Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Incearca in aria Vanuri si Transportere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am si eu o problema mare cu uleiul. Ideea e ca masina mea porneste greu....nu stiu cauza...asta e alta problema....de cateva zile insa a inceput sa faca scandal martorul de la ulei impreuna cu buzzerul cand trec de 2200 rpm. Mentionez ca am ulei castrol magnatec 10w40 filtru mann. Partea si mai trista e ca azi cand am pornit masina, nu am apucat sa fac 20 de metri si a inceput sa faca un zgomot urat....parca troncane motoru, face la fel cum fac microbuzele alea vechi.sondele sunt noi. stie cineva ce poate fi sau numai la mecanic o pot rezolva! Multumesc anticipat!

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai presiune de ulei, s-ar putea sa iti lipseasca pana de pe axul intermediar, si atunci sa nu antreneze pompa de ulei.

sau se poate sa se fi uzat axul pompei de ulei in asa fel incat sa nu se mai antreneze pomap de ulei cu pompa de vaacum

servo frana ai?

te-as sfatui sa nu te mai dai cu masina, ca o faci (mai) praf, daca a inceput sa trancane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de ulei e buna! functioneaza! nu am masurat presiunea! urmeaza sa ma duc la service! cred ca de vinapt sunet este pompa de injectie. martorul de la ulei face scandal si cu firul scos si cu masa pe fir si face scandal. deci problema cu senzorul este de la instalatia electrica. va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori firul care duce la senzor este intrerupt, ori senzorul este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am descoperit ce avea masina mea! Am fost cu ea la service si am rezolvat sunetul acela al motorului. Era de la avans. Problema este ca trebuie sa schimb calculatorul motorului, deoarece nu imi vede nici un senzor(nici cele de ulei, nici temperatura apei), si nu imi regleaza avansul sub nici o forma, avand acum avansul reglat mecanic.Va tin la curent cu ce se va intampla mai departe!

Modificat de deian90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut . Am avut su eu problema cu martorul de la ulei care licarea ( la relanti cand era cald motorul - fara buzzer ) si dupa ce am verificat si curatat pompa, am schimbat uleiul , am verificat compresia , am schimbat sonda de joasa presiune , nu am scapat de problema . Dupa ce mi-a mai ramas de schimbat un singur lucru : Filtrul , s-a rezolvat problema .Inainte aveam Bosch si mi-am pus mann . Nu se mai aprinde !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , revin problema si nu mai suport , azi toata ziua mers in Bucuresti cu masina, martorul si buzzerul in functiune :((, am fost la un mecanic la care am mai fost , mi-a zis ca sa ii pun niste aditiv ( oricum la fiecare schimbare de ulei pun aditiv metabond) , daca nu merge mi-a zis ca e pompa si cuzinetii. Masina nu papa ulei , nu tremura , imi ajunge ulei pana sus ,  merge normal cum mergea inainte , doar ca , cand mi se aprinde martorul turatia motorul e aiurea , ma refer ca scade si creste ( nu cu mult max cu 100 turatii) . Cine a mai patit asa sa imi dea un sfat ? Multumesc

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Curata mufele din compartimenul motorului cu un sprey de contacte,in special mufa aia mare de pe motor desfa mufa si curata bine acolo,sigur ai niste contacte imperfecte pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de la ulei are legatura cu turometrul...asa a fost si la mine, cand am gasit buba la turometru s a stins si martorul la ulei...decu vezi unde este contact imperfect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai dat o tura si am observat ca incepe sa tipe , cand dau mai mult de 2500 rpm. ???? :(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , domnilor , am curatat mufele asa cum m-ati sfatuit din pacate nu am rezolvat problema , dar am rezolvat-o altfel schimband senzorul "mare " presiune ulei , dobitocul de mine ca nu am cascat ochii in manual destul , initial am cumparat senzor cu presiune intre 1,2-1,6 ( acest senzor este pt motoarele 1.6 si 2.8) , astazi am cumparat senzor nou cu presiune intre 0,75-1,05 ( asa cum scrie in manual pentru motor de 1.4 - ca am citit mai bine ) si surpriza nu mai tipa martorul . Deci concluzie , cascati bine ochii la ce cumparati :D. Multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema cu un jaf de Golf 3 1.6 75 de cai.I-am segmentat motoru de vreo 2 luni,am mers relax cu el sa-i fac rodaju cica:)),dar acum cand am inceput sa-i dau talpa putin,,,surpriza:martorul din bord de la ulei se aprinde dupa ce se incalzeste motoru dar nu sta aprins constant.Clipareste de vreo cateva ori iar se opreste si tot asa.De asemenea turatia scade de la 900-1000 la 500; daca o scot din viteza si o las la liber acu de la turometru cade direct la 500 se aprinde martoru de ulei de 2 ori si se opreste(martorul),iar cand scade turatia dispare si servo-u,trag de volan de parca-s intro RABA:)).In fine stie careva care ar fi problema????

Am intrebat pe mecanicu lu peste ce mi-a segmenetat motoru...a dat din umeri si a zis ca cel mai probabil pe linga cuzineti trebuie pusa niste hartie de calc ca pe acolo pierde presiune sau sti-l naiba ce ca nu am ma fost atent ca mi-a venit sa-i ard o ranga-n cap asa de drag mii.mercii mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema pt un timp...ca acum a inceput din nou sa scada turatia si se aprinde becul la ulei...voi lua la verificat turometrul...de la bord pana la motor ca are legatura cu martorul de la ulei....cum scade turatia sau oscileaza turometrul se aprinde martorul la ulei( dar in timp ce oscileaza turometrul motorul merge constant la turatie buna fara sa trepideze...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi mufa cu 2 fire care vine pe alternator. De la unul dintre fire e problema; sau in cel mai rau caz de la alternator - masoara incarcarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema pt un timp...ca acum a inceput din nou sa scada turatia si se aprinde becul la ulei...voi lua la verificat turometrul...de la bord pana la motor ca are legatura cu martorul de la ulei....cum scade turatia sau oscileaza turometrul se aprinde martorul la ulei( dar in timp ce oscileaza turometrul motorul merge constant la turatie buna fara sa trepideze...)

 

salut!

ma gandesc ca ai o problema electrica , am avut si eu o problema de genu trepidatii si relanti instabil si intro seara , cand era intuneric am ridicat capota si am observat ceva arc electric in zona delcoului , asa ca am schimbat capacul delcoului si s-a rezolvat; cat despre ulei e normal sa se aprinda becul daca turatia se duce asa jos fiindca pompa nu mai baga suficienta presiune

 

cu stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am un golf 3 1.8 66kw din '95. am aceleasi probleme cu martorul la ulei, cand se incalzeste motorul martorul se aprinde dar numai la anumite turatii, intre 2000-2400, cateodata ramane aprins si la relanti dar daca il accelerez peste 2500 se stinge. buzzer-ul suna si el cand se aprinde si martorul. am schimbat senzorul de ulei cel de presiune mare (culoare alb), cel de presiune mica era original. presiune a fost verificata, era in limitele normale. ulei nu consuma(zic eu) am schimbat acum vreo 2300km si a ajuns uleiul intre cele doua nivele(la mijloc) de pe joja. cand am facut schimbul nivelul era pe maxim. fum nu scoate deloc. problema este doar atunci cand se incalzeste motorul, si se simte un miros ciudat, ca de ulei ars. sorbul la ulei a fost verificat inainte de schimbarea uleiul, ce alta problema poate fi de se aprinde martorul? poate fi ceva din ceasul de bord? 


filtrul de ulei este Mann, iar uleiul folosit este Aral 10w-40.


ma scuzati daca postez aici dar am zis sa nu deschid alt topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.....eu am patit asa din cauza filtrului de ulei....dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal. dar mai poate fi si din cauza calitatii uleiului (eu folosesc tot filtru MAN si ulei castrol magnatec 10w40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema si la mine se aprinde becul si se aude beep-ul dar numai dupa o perioada mai lunga de functionare (peste 100km fara oprire).Am patit-o in 2 randuri dupa schimbul de ulei. Prima data acum aproximativ 1 an am suspecat uleiul sau filtrul de ulei am masurat persiunea care era f mica si am rezolvat cu un aditiv de ulei (cel mai ieftin la recomandarea mecanicului). Acum dupa schimbul de ulei am patit la fel, inca nu am masurat presiunea dar am adaugat iarasi aditiv, de data asta cu teflon ceea ce a dus la o scadere substantiala a zgomotului motorului. Ramane sa masor iar presiunea dar acum suspectez pompa de ulei sau cuzinetii. Cand o sa am timp o sa verific cuzientii pentu ca sunt aprope sigur ca de acolo vine problema.

Modificat de Brighidau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare am daca vreau, sa dau jos baia de ulei o pot face singur?Este greu?pentru ca vreau sa o curat inainte sa schimb uleiul si filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si singur.

1 cumperi garnitura de la baia de ulei si garnitura de CU de la busonul de scurgere

2 incalzesti putin motorul

3 dai drumul la ulei (nu jos)

4 desfaci suruburie de la baia de ulei (dupa ce s-a scurs si racit)

5 foloseste un spaclu .....ca la ce o sa geseti acolo :)

6 1 litru de motorina pt spalat

7 sters , motalul dagnitura baie,montat buson scurgere

8 obligatoriu alt filtru + ulei

 

spotr la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este. asa de simplu eu zic ca se. merita sa mai. curatam din moluz))Multumesc catalin

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti.  :D Am si eu o problema cu sondele de presiune,pana acum o saptamana firul de la sonda din stanga cum te uiti la motor cea de langa distributie a fost pus la masa,am facut motorul si am zis ca acum ar trebui sa mearga, sa nu mai piuie,am pus firul la sonda si am facut un drum mai lung si cand ii la 2000 de rotati in a5a se aprinde becul de la ulei si suna.Si ar mai fi ceva cand pun contactul becul de la ulei palpaie am vazut la alte golfuri ca sta aprins nu palpaie cand ii pus contactul.Va multumesc  :beer:   :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sondele de presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie amandoua schimbate?Voi ce culori aveti la senzori,la golf de 1,6 ABU? :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!