Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

Tu ai diesel sau benzina? In elsa apare diferit ptr benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e diesel. in etka nu apare n279 in afara de motor benzinar. dar totusi am eroarea aia si incalzirea stationara nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am scos pozele din elsawin. M-as mira ca datele din elsa sa fie eronate.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza cu o interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet: foto respective le aveam, le-am listat pentru a putea identifica pe masina piesa. iti spun ca nu e, am ridicat-o si pe elevator, am intors-o pe toate partile. nu am piesa. la interogare dupa vin in programul de piese nu apare ca si montaj pe masina, nu este ca si dotare. mai mult, la cum e descris in elsa, schimbarea N279 ar fi destul de simpla. dai jos capacul de plastic, iar pe blocul motor se vede valva. dai jos suruburile si gata. la mine nu e nici neam.

 

@al bundy: crezi ca ar fi de vina interfata? sau sunt alte informatii care ar apare pe o interfata originala?

 

@all: daca este cineva cu motor BMP care poate identifica pe masina lui N279, sa imi spuna unde o gaseste?

 

 

multumesc,

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut destule interfete care raportau erori aiurea.


in elsa scrie clar, n279, only for petrol engine.

 

The heater coolant shut-off valve -N279- is located on the plenum chamber bulkhead

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, atunci care ar fi cauza pentru care nu merge incalzirea stationara? am facut adineauri un output test pe aux heating, toate erau ok, in afara de n279, care imi raporteaza ca are 0% duty cycle.

 

e totusi posibil ca sa fie o adaptare aiurea pe aux heating, si de asta sa imi semnaleze eroare? am masina de la inceputul anului, m-am uitat pe log'urile de atunci, si aveam si atunci eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am doua intrebari .

Aveti idee cum poate fi probat un WEBASTO sh sa vad daca functioneaza fara sa-l montez pe masina ?

E nevoie neaparat si de un nou panou de climatronic pentru acesta ?

Eu am de CC dar nu are buton pentru WEBASTO .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum se poate testa...... http://www.youtube.com/user/olteas01/videos

e tipul care mi-a trimis mie oferta si are si topic aici pe forum.......... http://vwforum.ro/topic/99646-vand-sirocouri-webastoeberspacher-si-piese-pentru-ele/

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut destule interfete care raportau erori aiurea.

in elsa scrie clar, n279, only for petrol engine.

The heater coolant shut-off valve -N279- is located on the plenum chamber bulkhead

Este si pe diesel Cristi. Eu am gasit in elsa respectivul reper atat pe benzina cat si pe diesel. Pozele scoase sunt ptr un b6 diesel.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa pozele, pe schemele electrice nu apare pentru anul lui de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, in urma unei testari a masinii, am urmatoarele erori la incalzirea auziliara (de aproape un an tot am erori la capitolul asta si nu stiu care ar fi problema)...ma poate ajuta cineva cu un sfat?

 

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb
   Part No: 1K0 815 071 H
   Component: Zuheizer        031 1312  
   Revision:        A    Serial number: 09010046      
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2A50F29E85C69A4EEA7-807F
 
3 Faults Found:
01406 - No Flame 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 160777 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.02
                    Time: 07:36:41
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 77.0°C
                    Temperature: 14.0°C
 
01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 152
                    Mileage: 160879 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.04
                    Time: 20:43:09
 
             Freeze Frame:
                        Ctrl. Pause
                    Temperature: 80.0°C
                    Temperature: 86.0°C
 
00664 - Fuel gauge 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 124
                    Mileage: 160969 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.09
                    Time: 23:40:45
 
Va multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi ce mai ramane. Nu mai merge cu motorina pe rosu ca de acolo ti se trage. Verifica si cum stai cu bateria.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria am schimbat-o recent, am pus una mai mare (nu cred ca influenteaza 8 Ah in plus), de rezervor stiam, doar ca ma deranja prima, "no flame"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Poate sa-mi zica si mie cineva care este diferenta intre aparat incalzire auxiliara si aparat pentru incalzire suplimentara ?

Care din ele sunt cele care pornesc odata cu motorul la o temperatura de SUB -2 GRADE CELSIUS si care din ele e cel la care se poate monta Telestartul care il porneste din telecomanda .

Ca in ETKA sunt de doua feluri .

Mai am o dilema 

Am gasit un WEBASTO cu codul 5N0815005G si un TELESTART T91R cu codul 7N0963513A .

As dori sa stiu daca sunt compatibile cu masina mea care are CAN 3C0907530M

Sau trebuie ca WEBASTO  sa inceapa cu 1K0 ?

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria am schimbat-o recent, am pus una mai mare (nu cred ca influenteaza 8 Ah in plus), de rezervor stiam, doar ca ma deranja prima, "no flame"

No flame apare cand nu sunt indeplinite conditiile de start - una dintre ele este sa ai suficienta motorina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa pozele, pe schemele electrice nu apare pentru anul lui de fabricatie.

am rezolvat problema, pentru cine mai are asemenea probleme, si nu numai, linkul de mai jos e unde am gasit rezolvarea. e acolo si tot ceea ce inseamna codarea aux heating, explicatii pt adaptation si measurement blocks:

 

http://www.audi-resource.com/ecu18.php

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Chiar nici un coleg nu ne poate pune o poza cu pompa de alimentare din rezervor cea cu WEBASTO din fabrica ?

Sau macar ce cod are ?

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta iti dau VIN-ul meu. Am webasto fara telecomanda din fabrica. Nu ma apuc sa vad codul pompei ca am de dat jos pe langa bancheta si scaunul celui mic si ma chinui pana ii gasesc iar pozitia in isofix si reglajele ptr centuri.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu webasto din fabrica dar nu stiu cum sa ma uit la pompa , ridic sezutul la scaun in sate si am o tapiterie care este lipit de tabla mi-e frica sa nu o rup nu iasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a avea acces la pompa trebuie data jos bancheta spate. Scoti mufa de alimentare si protectia de la capac apoi desfaci piulita aia mare care o fixeaza. Ai grija cand scoti pompa sa nu umpli podeaua de motorina. Eventual ai la indemana o punga si o scoti direct in ea. vezi ca plasticul de punga nu rezista mult cu motorina pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa o scoata.......doar sa traga putin mocheta la o parte si sa scoata acel capac de protectie din cauciuc si ai acces la pompa. Codul este trecut pe ea si cu un aparat foto sau telefon mai bun, se poate face o poza la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate si asa dar e mai incomod. Uitasem ca-ti plac lucrurile "de chirurg" :-)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Poate cineva care are WEBASTO pe masina din fabrica sa-mi zica si mie unde e pozitionat aceasta SUPAPA / MAGNETVENTIL M434 ca cel din poza si care este scopul lui / ei ?

post-20331-0-70520300-1382337859_thumb.j

Daca nu o pun ce se intampla ?

Ca eu nu vad asa ceva in schema de racordare din ELSA pentru motorul meu BKP :

post-20331-0-08920300-1382339637_thumb.j

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!