Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce presiune masoara. Trebuie sa fie vreun topic cu aceste informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai doi senzori,unul de presiune joasa si unul de presiune inalta si ma gandesc ca la la vr6 difera si valoarea senzorilor.

Din ce spui tu cel de presiune inalta nu lucreaza la tine,cauta o schema electrica pt vr6 si vezi exact ce pini din bord corespund sondelor si pune-i pe rand la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala masoara doar joasa presiune, iar ceasurile de pe masina cred ca asteapta dupa 2000 rpm sa primeasca informatii si pentru inalta presiune, dar daca nu vine nik atunci tipa. Trebuie sa mai identific pinul din ceasuri care primeste informatia de la senzorul de inalta si sa ii fac o punte la masa. Daca stie cineva care e pinul ala sa nu se sfiasca si sa impartaseasca informatia aici. Multumesc anticipat.


Ar fi pinul 10, dar sa mor daca stiu de unde sa incep numaratoarea im mufa si cum sa o fac.


Trebuie sa rezolv repede problema ca masina e la mezat si nu vreau sa o dau cumparatorului cu bube.


Dupa aia ne vedem la Touran-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pui firul la masa, inseamna ca ii dai masina fara bube?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele 1.4 AEX si 1.6 AEE,exista un singur senzor de joasa presiune (0,15 - 0,35 bar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu becul si sunetul lampii de ulei am avut-o si eu intai am schimbat sonda, iar dupa un timp a revenit la mers prin drumuri rele(gropi=vibratii) a reinceput iar problema era papucul sondei care nu era strans si iesise din sonda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

AM SI EU aceasi problema mi se aprinde martoru ulei ai beepuie.am schimbat luleui ai acuma nu mai beepuier doar se aprinde.care ar putea fi problema.am schimbat si 2 bulbi de la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ordinea verificarilor e simpla:

1. daca nu ai te duci in service si rogi pe unu de pe acolo sa iti puna un un manometru in locul unei sonde.

important sa fie motorul cald (apa la 90 grade) ca cu el rece nu va face. la relanti trebuie sa ai in jur de 1.4 bari (minim 1.2) la 3000rpm cam 3bari pt diesel, 1.1 bar relanti 3 bari la 3000rpm pe benzina

te costa cam 15 lei sa iti faca ala chestia asta

A)Daca ai presiunea buna:

 

2. contacte electrice  sa nu dea la masa firele de la sonde, sa faca contact corect pe papucul sondei

nu se rezolva asa se poate schimba sonda e ieftina 30 de lei

3. daca 2 nu a rezolvat schimbi ulei 10w40 (de preferat Aral e nemtesc 100%, Castrolul se mai face si in Turcia deci nu stii ce prinzi) pt diesel (daca e masina mai veche trebuie ulei mai gros) la benzina nu stiu uleiul

B)Daca presiunea nu e buna:

4. desfacut baia si verificat orifici sa nu fie infundate, sorb infundat etc.

5. daca 4 nu a fost valabil problema e pompa de ulei care trebuie schimbata

 

Problema apare in special la diesel.

Cum se manifesta la mine: dupa ce motorul era cald daca o tinea constant (doar daca era constant in rest puteam sa ii dau sprituri la 4000 sa schimb la 4000 etc) la peste 2300 rpm incepea si licarea marorul si bipaia, intermitenta scazuta, daca o acceleram si mai tare facea si mai urat bipaia mai des licarea mai des. luam piciorul de pe acceleratie complet se linistea destul de repejor. (15 secunde juma de minut depinde cat o tineam accelerata de mult si de tare)

Intotdeauna uleiul se va incalzi mai repede ca apa. Dar cand apa ajunge la 90 de grade nu mai preia din temperatura uleiului. Acest schimb de temperatura are loc in intercooler (sau cum il stiu alti termoflot), este chestia de deasupra filtrului de ulei. In momentul asta uleiul se va incalzii si mai tare (uleiul poate sa ajunga si la 120 grade), datorita incalzirii acestuia devine mai fluid. Orice pompa de ulei prezinta uzurile ei, cu cat e mai veche cu atat mai uzata. Datorita acestei uzuri apar scaderi de presiune, dar datorita si faptului ca uleiul este incins si mai fluid iara mai apare o scadere de presiune..deci de aici problema : Pompa nu mai facea fata, nu mai putea mentine presiunea buna datorita uzurii. O pompa noua mentine presiunea si cu uleiul incins. La rece intotdeauna presiunea este mai mare decat la cald indiferent de cat de buna sau proasta e pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu uleiul la golf 3 1.8. De cand am schimbat uleiul mi se aprinde becul de ulei si tot palpaie si din borde se aude ceva alarma cand imi palpaie becul de ulei...asta numai cand o turez umpic mai tare sau masina e in sarcina de exemplu cu 4 oameni si bagaje urcand o panta.Daca o turez umpic becul se stinge si tot asa.Repet ca asta se intampla doar de cand am schimbat uleiul si filtrul de ulei.Am bagat ulei Mobil 10w40 semi syntetic si filtru mann...cica cel mai bun..asa mi-a zis vanzatorul de la magazinul cu piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat uleiul unde? la service sau acasa? Ai verificat nivelul?pierde ulei.Verifica presiunea uleiului.Ma gindesc ca poate filtrul nu este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se aprinde becul la ulei...si cand o accelerezi zici ca se stinge ...e clar o problema cu sonda de sus.Ori e defecta ori are firul rupt.Trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul e la maxim si nu pierde si nici nu consuma un gram,uleiul l-am schimbat acasa si filtru am cumparat dupa seria masinii si firele de la sonda sunt in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca firele sunt ok..e posibil sonda sa isi faca de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am avut si eu aceasta problema si am inlocuit senzorul de ulei.

 

Modificat de jericho_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal am un golf 3 1,6 din 96 si azia inceput sa licare becul la ulei cu intermitenta plus avertizare sonora am verificat uleiul si este in regula .Ce ar putea sa fie .Asta dupa ce am adaugat un scut metalic .Intermitenta apare la 1 minut dupa pornire.Multumesc

 

Modificat de preda dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara. Scurt istoric.. Am schimbat motorul  la golf III ( ABU 1.8 ) in urma cu cca 3 luni cu unul avand acelasi cod dar pe care scria VENTO.La recomandarea mecanicului am cumparat un ulei 5W40 mineral, care a motivat ca este posibil ca motorul cumparat sa fi stat mai mult timp ... pe dreapta.  Dupa schimbul de ulei, la prima cheie, au ramas  aprinse becurile de ulei. Sa verificat presiunea cu un manometru iar acesta indica undeva peste 6..7 bari, motiv pentru care a luat senzorul maro de pe carcasa de la filtru si l-a schimbat cu cel de pe vechiul motor.  Becurile au ramas stinse. La primul drum de peste 20 km a inceput sa sune alarma in bord. Prima impresie a fost ca am ramas fara ulei, si am incercat sa mai pun din bidonul in care a mai ramas ceva ulei cca 50...100ml. Chestia este ca uleiul din baie era asa de subtire si de limpede incat nu mi-am dat seama de nivelul corect. Imediat am sunat mecanicul care mi-a recomandat sa schimb sonda.  Ajuns acasa   dupa ce motorul s-a racit am vazut ca nu era o problema cu nivelul de ulei. Pe drumuri scurte nu erau probleme.  Motorul pare sa functioneze frumos pentru varsta lui, fara batai iar tachetii s-au linistit in primele zile. La cca  o luna de zile pe un drum lung in rampa au aparut iar semnale de avertizare, care s-au repetat de cateva ori pana am depasit varful dealului. Desi am fost sfatuit  de mai multe persoane  ca sa schimb uleiu am continuat sa merg in aceste conditii cca 3 luni maxim 1500 km. La schimbarea uleiului am ramas uimit de ce usor curgea din baie, vorba cuiva ...ca p_satul de fata mare..  in tip ce acelasi mecanic ma apostrofa ca ...am mers mai mult de 10.000 km. AIUREA..! Dupa schimbarea uleiului si a filtrului, in ziua urmatoare problema s-a repetat in aceleasi conditii dar la primul peco am oprit si am adaugat un aditiv. In conditii unde am mai avut semnale de avarie nu au mai fost probleme. Am achizitionat un manometru pentru tractor pe care dupa modificarea filetului l-am montat in locul senzorului maro. Cu uleiul  la cca 40.. 50 grade, presiunea indicata de manometru  la relanti era de cca 2,7 bari iar cu motorul usor turat sarea de 5.. 6,5 bari. Am zis ca senzorii sunt de vina si ma pregateam sa-i comand cand am vazut ca treptat... presiunea la relanti  a scazut pana aproape de 0.00.  Cu manometrul mecanicului  abia urca cateva liniute la relante, iar desi el spunea ca ar fi cam 1 bar la o privire rapida  a vazut ca acul indica cam 35% din distata intre 0 si 2 bari, iar motorul a stat o vreme pana mi-a venit randul. Mai ramane sa montez  manometrul in bord si sa vad valoarea la care porneste alarma. Intrebari...

1. Unde as putea gasi  un adaptor T pentru ca sa montez si manometrul alaturi de sonde, intrucat  cred ca ele dau valori corecte  numai daca sunt montate impreuna. Sau.. daca am loc in alta parte a motorului.

2 Ce presiune este recomandata de producator la relanti ...dar in regim de croaziera la cca 2000 - 3000 turatii... si daca functionarea fara ca becul rosu sa se aprinda este multumitoare. Pana la urma alarma urmata de bec, porneste la o presiune prea mare  sau cel mai probabil nu are o anumita presiune la o anumita turatie. Pare un cumul de  valori necorespunzatoare.

3 Poate un ulei sa aiba o astfel de depreciere a calitatilor la o diferenta de  numai 20..30 grade..?  La cca 70 de grade .. in 4..6 minute, era deja  acul la suport. Daca se recomanda schimbarea uleiului.. cam ce ulei, pentru ca asta imi pute !

3. Daca functionarea in acest regim.. de avarie cu alarma sonora ocazionala , dar fara bec rosu lipsa ulei aprins, atrage  mari riscuri si grave prejudicii motorului intrucat am primit sugestii... cred eu proaste.. de a amuti buzerul.

 P.S.. Multumesc celor care au rabdare cu mine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori probleme cu pompa de ulei ori supapa filtrului nu deschide/tine presiunea. Ce marca  de ulei/ ce marca de filtru ai pus???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scapa pe moment dar revin maine  cu precizari. Oricum dupa niste zvonuri  cu uleiuri de firma contrafacute am preferat sa cumpar un ulei mai ieftin... undeva la 80 lei 5 litri.  Problemele s-au manifestat si cu vechiul filtru de ulei, dar cu un ulei clar mai prost !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună ziua. Am și eu o problemă cu alarma de ulei. Îmi pornește când am drumuri mai lungi, aprox peste 7-8km, se aprinde becul si alarma, merge o perioadă după care se stinge. 

Problema e ceva mai veche, intre timp a fost schimbat uleiul, filtrul, înlocuit bulbul si tot asa face. Pierderi nu am. Mi s-a spus ca ca poate fi pompa, deși presiune este sau sa fie din bord. 

Eu as verifica întâi varianta cea mai ieftină, adică cea din bord dar cum aș putea face asta? 

Sau poate stiti voi altă cauză? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica pompa la un service care detine un manometru. E cea mai ieftina varianta.
Desfaci pe rand senzorii de presiune si masori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!