Jump to content

Probleme Motor Alh


uadiv
 Share

Postare recomandată

buna ziua!

am sa trec direct la subiect...

Ieri, mergand cu masinuta pe un DN din tara, fara sa fortez, doar intr-o depasire am atins vreo 140 km/h, dupa care in regim de croaziera cam cu 100 km/h am sesizat ca dau sa accelerez dar masina nu vroia... pedala de acceleratie mi s-a dus la fund dar motorul nu se tura aproape de loc dar in schimb a inceput sa scoata mult fum alb-albastru.

Avand pana acasa vreo 70 de km am lasat-o incet.

Turbina se aude cand si cand, cred ca a ramas si fara ulei pentru ca s-a aprins de cateva ori martorul de presiune ulei (am oprit motorul iar la repornire-dupa vreo 30 sec, aveam presiune dar motorul se tura singur cam pana la 3500 ture scotand un sunet cu batai foarte puternice -si sunetul si bataile), teava de esapament fiind de asemenea uda de ulei.

Am sa merg cat de curand cu ea in service sa vad care este problema, dar momentan sunt prins cu invatatul pt licenta- 18 feb licenta si sunt si intr-o oarecare problema cu banutii...

Daca s-a confruntat cineva cu o problema asemanatoare sau stie despre ce poate fi vorba il rog sa imi explice ce s-a intamplat.

Masina este un golf 4 1.9 tdi alh 90 cp, din 2001, o am de un an de zile dar pana acuma nu am avut astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia sa continuii sa mergi cu masina cand martorul din bord sesizeaza lipsa presiune de ulei. 70km este enorm in conditiile spuse de tine, si din pacate nu numai turbina a ramas fara ulei, ci tot motorul. Acuma, lipsa ungerii se poate traduce in gripare sau doar o uzura foarte pronuntata. Oricum nu miroase deloc bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am depasit 50 km/h, motorul mergea rotund doar ca nu avea vlaga.

Cand se aprindea martorul de ulei (cam de 3 ori pana acasa), opream motorul complet, se oprea fara nici un fel de problema (am inteles ca daca se alimenta cu ulei nu se putea opri nici daca scoteam cheia din contact), doar cand porneam din nou acesta tindea sa se tureze singur, dar decat pentru cateva secunde dupa care statea normal in relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca motorul o ia pe ulei dar shut-off valve de la EGR functioneaza corect motorul se va inchide fara probleme.

Ai facut o mare prostie ca ai mai mers dupa ce ti s-a aprins in bord martorul de presiune scazuta la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!