Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Al treilea locas este pentru sonda de temperatura a uleiului si se foloseste cand masina are calculator de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha ...sa incep si eu am un harb de motor 2.08v care de la un timp a inceput sa faca urat senzori de ulei...

merg cu masina si cand trece de 80 de grade chiar 90 uite incepe sa palpaie becul de la ulei si sa piuie de te omoara daca merg sub 2500 de ture ma dispera face incontinu dupa ce o turez la 3000 nu mai face nimica.

k uleiul l-am schimbat de vro 3000 de km cu tot cu filtru uleiul e cam negru acum :( si cam papa ulei am bagat 10 w 40 mobil si cred ca o sa ma arunc la 15 w 40:( din cauza motorului

acum ce fac schimb filtru ca vad ca multi dintre voi dupa ce la-ti schimbat nu mai face probleme :( o fi din cauza uleiului cand se incazeste si facce figuri sondele sau nua re presiune cum trebuie cand masina e calda:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal..(1.8 75cp AAm).vad ca toata lumea se plange de acest martor la ulei....eu am schimbat pompa, sondele si uleiul si tot se aprinde becul in bord +sunet. Masina merge 30 km fara sa faca absolut deloc,dupa trebuie sa merg sub 2000 de ture ca sa nu mai faca.Motorul merge perfect nu bate nu trancane, nush ce sa mai fac sau ce sa mai scimb....de ceva vreme a inceput sa se opreasca si motorul, asta probabil pompa de benzina e pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut...eu patesc tot asa la golful meu....cand uleiul ajunge pe la temperatura de 90 de grade si tin masina turata pe la 2100 de ture incepe sa imi suna alarma aia si becul de ulei in bord...dar in momentul cand trec de 2100 de ture se opreste. ce ziciti ca e problema??

Mersi mult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de presiune a uleiului trebuie schimbata. E foarte ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele de golf au cum zice neamtu la carte- control dinamic al presiunii uleiului-asta inseamna ca au 2 sonde: una de turatie mica -sub 2000 cand trebuie sa ai cca 0,3 bari minim altfel se aprinde becul in bord si una de tutatie mare peste 2000 cand ar tregui sa ai 1,8 bari sau 1,4 depinde de motorizare;alte cauze pe langa sondapot fi:

1.nivel ulei prea scazut

2.pompa de ulei nu are suficienta presiune

3.uzura arbore/segmenti etc.

4.garniturile de la tachetii hidraulici trebuie schimbate

Eu am avut problema asta si inca o am- doar vara e adevarat-dar e enervanta cand ti-e lumea mai draga se aude buzzerul si se aprine martorul presiune ulei;concluzia la care am ajuns eu e ca trebuie sa schimb garniturile de la tacheti,asta dupa ce am schimbat sonda,ulei , verificat compresie si pompa de ulei

Sper la tine sa fie doar sonda-cea de joasa presiune-si nimic altceva

Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...eu patesc tot asa la golful meu....cand uleiul ajunge pe la temperatura de 90 de grade si tin masina turata pe la 2100 de ture incepe sa imi suna alarma aia si becul de ulei in bord...dar in momentul cand trec de 2100 de ture se opreste. ce ziciti ca e problema??

Mersi mult :D

Si eu dau vina tot pe sonda,sigur ea este cauza deoarece daca ar fi pompa de ulei sau pierderea de presiune, motorul ar rontzai ca un diesel si in mod cert s-ar gripa cuzinetii, pistoane,axa cu came etc, intr-un timp relativ scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt din Prahova si de vreo 3 săptămâni tot pățeam si eu același fenomen la VW GOLF III ABD 1390cmc.De vină este senzorul care măsoară presiunea în baia de ulei POZIȚIONAT DEASUPRA PRIMUL DIN STÂNGA.Costă cam 45 de RON această ''sondă'' însă ca să pot merge cu mașina fără să urle acel buzzer am găsit următoarea metodă: Am desfăcut papucul conectorului care intră în sondă și l-am legat cu un fir electric la MASA ȘASIULUI LA Un ȘURUB.Practic în acest fel sonda este exclusă din circuitul electronic(fiindcă informația falsă ajunge la computerul de bord care te atenționează optic și auditiv că ai o problemă cu uleiul).Dacă verifici uleiul să aibe nivelul corespunzător poți merge fără probleme mii de km.Pentru detalii vă aștept pe www.thinkagain.ro sau la tel 0724402256.Nu se deteriorează nimic și semnalul acustic nu are legătură cu pierdere de ulei.Evident verifică.Pe mine m-a disperat de m-a făcut să pun ulei până a dat prin carburator de l-am găsit în filtrul de aer.

MERGE ABSOLUT FĂRĂ PROBLEME.Nu se strică computerul de bord nu se strică nimic.Recomand cumpărarea unei alte sonde noi însă dacă vă ia pe nepregătite fiind pe drum știți ce aveți de făcut.Conectați cablul cu papuc care ar intra in sondă(evident scoateți papucul din sondă pe care o lăasți deconectată)la orice șurub care poate di strâns.Atenție inițial eu îl conectasem cu mâna la un suport metalic de-al motorului însă în trafic acesta vibra și contactul electric nu se mai realiza și iar mă dispera cu semnalul acela sonor.Apoi l-am conectat la un șurub poziționat un pic mai jos care etansează capacul de la cureau de distribuție și a mers perfect.Vreo 3500 de km până am schimbat sonda.Recomand schimbarea ambelor sonde de sus.Luați-le în mână când mergeți la magazinul de piese auto fiindcă sunt importante culorile acestor sonde.Pe mine m-au costat 45 RON și 15 ron.Cea din STANGA ESTE IMPORTANTĂ.sUCCES!

Modificat de kr3m3n3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut.mi-am procurat niste ceasuri de golf 3 1.8 cu mfa,eu am 1.6 aee,si dupa cativa km,dupa ce se incalzeste motorul mi se aprinde becul de la ulei si tiuie,a mai intalnit cineva problema asta?

daca pun ceasurile mele de 1.6 nu am nicio problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor!!!sunt nou pe acest forum si citind o gramada de lucruri interesante m-am hotarat sa intru si eu! am un golf 3 din 96 (modelul bon jovi) si ma caonfrunt cu o ciudatenie! de vreo saptamana, daca plec cu masina la un drum mai lung, dupa ce am efectuat in jur de 50 de km, imi palpaie martorul de la ulei din bord. Daca las masina la relanti, imi palpaie incontinuu, iar cand ating putin acceleratia dispare palpaitul de la matrorul din bord! in mers nu-mi apare nimic! ce poate sa fie oare? momentan nu am facut decat sa pun niste aditiv in uleiul schimbat acu 2 luni, timp in care am facut aproape 2000km! motorul merge perfect, este foarte silentios, nu consuma mult si nu mananca ulei! nivelul la ulei este putin peste limita maxima! am intrebat pe foarte multi, am citit si pe acest topic, nu inteleg de ce imi scade presiunea si asta numai la relanti! un mecanic mi-a spus sa schimb cuzinetii, insa nu prea am curaj sa intru in motor pentru ca nici macar nu am dus-o la tester! s-a mai confruntat cineva cu ciudatenia asta? repet, mi se intampla la drum lung, iar daca o pornesc si merg cu ea foarte putin nu se intampla nimic, totul e normal....!astept raspunsurile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sondele de presiune ulei,pune-ti in profil si tipul motorului ca sa-ti spunem unde sunt dispuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi scade nivelul la antigel si nici uleiul nu miroase a benzina! ce-i drept ca nivelul e la maxim, foarte foarte putin peste insa nu cred ca asta ar fi o problema! si repet ca problema apare numai dupa ce fac50-60 de km si nu mai repede!

in mod normal toata explicatia s-ar rezuma la o scadere a presiunii la relanti dupa 50-60 de kilometri efectuati consecutiv, in sensul ca am plecat cu masina acu si am parcurs o distanta de 50-60 de kilometri, ca daca fac 20 de km azi si 30 maine nu se observa nimic, adica martorul nu clipeste! in momentul in care accelerez foarte foarte putin, martorul dispare, iar daca iau piciorul de pe acceleratie, apare din nou! daca bag in viteza si merg, dispare si nu se mai aprinde!

uitasem sa mai specific ca nu am auzit nici o alarma sonora cand s-a aprins martorul din bord, asa cum ar fi trebuit probabil, pentru ca si in manualul de utilizare al masinii pe care l-am gasit in masina dupa ce am cuparat-o, scrie, in limba germana ca in momentul aprinderii martorului de presiune la ulei (la golf 3 martorul indica numai presiunea si nu nivelul la ulei-scrie tot in manualul ala de ultilizare) trebuie sa se auda si o alarma sonora! Ei, la mine nu s-a auzit nici o alarma, nici un tacanit la motor! ce-o fi.....?habar nu am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad care este ciudatenia? Becul de presiune ulei se aprinde cand presiunea este sub 0,3-0,6 bari. Dupa ce mergi ceva cu masina, uleiul devine mai subtire pentru ca se incalzeste si presiunea scade. Normal ca se manifesta la ralanti pentru ca pompa de ulei se invarte mai incet. Cauze: ulei vechi, impurificat cu benzina, prea subtire-daca ai 5 W-40 incearca cu 10W-40, posibil cuzineti, poate pompa de ulei, poate ralanti prea mic. Schimba uleiul pentru inceput si daca face tot asa, poti merge cativa ani si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul nu are cum sa fie vechi pentru ca l-am schimbat acu 2 luni si nu am apucat sa fac nici macar 2000 km cu el! folosesc castrol 10w-40 si intra-adevar cand imi palpaie martorul relantiul scade la 600 rpm, iar cand motorul nu e foarte bine incalzit sta undeva la 700-800 rpm! daca merg o perioada cu ea asa, risc sa distrug motorul, excluzand faptul ca voi mergea in momentul in care martorul va sta mereu aprins chiar si cand accelerez!

daca merg o perioada cu ea asa, risc sa distrug motorul? excluzand faptul ca voi mai merge in momentul in care martorul va sta mereu aprins chiar si cand accelerez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cum ti-am spus mai sus sonda de presiune joasa si filtrul de ulei,chiar daca l-ai schimbat,pune filtru Mann.

Inainte sa schimbi uleiul facea tot asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi clipea martorul de ulei de 4/5 ori dupa ce porneam masina (indiferent ca era vara sau iarna). Iar cateodata la drum lung daca mergeam constant cu 90/100 incepea sa tiuie buzzerul din bord. Totul s-a rezolvat cand am pus filtru Mann. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am luat masina nu am mai avut bani sa ii schimb si uleiul si am i-am dat talpa pe autostrada pana a inceput sa palpaie becul in bord. Am ajuns acasa si imediat i-am schimbat uleiul. Cand l-am scos pe cel vechi era subtire ca apa si negru ca pacura....densitate oha.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am cumparat-o am mai mers cu ea vreo 600 de km, timp imi care nu mi-a palpait martorul deloc! nivelul de ulei pe joja era putin mai jos de mijloc. i-am facut schimbul inainte de craciun si abia acu mi-au aparut primele palpaieli ale martorului! folosesc filtru mann, made in germany, ulei castrol 10w40! ieri am pus niste aditiv de vascozitate in ulei si mi-am facut o programare pentru o diagnoza! sper sa apara acolo beleaua daca o fi vreo componenta a motorului de vina, daca nu, schimb uleiul si filtru si gata! ceea ce am mai observat, e ca imi palpaie dupa 50-60 de km efectuati pe un drum greoi cand masina e solicitata mai mult(drum in rampa si drum acoperit cu zapada); in panta si pe un drum curat nu mi apare nimic nici dupa 50-60 de kilometri! va multumesc pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu se distruge daca becul palpaie pentru ca becul nu se aprinde cand presiunea este la 0, ci la 0,3-o,6 bari. Deci tu ai totusi ungere. Daca toate sunt in regula, ulei fara benzina in el, filtru bun, sonda buna, pompa ulei buna, ramane doar uzura accentuata a cuzinetilor. Uleiul este trimis de pompa de ulei prin interiorul arborelui cotit si este cate o gaura in dreptul fiecarui cuzinet. Daca este joc mare, se pierde presiunea pe acolo. mecanicul a zis bine. Totusi, avand in vedere ca motorul este deja cam uzat, nu ai ce pierde si mai poti trage de el asa cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord ca la o masina de 15 ani motorul este uzat si in plus nici nu stiu numarul reali de km intrucat kilometrajul este dereglat, insa v-am spus ca voi merge la tester sa vad acolo ce spune! se poate afla la tester numarul reali de km, defectiuni ale motorului sau ale diferitelor sisteme ale masinii? sa presupunem ca sunt uzati cuzintii - tester-ul poate confirma acest lucru? intreb pentru ca nu am fost pana si nici nu am mai intrebat pe cineva despre aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti afla la tester daca km sunt reali nici daca cuzinetii sunt uzati si nici presiunea uleiului,la tester poti sa afli daca anumiti senzori sunt in parametri,daca sonda lambda este buna,se poate intra pe modulul abs si pe cel de airbag,se poate sterge erori stocate in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine palpaie non stop cand e pornita... am schimbat ulei. filtru. sonda tot... si numa de calitate... si tot palpaie...nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a uitat cineva la uzura cuzinetilor sau la pompa? motorul iti scoate vreun sunet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!