Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Eu sincer nu inteleg cum ai tu impresia ca e gresit asa. Prin motor, ai un debit de apa in functie de turatia motorului. Nu cred ca au fost inginerii aia atat de prosti incat sa o programeze gresit. Fiecare sa isi faca treaba lui. Daca tu crezi ca se uzeaza prematur pompa, foarte bine. Opreste-o. Daca cumva nu mai trece apa prin webasto, sau trece cu o viteza prea mica, carcasa boilerului se supraincalzeste. Si strici alte cacaturi.

Apa in motor are maxim 90 si vara dar si iarna. Deaia merge pompa in orice sezon. Pana la urma, fiecare face ce vrea cu masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta e normal sa-ti dea eroare...banui ca una din conditii e ca pompa sa mearga... chiar daca e motorul pornit...

Ar trebui sa modifici intern webasto banui...sa-ti mearga...

Colegu de mai sus are dreptate, pompa de apa are debit variabil si e pe circuitul intern al motorului, nu pe circuitul de incalzire auxiliar...

Vezi o schema sa-ti dai seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

dionutzu, multumesc pentru lamuriri!

Am inteles si are logica ce spui. Inseamna ca logica mea nu este cea mai buna.

Atunci daca pompa  trebuie sa mearga tot timpul, atunci sa mearga dom'le...

Am fost la masina si am codat-o cum era din fabrica. Oricum nu se poate coda sa nu mearga deloc cu motorul pornit. La un moment dat , tot porneste. si la cat confort ofera un astfel de sistem in perioadele reci, si la cat costa, ce mai conteaza o pompa in plus la un moment dat ?

Ma gandesc totusi, daca webasto nu porneste vara, atunci pompa ce rol mai are ? Si de ce trebuie  sa mai porneasca si ea ?

Moog, la ce te referi cand spui sa intervin intern ? Oricum nu am de gand sa fac asta. Unitatea si toate pompele sunt noi. Nu am de ce sa-mi fac griji. Pur si simplu credeam ca e bine sa mearga mai putin, pentru anduranta,  Nu de altceva.

Referitor la eroare, ea aparea si inainte sa codez pompa sa nu mai porneasca in Aux Heating. Nu prea are legatura.

Pe RossTech am citit ca 01407 ar fi din cauza sistemului de alimentare. Aer sau neetansare pe sistemul de alimentare.

Daca era de la pompa V55  ar fi dat ceva cu overheating, ma gandesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adică dacă o pornești cu bs11 de ex nu apare eroare?

După cum povesteai mai sus s a înțeles că apare după ce ai făcut modificările...

Vezi alimentare cu motorina... Ai aer pe conducta... Înainte sau după pompă? Încearcă cu rezervorul pe 1/2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa din bs incarcarea cu motorina a conductelor si ptr pompa de dozare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat masina, am avut-o cu pompa v55 defecta si senzorii de temperatura. Masina fiind din 2006. Ca erori, erau foarte bine definite. Cu vag-com 11.11.3. imi arata punctual fiecare eroare. Nu cred ca e gandit prost modul in care functioneaza. Poate doar fiabilitatea ei. Dar aici e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina sta nu da eroare.

Am pornit webasto si din bs 11 si nu da eroare. Am facut si umplerea cu motorina a conductei.

Eroarea apare numai in mers. Si nu are treaba cu pompa. Pompa este alta poveste. Am crezut eu ca merge prea mult, si ma gandeam ca ar fi bine sa mai faca pauza, atat timp cat merge motorul si lichidul este pompat de pompa motorului. Dar dupa discutiile cu voi am inteles ca este normal  sa mearga tot timpul si nu ma deranjeaza asta. Deci, problema cu pompa este rezolvata.

Eroarea aparea si inainte sa codez pompa sa stea.Iar eroare este aleatorie.  Azi apare, cateva zile, nu.

Am urcat masina pe elevator si nu sunt scurgeri la conducta care alimenteaza webasto. Si nu are nici aer. Am facut refill la conducta si nu vine motorina cu aer.

Oare este posibil sa fie ceva gunoaie in motorina si sa la bage pe conducta doar in mers pentru ca se agita motorina in rezervor?

Sau sa aiba vreo problema pompa de dozare? Am luat-o noua.

O sa vad cum se comporta zilele urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă sa pornești webasto din bc sau telecomanda fără motor pornit și după care activează pompa de motorina din output engine... Vezi dacă apare eroare...

Bănui pompa cu probleme... Aia mare din rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai webasto are sorbul separat. Cel putin asa este la mine. Iar pompa de dozare este atasata in afara rezervorului. Sorbul de la webasto trece prin capacul pompei de motorina, dar in interior trece pe langa pompa. Nu intra in ea. Este un racord de plastic care coboara pe langa pompa.Am verificat si rezervorul zilele trecute cand a fost mai cald. Sunt ceva impuritati dar minuscule pe care nu am putut sa le scot. Am vazut rezervoare mult mai murdare.

Intr-adevar, sorbul de la webasto nu are nici un filtru/sita la capat.

Sa fie din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr are conductă separată la intrare dar mai departe e o bucata comuna...

În principiu nu ar trebui să influențeze una pe alta, dar am mai văzut asa ceva... Puțin diferit... Sub 1/2 de rezervor da noflame... Nu trage aer fals, merge...

Nu am găsit încă cauza... Adică sursa e pompa mare, dar efectiv ce are habar nu am...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sunt separate si inauntru, in pompa. Doar em le-am montat.Si nu da No Flame. Incearca sa le desparti cumva.

Sau poate de la mizerii. Am vazut ca, conducta de alimentare webasto este cea mai subtire. Mai ales ca si pompa de dozare este cu puls si nu rotativa.

Probabil micile impuritati din motorina nu reusesc sa treaca chiar cursiv prin pompa de dozare.

Stie cineva care este procedura corecta pentru Basic Settings?

Am vazut ca la mine in MB la canalul 10 in ultimul camp la test zice NOT OK. Nu stiu ce nu-i place.

In afara de faptul ca temperatura lichidului de racire sa fie sub 60g C si temperatura exterioara sub 5gC mai trebuie indeplinite si alte conditii?

Cu contact pus sau fara?

Cu motor pornit sau oprit?

Climatronic oprit sau pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact pus. Basic setings. Trebuie setat optiunea cu line filling. Se salveaza o val de 30 sec parca apoi se ruleaza optiunea cu pompa de dozare. Iti spune exact vcds-ul pasii cand incepi prima procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre incep cu line filling chiara daca nu este necesar? ?

Acuma sistemul merge fara probleme doar ca nu da OK la test in MB la canalul 10, ultimul camp.

Recunosc ca nu i-am dat niciodata Basic Setting, insa line filling i-am dat cand am montat sistemul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate atunci nu ai finalizat testul sau nu s-a efectuat corespunzator. In BS iti explica exact pasii pentru ambele proceduri. Si eu am facut zilele trecute la mine si nu am asteptat coresp, bineinteles mi-a returnat eroarea de BS not completed. Nu cred ca te lasa numai pe pompa de dozare. Din cate imi aduc aminte acum parca procedura spune ca intai se face line filling si apoi cea cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha!

La mine in basic settings am trei optiuuni.

Prima este pentru invatarea telecomenzii modulului Telestart, a doua este testul efectiv al intregului sistem iar a treia este pentru pompa de dozare parca.

Deci : Prima data trebuie sa fac line filling, dupa aia sa calibrez pompa de dozare si abia apoi testul intregului sistem.

Am inteles bine? 

Avand in vedere ca conducta este plina deja cu motorina o sa iasa fum la inceput daca ii dau linie filling din nou, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Vezi si in adaption ptr line filling. Daca as fi fost la masina as fi vazut exact pasii. Sper sa nu incurc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca in Adaptation am 30 sec la line filling, parca . Canalul 043. Sau 040. Sper sa nu ma insel.


Deci daca am 30 sec, tre sa mai fac line filling din Adaptation sau pot trece direct la calibrarea pompei de dozare din Basic Settings?

Am vazut ca in Basic settings la pompa de dozare zice ce canale si cum tre sa fie setate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i line filling si la pompa de dozare iti spune ca in canalul xx trebuie setata valoarea 30 - este cea ptr incarcare apoi canalul xx. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Incerc maine. La mine in VCDS nu zice ordinea in care trebuie facute operatiunile astea. Nu stiu de ce. Am VCDS 14.

La test zice ca e echivalent cu pornirea din telecomanda sau apsarea butonului de pe climatronic si ca ar putea dura maxim 60 min. Dar nu zice ca trebuie sa fac intai ceva la pompa de dozare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu iti zice canalele din adaption? de acolo tragi concluzia ptr line filline - cea cu val de 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Merci mult pronet. 

Incerc maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că faci confuzie intre bs și adaptare...

Bs11 e test pt webasto iar în adaptation e umplere conductă... Cel puțin așa știu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in BS ai service test ptr unitate si ptr pompa de dozare. Line fillind din adaption - durata 30sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu facem confuzie Moog. 

Am inteles. Line filling ar trebui facut in mod normal cand se inlocuieste unitatea webasto, inlocuire conducte, pompa dozare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si la multi ani!

Am si eu webasto Thermo top V, montat de mine si ma tot pricopsesc cu eroarea 01407 - flame extinguished.

Unitatea este noua, am si programare din BC si Telestart. Mentionez ca eroarea apare doar in mers, adica in modul Aux Heating, cu motorul pornit.

Iese si un pic de fum atunci cand apare eroarea.

Salutare, m-am confruntat si eu exact cu aceasta eroare si nu am gasit nici o rezolvare aici pe forum. In final am gasit solutia dupa lungi documentari la aceasta problema.

Am citit ca tu ai montat unitatea webasto si de acea vreau sa te intreb cate ceva

-1 masina a fost dotata din fabrica cu webasto si tu ai schimbat unitatea?

-2 unitatea webasto este nou nout ? Sau "nou" pt masina din dezmembrari sau net (folosit)

-3 daca este nou nout ai cumparat un set complet cu pompita de dozaj? Sau toate separat?

-4 ce model de Thermo Top V este? (Diesel aici sunt 2 modele cu modul telestart)

1 TTV cu fuel shut off valve & fuel pre heating

2 TTV fara fsov & fph

3 Thermo Top Vevo fara fsov & fph

Te intreb deoare ce la fiecare unitate functioneaza cu pompite de dozaj diferite

La tipul 1 trebuie DP41 si functioneaza doar cu acesta si exclusiv diesel

La tipul 2 DP40 aceasta pompita functioneaza cu diesel si benzina

La tipul 3 exclusiv DP42

Cauta tipul unitatii si modelul pompei. La mine a fost pompita deoare ce am schimbat tipul unitatii cu unul mai nou, si frecventa de dozaj nu era ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!