Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Ziceti-mi si mie unde sunt sondele alea care trebuie inlocuite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul palpaie atunci cand nu este presiune sau este foarte mica. Este de preferat ca atunci cand martorul va palpaie sa nu mai porniti motorul DELOC. La mine cand a plapait am mers cu ea si erau sa mi se duca tachetii. La mine acea supapa din pompa de ulei a sarit de tot din pompa si am gasito tocmai in sorbul poipei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o problema...azi dupamasa am schimbat uleiul intr-un Golf 3 fabricat in 95 motor 1,6 benzina...m-am decis sa schimb uleiu pentru ca imi tiuia in masina de numa si palpaia becul...inainte am avut probleme cu o bujie si cine mi-a schimbat-o spune ca mi-a intrat benzina in ulei si l-a subtiat si de asta suna...problema e ca am bagat azi nou in ea Mobil 10-40 semi sinthetyc dar degeaba in momentul in car o fortez putin in ceea ce priveste turatia motorului imi tiuie iara...in schimb daca nu depasesc 200 rpm nu am nici o problema!!!Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am si eu numai la mine este putin alfel in momentu cund se incalzeste uleiu la 94 grade incepe sa piuie dar numai intre 2000 si 2200 cind o trecut nu mai piuie,dupaceia am schimbat uleiu,filtru,sondele de ulei,numai ce primisem un bord cu mfa lam schimbat si pe ala si tot la fel facea, atunci am fost la real am cumparat un aditiv cel mai ieftin si lam bagat de atunci nu am mai piuit problema o fi de la pompa de ulei sau linia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oxifegix. dute si scoate papucul de la sonda de ulei . si dute si da o tura turata sau cum vrei tu . daca tot palpaie vezi cablu sa nu ai scurt pe el sa faca masa pe undeva. daca nu mai palpaie schimba sonda. e ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine palpaia si piuia dupa ce treceam de 2000 turatii , era cat pe ce sa schimb sonda , dar am scos papucul ala , l-am curatat si l-am bagat mai bine ,iar de atunci nu mai face figuri.

Modificat de phenom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant phenom...chiar acuma m-as duce si as face asta doar ca nu ma pricep chiar deloc...nu stiu unde gasesc papucu ala sau ce o fii...daca ma poate ajuta careva...nu stiu cum arata nici sonda de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda e pe suportul filtrului de ulei , cauti filtru si o sa vezi ca e un fir acolo deasupra lui.Firul are in capat un "papuc" ce se cupleaza la sonda. Baga-l bine ca poate ai norocul sa nu faca contact si sa nu trebuiasca sa schimbi nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou...am ascultat de dvs si i-am dat de capat...intr-adevar acolo la sonde am avut problema pentru ca la una ii era rupt firul...l-am legat frumos si l-am izolat bine...cred ca soarecii l-au papat...oricum bine ca am deschis capota pentru ca un furtun din care tasnea benzina statea la 1 cm de capatul tevii in care era bagat...daca iesea eram frumos...colierul nu era pus...un mecanic nu l-a pus pentru ca nu demult am schimbat pompa de benzina si dupa doar o zi m-am intors cu aceeasi problema desi pompa am luat-o noua si a tot umblat el si p-acolo...Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salve la toata lumea.Am si eu o problema cu Golfica al meu si as dori ceva lamuriri.

Am un Golf 3 din 1996,motor 1,4,44 kv,AEX.Cu ceva timp in urma dupa ce se incazea motorul si lasam motorul la relanti se aprindea martorul de bord la ulei,daca o acceleram putin se stingea martorul.Uleiul il am cam de un an si nu am facut decit vreo 3000 km pentru ca nu am fost in tara.

Ieri am dat uleiul jos(Castrol 10W40) si am pus ulei nou si am schimbat si filtrul.Acum nu se mai aprinde martorul.Din cea ce am vazut aici poate fi pompa de ulei dusa sau sonda de presiune care unii spun ca este linga filtrul de ulei,dar eu nu am gasit nici o sonda de presiune desi am suit masina pe rampa si m-am uitat cu atentie.O alta chestie ciudata este ca in urma cu un an cind am facut schimbul de ulei am fost la service si cel care mi-a facut schimbul de ulei mi-a zis ca trebuie pus 3,4l si dupa ce mi-a facut schimbul uleiul pe joja statea cam vreo 5 milmetri peste nivelul normal.Eu am pus acum cam 2,9l si nivelul pe joja este normal,am verificat si ieri si azi cu motorul rece.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai am dar ma gindeam pe viitor sa nu am probleme datorita faptului ca am bagat 2,9l in loc de 3,4 asa cum am inteles ca trebuie.. :blink:

Modificat de cipickao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dimineata cand e rece motorul ai ulei pana la jona dintre minim si maxim . si masina sigur sta pe o zona dreapta este ok . nuti faci probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am aceeasi problema doar cand e f frig afara,cand se incalzeste isi revine la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. imi palpaie becul

si cand pun contactul ( de cateva ori, chiar nu am dat importanta de cate)

insa si in mers; iar cand palpaie se aude si buzzerul.

prima oara s.a intamplat acum cam o luna, am plecat de pe loc cu motorul rece si am luat stanga in tromba...am zis ca nu era uns klumea motorul si ca s.ar fi dus uleiul in partea dreapta a baii de ulei datorita fortei grav., centrifuge etc.

dupa nu mi.a mai aparut nu s.a mai int nimic pana acum o sapt cand intr.o zi...de doua ori pe drum drept.

ieri in doi km intr.una se intampla...cand se intampla opresc si repornesc motorul si gata pana incepe iar. azi nu a mai avut nimic...

din ce am intrebat cica sunt doi senzori unul pt presiune inalta altul pentru cea joasa, si unul dintre ei ar fi problema, doar ca cica nu iti poti da seama(cel putin cica pe tester)...

stie cineva cam cat costa acesti senzori ?

stie cineva unde sunt situati ?

filtrul, chiar nu am idee ce firma e. Cumparasem unul Man si cand am aj la service nu se potrivea filetul, si am cumparat unul de la service(pret dublu cel putin) si am pus unul. anyway nu cred ca ar fi acesta o problema, nu vad deloc logica.

ulei...imi ia cam 1 litru la un schimb. faza e ca nici nu merg cel mai lejer...

a rezolvat cineva problema? ca tot ma uit in acest threat si nu vad nici o solutie concreta.

thx anticipat pt solutii.

ps: daca ar fi pompa de ulei sa aiba un defect, nu s.ar gripa motorul ?

Modificat de LordGhost
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi senzorul de presiune ulei. cel de sus dupa motor. ( la mine la 1.4 este in stanga cum te uiti din fata motorului deasupra la prima bujie) avea culoare albastra. e cel mai eftin undeva la 20 25 lei . depinde. si apoi vezi daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LordGhost: intai cauta aia 2 senzori (is ascunsi in niste papuci de cauciuc- stil clopot- pe langa filtrul de ulei) si uita-te daca unul dintre ei e umed de ulei; de obicei cel de presiune mica cedeaza, asa a fost la mine. valoarea scrisa pe el este cuprinsa intre 0.3 si 1.5 bari. o alta problema poate fi, dupa cum ai zis si tu, filtrul de ulei; multa lume de pe aici de pe site a rezolvat problema schimband filtrul chiar daca acesta era nou.

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm. o sa ma uit cand ies afara sa vad daca sunt langa filtru...

eu tin minte ca am vazut ce zici tu, doi clopotei din cauciuc, sus cum ma uit la motor cam in dreptul bujiilor....

bine unul din clopotei nu mai exista si se vede ca a fost schimbat si mufa(firul este taiat, si lipit cu altul care are o mufa)

sa fie alea oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

se poate pune tester si pe masini mai vechi....al meu Golf III (VR6) e din `93 si am reusit la Brady sa pun tester pe ea cu niste adaptoare la mufa de intrare (se gasesc destul de greu, mi-a spus seful de srvice)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca multi dintre voi schimbati piese la "greu".

Pentru a gasi raspuns la problemele voastre exista o foarte cale simpla:

- montati un manometru in locul unuia dintre senzorii de

presiune de ulei .

La turatia de mers in gol presiunea de ulei trebuie sa fie

intre 0,6-0,9 bari. Sub 0,5 bari se aprinde becul datorita senzorului de joasa presiune.

Peste 2.000 rot/min presiunea trebuie sa fie mai mare de 2,5 bari

iar la 3.000 de minim 4,0 bari la o pompa de ulei buna.

Daca presiunea de ulei in turatie este sub 1,5-1,8 bari se aprinde

iarasi becul de ulei dar de aceasta data datorita senzorului de inalta presiune.

Nu-i mai usor intai sa masurati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eu am patit-o urla cand scadea sub o anumita turatie de ma inebunea ii dadeam talpa disparea :Driver:.Rezolvarea - am schimbat filtrul si uleiul alta viata acum :icon_thumright:

Modificat de v@sy
Semnele de punctuatie ar fi binevenite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un golf 3 1,6 se aprinde martorul de la ulei si tiuie de ma ia capu .Am schimbat sonda de presiune de langa bujii si tot se aprinde si tiuie.ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai ai presiune la ulei, de verificat filtrul, nivelul si daca nu cumva iti intra lichid de racire sau benzina in ulei, sau pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la masina mea am aceasi problema cu martorul de ulei numai ca la mine persista de vreo 1 an. Aceleasi simptome, daca o accelerez dispare piuitul, in fine nu stiu c sa ii mai fac, am schimbat o sonda, pompa de ulei tot nimic. totusi am o intrebare la mine am observat 3 locuri pentru bulbi in capacul de la filtrul de ulei, unul este astupat si pe 2 sunt celelalte sonde, dar am mai vazut un fir taiat care dupa mine ar duce la cea de-a treia sonda, intrebarea mea este posibil sa fie 3 sonde in loc de 2 si din acel motiv sa-mi tiuie mie senzorul din bord?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!