Jump to content

Vw Passat Variant


Cosmin_TDI

Postare recomandată

Nu am mai postat de mult pe aici cu toate ca zi de zi accesez forumul .Passatul este ok , eu sunt ok si voi reveni in scurt timp cu o lista gen "to do"

Noutati ar fi ele dar dat fiind data in care ne aflam este mai important sa ne bucuram de sarbatoarea nasterii Domnului.

Cu aceasta ocazie urez toturor forumistilor un CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU PLIN DE REALIZARI!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 359
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cosmin_TDI

    170

  • F l o r i n

    50

  • Muale

    39

  • Megatron

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va cer si eu o parere.

Vreau sa cumpar un set de jante pe 15" pentru rotile de iarna, am acum roti complete dar jantele sunt din tabla si vreau sa le inlocuiesc cu unele de aliaj.

Vreau ceva OEM si vor fi modelul Wellington cel cu 9 spite.

Ce parere aveti , ar veni bine pe masina ?

Totodata ma intereseaza de la cineva care are sau stie treaba asta. Mai am nevoie de alte prezoane sau le pot folosi pe cele de la jantele de tabla. Trebuie sa fie mai lungi cumva. Intreb asta pt ca la jantele de 17 " am prezoane mai lungi deci am doua tipuri de prezoane .Eu am auzit ca merg prezoanele de la tabla.

As gasit mai de mult nu mai stiu daca pe forum sau pe net un pdf cu speficicati jante oem pt 3bg unde erau toate modele si date tehnice . Ma intereseaza ca nu as vrea sa fie mai grele ca tablele.

Astept parerile voastre. Multumesc

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Imi par singurele jante de 15, care par de 16.... adica dau foarte bine pe B5,5.

Prezoanele - la jantele de aliaj -OEM - prezoanele sunt cele stock - adica, exista un sg fel - care merg si la jantele de tabla si la cele de aliaj.

Link către comentariu

Ma gandeam ca asa trebuie sa fie treaba cu prezoanele.

As fi vrut si pe 16" dar asta se traduce prin cheltuiala suplimentara cu anvelope noi de iarna. In cazul celor pe 15"anvelopele le am deja.

Sunt curios daca greutatea difera de la una de aliaj pe 15 la una de tabla de aceasi dimensiune

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pana la urma am cumparat jantele pe 15 wellington care asteapta frumos sa fie reconditionate pentru ca nu sunt in cea mai buna stare.

M-am cadorisit cu eroarea asta. Am scanat masina si am gasit asta.Mentionez ca a aparut din senin nu am umblat la airbaguri. Am sters-o si tot reapare.

1 Fault Found:

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)

33-10 - Resistance too hight-- interminttent

Sa fie ceva contact imperfect sau ceva mai grav?

Link către comentariu
  • 2 months later...

N-am mai scris de mult pe aici :D

Am rezolvat problema la airbag , era vb de airbagul de la volan si am dat cu spray de  contacte si gata .

Am mai umblat la distributie , pentru ca nu eram multumit cum trage masina  si de consumul care il aveam. Acum este ok , trage bine si consuma decent.

 

Am reusit sa pun  folie pe toate geamurile lucru pe care  de cand am cumparat masina aveam in plan sa-l fac

Ureaza sa pun rotile de vara si o sa pun ceva poze cu ea dupa schimbare .

Link către comentariu

Frumos ai umblat pe la masina ... , sa stapanesti sanatos jantele de vara arata foarte bine masina cu ele :-> , ne mai vedem anul asta in drum spre mare :)))? sa-mi spui data :)))

Link către comentariu

vezi ca te asteapta acum, la intersectie..... :D

 

da, felicitari pt modificarile facute !

Link către comentariu

Gode  multumesc pentru apreciri , de mers voi merge cu siguranta la mare insa vedem cand ,poate ne mai intalnim si acum stam si de vorba, nu ca data trecuta.

 

Florin multumesc de aprecieri , fac si eu ce pot :D

Datorita tie am pus folie , ca daca nu o  mai lasam asa, mereu se gaseste de facut altceva.Multumesc si aici.

 

Urmeaza sa-i fac schimburile (ulei filtre)

 

In ultima vreme ma gandesc tot mai serios sa-i fac o remapare. Este ok si acum merge bine insa uneori parca as avea nevoi de mai multa putere.

Sunt inca in perioada in care analizez si ascult la unu altul urmand sa i-au o decizie Voi ce parere aveti.

Link către comentariu

Da da :))))

 

Nu te-am uitat cu buzzarul ala  in weekend  cred ca vin pana la tine  :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In weekend am reusit sa termin treaba cu iluminatul oglinzilor.

Am taiat din scheletul metalic al oglinziilor in partea inferioara pentru a face loc ledurilor. A iesit ceva cu impact vizual puternic  pe timp de noapte si cu o investitie minima, personal imi place , astept si parerile voastre.

Din pacate nu am poze noaptea pentru le vedea la treaba.

post-17118-0-24167300-1366659061_thumb.j

post-17118-0-90957200-1366659066_thumb.j

post-17118-0-79134700-1366659071_thumb.j

post-17118-0-30695900-1366659077_thumb.j

post-17118-0-32360100-1366659083_thumb.j

Link către comentariu

montat foarte bine. led-ul pare destul de puternic din poza.

asteptam pozele noaptea, cum bate pe asfalt, cat bate pe usa.

se aprind odata cu plafoniera?

Link către comentariu

Ledul este de 1w sunt cele de pozitie cu radiator pe care l-am modificat eu ca sa incapa acolo.

Lumineaza destul noaptea in bezna totala bate  pana la spatele masinii in rest lumineaza pana la usile din spate.

Este legat la plafoniera,as fi vrut sa fac cumva sa se stinga mai repede in momentul cand inchid usa fara sa o incui.

Sta aprins circa 30sec. Functioneaza dupa plafoniera .La OEM se stinge dupa 5-6 sec

Link către comentariu

cred ca se poate monta un fel de temporizator pe fir care sa taie alimentarea dupa un timp mai scurt. ceva  ingrediente de electronisti montate cum trebuie.

se stinge cand pui contactul, chiar daca usa nu e incuiata (cel putin asa e la mine)

Link către comentariu

Voi vedea  ce gasesc deocamdata nu stau  de treba asta.

In rest se manifesta exact cum ai spus si tu.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Dupa o pauza mica vin cu vesti despre titiul meu.

 

Noutati nu am pentru ca nu s-a mai schimbat nimic la masina cu toate ca as vrea eu dar timpul asta nu ma lasa.

 

I-am facut revizia  ne apropiem cu pasi repezi de 230k  si in continuare ne place sa mancam km .

Sper sa o duc saptamana viitoare o fuga pana la mare sa mai schimbe aerul asta de Bucuresti cu cel de Constanta .

 

Odata cu revizia mi-am cuparat si o cheie de filtru de ulei MANN  cu care am si schimbat filtrul

 

Am cumparat si racodul flexibil de la evacuare dintre turbo si catalizator  pe care urmeaza sa-m pun sus.Deocamdata caut un service cu preturi decente ca sa-l pun pentru ca am avut parte numai de scoruri ametitoare si daca ma enervez dau eu jos evacuarea si il fac eu.

 

In continuare cateva poze cu "bestia"

post-17118-0-67327500-1372268058_thumb.j

post-17118-0-96542100-1372268067_thumb.j

post-17118-0-19967400-1372268080_thumb.j

post-17118-0-36507800-1372268091_thumb.j

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Am si eu modelul acela de cheie de filtru...imi pare foarte profi...

tubulara la tine de cat este...tot 32 parca?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Parca tot 32 e si la mine. E profi cheia asta , am folosit si una din tabla dar e pistol cu apa pe langa asta.

A meritat investitia.

Link către comentariu
  • 3 months later...

News: Schimbat racord flexibil evacuare. Gata cu miros de gaze in interior. Toata actiunea am facut-o acasa. A iesit super.

 

post-17118-13807107267985_thumb.jpg

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Multumesc pt aprecieri.

 

Nu ai nevoie de multe scule, un flex, aparat sudura si cam atat pt ce tine de partea de taiat -sudat.

Timp nu prea am dar intr-o seara dupa munca impreuna cu un prieten am rezolvat problema.

 

Sincer nu il faceam eu dar am primit niste preturi pentru operatia asta de ma lua capul ,cel mai mic pret primit a fost 180lei cu piesa mea.

Iar facut de mine costa 40lei racordul si 20lei pretul celor 4 beri baute cu amicul meu. Asadar 60lei parca suna altfel.

Link către comentariu

sa lasi aici adresa garajului ca venim in vizita :)

 

racordul l-ai sudat si apoi cu ceai dat rosu peste, ceva anti-rugina sau pasta izolatoare pt esapamente?

Link către comentariu

Aha deci mai sunt cu probleme la racordul asta. Eu am vazut multe passaturi si nu aveau treaba de ma gandeam cum de la mine a cedat.

 

Ce e cu rosu e silicon de temperaturi inalte , am dat un strat subtire pt sudura  protectie antirugina. Oricum nu sta apa acolo deci nu e musai .

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!