Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

E super fain sa ai 2 baterii si webasto. Nu te mai intereseaza de friguri gen -25 grade.

Daca te pot ajuta cu ceva informatii, cu mare placere.

M-ar interesa sa aflu cum functioneaza sistemul asta cu doua baterii. La pornirea motorului ia curent doar din bateria de la motor, sau din ambele si in ce conditii?

Cu motorul oprit, la pornirea webasto-ului (implicit si a climatronicului) ia curent doar din bateria secundara?

Vara, daca-l setez pe ventilatie, foloseste doar bateria secundara?

Iar referitor la problema mea de mai devreme, suspecta fiind pompa de apa, tin sa precizez ca se aude functionand, deci probabil e cum ati spus mai sus, nu face presiune. O sa investighez... cel mai probabil dupa ce se mai incalzeste putin afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se prezinta scanarea de dimineata

 

 
Singurul moment cand a functionat cum trebuie a fost dupa ce am plecat la drum, am mers cca 20 min prin oras si a functionat perfect, ba chiar am oprit motorul la final si ultimele 10 min a functionat perfect, dupa ce s-a oprit singura si am repornit ciclul  au reaparut iarasi problemele.
Mai studiez problema!

ultimul link este atunci cand a functionat normal, dar cand motorul era oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Black suna si vorbim...am si eu stationara...

RIC: se pare ca nu ai probleme cu unitatea in sine, as merge pe alimentare...vezi ca pornirea in 66 a metering pump nu functioneaza daca unitatea nu e in repaus...daca a fost pornita, mai dureaza minute bune cand poti sa mai faci ceva pe ea...gen pornire pompa, output test etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes @moog ! o sa incerc maine sa o pornesc in 66 inainte sa o mai activez. Astazi a mers toata ziua fara probleme cat timp am rulat cu masina, adica mers prin oras cca 15-20 min actionat butonul din climatronic de incalzire suplimentara, oprit motorul (stationare cu motor oprit) 5-10 min functionare impecabila fara fum, temperatura in 75-80 gr etc, problema a reaparut iarasi dupa ce masina a terminat ciclul de 30 min prestabilit si am repornit eu din buton incalzirea stationara cu motorul oprit . Apoi am reluat iar procedura cu deplasarea si actionarea butonului si totul a mers iarasi perfect. Ma gandesc ca poate bateria suplimentara in stationare nu ofera destula energie o fi descarcata ? poate oare sa fie de la ea si sa nu apara pe vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria...am vazut in poze niste tensiuni sub 12V...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am uitat si eu astazi. cat timp am fost in mers am avut tensiuni numai peste 14V . O sa schimb maine bateria cu una de pe alta masina .

In decembrie am verificat bateriile la cardinal motors constanta si au iesit ca ar fi bune amandoua.......??? Oricum m-as bucura sa fie de la ea.


http://imageshack.com/a/img908/6991/Hwzx08.jpg

in imaginea de sus motorul era oprit si webasto a intrat in malfunction,


http://imageshack.com/a/img903/7597/NUIlch.jpg

in imaginea aceasta motorul functiona si webasto a functionat bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa verificatul pe tester :)

La 3 masini am fost la verificare... in fine la 2 expres la 1 eram pe acolo...

Toate :verdict super smecher baterii bune...au mers din vara pina in toamna...toate 3 :)

Treaba e relativ simpla...verifca dimineata ce tensiune mai ai pe ea , aia din portbagaj...fara sa pornesti motorul... altfel masori ce da alternatorul :)

Daca ai binisor sub 12.5 e pe duca ...sau nu ai mers destul cu o zi inainte cat sa se incarce...

Cica daca foloseste AUX 1h tre sa mergi cu tigaia 1h sa se incarce iar ... parca asa citisem printr-un manual...


Eti ce zic unii :

 

Measure supply voltage under load at heater connector X2 ≥ 11.5 V,
see section 5.2.2 (Undervoltage switch-off)

 

Util cred pt tine:

Metering pump

Test continuity from connector X1, Pin 5 to connector X7 (blue)
Test continuity from connector X7 (brown) against earth
Test resistance of the metering pump at +20 °C = 5.2 ohms ± 5 % as described
in section 8.6.2.2
Test connection of fuel line on connection piece as described in section 8.6.2.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Display on VAS 5051 and output at printer Possible causes of fault Fault remedy

01406
No flame formation - Constriction or leakage in air intake or in exhaust system.
Fault in fuel supply to additional heater.
Combustion air blower -V6 defective.
Glow plug with flame detector -Q8 defective.
Metering pump -V54 defective.
Leak in additional heater.
Deposits on burner element (only when runningadditional heater on vegetable oil methyl ester) - Check additional heater air intake and exhaust system.
Check fuel delivery

 

Eti ce zic cei de la VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes @moog ! o sa incerc maine sa o pornesc in 66 inainte sa o mai activez. Astazi a mers toata ziua fara probleme cat timp am rulat cu masina, adica mers prin oras cca 15-20 min actionat butonul din climatronic de incalzire suplimentara, oprit motorul (stationare cu motor oprit) 5-10 min functionare impecabila fara fum, temperatura in 75-80 gr etc, problema a reaparut iarasi dupa ce masina a terminat ciclul de 30 min prestabilit si am repornit eu din buton incalzirea stationara cu motorul oprit . Apoi am reluat iar procedura cu deplasarea si actionarea butonului si totul a mers iarasi perfect. Ma gandesc ca poate bateria suplimentara in stationare nu ofera destula energie o fi descarcata ? poate oare sa fie de la ea si sa nu apara pe vcds?

Nu mai activa pompa de dozare fara sa fie nevoie, ca la prima pornire o sa scoata un fum de nu o sa stii unde s te mai ascunzi.

Procedura de ,,filling line" se fce doara daca a fost inlocuita  pompa de dozare sau daca ao fsot demontata pentru service sau inlocuita uitatea webasto. Are altceva.

Sal.,

Pai eu la a mea nu am nevoie de a doua baterie (am o seria de sasiu a unui coleg cu un B6 cu acelasi motor care are doar o baterie) .

Problema este ca eu nu gasesc la mine in oras un electrician care sa-mi faca instalatia electrica .

Ca de montat pe masina nu e mare filozofie pentru ca la mine nu are acea valava N279 .

Am tot la el .

Pompa din rezervor daca va fi nevoie .

Daca nu folosim un sorb universal si ramane pompa actuala .

Conducta ce vine pe sub masina pana la compartimentul motor OEM

Conductele de apa

Furtune.

ETC ca ma doare capul cate am luat si nu gasesc electrician sa-l montez si mor de oftica .

O zi buna .

Sincer, u-ti recomand fara second battery. Daca programezi sa incalzeasca webasto masina la un frig de -15 grade e nevoie de cel puti 30 min sa se incalzeasca, Mai ales ca si J126( Fresh air blower) consuma binisor. Este ventiltia de la clima. S-ar putea sa nu mai ai cu ce porni motorul.

La mine j 126 ia curent din second battery

 

E super fain sa ai 2 baterii si webasto. Nu te mai intereseaza de friguri gen -25 grade.

Daca te pot ajuta cu ceva informatii, cu mare placere.

M-ar interesa sa aflu cum functioneaza sistemul asta cu doua baterii. La pornirea motorului ia curent doar din bateria de la motor, sau din ambele si in ce conditii?

Cu motorul oprit, la pornirea webasto-ului (implicit si a climatronicului) ia curent doar din bateria secundara?

Vara, daca-l setez pe ventilatie, foloseste doar bateria secundara?

Iar referitor la problema mea de mai devreme, suspecta fiind pompa de apa, tin sa precizez ca se aude functionand, deci probabil e cum ati spus mai sus, nu face presiune. O sa investighez... cel mai probabil dupa ce se mai incalzeste putin afara.

 

La pornire nu ia curent din ambele.

Da,. Clima va consuma doar din second battery.

Da. Vara, pe ventiltie va consuma din second battery.

Multumes @moog ! o sa incerc maine sa o pornesc in 66 inainte sa o mai activez. Astazi a mers toata ziua fara probleme cat timp am rulat cu masina, adica mers prin oras cca 15-20 min actionat butonul din climatronic de incalzire suplimentara, oprit motorul (stationare cu motor oprit) 5-10 min functionare impecabila fara fum, temperatura in 75-80 gr etc, problema a reaparut iarasi dupa ce masina a terminat ciclul de 30 min prestabilit si am repornit eu din buton incalzirea stationara cu motorul oprit . Apoi am reluat iar procedura cu deplasarea si actionarea butonului si totul a mers iarasi perfect. Ma gandesc ca poate bateria suplimentara in stationare nu ofera destula energie o fi descarcata ? poate oare sa fie de la ea si sa nu apara pe vcds?

Daca e bateria din portbagaj slaba, webasto afiseaza  in bord low voltage.

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Buna seara,

Eu nu vreau sa montez si PROGRAMATORUL .

Vreau doar telecomanda TELESTART cu care sa-l pornesc inainte sa vin la masina pentru circa 10 / 15 minute .

Dupa aia o sa il opresc si o sa sa pornesc masina dupa care al voi reporni si pe el cat stau cele 5 /10 minute sa se incalzeasca motorul .

Oricum daca e sa o fac si va fi nevoie de mai multa putere voi cauta o baterie mai mare .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Buna seara,

Eu nu vreau sa montez si PROGRAMATORUL .

Vreau doar telecomanda TELESTART cu care sa-l pornesc inainte sa vin la masina pentri circa 10 / 15 minute .

Dupa aia sa pornesc masina si sa-l repornesc si pe el cat stau cele 5 /10 minute sa se incalzeasca motorul .

Oricum daca e sa o fac si va fi nevoie de mai multa putere voi cauta o baterie mai mare .

O seara buna .

E buna si varianta cu baterie mai mare.

15 min e prea putin la friguri serioase.

Programatorul... nici eu nu-l am. Nu trebuie sa-l pui tu.E inclus in bord computer. Dupa ce montezi webasto o sa ai meniu in bord( o pagina in plus) ,,AUX HEATING". Webasto comunica pe CAN cu masina. Masina are ceas, il poti programa.

Cand pornesti masina nu trebuie si nu e bine sa-l opresti. Oricum , vrei nu vrei, daca temeratura exterioara e sub 5 grade , el porneste oricum.

Daca il lasi sa mearga dimineata 15 minute, nu trebuie sa mai astepti sa se incalzeasca motorul. Motorul este deja cald. Iar webasto OEM merge si in mers, depinde cum e setat in Adaptation.

Oricum webasto ajuta motorul sa urce imediat in temperatura.

O seara buna!

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu alta baterie si face lafel, deci nu bateria e problema. M-ai studiez ......!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Cu scuzele de rigoare avand in vedere ca intrebarea mea nu are legatura cu Passat B6, insa am zis sa postez aici avand in vedere ca e mult mai activ acest thread.

Prin urmare, problema mea este urm: am cumparat cu ceva timp in urma, un sistem complet webasto (cred ca este thermo top v) de pe audi a6 c6 motor 3.0 tdi. Sistemul a fost probat pe masina respectiva inainte de a-l lua si totul era perfect functionabil.

Intrebarea mea ar fi: avand in vedere ca sistemul este OEM, fiind montat de fabrica pe masina respectiva, exista vreo posibilitate sa-l fac functionabil pe masina mea: audi a4 b6

Precizez ca am luat absolut tot de pe masina respectiva. Nu ma intereseaza sa l programez din Bc sau din climatronic, ci sa mearga din telecomanda (am inclusiv antena si modulul telestart).

Daca ajuta cu ceva, pot posta poze cu ce am.

Seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai discutat, nu merge sistemul de A6 sa-l montezi pe A4 si sa mearga OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Cristi ca am mai discutat, insa nici nu am incercat sa l pornim. Ideea e ca eu am incercat sa l conectez la baterie, dar fara succes. E clar ca nu il pot face sa mearga cum mergea pe A6, insa nici nu doresc acest lucru. De fapt pe mine nu ma intereseaza sa l programez din Bc. Doresc doar sa l pornesc/opresc doar din telecomanda. Cu alte cuvinte, e clar ca n am unde conecta Can High/Low (adica le conectez degeaba ca nu o sa stie sa comunice cu masina mea) si la fel si pe diagnoza, nu o sa l pot vedea cu vag com ul. Eu ma gandeam daca merge sa ma conectez cu o interfata dedicata special pt webasto.

O alta varianta ar fi, nu stiu cat de eficienta, sa cumpar asa ceva:

http://olx.ro/oferta/placa-electronica-webasto-thermo-top-v-disel-benzina-ID2z3Wb.html

A mai incercat cineva? Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa ii dau de cap webato-ului, se pare ca problema era camera de ardere care avea depuneri, am efectuat curatarea acesteia si acum merge perfect fara erori si far pic de fum sau urma a acestuia.

Daca cineva cunoaste de unde pot cumpara o telecomanda fara programare ( doar on-off) pentru telestart t90 va rog sa ma indrume si pe mine.

Pentru cei ce doresc curatare webasto si nu detin cunostintele necesare pot apela la mine, si in masura timpului disponibil, ii pot ajuta sa faca operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.01.2016 at 10:43 PM, ceciliutabara said:

E buna si varianta cu baterie mai mare.

15 min e prea putin la friguri serioase.

Programatorul... nici eu nu-l am. Nu trebuie sa-l pui tu.E inclus in bord computer. Dupa ce montezi webasto o sa ai meniu in bord( o pagina in plus) ,,AUX HEATING". Webasto comunica pe CAN cu masina. Masina are ceas, il poti programa.

Cand pornesti masina nu trebuie si nu e bine sa-l opresti. Oricum , vrei nu vrei, daca temeratura exterioara e sub 5 grade , el porneste oricum.

Daca il lasi sa mearga dimineata 15 minute, nu trebuie sa mai astepti sa se incalzeasca motorul. Motorul este deja cald. Iar webasto OEM merge si in mers, depinde cum e setat in Adaptation.

Oricum webasto ajuta motorul sa urce imediat in temperatura.

O seara buna!

Sal.,

Azi in sfarsit dupa lungi ani de cautare am gasit un fost mecanic la reprezentanta VW din Galati care este dispus sa monteze WEBASTO-ul pe masina, urmand ca azi sa duc masina sa se apuce de treba .

Intrebarea mea este acum urmatoarea :

Ce codari ai facut cu VCDS-ul si pe ce module pentru a face functional WEBASTO-ul ?

As dori sa-mi spui absolut toate codarile pe care le-ai facut tu la masina ta incepand cu amorsarea pompei pentru WEBASTO si pana la codarea modulelor CAN / IC / ETC .

Astept raspuns aici sau pe PM .

Multumesc .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ceciliutabara

Inca o intrebare mai am :

La tine vara porneste doar ventilarea interioara de cand ai montat WEBASTO-ul ?

Mi;tumesc .

O seaara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o intrebare pentru colegii care au montat incalzire stationara WEBASTO pe masina .

Ce cod are suportul din portbagaj pentru baterie ?

Ce cod are releul pentru aceasta baterie secundara ?

Este compatibila actuala mea centrala electrica pentru a monta o a doua baterie ?

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AE    HW: 3C0 937 049 AE
   Component: Bordnetz-SG     H52 2002  
   Revision: 00H52000    Serial number: 00000006862985
   Coding: D7828F07003C3C001E0000000F000000001BB241280001
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 6CDCD5A44FA97141A27-8039

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 070307 003  0205  
   Coding: 00046997
   Shop #: WSC 12345  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AB  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RLS     260307 020  0105  
   Coding: 00208933
   Shop #: WSC 12345  

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Ce grosime trebuie sa aiba cablurile ce pleaca din centrala catre releu ?

Astept raspunsuri .

Multumesc.

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Ma poate ajuta si pe mine un coleg cu Passat 3C 2006 - 2010 ce are WEBASTO cu TELESTART si doua baterii cu o serie de sasiu ?

Ma intereseaza ca in baza seriei de sasiu sa vad ce piese mai am nevoie pentru a-mi monta si a doua baterie .

Daca respectivul coleg are masina cu motor BKP / Tractiune Fata /  Cutie Manuala ar fi si mai OK (desi nu cred ca tipul motorului este o problema) .

Astept raspuns .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am, dar motor pe benzina.

WVWZZZ3CZ6E174105

Modificat de black999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, black999 said:

Eu am, dar motor pe benzina.

WVWZZZ3CZ6E174105

Multumesc ,

Nu conteaza ca pe mine ma intereseaza partea electrica .

Ce este pe parte mecanica am rezolvat .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 21.01.2016 at 10:43 PM, ceciliutabara said:

 

Sal.,

Uite pozele cu second batery (borna +) .

Pozele sunt de la masina colegului atti206 si care asa a venit din fabrica .

01.thumb.jpg.0e24db7f37c3425ea485f1d3cc6

02.thumb.jpg.3280be22b22c97c3f7ca905d669

Firul asta se duce in centrala electrica la releul de incarcare .

Iar eu mai am in panoul de sigurante din compartimentul motor un loc liber cu pini trasi pentru siguranta de 20A dedicat special pentru WEBASTO, dar nu stiu exact unde duce acest fir ???

56e68bd650851_CUTIESIGURANTEMOTOR2.thumb

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!