980 este un cod BX (demarorul a fost inlocuit cu piesa veche la schimb pentru un pret mai mic). Pentru aceste subansambluri nu exista piese de schimb – ele nu se mai repara ci se inlocuiesc cu totul (eventual in acelasi regim de BX). 

E posibil sa nu se fabrice setul de perii, pentru electromotorul asta ?!

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am cumparat de pe net un electromotor acolo scria ca este bosch dar cand a venit in cutia de bosch era un electromotor valeo .Atunci am crezut ca nu e o problema asta ,fratele meu are aceeasi motorizare si are electromotor valeo ,surpriza o fost acum cand l-am montat scoate un zgomot ciudat ,ca si cum nu se potriveste pe coroana ,masina porneste dar ma gandesc sa nu stric coroana .Stie cineva, este vreo diferenta are alt pas cel de valeo ,ma refer la dantura bendixului ,gasesc sa cumpar alt bendix cu pasul aferent ,a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Ce părere aveți despre componentele Woodauto pentru electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piese ieftine . calitate = pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare! Am avut probleme la demontarea celer 3 torxuri cu care se prinde bobina , poti sa le strici capul destul de usor, sunt cam firave cea ce sa și intamplat. Le am eliminat cu masina de găurit . Întrebarea mea este pot sa pun suruburi cu cap hexagonal ,grover și sabia plata ? A mai pățit cineva ăsta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eu zic sa le comanzi pe original.Dormi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La Mulți Ani, tuturor! Este compatibil un electromotor de pe o bora motorină pe un motor azd? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Electromotorul meu a ruginit in exterior,nu se vede nimic cod,am doar la capacul de aluminiu  un cod.Oare cum pot afla codul electromotorului?

In Bucuresti aveti idee unde pot cumpara piese pentru un electromotor bosch?magazinele de piese nu prea vand iar cei care se ocupa cu reparatii electromotoare alternatoare au preturi mari,probabil sa acopere si 20 % manopera.Sincer e simplu de reconditionat,nu merita dus la meserias.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Pe OLX am gasit mai multi furnizori de platouri cu perii, iar bucse sigur gasesti la Electropur, pe Calea Ferentari, dar nu ii recomand nimanui, sunt de tot r*****l la vanzari, parca te duci  la ei sa ii furi, nu sa platesti niste preturi extra-exagerate pentru  cateva piese (4 carbuni 40 de lei, un rulment cu ace, inca 40 de lei). Asa ca am renuntat  pana la urma sa iau si celalalt rulment cu ace, din capacul din spate.Eu i-l aratam cucoanei, in raft ii spuneam si codul si ea sustinea ca nu exista. la final, dupa o discutie similara cu unul care e posibil sa fie Dan Puricel, patronul, care parea dus cu pluta de-a binelea, am cerut factura, sa plec. 80 de lei.

Sunt codurile bucselor cu cateva pagini in urma, le poti comanda la un magazin de piese auto mai spalat, sau online. 

In alta ordine de idei, eu am electromotor Valeo, care are o particularitate: are, in locul bucselor,  rulmenti cu ace. Intr-o zi de sarbatoare, s-a gandit acel rulment echivalent bucsei mari de la bendix,la Bosch,sa isi verse acele, iar cateva din ele sa gripeze bendixul iesit, in contact cu coroana. Rezultat: motor blocat, de puteai sa juri ca s-a rupt distributia. Fiind sambata si sarbatoare, singurul electromotor gasit a fost un bosch, cu bucsa cea mare praf. L-am folosit asa, cateva zile, cat am cautat piese pt cel Valeo, piese luate de la firma mai sus mentionata. Afland ca nu sudeaza in puncte carbunii noi, ci ca ii cositoresc, am renuntat sa le dau electromotorul spre reparatie, si l-am reparat personal. Au trecut 6 luni de atunci, se comporta foarte bine, iar mai nou, dupa ce am curatat ar cablul de + si am schimbat papucii de pe cablul de  minus, se invarte si mai repede, am scapat de niste caderi serioase de tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!