Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

@manchimen te referi la acel "fum" alb cand pornesti masina si este inca rece motorul , care acel fum este fara miros si este mai mult abur.. el se formeaza la temperaturi scazute si din cauza condensului ca ai teava de esapament rece... probabil ca "Nu tot timpul scoate fum" este din cauza ca nu era foarte frig afara. Normal la temperaturi cu - xx grade tot timpul ai sa vezi acel "fum alb"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer la fumul de la Webasto. Cel putin al meu cand scoate fum zici ca a luat foc masina. SI un miros intepator. Nu ai cum sa nu-l recunosti. Dar mie din 2008 pana in prezent daca mi-a scos fumul despre care vorbesc de 10 ori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer la fumul de la Webasto. Cel putin al meu cand scoate fum zici ca a luat foc masina. SI un miros intepator. Nu ai cum sa nu-l recunosti. Dar mie din 2008 pana in prezent daca mi-a scos fumul despre care vorbesc de 10 ori....

este absolut normal sa scoata acel fum care este abur la urma urmei in perioada rece.. chestia este ca nu cred ca are cum, de exemplu azi sa iti scoate fum cand sunt -10 grade afara , maine sunt tot -10 si nu iti mai scoate.. poate ai vreo problema.. verifica daca incalzirea functioneaza si stationar cand nu iese acel fum.

cat despre mirosul intepator este de la catalizator.. pe scurt :

fumul alb -este abur , fumul negru -amestec bogat de carburant,fumul alb albastrui indica consum de ulei

mirosul cu iz de oua clocite este dat de catalizatorul automobilului\\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe site-ul celor de la webasto romania partener autorizat in brasov. Am vb cu ei si probabil voi merge luni la ei. Sper sa aflu care buba.

Am fost azi la diagnoza pt webasto. Se pare ca este pompa de apa de la webasto. Pret pt pompa mi s-a spus 160eur + TVA. Cam mult zic eu. Manoper era sub 100Ron. Am gasit ceva si pe ebay la ~70eur dar inca nu stiu codul exact pt pompa. Parca sunt mai multe modele.

Stie cineva de unde pot achizitiona o pompa la un pret mai ok? Sau ce model/tip pompa imi trebuie mie? Webasto este Thermo Top V ?

O sa incerc zilele astea sa dau bara jos pt a afla codul de pe pompa daca nu reusesc sa aflu altfel

Rezolvat ieri problema cu pompa de apa :D Acum e boierie. Caldurica.

Procedura in sine este simpla (pentru cine nu stie) si se poate face in orice service sau acasa pt pasionati:

- clema de strans furtunele tur-retur pentru a nu pierde lichid de racire (se pierde doar lichidul din pompa de apa defecta)

- slabit clemele de pe furtunele tur-retur

- scos furtunele

- desfacut surubul care tina pompa fixa

- scos mufa alimentare pompa ce intra in webasto. Aici a fost mai complicat pt ca nu ajungeam cu mana la mufac din webasto. A fost nevoie sa desfacem bara fata pt a putea ajunge la mufa.

- operatille de mai sus in sens invers utilizand pompa noua :P

Atasat poze cu pompa veche, pompa noua (comandata dupa seria masinii) si o poza de pe la jumatatea operatiunii cand pompa de apa veche mai statea agatata doar in cablul de alimentare.

Am incercuit si unde am eu teava de esapament pt ca am inteles ca la alte modele teava de esapament este undeva sub masina cam in dreptul schimbatorului de viteze.

Mentionez ca pompa de apa este pt webasto Thermo Top V pe un passat 2.0 170cp

post-112360-0-69145800-1357931545_thumb.

post-112360-0-59742400-1357931554_thumb.

post-112360-0-81652300-1357931561_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu am cumparat pompa recirculare apa webasto (V55) de la Midocar Otopeni. A fost 600 ron cu tot cu TVA si adusa in 3 zile.

Dupa schimbul acesteia si deblocarea din VCDS, raman totusi cu eroare la senzorul de temperatura G18.

Presupun ca trebuie schimbat si acesta.

Are idee cineva cat costa? Oare trebuie schimbati amandoi senzorii cum am citit in alte post-uri?

Modificat de dionutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat probelemele cu pierderea de curent la masina, bornele nu faceau contact bine bla bla bla, a mai ramas pompa de la Webasto. Posibil ca masina sa blocheze Webasto din cauza bateriei sau ceva legat de incarcare(curent)? Bun. Masina dadea Eroare pe pompa de recirculare dar astazi cand sa bag masina in garaj ce credeti?! Fum de la Webasto. FUM, nu abur. Scoate acest fum cca 2min +/-. Cu ocazia asta l-am si filmat. Temp apei 90 grade, Temp atmosferica 3 grade.

Modificat de manchimen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am innebunit citind pe aici si nu pot trage concluzia ,cum setez acest webasto din maxidot.nu stiu daca am sau nu ,ideea e ca inainte sa duc masina sa imi schimbe ulei filtre distrib etc ...parca se incalzea mai repede motorul (adica se ducea acul la 90)acum sa zic asa cam in 7-8 km stand vreo 3 min inainte sa plec de pe loc.cand am fost la service mi-a pus-o si pe comp si ia dat acolo ca si erori problema la incalzirea auxiliara si flux de recirculare gaze insuficent,am spus asa cum am tradus eu...pentru ca zicea in italiana.el spune ca mi-a schimbat si o bujie ,dar totusi martorul ala galben ,motorul"ala tot se aprinde si imi zice pe maxidot evacuare gas nush cum....dute la service vito :D mecanicul a zis cand imi schimba garnitura de deasupra imi curata si egr-ul.ideea e ca masina parca se incalzea mai repede,doar cu o idee....

si poate zice careva cum se seteaza webasto din maxidot...salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat lista cu "dotarile" masinii mele si sunt putin nelamurit. imi poate spune cineva ce inseamna defapt cele doua coduri din dotare ?

  • Auxiliary heating - 9M0 - Without auxiliary/parking heater
  • Heat accumulator system/additional heater - 7E6 - Electric auxiliary air heater

exista undeva un DYI cu montarea sistemului Webasto pe B6 ? ....m-ar batea gandul sa montez asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si lista mea. In traducere: n-ai webasto si ai incalzire electrica a habitaclului pana ajunge motorul sa incalzeasca apa din circuitul de racire.

Aia cu retrofit de webasto as face-o si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu abtibildul acela cu webasto thermo top V am inteles ca ar trebui sa am o telecomanda sau un buton de unde se porneste, nu am nici una nici alta. In meniul BC nu gasesc nimic in legatura cu webasto (e in germana), cum as putea s-o pornesc, mentionez ca de sub masina nu iese nici un fel de abur/fum si se incalzeste f greu dupa parerea mea zilele astea in 10min de la pornire nu se misca acul de la 50grade. Passat B6 2.0 BKP an2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fai o scanare si vezi de erori. Da drumul la clima pe high.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fai o scanare si vezi de erori. Da drumul la clima pe high.

o sa ii fac, dar webasto ce incalzeste apa sau uleiul de la motor?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ii fac, dar webasto ce incalzeste apa sau uleiul de la motor?

Lichidul de racire al motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a montat cineva "incalzirea auxiliara" (webasto) pe passat b6 ? ce model ar fi indicat pentru un confort "mediu" ? ce piese ar fi necesare si codari ulterioare pentru al face functional ?

ma bate gandul sa montez acest sistem si poate a facut cineva aceasta modificare sau detine un DYI.

multumim anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia: sunt si eu interesat de asta. Eu caut pe net, dar cum multe modificari sunt facute de nemti iar eu nu stiu germana, e mai greu sa caut pe forumurile lor. Daca afli ceva tutorial, da-mi te rog si mie de stire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am incalzire stationara pe GOLF 5 PLUS 2005 2.0 TDI si iarna asta m-am hotarat sa verific de ce nu functioneaza. Detin masina din 2008, anterior a fost masina de SHOW ROOM si TEST DRIVE, ma rog .... cu putini KM la bord.... Nu stiu cat de des a fost folosit sistemul WEBASTO in perioada de dinainte (intuiesc ca foarte rar).

Eu de cand o am n-a functionat deloc.... asta din cauza unei erori de functionare a pompei de recirculare. Am fost la un prieten am aflat care e cauza si am schimbat pompa cu una noua si originala.

La testul de functionare separata a subansamblelor sistemului au rezultat ca:

- pompa de motorina functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- ventilatorul arzatorului functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- pompa de recirculare - recent schimbata - functioneaza,(nu are erori, se aude)

- bujia de initiere a arderii functioneaza (nu are erori).

In prezent ma confrunt cu urmatoarele probleme si simptome

- Telecomanda functioneaza fara probleme, LED verde aprins 2 secunde - initiaza sistemul, lampa de incalzire auxiliara de pe butonul de la climatronic este aprinsa, deasamenea - pot porni si din buton,

- Pot opri functionarea si din telecomanda si din buton,

- porneste climatronicul dupa programul setat,

dar .... nu porneste si sobitza,

in plus dupa ce porneste climatronicul din programarea zilnica a incalzirii auxiliare.... cu temp pe HIGH... asa o gasesc dimineata, tot pe high (fara ca incalzirea sa functioneze.... imi baga aer de afara).... dar dupa ce introduc cheia in contact climatronicul trece pe LOW.... si spre surprinderea mea imi baga aer rece continuu... adica rece ...16 grade. aer conditionat activ

Nu mai stiu ce sa cred....

temperatura exterioara pe timpul testelor sub +5 grade

nu am lasat pe ECON climatronicul

nu am lasat nivel combustibil pe minim

modul de functionare - setat pe HEATING pe BC+

Cred ca am inteles deplin meniul de setare si programare..... nu m-am incurcat deloc in intelegerea acestuia....

Ce are? de ce nu functioneaza?.... erori pe VAG nu are....

Aaaa, am uitat sa spun .... putini specialisti la SERVICE in domeniul WEBASTO.... niste urechisti... "nu stim, sa vedem....", unul mi-a spus ca el nu se baga ca e mult de lucru la demontat-montat.

invit un specialist sa ma sfatuiasca.... vreau caldurica in masina...voi cei care stiti ce si cum... AJUTATI-MA

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am si eu o nelamurire. daca las climatronicul pe on cand opresc masina auxheat imi da o eroare cu shot-off .daca il opresc nu mai imi da nici o eroare si auxheat porneste odata cu masina si nu imi mai da nici o eroare .scoate fum pe la mijlocul masinii. se poate programa de la climatronic? stima!

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un fecior sa imi anuleze erorile si nu poate ce sfat imi dati? astea sunt erorile: - 02251 - unitate incalzire blocata

000 - - - intermitent

- 01415 - pompa recirculare lichid racire v55

010 -circuit deschis sau scurt la plus - intermitent

- 00003 - modul comanda

014 -defect -intermitent

- 01444 - decuplare la prag de tensiune mica -automata-

000 - - -intermitent

-00664 - indicator combustibil

002 limita inferioara depasita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roaga-l pe colegul tau sa-ti faca un output test pe toate componentele wbasto-ului tau (verifica toate componentele separat) cu calculatorul.... eventual, cu o lampa de control (bec de 12volti sa lege in paralel componenta suspecta de a fi defecta, care e in scurt si sa confirme ca restul e bine)

webasto nu porneste daca atingi limita de combustibil minima

Sistemele de incalzire auxiliara sunt foarte sensibile .... si daca vrei sa te folosesti de beneficiile si avantajele incalzirii auxiliare trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare.... si sa fii dispus sa demontezi dispozitivul ori de cate ori e nevoie .... multa munca si migala..... rezultatul e nemaipomenitul confort si zambetul va aparea in coltul gurii atunci cand vei vedea vecinii tai ca racaie la gheata de pe geamuri sau ca dardaie de frig :winter: in masina vreo 20-25 km pana se incalzeste Dieselul ;)

Mult succes!

pentru colegul ....criss_s_s

  • verifica si bateria...... daca e sub 11,5 volti nu porneste nici mort....

unitatea se blocheaza daca rateaza de 3 ori pornirea normala.... un sistem de protectie dat de producator.... se mai poate debloca doar din calculator..... deci inca un drum la feciorasul ala.... s-o deblocheze si apoi OUTPUT TEST....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte pertinente si la obiect precizarile colegului pascalpapoe, cu o singura completare daca este acceptata-in prima faza trebuie sa deblochezi unitatea, apoi sa urmezi pasii mentionati. Verifica intai sa te apuci de demontat pompa V55 daca releul este OK (identification number 403 si este pe partea soferului sub acel sertar de acte) - elocvent este output test-ul. Daca este OK, fa-i un basic settings si ai scapat. NU MAI MERGE-TI CU MOTORINA PE MINIM DACA AVETI WEBASTO - SE BLOCHEAZA (repeted flame out)..

fratilor am si eu o nelamurire. daca las climatronicul pe on cand opresc masina auxheat imi da o eroare cu shot-off .daca il opresc nu mai imi da nici o eroare si auxheat porneste odata cu masina si nu imi mai da nici o eroare .scoate fum pe la mijlocul masinii. se poate programa de la climatronic? stima!

Nu ai ce sa programezi decat daac ai modelul cu telecomanda. Daca este fara, merge numai odata cu pornirea climei pe temperatura superioara (22-23 grade).

@ pascalpapoe: incearca sa comuti de pe heating pe ventilation din BC. Vezi daca isi schimba comportamentul. Cu o problema similara m-am intalnit la un amic - si-a- revenit dupa basic settings. In stationare nu baga decat aer caldut spre rece.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu webasto cu telecomanda, dar nu functioneaza, in service au zis ca este defect, dar interesant a fost ca dupa ce lau pus pe tester dupa cateva minute a pornit incalzirea. Au mentionat ca trebuie schimbat acel webasto cu tot. Mentionez ca nu am memorat ce eroare a dat testerul, dar ei mi-au zis ca nu mai merge bujia si din acest motiv trebuie schimbat tot sistemul. o perioada a functionat incalziarea, dar iar nu mai merge.

Ma poate ajuta cineva sa facem o verificare si sa vedem cauza problemei si daca este posibil sa schimbam bujia. am impresia ca la service vroiau sa ma pacaleasca cu bujia. Probabil imi schimbau bujia si facturau defapt tot sistemul de webasto pe care nu lau schimbat la um pret galactic.

multumesc

Va doresc o zi buna

p.s Passat din 2007 1.9TDI 105CP, si sunt in bucuresti

Modificat de sz.robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vreme maine dupa amiaza 23.01.2013, treci pentru o scanare (azi nu pot eu). O situatie asemenatoare am patit cu un coleg care a fost diagnosticat de Midocar ca ansamblul este blocat, ca e arsa bujia si ca atare trebuie inlocuit. Toata treaba s-a rezolvat cu deblocarea unitatii si un basuc settings - avea modelul cu telecomanda. Pentru inlocuire e ceva de demontat - ori te chinui pe la aparatoarea de noroi a aripii, ori dai bara jos (cel mai elegant dar si mai mult de munca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Pronet,

Multumesc in primul rand pentru raspuns.

In orice zi pot sa vin pe la tine doar dupa ora 16.30 pentru ca pana atunci sunt la servici. Daca pt tine este in regula pot sa vin si maine dupa ora 16.30 sau daca nu atunci ne intelegem in prealabil pentru o data care este conveneabil si pentru tine.

O zi buna,

Robert

Modificat de sz.robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva incercari nereusite, azi am fost din nou la diagnoza si si m-am trezit cu ceva nou...

2 Faults Found:

01410 - Heater Over-Temp

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Freeze Frame:

Ctrl. Pause

Temperature: 148.0°C

Temperature: 40.0°C

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Ce ar mai putea fi de data asta?

Amintesc ca dupa ce am schimbat pompa de recirculare, butonul de pe climatronic ramanea aprins atat timp cat il lasam..(cateva minute in care rabdarea mea ceda asteptand sa aud ventilatorul de initiere a arderii)... dupa aceste erori ..... webasto a intrat in LOCKED si ledul de pe climatronic se stinge dupa 1-2 secunde... si gata e mort....

Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi eroare am avut-o si eu. Am schimbat senzorii de temperatura si s-a rezolvat.

M-au costat cam 230 ron la Midocar. Nu se pot cumpara separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!