Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Sunt 2 senzori ...unul pe camera de ardere si unul la intrare antigel...

Se schimba la set...

Verifica pe diagnoza ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Este posibil ca webasto sa porneasca automat la pornirea motorului chiar daca nu am cea de-a doua baterie din portbagaj la care teoretic este el legat? Si inca ceva, scoate cam mult fum, nor chiar, pe la roata dreapalta fata,spate far, curea distributie. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice webasto pornește când pornești mașina. 

Ala cu baterie 2 pornește și fără motor pornit. 

Vezi racord flexibil la ieșirea di webasto. Eu aveam o gaurica... L-am schimbat și acu trag cu urechea sa vad dacă e pornit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu unitatea webasto de pe al meu B6. Pana cum veo 2 zile, a mers impecabil, insa intre timp ceva s-a intamplat. 

In timpul pornirii din telecomanda sau de pe panoul de clima, scoate destul de mult fum, dupa care se opreste. Are momente cand porneste, functioneaza 5 minute dupa care se opreste. 

Erorile pe care le genereaza le-am atasat mai jos: 

                Address 18: Aux. Heat       Labels: 1K0-815-007.clb
Control Module Part Number: 5K0 963 272 A
  Component and/or Version: Standheizer     043 4707
           Software Coding: 0031012
            Work Shop Code: WSC 01814 002 1048576
                      VCID: 2E53E833B9E29E6E36F-807B
2 Faults Found:

01406 - No Flame 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 201
                    Mileage: 208723 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2041.14.14
                    Time: 10:13:20

             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 32.0°C
                    Temperature: 28.0°C
                    Voltage: 14.02 V

01407 - Flame Extinguished 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 241
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 23.0°C
                    Temperature: -48.0°C
                    Voltage: 12.07 V

 

In rezervor e sufcienta motorina (nu e pe rosu), nu am observat nici o pierdere de combustibil pe undeva, deci, ma indoiesc ca ar avea aer pe instalatie. 

I-am facut Basic Settings de mai multe ori, insa fara rezultat. 

Anul trecut cam in perioada asta foloseam ulei 2T in motorina (pentru a porteja pompa de injectie), si mi se parea ca nu prea ii place (la webasto). Ma gandesc sa nu fi ramas prin camera de ardere funingine mai multa rezultata din aerderea uleiului. 

Orice idee e binevenita. Totodata daca stiti pe cineva prin Iasi sau prin apropiere care se pricepe la reparat, mi-ar fi de mare ajutor.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un senzor belit :Temperature: -48.0°C

Asta daca nu esti prin Siberia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala arata mai mult ca un interval ceva... Linia de mai sus arata 23 de grade. . Nu știu dacă are legătură.. 

Vad ca ești din Iași - nu știi pe nimeni care se pricepe la webasto? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neee am cautat ca spartu...l-am reparat singur...

Sunt 2 senzori pe tigaie... unul pe intrare unul pe camera de ardere...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, adaniel90 a scris:

Ala arata mai mult ca un interval ceva... Linia de mai sus arata 23 de grade. . Nu știu dacă are legătură.. 

Vad ca ești din Iași - nu știi pe nimeni care se pricepe la webasto? 

Era cineva in Iasi la fostul BJATM care repara Webasto dar stiu ca repara la camioane . Nu stiu daca are stand pentru astea mai mici !!??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,vreau sa cumpar o telecomanda pentru webasto t90 intrebarea mea este: se potrivesc si de pe masina (bmw sau alta)sau trebuie de VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o cu Webasto. 

Cred ca avea aer pe alimentare - il pornisem o data cand eram pe rosu. Am facut plinul, am sters erorile - Basic Settings si de atunci merge brici. 

Sper sa nu mai faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut dragi colegi. Am si eu o problema cu webasto, sau poate nu am si doar nu stiu sa-l pornesc (si sa-l programez). Am un Passat b6 din 2007 care are webasto. Adica am o telecomanda cu on/off si mai am o baterie de 75 de amperi in portbagaj. Problema este ca nu baga aer cald nici dupa 20 de minute indiferent ca este pe econ sau pe climatronic. Adica eu il programez din butonul de la climatronic din mijloc  unde sub on/off are semnul de incalzire (cele 3 sageti cu varful in sus si serpuite ). Adica ala trebuie sa fie aprins? Apoi inchid masina...se sting toate si din casa sau de langa masina apas pe butonul on de pe telecomanda. Se aud niste zgomote pe la motor si dupa cateva zeci de secunde se aprinde climatronicul cu afisaje cu butoane cu treptele aerotermei, exact asa cum l-am lasat (programat) Din acel moment incepe sa sufle aer rece si tot rece este si dupa 20 de minute. Ori nu stiu eu sa-l programez ori ceva nu functioneaza de aerul este doar rece... Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi? Din cate am vazut in paginile anterioare e posibil sa fie o pompa defecta? Nu am inteles care ca nu prea ma pricep. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pe ventilatie. 

Webasto poate sa faca cald (iarna) sau sa ventileze (vara). Se poate comuta intre cele doua functii din meniurile din BC, daca ai. Daca nu ai, atunci cu VCDS-ul.

PS Ceva nu e in ordine la cum ai descris ca-l pornesti. Nu trebuie sa apesi pe nimic in masina. Lasi clima pe auto cu AC-ul pornit, inainte sa opresti motorul si ulterior doar apesi ON pe telecomanda si porneste webasto, inclusiv clima.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu e asa, fa o scanare sa vedem ce erori ai pe 18-Aux Heater

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fi gasit rezolvarea la problema mea, cea cu fum mult daca motorina scade sub jumatate. S-ar putea sa fie un defect de fabricatie la Touran. Mai exact, pompa de motorina este pozitionata paralel cu solul. In manualul tehnic de instalare la TTV scrie clar ca pompa de monteaza la 35-80 grade inclinatie. L-am rugat pe cumantul meu, care este electrician auto, sa o incline (nu stiu exact ce a facut si la ce unghi a inclinat-o), dar acum achiar si cu motorina aproape de rosu nu am avut nimi macar un rateu. 

Screenshot_20181201-145548_Drive.jpg

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mai ai și alte probleme proaspete, senzor ulei și EGR... 

Ai unitatea blocată de vreo 6000km cică...

Cauta prin urma, sau pe Ross Tech cum se deblochează.... 

Vezi și de baterie ca a ajuns low voltage... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 11/15/2018 at 10:55 AM, Moog said:

Sunt 2 senzori ...unul pe camera de ardere si unul la intrare antigel...

Se schimba la set...

Verifica pe diagnoza ce si cum...

Salut, ma piti ajuta te rog cu o poza la localizarea senzorului g62? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 e senzorul de temp de pe motor, nu Webasto. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Moog said:

G62 e senzorul de temp de pe motor, nu Webasto. 

Domnule nu-l găsesc nici sa ma bați 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cauți G62 sau senzorii de la Webasto? 

G62 ar trebui să fie la ieșirea spre radiator înainte de termostat... 

Aia de pe Webasto sunt pe fund spre contraaripa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit g62 ii la ieșire din chiulasa , ala de la termostat ii g83. Am curățat mufa și îmi indica acuma temperatura dar merge o perioada aprox 5 minute și îmi da eroare de lipsa flama. Ai mai întâlnit asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G83 e pe încălzitor parcă... Radiator outlet... 

G62 e coolant temp sensor... 

Lipsă flama poate fi de la multe... Verifica pompa de alimentare, trage cu urechea dacă pornește ventilator ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, încălzește 5 minute după aia da eroare de flama 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate funcționează, încălzește apa, și în interior se simte dar se oprește și da eroare de flacără 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!