Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

care-i treaba parpande! ai rezolvat problema cu martorul de la ulei? tot asa iti palpaie si acu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma problema e in felu urmator

merg cu masina la drum lung cand se incalzeste motoru incepe sa fac urat martoru de la ulei dar numai la o turatie inre 2000 si 2500

dac o acelerez sa treaca de 3000 se stinge becu si nu mai piue ok am sckimbat sondele de ulei am zis ca ii de colo la fel face ok am pus un manometru mecanic am aproape 3 la relantiu can o acelerez creste presiune la5-5.5bari dar culmea la relantiu nu face nimic daor can masina ii in miscare dac stau cu ea ploc si o turez nu face nimic numai inteleg ce poate fii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andrei_marius

salutare! am o alta problema! martorul presiunii ulei nu mi s-a mai aprins, insa in ultimele zile am observat ca atunci cand pun contactul se aud doua sunete: primul, care mi se pare normal este cel ce amorseaza pompa de benzina, acesta oprindu-se dupa 2 secune, iar cel de-al doilea, un tiuit mai lung, dureaza vreo 7-8 secunde se aude in zona motorului - nu am reusit sa identific exact zona pentru ca se oprese dupa vreo 8 secunde si nu am timp... este normal sa se intample asa ceva? de la ce poate sa fie? s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? tot de vreo cateva zile imi tacane ceva la motor la relanti cateva minute, apoi dispare.. apare, dispare... pana acu nu am mai auzit un asemenea sunet la motor? sa fie tachetii sau cuzinetii? trebuie schimbati urgent sau mai pot merge asa o vreme?ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine sa verifici cu o lera jocul culbutorilor si o sa gasesti pe net distantele in orice caz evacuarea tre sa fie mai mare ca admisia

care stiti la turatii de peste 2000 poate sa imi palpaie becul de la ulei si sa imi sune din cauza bulbilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adryanconstantin

salutare,aceeasi problema am avut-o si eu,si ca sa nu mai umblu la sonda am preferat sa pun aditiv in ulei.totul e ok.am facut de atunci 20.000km nu s-a mai aprins niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am avut si eu aceeasi problema,a tinut cam un an si ceva,la 2000rpm incepea sa urle uleiul ca nebunu,am schimbat 3 randuri de sonde(noi noute),am verificat presiunea cu manometru,am curatat sorbul pompei,am schimbat si bordul ....si nimic,tot asa face,PANA CAND am cautat in schrot sonde originale de golf(audi vw,originale de la nemti,vechi de cand masina) si le-am comparat cu cele noi pe care le aveam eu,si ghici ce,presiunea inscriptionata pe sonde nu era aceeasi,era diferenta.Am pus sonde originale audi vw,(ruginite,din schrot)si nu mai am probleme cu uleiul.Care are probleme de genul,sa faca la fel,si daca va cumparati sonde noi,mergeti cu cele vechi si aveti grija sa fie presiunea la care lucra la fel,sau incercati sa luati sonde dupa cod(NU DUPA CULOARE).La mine a mers,sper sa mearga si la voi,pe mine m-a enervat aproape un an jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt si eu mandrul proprietar al unui Golf 3 din '93 (motor 1.8, benzinar of course ). Acum 2 saptamani am avut ITP-ul si desigur ca am schimbat inainte de inspectie uleiul si filtrele. Toate bune si frumoase, a trecut cu brio de ITP, dupa jumatate de ora de mers prin oras ma trezesc cu acest martor de ulei care palpaie si piuie, iar atunci cand accelerez mai tare dispare. Tin sa zic ca de cand am luat masina si pana la acest schimb d filtre si ulei, nu am avut niciun fel de probleme cu masina! De atunci ma tot dispera treaba asta, mai ales ca e culmea, te duci la service sa-i faci ceva bun masinii si pleci cu ea mai "bolnava" :mad: . N-am mai avut cum sa ma mai duc la service inapoi sa le spun de problema fiindca imediat a venit pastele si apoi am plecat din oras. Am citit problemele asemanatoare ale altora de pe aici, am verificat acei doi senzori, nu pare sa se fi umblat la ei. Chiar sa fie problema asta brusca de la un filtru necorespunzator, desi este nou :question: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu . Am aceeasi motorizare ca si tine, dupa ce am schimbat uleiul si filtrul a inceput sa sune si sa palpaie drept nu tot timpul. Am fost la mecanic si mi a masurat presiunea cu manometrul la ambii senzori totul fiind ok. Mi a recomandat sa schimb senzorul cu toate ,ca am citit aici pe forum,ca si altii si au schimbat senzorul si tot la fel face,mai poate fi problema si din filtru sau se poate incerca cu un ulei 15W40. Eu am scos papucul de la senzorul din spate cum te uiti la senzori si l am legat la clema metalica de la capacul de delcou. Nu mai suna nu mai palpaie. Asta este o boala la Golfuri din cate observ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu . Am aceeasi motorizare ca si tine, dupa ce am schimbat uleiul si filtrul a inceput sa sune si sa palpaie drept nu tot timpul. Am fost la mecanic si mi a masurat presiunea cu manometrul la ambii senzori totul fiind ok. Mi a recomandat sa schimb senzorul cu toate ,ca am citit aici pe forum,ca si altii si au schimbat senzorul si tot la fel face,mai poate fi problema si din filtru sau se poate incerca cu un ulei 15W40. Eu am scos papucul de la senzorul din spate cum te uiti la senzori si l am legat la clema metalica de la capacul de delcou. Nu mai suna nu mai palpaie. Asta este o boala la Golfuri din cate observ.

Deci sa inteleg ca una din solutii ar fi sa-i scot senzorul respectiv ? :vaidecapulmeu: Pare al naibii de usor si ieftin, dar mi-e sa nu duca la alte consecinte :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt si eu mandrul proprietar al unui Golf 3 din '93 (motor 1.8, benzinar of course ). Acum 2 saptamani am avut ITP-ul si desigur ca am schimbat inainte de inspectie uleiul si filtrele. Toate bune si frumoase, a trecut cu brio de ITP, dupa jumatate de ora de mers prin oras ma trezesc cu acest martor de ulei care palpaie si piuie, iar atunci cand accelerez mai tare dispare. Tin sa zic ca de cand am luat masina si pana la acest schimb d filtre si ulei, nu am avut niciun fel de probleme cu masina! De atunci ma tot dispera treaba asta, mai ales ca e culmea, te duci la service sa-i faci ceva bun masinii si pleci cu ea mai "bolnava" :mad: . N-am mai avut cum sa ma mai duc la service inapoi sa le spun de problema fiindca imediat a venit pastele si apoi am plecat din oras. Am citit problemele asemanatoare ale altora de pe aici, am verificat acei doi senzori, nu pare sa se fi umblat la ei. Chiar sa fie problema asta brusca de la un filtru necorespunzator, desi este nou :question: .

Ce ulei ai pus? Am patit si eu problema asta, la mine s-a dovedit a fi de la ulei(aveam un castrol magnatec 10w-40 HC syntese contrafacut) dupa 2000km a inceput sa-mi faca figuri. Am schimbat uleiul si filtrul si am scapat, inainte de asta schimbasem si senzorii de presiune. Daca te bazezi pe ulei in prima faza poti sa schimbi senzorii de presiune, nu sunt scumpi dar tare am impresia ca si la tine uleiul e buba.

P.S: daca ti l-au schimbat mecanicii fara sa-i supraveghezi e posibil sa nu-l fi scurs tot pe cel vechi ca sa-si opreasca si ei pt sufletelul lor. Zic asta pt ca am lucrat in reprezentanta Vw-Audi si se practica asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt si eu mandrul proprietar al unui Golf 3 din '93 (motor 1.8, benzinar of course ). Acum 2 saptamani am avut ITP-ul si desigur ca am schimbat inainte de inspectie uleiul si filtrele. Toate bune si frumoase, a trecut cu brio de ITP, dupa jumatate de ora de mers prin oras ma trezesc cu acest martor de ulei care palpaie si piuie, iar atunci cand accelerez mai tare dispare. Tin sa zic ca de cand am luat masina si pana la acest schimb d filtre si ulei, nu am avut niciun fel de probleme cu masina! De atunci ma tot dispera treaba asta, mai ales ca e culmea, te duci la service sa-i faci ceva bun masinii si pleci cu ea mai "bolnava" :mad: . N-am mai avut cum sa ma mai duc la service inapoi sa le spun de problema fiindca imediat a venit pastele si apoi am plecat din oras. Am citit problemele asemanatoare ale altora de pe aici, am verificat acei doi senzori, nu pare sa se fi umblat la ei. Chiar sa fie problema asta brusca de la un filtru necorespunzator, desi este nou :question: .

Ce ulei ai pus? Am patit si eu problema asta, la mine s-a dovedit a fi de la ulei(aveam un castrol magnatec 10w-40 HC syntese contrafacut) dupa 2000km a inceput sa-mi faca figuri. Am schimbat uleiul si filtrul si am scapat, inainte de asta schimbasem si senzorii de presiune. Daca te bazezi pe ulei in prima faza poti sa schimbi senzorii de presiune, nu sunt scumpi dar tare am impresia ca si la tine uleiul e buba.

P.S: daca ti l-au schimbat mecanicii fara sa-i supraveghezi e posibil sa nu-l fi scurs tot pe cel vechi ca sa-si opreasca si ei pt sufletelul lor. Zic asta pt ca am lucrat in reprezentanta Vw-Audi si se practica asa ceva....

Aral 10W-40 am pus. Eu nici la 2000 de km n-am ajuns, cum am precizat mai sus, la jumatate de ora dupa plecarea de la service a inceput sa faca figuri acel senzor; ce-i drept, incepe sa palpaie si sa piuie dupa ce se incalzeste uleiul si devine mai subtire, dar totusi, acelasi tip de ulei il avea de cand am luat masina, si am mers 10.000 km cu ea fara probleme. Sa fac precum colegul si sa-i scot pur si simplu senzorul ca sa nu ma mai "bata la cap"? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ala e pus acolo sa te anunte ca nu ai presiune suficienta respectiv ungere, ceea ce nu e prea sanatos pentru motor(in timp uzura creste si incepe sa-ti bata motorul, sa-ti manance ulei....). Daca ai schimbat deja senzorii, e posibil sa fie uleiul contrafacut si sa-ti faca probleme ia si schimba-l cu tot cu filtru de ulei. Ar mai fi varianta cuzinetilor la biela insa nu prea cred ca sunt uzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut unde ar fi buzarul ala care tiuie( locatia exacta), ca as vrea sa il anulez sa nu imi mai tiuie numa sa se aprinda in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Se afla in ceasurile de bord,trebuie demontat bordul cu ceasurile,trebuie sa desfaci ceasurile si pe cablaj vei gasi si buzerul.

Daca vrei sa il anulezi cel mai simplu pui firele de la sondele de ulei la masa,eventual numai una dintre ele,punele pe rand si vezi cu care nu mai tipa,dar e riscul tau daca ai presiunea mica sau deloc,consescintele pot fi mari.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 3 ani am avut un Golf 3 GT 1.8i ABS care intre parca intre 2200 si 2800 rpm incepea si buzz-uia. Am umblat pe la mecanici de mi s-a acrit. Am schimbat senzori, uleiuri, filtre, tot degeaba. Ba chiar la un service imi spusesera sa mai cumpar un motor identic si sa puna ei piese de pe unul pe altul, ca nu stiu care e problema. Si am umblat asa cu masina multi si bine, evitand turatii intree 2200 si 2800. Asta pana cand am mers la un mecanic oldschool care a dat jos baia de ulei si a curatat tot ce se putea de acolo. Suspectez chiar ca o bucati dintr-o garnitura de chiulasa care la schimbare s-a facut tandari a ajuns acolo. Prin 2009 descrisesem problema aici, dar se pare ca rezolvarea nu :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog dati-mi si mie valorile presiunilor senzorilor de ulei la 19diesel tip m0tor 1Y pt ca nu le gasesc nicaieri si imi e teama ca de asta imi piuie becul si buzzerul la turatii de peste 2200 de ture,asta e 1 pas, daca nu se rezolva schimbam pompa,MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am mai auzit o varianta la problema uleiului(la mine nu e probata inca si sper sa nu fie cazul), la un amic i-ar fi zis mecanicul ca ar fi din cauza bujiilor care nu dau scantei si combustibilul nears trece in ulei subtiindu-l(de aici si problema presiunii) insa din ce stiu eu daca ar fi ca bujia sa nu faca aprinderea, combustibilul n-ar trebui sa iasa prin supapa de evacuare a gazelor arse? Cum naiba sa ajunga in ulei?

Poate este careva mai luminat in mecanica sa confirme aceasta ipoteza.....

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Pai daca ar ajunge in ulei nu ar creste nivelul uleiului?plus ca motorul ar merge in doua sau trei pistoane deci ar merge prost.

Cam asa sunt mecanicii prin service-urile de la noi cand nu ii dau de cap dau vina pe orice.Din cauza asta nu ma duc eu la ei si imi repar singur masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi tot pe aceeasi idee merg si eu. Am lucrat in multe reprezentante inclusiv Vw-Audi si sunt praf aia de acolo, fac niste buleli mai mari decat ei insa din pacate mai sunt si zone unde trebuie sa vezi mai intai sa stii ce gasesti acolo ca sa le poti monta la loc fara sa ramana nimic pe afara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am mai auzit o varianta la problema uleiului(la mine nu e probata inca si sper sa nu fie cazul), la un amic i-ar fi zis mecanicul ca ar fi din cauza bujiilor care nu dau scantei si combustibilul nears trece in ulei subtiindu-l(de aici si problema presiunii) insa din ce stiu eu daca ar fi ca bujia sa nu faca aprinderea, combustibilul n-ar trebui sa iasa prin supapa de evacuare a gazelor arse? Cum naiba sa ajunga in ulei?

Poate este careva mai luminat in mecanica sa confirme aceasta ipoteza.....

Multumesc anticipat!

Pai e logic. Fara scanteie buna, benzina nearsa spala cilindri si ajunge in ulei. Cate putin.. dar ajunge.

La fel de periculos e sa ai probleme cu senzorul de temperatura (ala cu 4 pini), daca ala citeste sub 55 de grade (prag la care mono-motornicul intra in alt regim de lucru) atunci vei avea amestec imbogatit in permanenta. A se vedea semnalul sondei lambda cand senzorul citeste pana la 55 de grade si dupa 55 de grade. Eu am verificat si m-am convins.

Cu alte cuvinte risti sa mergi cu masina asa fara sa-ti dai seama ca ECU lucreaza in sistemul de "soc automat", iar o parte din surplusul de carburant injectat si nears va ajunge in ulei. Evident, in cantitati mici dar cu urmari negative pentru calitatea uleiului care se va contamina din ce in ce mai mult.

Supapa aia de care spui, are rol in ventilatia gazelor arse de motor. Acea piesa are rol si de separare a uleiului din vaporii de ulei si gazele de motor. Dar combustibilul n-are cum sa iasa pe acolo, fiindca depresiune creata in galeria de admisie nu permite fluxului de aer sa urmeze alta cale, decat cea dinspre clapeta de acceleratie spre galeria de admisie.

In cloncluzie, si da-mi voie sa zic ca e doar parerea mea personala(ma puteti contrazice), surplusul de benzina injectata se duce spre:

- cantitati mici ajung in ulei (nu e deoc bine in timp)

- cantitati mai mari ajung sa fie eliminate prin galeria de evacuare, odata cu evacuare gazelor arse conform principiului de functionare a motorului in 4 timpi.

De aia miroase puternic e benzina nearsa in spatele masinii, la teava de esapament, in primele minute de pornire a motorului la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, azi am verificat si eu bujiile, sunt uscate si curate daca era sa nu-si faca treaba vreo bujie n-ar fi trebuit sa fie inegrita sau nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au o culoare caramizie la electrod acolo unde se produce scanteia sunt ok. Daca sunt negre sau umede, atunci este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi palpaie si mie martorul la ulei, dupa o pauza de 2 luni in care nu a mai palpait.

Se intampla doar la un mers mai lung, intre turatiile 1600-2200 ... si daca tin ambreiajul si turez la 3000-4000 in gol, dispare palpaitul.

de asemeni vad si o problema in afisajul temperaturii lichidului de racire care nu se ridica mai mult de 70-80 grade, desi termostatul se deschide.

Am incercat sa ii fac diagnoza dar nu citeste nici o valoare VAGCOM-ul ... mi s-a spus ca e masina din '92 si din aceasta cauza.

Sa fie problema, cum a scris dorur mai sus, senzorul de temperatura care indica eronat si lucreaza ECU in sistemul de soc automat, a intrat benzina in ulei si imi palpaie din cauza ca a fost subtiat uleiul?

Sau o alta cauza?

As dori sa rezolv problema pentru ca imi doresc un concediu mai departe si trebuie sa ajung cu masinuta acolo.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pleci linistit in concediu, cel mai bine te duci la un service sa verifice cu un manometru ce presiune are uleiul cand motorul are 90 de grade, dupa ce in prealabil ai dat si o tura mai in forta ca sa urci temperatura la ulei. Ca la rece, toate motoarele au presiune. Problema e la cald, cand uleiul se subtiaza.

Daca presiune e ok, atunci poti inlocui senzorul. Daca nici asa nu se rezolva atunci treci la verificat ceasurile de bord, cablajul electric, cablurile de masa, in general chestii electrice care pot avea ca efect un contact imperfect pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi face exact acelasi lucru si mie ca si lui nightrayder . Doar ca la mine e o mica diferenta in sensul ca pe drum drept nu zice nimic, daca merg pe un drum cu mai multe curbe incepe si tiuie de il ia naiba. Tind sa cred ca ar putea fi o problema cu sorbul de ulei, si in momentul in care sunt in curba iar uleiul se duce intr-o parte si in alta sorbul nu mai trage. Daca are cineva alta idee e binevenita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!