Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Sa curete/inlocuiasca camera de ardere-asta ptr fumul scos. Ptr pornire automata chiar nu am explicatie. Sa mearga cu econ-ul pe on. ☺

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta I am zis și eu asta toamnă... 

Vb unui clasic... Cap de gumă... 

Acum folosește tesla intens... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca daca sunt sub 5 grade porneste oricum pana se incalzeste motorul. 

image.png.7abe5a3219fd352a028eae4a22ab4964.png

Butonul AUTO are 2 moduri, daca e aprins ledul din dreapta cred ca porneste si Webasto (odata cu motorul) chiar daca nu sunt sub 5 grade, iar daca e aprins ledul din stanga nu. Eu asta am observat la mine, bineinteles am si buton separat pentru a-l porni.

Modificat de davyid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei să forțezi pornirea, dai pe dezaburire și Temp pe HI... 

Nu mai tine cont de temp etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 25.01.2018 at 11:13 AM, @DRI@N said:

Sal.,

Pompa din poza ta este DP40 pentru ca are plasticul NEGRU .

Cea DP41 are plasticul ALB și arată ca cea din poza :

DP41.thumb.jpg.d8bfc6b7044a935b915f0e093afc1adb.jpg

Iar pentru procedura FUEL FEEDING LINE urmează pașii din pozele de mai jos :

5a699d395ba8d_adaptation16.JPG.4def493dfbc2a59b9a26e31ac077ee10.JPG

Bagi la NEW VALUE 30 sau câte secunde vrei tu să lucreze pompa .

5a699d845541c_adaptation19.JPG.0113c77b4c3a5982374baa1d25bbe8e5.JPG

După care te duci la BASIC SETTINGS intri pe canalul 066 și pornești pompa din ON/OFF din dreapta sus asa cum se vede în poză :

5a699ea4e8008_BS-FuelLineON.JPG.f32912fa33a23eb97b2e2edeb4bf4e29.JPG

și urmărești în căsuța a doua procentajul de lucru al pompei (V54) .

Spor la treaba .

Salut, am urmat indicatiile tale, dar atunci cand vreau sa pornesc pompa(V54) imi da eroare.

IMG_1215.thumb.jpg.7f024dfa5230c2dbb5906ed225117c31.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus valoarea 0 in canalul 43 inainte sa pornesti pompa din canalul 66 Basic Settings?

Deci...

1. Adaptation Canal 30 New Value 30

2. Adaptation Canal 43 New Value 0

3. Basic Settings Canal 66 ON (alegi Metering pump din meniul de jos)

Trebuie sa mearga. La prima pornire va scoate mult fum, datorita motorinei care va ajunge in camera de ardere (daca nu are solenoid), sau a presiunii pe teava (daca are solenoid). Indiferent cum, motorina aia, pompata timp de 30s va ajunge in camera de ardere. Mult mai mult decat ar fi nevoie la o pornire normala. E normal si logic. Deci prima pornire e irelevanta.

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poze scrie 1, la  Adaptation Canal 43, o sa incerc si cu 0, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza 2, primul rand explicativ. Spune sa salvezi valoarea 0

Valoarea 1 este cea memorata in momentul ala, adica procedura este blocata si trebuie deblocata.

Salveaza 0. O sa mearga.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 0, vezi video, de pe la secunda 50. N-am eroare, inteleg ca pompa merge?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. A pornit pentru 30 secunde. Chiar am numarat secundele pe filmare. O poti auzi daca te dai jos si tragi cu urechea langa roata spate dreapta. In simplitatea lor, aceste pompe sunt facute sa dureze. E drept, se mai pot infunda, dar un spray de curatare face minuni.

Apropo de pompa. Explicandu-i unui prieten cum ca al meu webasto merge superb doar daca am motorina peste jumate, ca daca e sub, zici ca e cu carbuni.....imi da prietenu asta un raspuns de m-a lasat pe ganduri.....si imi zice cam asa....

"Pai daca pompa nu mai baga la debitul normal, adica nu mai are putere sa traga din rezervor si merge OK doar cand ai rezervorul plin din cauza principiului vaselor comunicante. Adica sorbul pompei e la fundul rezervorului, pompa nu mai trage cat trebuie, dar cand rezervorul e plin, cantitatea mare de motorina formeaza presiune si o ajuta. Cand scade motorina si incepe sa isi faca treaba singura, nu mai face fata."

Daca stau sa ma gandesc, parca are dreptate. Dar si parca nu are...deoarece pompa nu e sub rezervor, ci din contra, e deasupra lui. Daca trage tot timpul....nu prea are ce sa ii vina prin cadere. Nu stiu ce sa cred....nu prea imi vine sa umblu la ea, doar asa, sa ma aflu in treaba. Dar clar, problema e din zona asta: rezervor>sorb>pompa. Si nu sunt singurul cu problema asta. Ma oftic ca efectiv, in afara de mine, nimeni nu a mai adus in discutie acest aspect. Si nu am cu cine sa ma consult in vederea remedierii.

Voi ce parere aveti?

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu Webasto modelul TermoTop V, are bujia arsa si nu stiu de care imi trebuie si cat ar costa. 3C0 815 065B  acesta este codul exact de pe unitatea Webasto. (Eroarea este "Glowplug with flame monitoring - Faulty signal - Intermittent") am deblocat unitatea cu testerul si s-a blocat la loc cu aceeasi eroare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujie noua nu gasesti decat la pachet cu camera de ardere din ebonita. In putine locuri si f f scumpa. (sute de lei... poate 5-6 cel putin). Iti recomand cu caldura sa intrebi pe la dezmembrari. 

In general, la magazinele de piese Webasto, NU se prea gasesc piese pt TTV. Este o unitate veche, probabil ca nu se mai fabrica, iar piesele de schimb se gasesc din ce in ce mai greu. Gasesti peste tot modelul AT2000, dar aproape nicaieri TTV. SI unde vei gasi, probabil dintr-un stoc foarte vechi, vei da o caciula de bani. Si nu merita, ca daca iti iei o bujie noua si te tine 7-8 ani, in catva timp va cadea pompa de apa si pe urma senzorii de temperatura...etc. Ideea e ca nu merita sa iei o piesa noua foarte scumpa, la o unitate veche, care oricum nu va mai tine mult. De aia iti recomand sa cauti la dezmembrari.

Modificat de costinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ,
Ceva idei ? 
Adresa 18: Încãlzire aux. Eticheta: ROJ\1K0-815-071.clb
Numãr VAG: 1K0 815 071 H
Component: Zuheizer 031 1312 
Revizie: A Numãr serial: 09010046 
Codare: 0000011
Atelier: WSC 00999 444 64523
VCID: 2A5BB4AA85FF2F145F-807E

1 cod a gãsit:
01415 - Pompa recirculare lichid rãcire -V55- 
010 - întrerupt/scurt la plus
împrejurãri cod:
Stare defect: 01101010
Prioritate defect: 0
Frecvenþa defect: 48
Resetare contor: 127
rulaj: 233352 km
Indicator de timp: 0
Data: 2018.05.31
timp: 26:51:35

împrejurãri cod:
Dec.
temperaturã: 105.0*C
temperaturã: 86.0*C

 

Problema este ca azi da eroare acum peste o ora nu mai da eroare , maine iar da iar nu da , am schimbat bateria recent si am avut bordul ca pomul de craciun , acum nu am nimic , nici un martor aprins nimic . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica pompa de recirculare - se pare ca este defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defect clasic la webasto. Pompa de recirculare... Vreo 250ron plus manopera... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai merg cu ea asa cu Pompa de recirculare cu probleme ce se poate intampla ? Care ar fi riscurile imediate ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa uiți pana la iarna și să-ți dai cu tesla când vine frigul :)

Aia e numai pentru webasto și atât... Repară când poți dar până vine frigul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare colegi.  Detin si eu un passat B6 Variant  modelul cu 2 baterii  mentionez ca masina nu mai are webasto  probabil unul dintre fosti propietari a masini  a avut nevoie de ea   sau la incomodat si a dato jos. Ventilatorul din habitaclu  este legat la bateria din portbagaj  dar se pare  ca nu am incarcare pe acea baterie,  folosind  clima   imi toaca bateria in maxim o luna.  As vrea sa stiu unde duce acel fir  rosu de PLUS deoarece  as vrea sa ii fac legatura cu bateria din compartimentul motor  ca sa nu mai depind de bateria auxiliara.  Sau poate stie cineva  dece  nu am incarcare pe bateria auxiliara. Multumesc anticipat  si  o zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repară încărcarea pe aia din spate. Ventilarea interioară fără motor pornit termină bateria, și nu mai poți porni... Te riști? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spuneam in primavera am pierdut telecomanda de la webasto si trebuie sa ma pregatesc de iarna. Pot cumpara o telecomanda de pe olex si sa o codez eu? Care ar fi procedura de codare? Stiu ca imi trebuie telestart T91 arata asa  https://www.olx.ro/oferta/webasto-telestart-t91-telecomanda-IDpRVK.html#71ddeba7cf. Pot cumpara modelul nou de telecomanda? Adica asta https://www.olx.ro/oferta/telecomanda-cheie-vw-webasto-telestart-t90-t91-IDaNfEd.html#71ddeba7cf

 

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.09.2018 at 12:03, Moog a scris:

Repară încărcarea pe aia din spate. Ventilarea interioară fără motor pornit termină bateria, și nu mai poți porni... Te riști? 

Cum se încarcă acesta baterie? Ce capacitate ar trebui sa aibe? 

La mașina mea am aceasta baterie în portbagaj dar nu are nici un fel de scris pe ea ca să îmi dau seama de mărime. 

Cineva spunea ca se încarcă solar de la trapa. Adevăr sau abureala? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la fel ca aia din față. Se încarcă normal. 

Solara e pentru ventilație interioara :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu urmatoarele probleme pe aux heating , masina passat b6 2.0 tdi bmp an 2006 , masina achizitionata recent deci nu stiu istoricul. 

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb

  Part No: 1K0 815 071 H

  Component: Zuheizer        031 1312

  Revision:        A Serial number: 09010046      

  Coding: 0000012

  Shop #: WSC 00028 028 00001

  VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

 

5 Faults Found:

01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)

           000 - - - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100000

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 21

                   Reset counter: 186

                   Mileage: 485474 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2018.03.19

                   Time: 16:30:41

 

            Freeze Frame:

                       Malfunction

                   Temperature: 1.0°C

                   Temperature: 3.0°C

 

01415 - Recirculating Pump (V55)

           010 - Open or Short to Plus

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 01101010

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 255

                   Reset counter: 215

                   Mileage: 499065 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2018.09.03

                   Time: 20:04:03

 

            Freeze Frame:

                       OFF

                   Temperature: 53.0°C

                   Temperature: 79.0°C

 

01305 - Databus for Infotainment

           004 - No Signal/Communication - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100100

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 4

                   Reset counter: 251

                   Mileage: 236892 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2018.08.18

                   Time: 31:12:19

 

00664 - Fuel gauge

           002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100010

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 131

                   Reset counter: 190

                   Mileage: 485594 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2018.03.21

                   Time: 18:54:31

 

02251 - Heater Unit Locked

           000 - - - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100010

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 131

                   Reset counter: 190

                   Mileage: 485594 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2018.03.21

                   Time: 18:54:31

Frustrant este si faptul ca majoritatea erorilor sunt la peste 400k de km pe cand masina are la bord 238k . E posibil sa fie ceva montat de pe alta masina sau care ar fi explicatia , nu imi pot da seama .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica întâi sa nu fie oxid în mufa modulului, apa, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!