Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

asta chiar nu pot sa spun ,ca nu se aude asa de tare ,si mergea si radioul dar suna asa continuu( CRED )cateva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releu lumini aprinse suna asa:

Si buzzerul pentru ulei suna asa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine bipaitul nu se aude deloc, se aprinde doar lampa avertizare la ulei, si asta doar cand temp apei din moror trece peste 75-80  gr c,si motorul are sub 1000 rot/min. Daca turatia urca peste 1000-1200rot/min , lampa se stinge , dar fara bipait, sa fie defect buzzerul ? Sau exista avertizari care nu sunt insotite de bip ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu bipaie decat cand se aprinde de la senzorul de presiune mare. Pt. turatie mica este senzorul de 0.3 bar si de la el doar se aprinde becul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca este alt senzor decat cel albastru ( sonda ce lucreaza intre 0,15-0,35 Bar), unde este pozitionat acest senzor de care vorbesti , ptr motorizarea 1.4 AEX ?

Am mai auzit o versiune ca ar fis din cauza filtrului de ulei, dar ce l-am schimbat si pe acela odata cu uleiul ( filtru MANN).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine unul e la filtrul de ulei, iar celalalt a pe chiulasa in dreapta cum te uiti din fata. Nu mai imi aduc aminte acum care e de 0.3 si care de 0.9 bar.

Poti vedea daca e cel de la filtru scotand firul de la el cat timp motorul e pornit si la relanti - daca se aprinde becul de avertizare inseamna ca e cel de 0.3 bar.

 

 

LE. nu vad unde e al 2-lea senzor la tine

                                                                        http://goo.gl/IU5Yr4

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in manual, si spune ca una dintre cauze ar fi supapa de reglare a presiunii care se blocheaza in pozitie deschis din cauza impuritatilor .

Unde este situata acesta supapa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca e o supapa la filtrul de ulei care se deschide cand e filtrul infundat. Cea de suprapresiune e in capacul pompei de ulei (in baia de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anii trecuti am vazut la un motor 1.6 AEE, cum uleiul era aruncat afara pe la joja din cauza filtrului de ulei care era colmatat.

Toti i-si dadeau cu diferite pareri, mai aveau putin si-l puneau pe saracul om sa demonteze motorul.

La sfatul unuia dintre ei proprietarul a schimbat filtrul de ulei si totul s-a rezolvat !

Cred ca cea mai ieftina metoda este si la mine sa incerc schimbarea filtrului de ulei, insa odata cu acesta vreau sa cumpar si un aditiv petru curatarea motorului ( cel care se baga in ulei ).

Recomandati acest lucru ?

A mai facut cineva acesta operatiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curata motorul cu prostiile alea. Daca vrei sa-l cureti, scurge uleiul (fara sa scoti filtrul) si baga un ulei ieftin pe cara sa-l tii doar cateva sute de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce poti sa mai spui ulei ieftin in ziua de azi ?

In plus ulei are rolul de ungere , nu de curatare a impuritatilor si depunerilor .

Am mai auzit o varianta de curatare a motorului :::::::se lasa jumatate din uleiul vechi in motor apoi se adauga 1,5 L de gaz ( gaz lampa ), se porneste motorul dupa care se lasa sa functioneze pana cand motorul ajunge la temp de 90 Gr si se goleste totul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu acum, dar eu am pus acum cativa ani ceva gen Lubrifin, Prista,...

Chestia cu gaz sau motorina pt. curatare era pe vremuri la ARO, Roman. Cand am folosit o tampenie de motor flush, dupa 200 km a inceput sa piarda ulei pe la simeringul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pe langa functia de baza de ungere mai are si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu alarma de la martorul de ulei in mers. Am un Golf 3 de '93, 1.4 benzina si in mers daca reduc viteza sub 70 Km/h (lent) in treapta a 4-a incepe sa beep-aie, daca reduc viteza sub 50 Km/h in treapta a 3-a incepe sa beep-aie. Daca dau brusc treapta inferioara alarma se opreste. Uleiul are 3000 km si este Castrol 10W40. Mentionez ca in oras nu apare alarma. Merg cu 55 Km/h in treapta a 4-a.

Cine poate sa-mi spuna care ar fi cauza?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a rezolvat prin simpla schimbare a uleiului si a filtrului, de cand l-am schimbat a trecut aprox 2 sapt si nu au mai fost probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sper sa nu fiu off topic am schimbat motorul si de atunci palpaie becu la ulei cand pun contactul si in mers, sondele sunt ok, presiune are... problema esta ca mi-a fost dat tabloul de sigurante jos pentru a schimba cablu de ambreiaj  si au mai iesit niste mufe din spate are cineva idee care cum sunt o schema sau releul ceva de face legatura cu senzorul? Inainte sa fac treaba asta nu facea asa. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la mine se intampla la fel. apare si tauie becul de la ulei cate odata...nu inteleg care ar fi cauza:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi multe si,au fost enumerate in paginile anterioare. 

 Eu zic sa verifici ptr inceput nivelul uleiului din baie cu ajutorul jojei de ulei,dupa care treci la verificarea senzorilor de presiune a uleiului.

O alta cauza posibila pentru aceasta problema,este sorbul pompei de ulei opturat (infundat) ,sau poate o uzura mai pronuntata a pompei de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat ceasurile originale cu ceaduri de pe un vr6 care difera de originale doar la turometru(are 500 rpm in plus). De atunci imi palpaie becul la ulei si riuie. Ceva rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potrivesc ceasurile de la 6 cilindri la 4. Nu vor functiona la fel ca si cele de 4 cilindri. De ce le-ai schimbat, ai avut probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat interiorul total si au cazut acele la turometru si benzina + mesajul Error pe display-ul km.

Ma gandesc ca poate vr6 are poate 2 senzori de presiune al uleiului si al meu AEE are doar unul - pe al doilea l-am cautat de am inebunit si nu l-am gasit. Poate fac o modificare in ceasuri sa pun la masa ceva si sa scap de tiuiala aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 ABS are de asemenea 2 senzori de presiune ulei, dar ceasurile nu cred ca se potrivesc. S-a specificat si in topicul DIY Mfa sa se foloseasca ceasuri de 4 cilindri ca cele de 6 nu se potrivesc. Iar din cate stiu si la alte marci, daca ai avut de 4 cilindri si pui de 6 nu merg ceasurile cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e functional in afara de Bipuri care apar dupa ce depasesc 2000 rpm si nu mai inceteaza pana nu opresc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i faci masa, poate se opreste. Alte idei nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu senzorul ala de presiune ce masoara - joasa sau inalta presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!