Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Daca ai 2 baterii, atunci siguranta de la webasto este in compaimentul din stanga volanului SC 43 . Este o siiguranta de 20 A.

Daca o schimbi si se arde sa nu cumva sa pui siguranta de valoare mai mare.

Conform scanarii, siguranta este arsa

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru nitzupower,

Exista o valva N 279. Daca este blocata, ar putea crea asemenea anomalii.

Fa o scanare, vezi daca webasto are N 279 si verifica in Output Test daca functioneaza.

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut... la incalzire suplimentara este in compartiment motor... se pare ca la stationara e in alta parte...

M-am uitat in manualul din 2005 si cica ar fi pt incalzire suplimentara vreo 2 buc in stanga : 36/20A si 41/40A

In alt manual din 2006 zice fuse SB30/20A din compartiment motor...pt J364 -Auxiliary heater control unit...

Pe asta o cautasem eu de nebun...dar mai zic astia de una : SB21/20A tot din compartiment motor...si la incalzire suplimentara (nu stationara, poate la asta e altfel) pe asta am gasit-o lipsa...

 

Sapand mai departe mai gasim si :

SC43 - Fuse 43 on fuse holder C / 20A - J364 -Auxiliary heater control unit (only with second battery)

si :

SC44 - Fuse 44 on fuse holder C /20A - J485 -Auxiliary heater operation relay (only with second battery)

 

Ca la noi (am si eu 2 baterii) sant si primele sigurante si urmatoarele sau numai urmatoarele nu stiu...

 

Sa fii sigur verifica-le pe amandoua...mai e si releul dupa aia...left dash panel...e unul mare dupa care urmeaza 2 mai mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. O sa verific maine cu vag com si revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SC 44 este pentru releul care porneste ventilatia in masina ( fresh air blower) daca masina nu este cu climatronic si este cu aer conditionat manual..

Daca masina este cu climatronic nu are treaba SC 44. si nici nu are vreun releu. Releul este pentru aer coditionat manual. Nu ar porni ventilatia in masina la incalzirea de parcare daca ar fi arsa siguranta SC 44. Ar da erori de genul overheating, etc.

Sau pur si simplu nu ar baga caldura in masina, dar lichidul de racire din sistem ar trebui sa-l incalzeasca, chiar si fara sa dea erori.

Dar webasto ar trebui sa poata fi accesat din VCDS.

Intr-adevar, SC 44 alimenteaza panoul de aer conditionat manual din second battery, prin acel releu J485.

Dar unitate webasto este alimentata de SC 43.

Cel putin asa e la mine.

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nebănuite sunt căile...

Sa fii nebun să pui încălzire stationara cu AC manual... Dar mai știi ce le mai trece prin cap... Stupid să pui baterie în plus, programator, telecomanda eventual, dar nu pui climatronic...

Nu te contrazic, dar e stupid...

Revenind la ale noastre, orice consumator mare este comandat printr-un releu...

La 20A cred că are și Aux un releu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un releu. Eu am montat webasto conform schemei OEM.

Adica ce vrei sa spui? Daca masina nu are climatronic si are doar AC nu poate avea Webasto? Ce treaba are?

Nu ai dreptate. Si la clima si la Ac manual tot trebuie sa dai pe HI temperatura si sa directionezi caldura pe parbriz ca sa se dezghete parbrizul eficient.

Deci si una si alta fac acelasi lucru.

Dupa ce pornesti motorul e cu totul alta poveste. Clima ofera mai mult confort in mers. Temperatura constanta,etc. In stationare, cu motorul oprit e la fel.

In cecea ce priveste webasto, chiar si dupa pornirea motorului, tot ajuta la cresterea mai rapida a temperaturii din motor.

Cu clima sau fara, webasto porneste sub 5 grade, fie ca vrei fie ca nu.

Asa ca: Clima sau ac manual....pentu el (webasto) nu conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam de stationara... Auxiliara, a fost pusă pe multe variante...

Tu cum ai alimentat Webasto, printr-o siguranță și atât?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,

Stationara sau auxiliara...chiar nu conteaza.

Montatea ulterioara este la fel de complicata.

Difereta e ca incalzirea statioara(de parcare) o poti porni si programat din BC, telecomanda, buton instant.

Si se poate trece de la auxiliara in stationara prin inlocuirea placii electronice de la webasto. Se gaseste de vnzare.

Climatronic sau Ac manual...chiar nu conteaza. Webasto face acelasi lucru.

Acuma intr-adevar, sa pui toate astea pe masina si sa nu clima... astea e altceva.

Cin stie cum configureaza ei pachetele de dotari. Am vazut Passat de fabrica cu Ac manual care avea buton Pornire Webasto (instant) pe modulul AC manual. Deci , asa era d fabrica.

Poate sunt clienti care nu vor sa dea banii pe clima si prefera sa mai puna ceva si sa aiba Webasto, de exemplu.

Si da, eu nu am montat nici un releu pe alimentare webasto. Sistemul este alimentat doar printr-o siguranta de 20A.

Atasez schema, si daca vezi tu vreun releu pe care eu nu l-m vazut te rog sa-mi spui si mie.

Poate nu l-am vazut...

Webasto wiring.pdf

Modificat de ceciliutabara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,

Ala e un releu pe centrala electrica care alimenteaza mai multe chestii. Nu doar webasto. 

Ala e un releu care este pe masina indiferent daca ai webasto sau nu.

In cazul nostru, al colegului nostru ric26ct care are probleme cu webasto, nu avem treaba cu acel releu si nici cu siguranta Sc 44.

Webasto cu climatronic nu are nici un releu.

Webasto cu AC manual are unul sau doua relee ca sa poata porni ventilatia pe parbriz.

Ce ai vazut tu in schema este pentru varianta fara 2 baterii. Daca te uitai cu o pagina sau doua mai sus, ai fi vazut ca acel pin din mufa T2cn/1 poate fi alimentat de la SC43 pt masinile cu doua baterii.

Prin urmare, daca masina nu are webato si vrei sa-i pui varianta OEM, nu necesita nici un releu.

Acel releu, despre care vorbesti este montata pemasina oricum.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in prima faza sigurantele din compartiment motor. Ai mai mult ca sugur una de 20A - ptr webasto - arsa. Asta in cazul in care ai montata asemenea unitate pe masina.

 

 

Daca ai 2 baterii, atunci siguranta de la webasto este in compaimentul din stanga volanului SC 43 . Este o siiguranta de 20 A.

Daca o schimbi si se arde sa nu cumva sa pui siguranta de valoare mai mare.

Conform scanarii, siguranta este arsa

 

Salut ! Revin cu informatii legate de webasto, am analizat tabloul de sigurante din stanga de la volan si asa cum au spus colegii mai sus am constatat ca lipseau sigurantele responsabile cu webasto sc 43, cea responsabila de senzorul de ploaie si goarna de la alarma sc 17, sc 34 G6-Fuel system pressurisation pump (nu stiu ce inseamna) si sc 35 J39 -Headlight washer system relay V11 -Headlight washer system pump .  Drept urmare dupa ce am montat sigurantele lipsa MIRACOL webasto a pornit fara probleme , acum imi functineaza senzorul de ploaie si lumini, alarma dar spalatoarele de parbriz nu pornesc. 

Multumesc tuturor celor case si-au dat cu parerea legat de problema mea si acestui forum pt ca doar cu ajutorul lui am scutit multe drumuri si bani la service - uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa o scanare si vezi ce erori ai legate de pompa spalare parbriz. Daca ai, sterge-le si vezi ce se intampla dupa. 

Sau, cu motorul oprit, contact pus, incearca sa speli parbrizul si asculta daca merge pompa. Tre sa se auda un bazait. Daca pompa se aude si nu spala, atunci ori ai conducte sparte pe sub capota si lichidul se duce pe dedesupt, ori e dusa pompa. Se invarte in gol.

Vezi ca tre sa fie capota inchisa sa mearga stergatoarele si spalarea. Am impresia ca si portiera de la sofer.

Daca masina e break, incerca sa speli si luneta si vezi ce se intampla, daca merge.


P.S.

ric26ct,

M-am uitat pe scanare. Nu merg spalatoarele de parbriz sau spalatoarele de faruri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate , am gresit eu, e vorba de spalatore faruri, nu mai am nici o eroare acum legate de ele, dar nu arunca apa, cand vremea va permite voi analiza fenomenul sa vad daca ajunge curent la pompa.

Nu inteleg nici acum de ce fostul proprietar a scos cele trei sigurante de acolo!!!

Modificat de ric26ct
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu a stiut. Sau poate a vrut sa ascunda diferite defecte.

Vezi ca trebuie sa ai faza scurta aprinsa sa porneasca spalatoarele de faruri.

Sterge erorile de pe 09 intai.

Daca nu pornesc asculta pompa, etc. Ce ti-am scris mai sus.

Vezi ca pompa spalatoare faruri e sub farul din dreapta, langa webasto. Trebuie  sa te ajute cineva

Nu o sa poti asculta din masina. Desi , cu motorul oprit , se aude destul de tare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e topicul potrivit, si eu am problema cu spalatoarele la faruri dar nici pe parbriz nu da(nu se duce deloc din borcan, si nu e de la duze), pe tester nu zice nimic, pompa se aude dar cum ai spus s-ar putea sa dea in gol, de fiecare data cand am fost pe la service-uri ba nu aveau timp ca trebuia bara data jos, ba nu putea sa-mi spuna exact ca nu aveau pompa sa puna alta sa vada daca e de la ea (la asta am fost la modu, huh?!).. si ca sa fiu si on topic, si cu incalzirea auxialiara am probleme, la asta a aparut pe tester : 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35), trebuie sa le rezolv cumva dar cat mai urgent pompa daca ea e de vina, adica as lua si acum alta dar nu stiu daca e de la ea.

Modificat de arinix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putina insistenta si gria s-ar putea umbla la pompa de spalare farurui fara sa se dea bara jos. Pe un elevator.

In cel mai rau caz slabita putin din partea dreapta. Daca nu merg nici cele de parbriz, poate a inghetat lichidul.

Ai doua pompe: una pentru spalare faruri si una pentru parbriz. Daca nu merg amandoua poate a inghetat.

Intai verifica daca nu a inghetat lichidul, pe urma treci la pompe.

Daca se aud amandoua, si cea de faruri si cea de parbriz e posibil sa fi inghetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La webasto e mai complicat. 

Pune un VCDS si vezi in measure blocks ce zice Z35.

Cel mai probabil, va trebui sa dai jos unitatea pentru a inlocui elemntul de incalzire 35 la cineva care se pricepe.

Ca sa mergi cu masina fara unitatea webasto trebuie facut un bypass pe circuitul de incalzire.

Cu ocazia asta ii faci si o revizie generala si iarna urmatoare nu o sa mai ai probleme.

Astfel de revizii se fac in mod normal vara. E mult mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Z35 nu e încălzire electrica?

Despre asta se discuta pe alt topic... Cică sunt niște lipituri de refăcut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,

Intr-adevar , Moog are dreptate. Z35 se afla in aeroterma.

Este o placa electrica cu rezistente in ea care incalzeste aerul care il baga aeroterma in masina.Are 2 stagii. Deci ai 2 relee, 2 sigurante.

Nu are treaba cu Webasto. Verifica intai sigurantele. Ar trebui sa fie 2. 


Arinix, poate te ajuta asta

Z35 incalzire_auxiliara.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este apa inghetata, a facut asa si la 10 grade, nu stiam ca sunt 2 pompe, banuiesc ca ambele ar trebui sa se auda si asta o verific mai atent, imi voi face o programare din timp la un service sau la un coleg care se pricepe la asa ceva cat mai curand.

Da, eu la placa aceasta ma refeream, credeam ca "se leaga" si cu Webasto, mersi de informatii, am vorbit si cu Al Bundy si m-ar putea ajuta dar le-am prioritizat oarecum, ce nu am facut eu atent si mi-a spus si pronet, sa verific toate sigurantele ce tin de asta. Mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Ai doua pompe.  Ambele fac zgomot. Daca merg, ar trebui sa le auzi. Daca nu se aud, treci la sigurante. Daca se aud, ori sunt infundate, obturate cu mizerie, ori se invart in gol. Ciudat. Nu am auzit la nimeni sa se strice amandoua in acelasi timp.

 

Nu uita ca pentru spalatoarele de far trebuie sa fie farurile aprinse pe faza scurta. Daca ai senzor, dai comutatorul pe ON. Conteaza ce codari ai in 09 la spalare faruri. Pleaca o data la cateva spalari de parbriz.

La spalare parbriz, trebuie sa fie capota inchisa . Altfel nu pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu nevoie de un coleg priceput la mecanica si electrica auto care sa ma ajute sa montez WEBASTO-ul pe masina si sa concepem instalatia electrica necesara acestuia .

Ca ma chinui de un an si ceva pe la mine prin Galati sa gasesc un electrician si un mecanic care sa se bage la montat asa ceva .

Contracost si sa aiba si unde sa faca / facem (ca al ajut si eu) lucrarea .

Binenteles cu un pret rezonabil .

Astept raspunsuri aici pe forum .

Multumesc .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da din coada pe langa Ceciliu ca el a facut-o deja :)

Omul chiar a aprofundat subiectul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate , am gresit eu, e vorba de spalatore faruri, nu mai am nici o eroare acum legate de ele, dar nu arunca apa, cand vremea va permite voi analiza fenomenul sa vad daca ajunge curent la pompa.

Nu inteleg nici acum de ce fostul proprietar a scos cele trei sigurante de acolo!!!

Am aflat acum de ce erau scoase sigurantele din tablou, se pare ca pe webasto apar niste erori cu care ma confrunt acum, si doar asa omul a considerat ca le poate rezolva.

Deci dupa ce porneste si functioneaza un timp  se opreste si apar urmatorele erori:

 

Address 18: Aux. Heat       Labels: 1K0-815-007.CLB
Control Module Part Number: 1K0 815 007 BC
  Component and/or Version: Standheizer     041 4303
           Software Coding: 0001012
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 66D69667C8673832859CB0D-8032
1 Fault Found:
 
 01406- No Flame 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 199
                    Mileage: 183747 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.20
                    Time: 16:46:01
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 53.0°C
                    Temperature: 40.0°C
                    Voltage: 12.00 V
 
Wednesday,20,January,2016,17:02:25:04550
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 15.7.0.2
Data version: 20150820
www.Ross-Tech.com
 
 
 
 
                Address 18: Aux. Heat       Labels: 1K0-815-007.CLB
Control Module Part Number: 1K0 815 007 BC
  Component and/or Version: Standheizer     041 4303
           Software Coding: 0001012
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 66D69667C8673832859CB0D-8032
1 Fault Found:
 
01407 - Flame Extinguished 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 200
                    Mileage: 183753 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.20
                    Time: 17:07:24
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 66.0°C
                    Temperature: 69.0°C
                    Voltage: 11.56 V
 
Eroare 01406- No Flame apare de fiecare data, cealalta a aparut o singura data. La aparitia erorilor webasto se opreste singur iar daca vreau sa il pornesc din buton porneste fara probleme. Ce am observat este ca eroarea apare in jurul temperaturii de 65- 70 grade.

Are cineva idee cum se aieriseste sau cum se amorseaza sistemul de alimentare webasto, vad ca erorile ma indruma catre aerisire sistem.

Eu am schimbat de curand pompa de motorina din rezervor, poate ar trebuii aerisit sistemul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!