Jump to content

Vw Passat Variant


Cosmin_TDI

Postare recomandată

Le montez dar astept xenonul 3000k pt proiectoare daca tot dau bara jos pun balasturile frumos pe lonjeroane, nu asa spanzurate acolo .

Vreau sa schimb si uleiul atunci.

Cel mai mare hop in montarea lupelor este desfacutul sticlei farului. Nu prea ma impac cu ideea ca trebuie sa-l bag in cuptor . Am vazut zeci de clipuri pe youtube in legatura cu operatia asta. Incerc intai cu feonul cu aer cald

Link către comentariu
  • Replies 359
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cosmin_TDI

    170

  • F l o r i n

    50

  • Muale

    39

  • Megatron

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde-s lupele? pret?

imi spui cum a decurs operatiunea. eu as desface farurile,pun lupe si schimb si sticlele si vopsesc interiorul cu negru...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca tot a fost azi urat afara m-am apucat sa colantez manerele usilor erau facute de ceva timp arginti (autocolant) dar acum am cumparat autocolant imitatie de fibra de carbon argintiu si am colantat manarele. A iesit foarte bine , mie unu imi place cum arata , o modificare mica dar de efect pentru interiorul masini. Nu am terminat manerul de la usa soferului, L-am colantat tot in carbon dar neavand un bisturiu sa tai frumos in dreptul butoanelor de la geamuri nu a iesit foarte bine drept urmare l-am dat jos. Am lipit dupa aceea cum se vede in poza dar e provizoriu. Ramane sa ma mai gandesc cum voi face, orice sugestie e binevenita.

101120115541.th.jpg

101120115540.th.jpg

101120115543.th.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Hot news!

Astazi am intrat si eu in clubul celor cu probleme la alternator.A aparut mesajul Alternator workshop si martorul bateriei aprins.

Defectul a fost releul regulator care a fost schimbat si tot azi am inlocuit si rulmentii alternatorului cel mic era destul de uzat , avea si joc mare, de la ele venea un uruit/scartait de vro 2 saptamani care imi cam acoperea motorul .Zgomotul era prezent la relanti si pe masura ce acceleram nu se mai auzea.

Rulmenti au codul 6303 si 6003.

Dupa inlocuirea lor s-a facut liniste in compartimentul motor.

Cost operatiune: 270ron (manopera +piese)

Se poate face operatia asta si de unul singur , nu e mare inginerie initial am vrut sa-l repar eu dar nu am gasit scula de desfacut freiul decat la un pret mare drept urmare am fost la electrician cu el demontat de pe masina.

In urma cu cateva zile am schimbat si uleiul si filtrele si urmeaza saptamana asta sa montez lupele Bi-xenon in faruri. O sa revin cu poze la sfarsitul operatiei.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Arata foarte bine! Felicitari!

O chestie doar... de ce pui lupe Bi-Xenon? Care e diferenta? :icon_redface:

Link către comentariu

Multumesc Florin.

Pai voi da jos proiectorul cu lupa care il am acum cu o singura faza si voi pune noul proiector care are un obturator in fata actionat de un electromagnet si pe acest proiector voi avea faza scurta iar cand voi alimenta electromangentul acesta va actiona obturatorul si voi avea mai multa lumina => faza lunga .In concluzie faza scurta +lunga pe acelasi proiector cu acelasi bec.

Eu in prezent am 2 kituri de xenon faza lunga +faza scurta si am un handicap , nu pot da flashuri pentru ca se incarca mai greu xenonul de pe lunga.

Ieri mi-a venit o idee legat de modul in care voi face legaturile.

Vreau sa pastrez si kitul de xenon care il am acum pe faza lunga.

As vrea sa stiu daca se poate face ca in momentul cand am montat proiectorul Bi-xenon ,am pornita faza scurta si actionez maneta ca sa dau un flash (trag spre volan) sa-mi dea flash cu proiectorul bi-xenon si atat. In momentul in care imping maneta in fata (spre bord) sa-mi dea faza lunga pe proiectorul Bi-xenon si pe actualul kit care il am acum pe faza lunga. Cred ca si la farurile Oem tot asa este facut .

Link către comentariu

Doar daca modifici maneta, instalatia.....etc.. eu zic ca te complici.

Link către comentariu

dupa cum spune si Florin, te cam complici.

vrei sa ai 2 x faza lunga?

la masinile cu xenon oem,becul de faza lunga sta mereu alimentat la o anumita limita pt ca sa se poata aprinde instant cand dai flash. dar asta inseamna durata de viata mai mica.

ca sa se evite asta,s-a facut sistemul bi-xenon, cu acel obturator.

Link către comentariu

M-am apucat azi dupa aminza de faruri si am facut unu e gata maine il montez pe masina . Munca multa , abia l-am desfacut . Lupele se potrivesc perfect,treaba naspa e cu desfacutul farului. Pana la urma am legat electromagnetul la firele de faza lunga si cred ca asa va ramane. Voi reveni maine cu poze sper sa si termin :D

Link către comentariu

Am terminat de montat lupele in faruri si asamblat inapoi toata masina. A fost mult de munca chiar nu ma asteptam si cand spun munca ma refer la desfacutul sticlelor.Se desfac destul de greu si trebuie sa ai mare grija sa nu strici farul..Lupele se potrivesc perfect se demonteaza 3 suruburi si atat. Le-am lipit bine si sper sa nu am probleme cu condensul in ele. Problema e ca la farul drept eu am pierdut o rotita de reglaj pt reglajul manual si am facut o improvizatie mai de mult si vreau s-o modific pentru ca farul drept bate mai sus decat celalat. ma tot gandesc ce sa-i fac. Voi incerca zilele urmatoare, azi nu am mai avut rabdare , eram obosit si vroiam sa vad masina asamblata, nu numai piese prin garaj. Operatia asta o pot face fara sa desfac prea multe , am acces pe la motor.

Revenint la Bi-xenon merita modificarea, chiar e de efect m-am plimbat putin pe strazi sa vad cum vad si da e alceva, pot sa dau si eu flash-uri acum am cu ce :D.Vad super la intersecti, lumineaza instant parca fulgera :)

Xenonul de pe faza lunga care il aveam l-am deconectat momentan ca sa vad cat bat lupele pe faza lunga.. Cu pozele stau cam prost, nu am reusit sa fac mare lucru, am lucrat singur. Sunt destule informati si poze chiar si aici pe forum cat si pe alte forumuri...Am sa fac un videoclip pentru ca in poza nu se poate arata mare lucru.

O poza cu farurile modificate si montate pe masina.

021220115571.th.jpg

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Super! Lupele sunt Hella de pe b5.5 sau b6? Prea au venit la fix :). Bv si somn usor :))

Link către comentariu

Nu stiu de pe ce masina sunt , iar de potrivit s-au potrivit perfect , am sa pun o poza de mai aproape cu farurile.De la exterior nu se deosebesc deloc de unele stock. Cu acest tip de proiector sunt echipate mai multe marci de masini( bmw , mercedes) si l-am gasit sub denumirea hella E55. Am impresia ca proiectorul bi-xenon de pe b5.5 (oem) difera de cel pe care l-am montat eu. Nu sunt sigur , inca nu am vazut unul desfacut

Asa arata proiectorul care l-am montat eu.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Sa te lumineze cu placere !

Se vad belea, mai ales cand dai flash cuiva...se vad belea in oglinda.

Link către comentariu

Lumineaza super le-am vazut si acum seara.Plus ca daca tot am desfacut farul le-am sters bine prin interior atat oglinda cat si sticla farului .Erau putin murdare in interior cu toate ca nu se vedea ca un praf negru. Chiar ma uitam azi la ele parca sunt alte faruri.Sa vad cum rezolv cu reglajul celui din dreapta.

Link către comentariu

Nu stiu de pe ce masina sunt , iar de potrivit s-au potrivit perfect

De pe ochiosul nou, doar eu le-am demontat :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Nu stiu de pe ce masina sunt , iar de potrivit s-au potrivit perfect

De pe ochiosul nou, doar eu le-am demontat :icon_cheesygrin:

Te referi la E classe w211 nu? Am observat ca oglinda e de b5.5 dar nu stiu de unde e lupa.

Link către comentariu

Nu, doar oglinda si lupa sint de mercedes. Suportul lupei este de passat. Cu suportul original al lupei nu se putea monta in farul de b5.5.

Link către comentariu

Chiar vorbeam cu un prieten care are un mercedes w210 model mai vechi ca cel de pe care sunt lupele mele si imi spunea ca difera suportului lupei.

In cele din urma azi am reusit sa reglez farurile .Am dat iar bara jos , farurile ,am bibilit pe ele vro ora pe ambele si in final ma pot bucura de Bi-xenon reglat bine. Am desfintat reglajul pe verticala (manual) pentru ca la farul drept priedusem rotitele , iar la cel din stanga rotitele incepeau sa patineze..Le-am dat jos si am reglat ambele oglinzii la o inaltime medie si am pus un 2 soricei dupa care betonat cu silicon din pistolul electric. Nu cred ca mai au moarte. Acum pe verticala ma joc din butonul din interior care merge perfect.Oricum eu nu umblam la reglajele alea deci nu o sa le duc dorul. Reglajul pe orizonatala merge si el perfect.

.

Tot azi mosul s-a oprit pe la mine si i-a adus pasatului o noua rola pentru alternator (INA) .Cea veche s-a blocat si de o zi incepuse sa fluiere cand viram stanga -dreapta. Cand am reconditionat alternatorul am vrut s-o schimb dar am mai lasat-o si pana la urma a trebuit sa o inlocuiesc.

Mai trebuie sa montez un kit de xenon pe proiectoare 3000k dar deocamdata m-am saturat sa lucrez la ea. Cand mi se face dor ma apuc de ele.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!