Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

La mine se manifesta chiar ciudat problema.

Am fost la un service si a testat presiunea la relanti si in sarcina (2 si 5,7). S-a uitat si la partea electrica si pare ok.

Se aprinde martorul si tiuie doar in jur de 2.000 turatii, sub 1700 si peste 2400 nu. Si la relanti si in mers.

Ce ar trebui sa mai verific?

Sa fie totusi un fir intrerupt si la turatia respectiva sa atinga masa ... sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scapi de tiuit poti sa ii faci masa la senzorul respectiv,DAR doar cu conditia ca pompa de ulei sa faca presiunile necesare turatiei in motor.Altfel, daca senzorul este bun si tiuie inseamna ca este o problema cu presiunea fapt care cu timpul duce la distrugerea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu accept varianta asta. Nu tiuie de nebun ... trebuie sa fie o explicatie.

Am sa mai testez si maine. Mi-am dat seama ca la motor rece nu tiuie in plaja de turatie. Doar dupa ce se incalzeste motorul bine. Sa fie uleiul subtire, poate incercand cu 15W40 nu va mai tiui ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat senzorii de presiune ai uleiului?De obicei cand se incalzeste uleiul, se subtiaza si nu mai creeaza presiune suficienta de aici si tiuitul din bord.Senzorii inregistreaza o presiune mai mica.Si inca ceva, in acea plaja se deschide ceva supapa( intre 1800-2000rpm)-daca am inteles eu bine.Cauta pe forum despre acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E presiunea. Uleiul prea subtire cat si filtrul nepotrivit. Mi-a mancat zilele un filtru prost/defect.

Din observatiile mele aici intervin catva factori. La o turatie de 2000-2100 ar trebui sa ai o anumita presiune. Daca cele doua nu se intalnesc atunci tiuie in bord alarma.

Eu recomand inainte de orice sa schimbati uleiul si filtrul. Castrol + filtru Mann. Pana acum au fost singurele cu care nu am avut probleme. A, si cu Aral s-a comportat binisor. Eu merg pe 10-40. Ideal ar fi sa schimbati si sonda intr-o buna zi. In 15 ani cred ca s-a decalibrat si ea.

P.S. Inainte de schimba ceva verificati nivelul uleiului, cu joja, la semne...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva, firele de la cei doi senzori de pe filtrul de ulei, care si cum vine?

Ma gandesc sa nu fie inversate, dar nu au nimic gravat pe cauciucul de la papucei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat pentru cei cu palpait si buzer presiune ulei;

mergeti la service si masurati presiunea uleiului

daca presiunea e mica cu motorul la 90 grade desfaceti baia de ulei si verificati pompa de ulei (o poate face cineva care se pricepe)

desfaceti un capac de la un maneton (biela) ,scoateti cuzinetul si uitativa pe interior unde calca pe maneton- multi veti avea surprize. Daca si-a schimbat culoarea din albicios spre roscat atunci trebuie schimbati cuzinetii de biela- toti.

lucrarea plus setul de cuzinei costa in jur de 200 ron (functie de scorul mecanicului)

in timp datorita uzurii normale cuzinetii se uzeaza ducind la pierdera presiunii mai ales la motorul cald sin in turatii mari.

incercati aceasta lucrare si rugativa la AL DE SUS sa mearga pentru ca de regula atunci cand nu exista presiune la ulei se duc cuzinetii de palier (linia vilbrochen) iar asta e o lucrare mai costisitoare si migaloasa

Va doresc multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ma baieti aceiasi treaba am avut si eu am luat un ulei castrol10w40 un filtru nu am gasit mann dar eu va recomand dinala si am ami facut o smecherie suportu de filtru are osupapa care nu se vede am curatat supapa aia dand suportu de filtru jos cu imbus de 6 de atunci nu mai am treaba mai face cate odata dimineata 3 ,4 palpaituri dar foarte rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceasta problema care apare doar la drumuri lungi dupa o perioada de 30-40km mers constant la aprox 2500rpm

Se aprinde martorul de la ulei + buzzer.

Azi am tot cautat in zona mea un service dotat cu manometru dar nu am reusit sa gasesc functional...aveau defect.

Masina are 115.000 km si ulei 5w-40 Aral (fostul proprietar mi-a zis ca are 2000km uleiul)

In oras am mers 1 ora si nu mi-a facut niciodata...daca pompa de ulei nu crea presiune nu aparea si in oras la 2500 rpm ?

Se poate diagnostica pe vag-com sonda de presiune ulei ?

Modificat de razvansecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masurat presiune ulei

~3 bar la 2500 rpm

1-1,2 la ralanti (cam mica) ulei 5w-40

contact imperfect pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mica. Asa trebuie sa fie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e ok dar am scris care a fost problema la mine in speranta ca aceasta informatie va fi de folos si altor membri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service, in timp ce-mi tiuia si palpaia acel martor, mi-a scos mecanicul respectiv ambii senzori de presiune si si tot nu s-a oprit martorul acela din piuit si palpait :blink: ; "seful de service" a zis ca sigur nu-i de la senzori, deci sa nu-i schimb. In rest, toti au spus clar fara nicio jena: "Nu stiu!" . Singurul care mi-a recomandat totusi ceva a fost un mecanic mai batran care a zis sa-i pun un aditiv pentru ulei "Prolong" si sa-i scot senzorul sa nu mai ma deranjeze si astfel stau si fara griji cum ca nu ar avea motorul ungere . Deci nu prea stiu ce sa fac, ei au spus ca au avut un caz asemanator la un alt golf 3, acea persoana a schimbat mai tot ce se putea si tot degeaba. Eu mor de ciuda totusi ca pana la schimbul de ulei, am mers cu masina 10.000 de km fara sa palpaie macar odata acel martor (nici nu stiam ca am asa cv). Cu acelasi ulei l-am schimbat (Aral 10W40) si na poftim problema. Ma macina tare de tot acest buzzer, mai ales ca peste 1 saptamana plec la drum lung si ma termina psihic acel tiuit. :mad: Are cineva vreo idee? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scapi de piuit faci masa la senzorul care piuie.Scoti pe rand pe amandoi si ii pui la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu m-am exprimat bine, l-ai schimbat cu unul de aceeasi marca? Daca scoti mufele de la senzori si le pui la masa (pe motor) se opreste tiuitul? Daca nu se opreste atunci sunt de vina ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se poreste tiuitul cand pui firele la masa ar putea fi si firele intrerupte.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mai suport acel piuit, maine ma duc la service si schimb si cei 2 senzori si pun si aditiv pentru ulei, sperand sa scap odata ptr totdeauna de aceasta problema ENERVANTA de acuma. Motorul nu da semne de oboseala, nu bate, nu troncane absolut nimic deci eu, un necunoscator de mecanica, zic ca nu are ce sa-mi mai ceara dupa acest tratament daca pun toate simptomele cap la cap. Am mers cu ea 10.000 de km de cand am luat-o fara sa stiu macar ca am un astfel de martor care piuie. Exact dupa schimbul de ulei si filtru a aparut aceasta problema si am observat ca nici nu se compara vascozitatea noului ulei cu a celui de dinainte. Acest nou Aral 10W40 parca are densitatea apei :blink:. Si oricum la cei 240.000 de km ai masinii, un aditiv de ulei e numai bine primit, indiferent de ce critica altii, NU are ce sa-i faca rau. Si vorbind cu mai multi mecanici care au destui ani de experienta in spate, toti mi-au zis ca nu este indicat un ulei de 15W40 deoarece in ziua de azi acest tip de ulei se mai pune doar la camioane si nici macar acolo :)). In fine, voi reveni cu noi informatii dupa acest tratament. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate supapa de pe filtrul de ulei este blocata si din cauza asta nu mai ai presiune. Schimba prima data filtrul de ulei daca zici ca imediat dupa ce ai facut schimbul de ulei si de filtru au aparut simptomele. Nu e mare investitie dar macar stii de o treaba. Sa stii ca am mai auzit cazuri din astea cu supapa din filtrul de ulei blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema sper ca am rezolvat-o , la drum lung mi se auzea buzerul si se aprindea becul de la ulei , mi-am schimbat senzorul cel de 1,4 bari , nu s-a rezolvat , azi mi-am schimbat al doilea senzor , dar , cel de pe masina era de 0,15>0,45 bari de culoare negru , si mi-am pus un senzor de 0,15>0,35 bari albastru Swag , este vreo problema aceasta diferenta ?, masina nu consuma ulei , am ulei 10w40 metabond si aditiv metabond. mersi

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal

Am si eu o problema cand bag in marsarier becul ulei in bord palpaie cand o scot din marsarier nu mai palpaie in celelalte viteze 1 2 3 4 5 nu palpaie numai in marsarier palpaie care sa fie problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cu întârziere: este posibil să ai probleme cu niște contacte la masă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou si nu prea stiu pe unde sa scriu....

Am luat si eu un T4. 2001-1,9 td si dupa pornire la cca10 secunde se aprinde la bord martorul de ulei si bipaie de cateva ori.....si in mers tot licare, nu ramane aprins continu. Am schimbat sonda de pe filtru de ulei si face tot la fel....am pus firul la masa si licare nu sta aprins...iar daca scot mufa de pe sonda se stinge martorul de la bord. Asa am venit cu ia din germania....2500Km...nu bate motorul...merge ok dar sta aprins martorul la bord si licare....

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!