Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Procedura pentru adaptare telecomanda webasto ! 

Se scoate siguranta de la webasto pentru cinci secunde dupa care se apasă tasta OFF de la telecomanda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@anonim1312

Da e NON-OEM și de aceea nu apare în lista din VCDS pentru ca nu e legat la CAN .

Dar de făcut căldură în interior face ?

Sau încălzește doar apa din motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Adrian face caldura bine, aseara in 10 min era foarte cald in masina...

Se poate lega la CAN ? sau mai bine o las asa...

Mersi mult oricum pt informatii si sprijin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ceciliutabara și altor colegi care se pricep la aceste Webasto mai mult și mai bine ca mine .

Oameni buni mi-a scos peri albi acest Webasto care l-am montat anul trecut în iarna și care a mers perfect iarna trecuta .

Acum ca a venit frigul ma sparge cu aceasta eroare de mai jos :

Webasto Fault Code.JPG

De fapt această eroare am mai avuto și înainte dar tind să cred că aceasta apărea din cauza faptului că CRETINUL care a demontat cele două conducte de le pompița dozatoare, la cea care iese din pompiță și intră în conducta mare ce se montează pe sub mașină ca să ajungă pană la compartimentul motor a răsucit-o pană a torsionat-o (mai precis aproape a rupto) obligându-mă astfel să fac un artificiu și să pun acolo un furtun .

Văzând că tot nu scap de această problemă am zis să caut o altă pompiță dozatoare originală de B6 cu suport și cu tot ce trebuie (crezând ca doar asa voi scăpa de blestemata asta de eroare) .

Am găsit una NOU NOUȚĂ pe ebay cu care am plecat fericit la mecanic să o montez neștiind că ea este de fapt DP 40 și că trebuia să-i pun în loc pompa cu care Webasto a mers iarna trecută perfect .

De eroare nici vorbă să scap dar mi-a zis colegul @ceciliutabara pe telefon că de eroarea provine de la pompița DP 40 și că eu am nevoie de una de tip DP 41 .

Norocul meu ca nu am aruncat fosta pompița dozatoare (care a fost luată de nouă și a fost folosită doar iarna trecută) astfel că am avut ce să pun în locul celei DP 40, lucru care l-am făcut ieri seară și cu care speram că o să scap de eroarea 01406 .

Ieri după ce am terminat lucrul am rugat mecanicul ce deținea un VAS-PC să facem un Basic Settings ca să vedem dacă pornește .

Începând testarea Webasto a început să scoată FUM EXCESIV DE MUL ceea ce nu făcea anul trecut la montare iar când dădea sa treacă de la modul START la cel FULL TROTLE dădea iar eroare NO FLAME 01406 .

Încercând asa de doua ori și cu același rezultat mecanicul a zis ca sa mai încerc și eu acasă cu VCDS ca din câte Webasto a văzut el problema aceasta cu FUMUL EXCESIV de la începutul sezonului rece provine de la faptul ca el a mai încercat sa pornească (prin toamna) și nefăcând-uși ciclul complet sa îmbâcsit bujia .

Am zis OK ținând cont și de faptul că în weekend-ul trecut am tot încercat sa-l pornesc având montata pompița DP 40, lucru de la care am tras concluzia că s-ar putea că mecanicul să aibă dreptate .

E azi pe la prânz am zis că să-i fac un BS din VCDS să vedem dacă și cât de mult fum scoate . 

Bineînțeles că nici vorbă să pornească sau să scoată gram de fum (asa cum a făcut-o aseară la mecanic când a fost testat cu VAS-PC) de parcă nici nu am schimbat pompița cu cea corectă DP 41 .

Va rog să-mi dați un sfat uitându-vă pe aceste print screen-uri de mai jos făcute azi poate știu eu e ceva făcut greșit în adaptări desi eu nu am umblat acolo decat ca sa deblochez unitatea și să activez Fuel Filling Line :

adaptation 01.JPG

adaptation 02.JPG

adaptation 03.JPG

adaptation 04.JPG

adaptation 05.JPG

adaptation 06.JPG

adaptation 07.JPG

adaptation 08.JPG

adaptation 09.JPG

adaptation 10.JPG

adaptation 11.JPG

adaptation 12.JPG

adaptation 13.JPG

adaptation 14.JPG

adaptation 15.JPG

adaptation 16.JPG

adaptation 17.JPG

adaptation 18.JPG

adaptation 19.JPG

adaptation 20.JPG

adaptation 21.JPG

adaptation 22.JPG

adaptation 23.JPG

adaptation 24.JPGadaptation 25.JPG

Am făcut și câteva printuri de pe Output Test pe care va rog sa-mi spune-ți dacă arata bine :

Output Test 01.JPG

Output Test 02.JPG

Output Test 03.JPG

Output Test 04.JPG

Output Test 05.JPG

Output Test 06.JPG

Output Test 07.JPG

Output Test 08.JPG

Output Test 09.JPG

Vă mai atașez și un print cu codarea Webasto-ului și unul cu Security Access poate mă ajută cineva cu acest cod de securitate în caz că este nevoie de adaptări care sunt momentan blocate :

Webasto Codding.JPG

Webasto Security Access.JPG

Dacă mai este nevoia de alt ceva mai am și ceva printuri din timpul încercării efectuării BS-ului .

Aștept răspunsurile voastre (al tău în special @ceciliutabara) .

Mulțumesc .

O zi buna .

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni eu nu mai înțeleg absolut nimic .

Cu motorul oprit (doar pe contact) Webasto nu face nimic zici că nu-i ajunge motorină de tot dă NO FLAME .

Am ajuns acasă la ora 17.00 și am zis să fac o probă cu motorul pornit .

Surpriza :

Webasto incalzeste cu motorul pornit 01.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 02.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 03.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 04.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 05.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 06.JPG

Webasto incalzeste cu motorul pornit 07-1.JPG

Webasto funcționează perfect cu motorul pornit (a mers 40 de minute până a ajuns apa la 90 de grade) după care am oprit motorul și l-am lăsat asa (a mai mers fără motor cam încă 10 minute) după care sa oprit pentru că și-a terminat ciclul de lucru de 40/50 de minute  (sau cât o fi acesta) .

O să verific mâine dacă a mai dat vreo eroare .

Si o să încerc să-l pornesc din VCDS dar fără a mai pune contactul să văd dacă funcționează .

Dacă e vre-un coleg care sa lovit de aceeași problemă legată de funcționarea Webasto să-mi scrie aici cum a rezolvat-o .

Aștept răspuns .

O seară bună .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai modul cu ceas programator? baterie suplimentara? daca nu, nu are cum sa plece fara pornit motorul. exclus sa-l pornesti din vcds fara sa pui contactul? de unde iei curent ptr vcds?

Acum am vazut in cod ca ai telestart. verifica bateria din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet

Sal .

Programatorul la mine (și la cele OEM) e în IC .

Baterie suplimentară nu am montat încă, urmează să-i montez .

Faza e că eu nu văd care e problema legată de a doua baterie pentru că eu când am făcut BS cu VCDS fără să pornesc motorul aveam redresorul pus pe baterie deci se exclude lipsa curentului de alimentare .

Am înțeles de la colegul "ceciliutabara" că se poate investiga cu VCDS Webasto fără să fie pus contactul .

O să încerc maine să văd cum stă treaba, și vă anunț .

Oricum eu nu-s dumerit de ce cu motorul pornit merge brici fără să dea eroarea cu NO FLAME, iar cu motorul oprit și doar cu contactul pus nu vrea sub nici un chip, dând eroarea cu NO FLAME .

Problema este că cu motorul pornit funcționează în modul încălzire auxiliară pe când fără să fie motorul pornit acesta funcționează în modul încălzire staționară .

Cum o pot rezolva ?

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am modelul fara telestart. doar incalzire auxiliara-motor pornit. no flame am avut si eu-camera de ardere murdara, nu sustinea flacara, plus bujie cam murdara. nu e cazul tau ca altfel nu pornea in auxiliar. programeaza-l ptr o data ora si pune atunci laptopul pe el. vezi de ce se opreste-canal 5 camp 1 si 2. eu tot cred ca e de la baterie.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Un coleg care poate sa-mi zică și mie ce valori are în adaptările Webasto pe canalele 12 / 13 / 14 / 15 / 16 și pe canalele 46 / 47 / 48 / 49 .

De asemenea as dori sa știu ce reprezinta aceste valori ?

As mai dori sa știu ce înseamnă valorile de pe canalele 44 / 45 .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Colegii ca tot venii frigul azi dimineata observ si eu fumul sub masina de la webasto caldura foarte repede in masina.Nu am telecomanda nici programator nu stiti cam la cate grade este setat de fabrica sa porneasca aceasta incalzitor care il am si eu acuma  nu am acces la tester de aceea apelez la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub 5 grade. Dar in mod cert iti va pleca si mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok iti multumesc foarte mult pentru raspunsul rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian nu cumva încălzitor ul tău este setat sa funcționeze doar ca auxiliar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este siguranță separata doar pt pompa de recircularea! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

  O intrebare referitoare la functionarea Webasto.

Masina o am recent si nu am mai utilizat webasto pana acum

Am sesizat recent ca din cand in cand in mers sau oprit la semafor iese f mult fum alb-albastrui cu un miros intepator de plastic ars de spui ca a luat foc motorul si dureaza cam 5-7 secunde. 

Am tot incercat sa folosesc webasto prin programarea din meniu sau cu direct din telecomanda si nu am sesizat daca incalzeste sau nu. Climatizarea pornea se auzea bazait de motoras dar nu scotea fum deloc. L-am inchis ca nu am mai avut rabdare.

Acum se aprinde doar ledul de pe clima aprox 10 sec si se stinge.

Am facut o scanare cu VCDS si am primit aceasta eroare.

Ce pot sa ii fac ? Stie cineva un service bun in Bucuresti ?

Multumesc pentru suport !

 

IMG_8054.JPG

IMG_8055.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a oprit din cauza bateriei - nu are voltajul corespunzator, iar la valoarea de referinta setata il opreste automat. Oricum, si la valoare temperaturii - peste 70 grade se opreste iar automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin si eu cu o intrebare catre voi, am un passat 3C 2010 cu webasto(telestart) si de cand a inceput sezonul rece imi tot scoate fum alb(foarte mult) odata cu pornirea masinii.

Il aud cum porneste, dupa 1 minut intra in full throtle si se aude cum se infunda, turbina(sau ce-o fi ea) scade in intensitate si imediat scoate si fumul alb. Asta se intampla de vreo 3 ori dupa care am observat ca functioneaza corect. Mai scoate fum dar presupun ca e ok( nu e alb).

Ce sa ii fac? Am vorbit cu un tip de la un service webasto din zona( DO&MA Srl, Spataresti, Suceava) si mi-a spus ca ar trebui schimbata bujia(~1500 lei). Nu sunt dispus sa dau atatia bani pentru incalzirea auxiliara.

Acum, intrebarea de 1000 de puncte, cum dezactivez pornirea automata a acestuia(<5 grade C)? Mi-as dori sa ramana functional din consola/telecomanda.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ketu

Sal.,

Dacă era bujia arsa nu intra în FULL THROTLE sub nici o forma deoarece nu avea cine sa aprindă motorina injectată în camera de ardere .

Faptul ca scoate fum alb înseamnă ca camera de ardere este murdara (probabil deoarece nu și-a făcut ciclul complet de funcționare în trecut) .

Mai bine fa o scanare cu VCDS și vezi ce erori are (dacă are), și supa aia fă-i câteva cicluri de funcționare ca să curețe el camera de ardere .

In caz că mai scoate fum pe viitor va trebui să mergi la cel care ți-a cerut suma enorma pe bujie să ți-l curețe (eventual cauți pe ebay o camera de ardere completă și o schimbi) .

O seară bună .

@neegie

Pune redresorul pe bateria din stânga portbagajului (dacă ai asa ceva) .

Mai mult de atât nu ai ce să-i faci momentan decât să schimbi bateria suplimentară .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, merci de raspuns @DRI@N !

Am testat si merge ok webasto. Se intrerupe intradevar dupa ce ajunge la temeperatura corspunzatoare.

Eu eu am setat 60 de min dar nu merge atat. Poate aprox 30min si dupa se opreste, dar clar baga caldura in interior.

Ce ma ingrijoreaza este ca nu scoate deloc fum avand in vedere ca exista acolo o ardere...

Ma gandesc sa nu acumuleze fumul pe undeva si sa il scoata la un moment dat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neegie, lipsa fumului indica o functionare perfecta. 

Nu e obligatoriu sa scoata fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@@DRI@N

Merci mult de raspuns.

Marea problema e ca, in mare parte, masina e folosita de sotie pentru distante foarte scurte. Nu are cand webasto sa isi faca ciclul complet.

Ma intereseaza daca stii cum pot dezactiva pornirea lui automata. Chiar daca se va curata singur, cu siguranta dupa vreo 2-3 rulari scurte va incepe sa fumege din nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ketu

Nu poate fi dezactivat Webasto sub nici i o forma decât prin :

1. Scoaterea siguranței de pe panou .

sau 

2. Setat BC-ul in asa fel ca Webasto sa funcționeze maxim 5 minute (dar asa nu faci nimic - ca nu ar mai avea sens sa-l ai) .

Detalii mai vorbim pe PM .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți activa butonul econ de pe clima și nu va mai pori. Asta în cazul în care ai acest buton. Camera de ardere nu se curata singura și nici nu are viata multă dacă o cureți tu. Cel mai sigur este ca atunci când scoate fum alb și eroarea pe vcsd este de fum în camera de ardere , sa înlocuiți cu totul camera de ardere. Pt informații despre piese webasto va pot da detalii pe mail. Sfatul meu este ca atunci când umblați la webasto sa nu va zgarciti si sa înlocuiți piesa defecta cu una noua altfel veți muncii de doua ori.

Modificat de ric26ct
Incomplet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!