Jump to content

Senzor Nivel/temperatura Ulei - G 266 - Oil sensor workshop


AWE
 Share

Postare recomandată

ceau,

daca nu se aprinde becul cand nivelul e mic, e senzorul defect sau poate sa fie altceva? la scanarea cu vag-ul nu apare nimic. cand am schimbat uleiul, am curatat senzorul cu wd40 si cand am pus contactul nu s-a aprins becul de nivel (nefiind ulei in motor).

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@IOIO_VIOLA

ai rezolvat problema

exact asa am si eu

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

revin cu alte informatii. la schimbul de ulei facut recent am schimbat si senzorul de nivel. din pacate nu am rezolvat problema. am pus putin ulei si am pus contactul, dar tot nu s-a aprins becul in bord. cred ca e intrerupt firul pe undeva si trebuie sa o duc la un electrician :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Demontat senzoru din baie, -atentie curge tot uleiul-  si am suflat uleiul din el - are un orificiu sus si unul jos- pe urma am picat diluant in orificiul de sus si am scuturat si pe urma invers am picurat jos si am suflat iar. Dupa ce am montat nu sa mai aprins galben deloc. De 2 ani de cind o am nu mi-a trecut prin cap sa-i fac asa cind puneam contactul trebuia sa astept 10-15 secunde pina se stingea - pilpiia galben-.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
calinkarting100
On 4/5/2012 at 10:50 PM, ionutdarius said:

Salut,

Am un Polo din 2002 1.4TDI si de ceva timp imi apare la pornire avertizarea de la ulei si palpie de cateva ori,la o scanare cu VAG-ul apare urmatorul mesaj:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

29-00 - Short to Ground

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Intrebarea este...unde este pozitionat acest senzor deoarece am fost la doua serviceuri si nu au reusit sa depisteze locul lui?

Multumesc.

La 1.4 TDI AMF sau BAY ii diferit si se poate schimba fara sa scoti uleiul de motor.

Vezi pdf atasat

Pimpowski's Polo Page.pdf

Modificat de calinkarting100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

buna la toti forumisti,si eu am eroarea asta in vag com:

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1J0-920-xx0-17.clb
   Numar VAG: 1J0 920 802 G
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28  
   Codare: 05144
   Atelier: WSC 00153  
   VCID: 275D4D9CC5ED1C72B4-5178

   Subsistem 1 - Numar VAG: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1669054  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1669054

1 cod a gasit:
00534 - Senzor temperatura ulei motor -G8- 
            29-00 - scurt la masã

 

unde localizez senzorul,pe baia de ulei?

am gasit unul aici:

https://www.pieseauto.ro/senzori-auto/vw/golf-4/senzor-temperatura-ulei-vw-golf-4-1-9-tdi-195995804.html

masina este cea din semnatura!

wekeend placut all!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura e pe baia de ulei ,se pune piesa noua originala.

Piesa din link nu e ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns,unde gasesc piesa originala?

caut de nebun pe net si nu gasesc in alta parte,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto 

Inainte de a inlocui o piesa electrica se verifica mufa si cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- faci o constatare la un mecanic priceput 

2- comanzi piesa dupa seria vin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut prieteni! Mare, mare rugăminte. Am un golf 6 , 2.0 tdii an 2009. S a aprins senzorul de ulei. Am schimbat uleiul, senzorul de ulei si tot sta aprins. Am verificat cablajul, am sters de nenumărate ori eroarea si tot se aprinde cand pun contactul. Va rog ajutor!

Modificat de razvan67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara daca ai alimentare la senzor, masoara firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy! Pe doua din cele trei fire am curent pe al treilea (cred nulul) nu am.

29 minutes ago, Al Bundy said:

masoara daca ai alimentare la senzor, masoara firele.

Multumesc frumos! Am măsurat firele si din cele trei pe două este. Chiar sunt in mare încurcătură. Are cumva vreun reieu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nul ? De unde le scoti ? Ai masa, plus, si firul de info catre ceasurile de bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe un singur fir trebuie sa fie tensiune? Pe cel de plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, razvan67 said:

Deci pe un singur fir trebuie sa fie tensiune? Pe cel de plus. 

Sa fie din mufa defectul? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai unul de plus 12v, masa si semnal. Verfici direct in mufa senzorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, F l o r i n said:

Ai unul de plus 12v, masa si semnal. Verfici direct in mufa senzorului. 

Multumesc, multumesc! Te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dupa ce am sters erorile, mi-a ramas doar eroarea cu senzorul G266. Dar masina are apucaturi ciudate.

Porneste bine dupa cateva secunde incepe sa tremure, parca pica relantiul.

In sarcina merge cat de cat ok. Poate sa fie oare si de la pompa, sa nu faca presiune la ulei?  

 

Mașină: Volkswagen Passat
    An: 2000...2006
    Tipul caroseriei: Saloon
    Kilometraj: 285980 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    Descriere sistem: 2.0l/2V SIMOS32G00HS4001
    Număr software: 06B906033T
    Codare: 00071

    Coduri de eroare:
        P0116 - Engine Coolant Temperature Sensor 1 Circuit Range/Performance
            Intermittent
        P0420 - Catalyst System,Bank1 Efficiency Below Threshold
            Intermittent
        P0103 - Mass or Volume Air Flow Sensor "A" Circuit High
            Intermittent
        P1141 - Load detection implausible value
            Intermittent
        P0172 - Fuel Trim,Bank1 System too Rich
            Intermittent
        P0172 - Fuel Trim,Bank1 System too Rich
            Intermittent


---------------------------------------------------------------
02 Transmission


    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
03 Brakes

    Descriere sistem: ABS/ESP front       3428
    Număr software: 4B0614517G
    Codare: 04475

    Coduri de eroare:
        P1848 - Read DTC memory of engine CM
            Intermittent


---------------------------------------------------------------
08 Air Conditioning

    Descriere sistem: CLIMATRONIC B5GP    0010
    Număr software: 3B1907044K
    Codare: 17000

    Coduri de eroare:
        00792 - A/C pressure switch
            static


---------------------------------------------------------------
15 Airbag

    Descriere sistem: 0R AIRBAG VW51 04   0008
    Număr software: 1C0909605B
    Codare: 12370

    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
16 Steering Column


    Coduri de eroare:
        Nu au fost găsite coduri de eroare

---------------------------------------------------------------
17 Dashboard

    Descriere sistem: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04
    Număr software: 3B0920829
    Codare: 05115

    Coduri de eroare:
        00562 - Oil Level Thermal Sensor Open circuit/short circuit to B+
            Intermittent
        00562 - Oil Level Thermal Sensor Short circuit to ground
            Intermittent
        00562 - Oil Level Thermal Sensor Implausible signal
            Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum merge. Sterge erorile si scaneaza iar, cu mufa scoasa, sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, am si eu din pacate problema cu senzorul de nivel ulei. De vreun an. Deja urmeaza al doilea schimb ulei de cand persista problema. Polo 9n, tip motor AMF, 1.4 tdi, cu senzor nivel ulei deasupra baii ulei, nu cel clasic sub baie. La pornirea motorului clipeste de 5 ori dupa care se stinge. Nivelul e ok, bineinteles, altfel nu mai aveam motorul intreg. Dupa un an de lene, desi lucrez in domeniu, azi am schimbat senzorul si problema persista. Cod defect in instrumente bord: 00562-senzor for oil level/temp (g266) open or short to plus. Defectul este permament.

Voi masura cele 3 fire, nu am schema lor, dar presupun ca trebuie sa am un +, o masa si al 3-lea fir este de semnal si duce in ceasurile de bord. Presupunand ca am plus si masa ok,  ramane sa masor continuitatea firului ce duce in ceasuri bord. Ma poate ajuta cineva cu info unde duce acest fir ? Care pin din mufa de la instrument cluster? De asemenea, exista o resetare ceva pt acest senzor? Sau cand se va rezolva problema, se va stinge de la sine? Exista posibilitatea sa fie defectul din ceasurile de bord? Ceea ce ar fi cel mai grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat, nu aveam masa la senzorii de nivel ulei si temp lichid racire. Se pare ca este masa comuna. Insa am dat de o anomalie care ma depaseste. Capota inchisa, switchul de capota o semnalizeaza deschisa (in diagnoza apare capota deschisa cand ea e inchisa), si viceversa. Are cineva idee daca se poate inversa comanda din diagnoza? Pt ca fiind un simplu intrerupator, nu vad cum sa inversez comenzile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!