Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Salut

Nu stiu daca este de ajutor dar din descrierea sistemului Webasto (ssp280_d este adevarat pe phaeton) rezulta ca are o pompa de recirculare V55 incorporata sau montata langa arzator (la passat aripa dreapta fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am si eu o rugaminte: Se poate achizitiona separat telecomanda ptr. Webasto?caci a mea este cam obosita;atunci cand am cumparat masina in luna Mai nu a fost cazul sa o folosesc dar cand de cand s-a lasat frigul am incercat-o si eu insa ledul palpaia de 4 ori verde si nimic.La inceput am cumparat baterii(masina fiind din 2006 m-am gandit ca sunt vechi si nu mai fac fata)Apoi am observat ca daca strangeam puternic de telecomanda si o fortam putin tensionand-o(arcuind-o)si apasam butonul functiona, fiind probabil o lipitura rece/imperfecta sau o intrerupere foarte fine a cablajului.

Am desfacut-o si am studiat-o cu o lupa la lumina puternica dar nu am observat lipituri, circuite intrerupte si astfel am ajuns la concluzia ca nu am decat urmatoarele optiuni:

1) Ori cumpar alta daca se poate si nu costa exagerat, ori

2) Daca se gaseste cineva care se ocupa de circuite mai pretentioase(gen telecomenzi cu circuite f. mici,telefoane mobile,etc.) in Timisoara si poate sa remedieze problema.

Daca stiti cumva pe cineva priceput in Tim. sau ma puteti ajuta in vreun fel va sunt recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca telecomanda este originala (telestart) se gaseste la reprezentanta dar costa f mult (undeva pe la 11 mil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Salut! Am si eu o rugaminte: Se poate achizitiona separat telecomanda ptr. Webasto?caci a mea este cam obosita;atunci cand am cumparat masina in luna Mai nu a fost cazul sa o folosesc dar cand de cand s-a lasat frigul am incercat-o si eu insa ledul palpaia de 4 ori verde si nimic.La inceput am cumparat baterii(masina fiind din 2006 m-am gandit ca sunt vechi si nu mai fac fata)Apoi am observat ca daca strangeam puternic de telecomanda si o fortam putin tensionand-o(arcuind-o)si apasam butonul functiona, fiind probabil o lipitura rece/imperfecta sau o intrerupere foarte fine a cablajului.

Am desfacut-o si am studiat-o cu o lupa la lumina puternica dar nu am observat lipituri, circuite intrerupte si astfel am ajuns la concluzia ca nu am decat urmatoarele optiuni:

1) Ori cumpar alta daca se poate si nu costa exagerat, ori

2) Daca se gaseste cineva care se ocupa de circuite mai pretentioase(gen telecomenzi cu circuite f. mici,telefoane mobile,etc.) in Timisoara si poate sa remedieze problema.

Daca stiti cumva pe cineva priceput in Tim. sau ma puteti ajuta in vreun fel va sunt recunoscator.

Adi,

eu am Webasto cu programare pe passatul meu, insa idiotii de la fabrica mi-au trimis si telecomenzi care nu imi trebuie din pacate.

Asa ca daca vrei pot sa ti le dau:)) ne intelegem noi facem un schimb ceva. adik fara vanzare ca nu avem voie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Avand in vedere gerul de afara, din posturile de mai sus, credeam ca am webasto pentru ca a mea este fabricata in 2006 si are si duze incalzite la parbriz si scaune incalzite => pachet de iarna. Ieri m-am uitat sub masina fara sa o ridic si nu am observat nici o teava de evacuare. Nu am nici un stick pe care sa scrie webasto pe el. Cum mai pot verifica daca am sau nu?

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu toate masinile care au acel pachet de iarna au si Webasto. Webasto e separat si ar trebui sa gasesti in portbagaj, unde sunt scrise toate codurile masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din codurile de pe sticker-ul din cartea de service nu se poate afla daca am webasto? Teoretic, in codurile ale e cam tot ce e pe masina, dar nu stiu sa-l descifrez

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa tragi putin bancheta spate si sa te uiti la capacul pompei de motorina. Daca ai 3 furtune inseamna ca ai Webasto. 2 furtune= fara webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune aici toate codurile care iti apar fie in portbagaj la locasul roti de rezerva, fie pe cartea service.

Se va gasi un coleg care sa ti le traduca :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa scanez codurile de pe cartea de service. Poate ma ajuta cineva!

post-30133-1264525709_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata locul unde ar trebui sa se afle sticker-ul care indica daca ai Webasto pe masina. Numai bine!

post-28008-1264526665_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Am si eu o intrebare in legatura cu masina din semnatura .

Mai este si altfel de sistem auxiliar de incalzire ?

Intreb asta deoarece acu cu gerurile aste eu cand porneam masina si dadeam drumu la clima pe modul de dezghetare parbriz masina baga in 2-3 minute de la pornire aer cald ?

Cum se poate a faca asa ca eu nu am nici un fel de sticker pe care sa scrie Webasto ?

Atentie caldura bagat este dupa 2-3 minute de la prima pornire cea de dimineata nu dupa ce merg in timpul zilei sau dupa 10-20 de minute sau pana ajung in capatul celalalt al orasului .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto exista in doua variante pe Passat 3C:

- cu telecomanda - programabil;

- fara telecomanda - pleaca singur cand temperatura afara este sub 5 grade (parca asa - daca nu ma insel).

Masina ar trebui sa aibe sub ea o evacuare - gen horn, orientata catre podea. Daca ai webasto o sa vezi ca in diminetile geroase scoate un fum destul de consistent de sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

- fara telecomanda - pleaca singur cand temperatura afara este sub 5 grade (parca asa - daca nu ma insel).

(...)

Trebuie specificat, ca in generala motoarele diesel moderne au un fel de sistem auxiliar de incalzire, care merge in pararel daca temperatura exterioara scade sub 5 grade.

Practic sistemul ajuta motorul sa ajunga la temperaturi optime de functionare in perioada sezonului rece ( a se citi "canceros" :D )

Iar acest sistem este pe orice motor diesel de la VW, indiferent de echipare :banghead:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu, ca am citit ultimele zile de treaba asta.

Webasto, e aparatul ala ca un motoras care arde motorina si se incazleste repede motorul. germana= standheizung incalzire stationara

Pot fi 3 tipuri si aici:1. Cu ceas programator

2. Cu telecomanda

3. Fara elemente de comanda, porneste la anumite conditii(climatice si functionale), asa cum am vazut pe un Passat modelul nou, asta se incadreaza mai curand la ce am scris mai jos, dar fiind tot pe motorina am pus-o aici.

Mai exista o optiune, zusatheizung incalzire aditionala, care este pe toate A4 B6 TDI, de aia nu au cele 3 bujii de incalzire a apei.

Zusatzheizung, sau PTC cum o mai gasiti pe net este un set de rezistente(un calorifer electric), aflat in interiorul sistemului de ventilatie, dupa radiatorul de incalzire.

Astea functioneaza sub +5 grade, daca sarcina alternatorului e sub 50% si nu e activat modul ECON. Daca e ECONomic, nu merge.

Incalzirea aditionala electrica are numai rolul de a ajuta la incalzirea interiorului.

La cele care au aceasta optiune se poate vedea pentru ca masina baga cald, dar apa din motor nu e calda.

Elementul de incalzire se poate gasi figurat in ETKA sau pe vagcat.com.

Nu au asa ceva cele cu Webasto din fabrica si benzinele.

La generatiile mai noi imi e neclar ce si cum vine, Golf V, Octavia 2 au din ce stiu PTC, chiar si pe climatic nu numai pe climatronic.

Modificat de merlin_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-sticker-ul ala se dezlipeste foarte usor... asa ca la multi dintre noi este posibil sa nu mai existe.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Azi am umblat pe la filtrul de motorina si, pe langa faptul ca am aflat ca pierde putina motorina p-acolo (l-am mai strans un pic dar cred ca mecanicul a uitat sa-i puna garnitura), am vazut ca deasupra filtrului am un fel de calorifer, din care pleaca 6 conducte in loc de doua cum este normal. Una dintre ele se ducea spre bidonul cu lichid de racire. Am inca doi prieteni cu Passat B5.5 1.9 TDI si nu au acest calorifer pe filtru ci pur si simplu din el pleaca cele doua conducte de motorina. N-am urmarit atent unde mergeau fiecare deoarece nici prin cap nu-mi trecea ca ar putea fi webasto. Acum am gasit acest thread, cautand informatii despre caloriferul montat pe filtrul de motorina. Mentionez ca nu am nici un sticker cu webasto pe masina si nici o telecomanda in afara de cea de la alarma, nici un display in afara de cele standard ale masinii si nici functie de programare in computerul de bord (care este de tipul "mic"), insa am spalatoare de faruri, xenon si scaune incalzite. La pornire in diminetile geroase, incepe sa bage cald in 2-3 minute. Deci e posibil sa am sistemul webasto simplu instalat pe masina?

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e incalzitorul pentru motorina? poate ca nu e chiar webasto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu nici eu ce e.singura chestie ciudata e ca pe alta doua passat-uri b5.5 nu am gasit acest calorifer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ai webasto trebuie sa ai o teava de evacuare a gazelor arse, undeva pe sub masina.

eu la touran aveam webasto varianta standard, fara telecomanda, fara CB+, modelul care porneste cand e sub +4grade celsius.

la golf plus am varianta cu telecomanda, dar amandoua sunt localizate in partea dreapta fata a masinii, iar evacuarea este vizibila printr-o simpla aplecare si privire din fata masinii, in dreptul rotii fata dreapta.

atunci cand merge webasto, nu doar baga caldura, ci creste foarte repede temperatura lichidului de racire, in cateva minute apa e la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai am citit si eu tot thread-ul...dupa ce am aflat ca am Webasto...

Eu inteleg din pdf-ul ala in germana ca pentru cei care nu au telecomanda sau meniu in BC, exista 2 metode de pornire

1. PORNIRE MANUALA - porneste doar daca faci simultan 2 lucruri:

- apesi tasta "Incalzire parbriz"

- dai rotitele de temperatura pe maxim, adica "Hi"

2. PORNIRE AUTOMATA - porneste singur la temperaturi sub +5*C

Ce ziceti ? Asa o fi pornirea manuala ? O sa incerc maine dimineata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ chili71: ai parbriz incalzit? Eu unul nu cred ca daca faci simultan acele doua lucruri va porni. Daca afara sunt 15 grade de exemplu, in mod sigur nu va porni incalzirea suplimentara :icon_thumright: .

Cert este ca sub 4 sau 5 grade (nu mai stiu exact) pleaca singur - asta pot spune cu mana pe inima

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am parbriz incalzit...din fericire si functional (acuma nu sunt prea sigur ce arata ei acolo..."incalzire parbriz" sau "dezaburire parbriz")

Nu stiu ce sa zic...eu asta inteleg din pdf-ul ala...uita-te si tu la pagina 14 din pdf-ul de la postul 46...descrie exact operatiunile de mai sus...

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, se descriu operatiunile care trebuie facute, dar "...Vor Abstellen des Fahrzeugs sind folgende Einstellungen vorzunehmen..:" inseamna "...Before parking the vehicle following settings are made...", asa ca tragi si tu concluziile de rigoare. Sincer, ia-o logic - nu are cum sa porneasca incalzirea suplimentara la 15 grade, chiar daca faci respectivii pasi. Intradevar, aerul trebuie directionat spre parbriz - sageata 1. O sa constati cel mai bne la iarna, cand vei vedea ce fum scoate prin evacuarea de sub masina - eu prima data am crezut ca s-a spart evacuarea, cand am vazut atata fum ca iese de sub masina. Si apoi, crede-ma, nu e nevoie de setat clima pe HI, daca o pui si pe 24, porneste Webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!