Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

eu am la 1.8 90 cp unul alb si unul albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca de cele 2 este vorba . Dar de ce sunt doua ?

post-73174-0-94882500-1372340374_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una pt presiune mica de care bordul  tine cont pana la 2000 de ture( in poza cea albastra) si a doua pt presiune mare dupa 2000 de ture(cea alba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fals, la motor 1.8 90cp, cea alba este pentru presiune mica, cea albastra pentru presiune mare!



UPDATE!! Pentru cei care au aceasta simptomatologie: Mergi linistit cu
masina pana se incalzeste mai tare motorul si incepe sa palpaie si sa
piuie martorul de ulei, iar cand o turezi mai tare dispare. Solutia este
pe cat se poate de simpla: acolo unde sunt bagate sondele de presiune,
scoateti-le si curatati cu rigurozitate acele orificii in care sunt
introduse. Explicatia este si logica, in timp acele orificii se infunda,
uleiul dupa ce se incalzeste se subtiaza si nu mai ajunge la sonda
decat daca il "impingeti" voi turand mai tare motorul. Dupa aceasta
operatie de aproximativ 15 minute, nu am mai avut niciun fel de
problema. Nu mai apelati la diversi "meseriasi" care va pun la
cheltuiala pentru nimic, v-o spun din proprie experienta! A little bit of logic si toate se rezolva. :icon_thumright:  Sper ca am fost de ajutor, o zi buna va doresc si cat mai multi km fara incidente! :Driver:

Modificat de Bachus20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ma crezi pe mine , uite o pagina din manual.Si cum e cu "bitul asta de logica", cand uleiul este gros trece prin gaura infundata, iar cand se subtie nu mai vrea?

 

 

 

Sonde ulei golf 3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ma crezi pe mine , uite o pagina din manual.Si cum e cu "bitul asta de logica", cand uleiul este gros trece prin gaura infundata, iar cand se subtie nu mai vrea?

Normal, vascozitatea este direct proportionala cu presiunea, odata ce se subtiaza si presiunea cu care este impins este mai mica, de aceea nu trece. Aici nu e vorba de "daca are loc" sa treaca, ca infundatura tot aceeasi este, e vorba daca are "putere" sa treaca ;). Cu manualul nu stiu ce sa zic, la mine asa a fost problema si asa sunt sondele, cert este ca in final am rezolvat. Cine vrea sa tina cont de sfat ok, cine nu, sa-i dea de cap. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.Eu am un Golf 3 1.9 diesel sdi din 1997.Ma confrut cu aceiasi probleama.Cand merg cu ea turata dupa 2000 de ture incepe sa bepaie si sa clipeasca becul la ulei.Care sonda e de vina?

 

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum te uiti la motor e cel din dreapta (ar trebui sa fie gri si intra in el un fir galben). Poti sa vezi daca el e defect: Iti apasa cineva acceleratia pana trece de 2000 si incepe sa se aprinda becul in bord; tu scoti papucul de la senzor si vezi daca se stinge becul (asta daca senzorul e pe contact deschis) - sau pui papucul care l-ai scos la blocul motor (daca senzorul e pe contact inchis)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

astazi la o trecre peste un prag de limitare a vitezei s-a aprins becul de la ulei, se stinge iar la franari sau accelerari bruste, sau practiccand masina este zdruncinata un pic , iar se aprinde, dupa cateva secunde se stinge !

Mentinez ca nivelul de ulei este corect, conform indicatiei jojei .

Motorizarea este 1.4 multipunct AEX.

Sa fie si senzorul de nivel ulei , unde se afla, acel senzor, si ce ar mai trebui verificat ?

O seara placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie un contact imperfect la sonda .Detaliu aici :sonda albastra..

http://vwforum.ro/uploads/monthly_08_2013/post-85877-0-61239000-1376850246.jpg

Ce fel de ulei utilizezi momentan ? De cind rulezi cu el?Adica cite mii de km ai ??

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei mobile 1, 10w40, ruleaza de aprox 1500 KM cu uleiul

Astazi mers pe o distanta de 6 KM, nu s-a mai aprins .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am un golf 1,9 tdi 1995 si de o vreme cand ma duc la un drum mai lung de 20 de km si ajunge temp apei la 90 de grade si la motorul la relantiv se aprinde becul rosu la ulei (palpaie) daca o accelerez pana la 1000 de rpm se stinge daca opresc motoru si il la 10 minute si pornesc iaras nu mai palpaie.Motorul nu isi schimba sunetul cand se aprinde becul si nici nu tacane.Uleiul are vreo 3 luni si vreo 6000 de km si este Castrol 10w40 cumparat personal din germania. VA rog niste sfaturiiiiii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stiti  la ce presiune trebuie bulbii de ulei pt un golf 3 1.8 aam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun unirea celor doua posturi Becul presiunii ulei palpaie +clipeste becul presiunii ulei , sunt discutii despre acelasi subiect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate , cred m-am bucurat degeaba, astazi dupa un mers mai sanatos de aprox 30 de km, becul iar s-a aprins, si cu avertizorul sonor .

Problema se manifesta in felul urmator

Becul se aprinde doar atunci cand temperatura apei depaseste 80 de gr, iar turatia motorului scade sub 1500 rot/min.

Daca merg cu masina turata nu se aprinde . Cand stau la semafor,  sau stationez cu motorul pornit avand temp peste 80 de gr becul sta aprins , in momentul cand plec si automat accelerez se stinge !

Dilema cu ce sa incep ............?Pompa sau sonda ?

Uleiul este schimbat , filtrul schimbat !

Mentionez ca motorizarea este 1.4 AEX 1996.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri,cand mergeam cu masina,a anceput sa suna ceva an bord, turatia era intre 2000 si 2800 dar fara sa aprinda becul pentru ulei,uleiul si filtrul acum a fost schimbat ,,,,,,,,,a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buzerul se activeaza si la lumini aprinse atunci cand deschizi usa , banuiesc ca sunt multe cazurile in care se activeaza .

Nu poate fi numai din cauza uleiului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buzzerul pentru lumini aprinse este releul 36 care este in panoul de sigurante. Buzzerul pentru presiune ulei este in ceasuri si se activeaza doar din cauza uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci la mine de ce nu se palpaie becul pt ulei?se aprinde cand pun contactul,si dupa ce am pornit ,se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bip interminent sau bazait continuu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!