Jump to content

Webasto Pe B6


passat 1001
 Share

Postare recomandată

am atasat poze cu panourile de sigurante de la masina mea , nici eu nu am siguranta de care vorbesti pt incalzirea auxiliara

20140722_195546.jpg

20140722_195536.jpg

20140722_195352.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.

Multumesc atti .

Dar pe ce pozitii sunt puse sigurantele de la WEBASTO + POMPA DE DOZARE pe panoul de sigurante din stanga ?

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu o sa ma uit deseara cand ajung acasa, pompa de dozare motorina este alimenta direct de pe placa webastoului, nu are sig separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ,

Eu nu am vazut in nicio schema sa se lege pompa de dozare pe placa de la Webasto ?

Chiar sunt curios sa stiu care ar fi acel pin de pe placa de la WEBASTO ???

Ca eu stiu ca pompa are 2 fire inul ce are nevoie de + permanent si unul de - (sau masa) .

Telestartul are 3 fire Unul de + Permanent, unul de - (sau masa), unul ce merge la WEBASTO .

O zi buna .

Edit :

Ai dreptate atti206 am confundat telestartul care este legat pe + permanent cu pompa de dozare .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Rog un coleg sa ma ajute si pe mine cu codul de piesa pentru PINII din urmatoarele poze :

56ea80b941847_Cabludereparatie000979411E56ea80c326b54_Cabludereparatie000979144E

Atentie pe mine ma intereseaza pinii si NU CABLU DE REPARATIE asa cum este codul de pe poza .

Daca stie cineva inde gasesc aici in Romania si eventual un cod (POATE FI CHIAR SI PEPRODUCATOR sau PE ALT PRODUCATOR AUTO NON VAG) ar fi de mare ajutor .

Pinul de la codul 000979411E trebuie sa fie pentru cablu cu sectiunea de 6mm

Pinul de la codul 000979144E trebuie sa fie pentru cablu cu sectiunea de 1mm

Astept raspunsuri si sugestii .

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca pinul 000979411E am gasit pe BMW si are codul 12521436648 sau cu 9 la coada in functie de cat de gros este firul .

Poate ma ajuta vre-un coleg cu al doilea cod 000979144E .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Postez si eu cateva eroari pentru un amic, care are un Passat B6, 2.0 TDI:

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb
   Part No: 1K0 815 071 H
   Component: Zuheizer        031 1312  
   Revision:        A    Serial number: 09010046      
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2A511AE88501E84EEA7-807F

4 Faults Found:
01411 - Temperature Sensor (G18) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

01409 - Repeated Flame-Out 
            000 - - - Intermittent

00664 - Fuel gauge 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
 

02251 - Heater Unit Locked 
            000 - - - Intermittent
            

Senzorul G18 ce cod are? Am tot cautat si nu gasesc codul senzorului G18. Din cate stiu,G18 e pus pe webasto si trebuie dat jos pentru a fi schimbat. Nu-i problema asta, numai sa gasesc codul senzorului.

Si a doua eroare? Repeated flame out? Probleme de bujie? De la ce mai apare "repeated flame out" la acest tip de webasto?

Ultimele 2 erori, le stiu, nu-i bai cu ele. 

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.03.2016 at 9:07 PM, Emy D said:

01411 - Temperature Sensor (G18) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

01409 - Repeated Flame-Out 

           000 - - - Intermittent

Sal.,

Pentru ca nu stiu din ce an este acest Passat 2.0 TDI ce are probleme la WEBASTO o sa-ti zic eu mai multe coduri in functie de anul si data de fabricatie a masinii .

Senzor Termic G18 & G189 (vin impreuna) 1K0815111A utilizat pana la data de 15.03.2006

Senzor Termic G18 & G189 (vin impreuna) 1K0815111B utilizat din data de 16.03.2006

Legat de bujie problema este ca in ETKA nu o da decat cu tot cu camera de ardere .

Codurile ar fi urmatoarele in functie de anul si data masinii .

Camera de ardere 1K0261433C utilizat pana la 15.03.2006

Camera de ardere 1K0261433E utilizat din 16.03.2006 .

Daca le comanzi de noi sa mentionezi codul 9M5 care reprezinta faptul ca WEBASTO de pe masina este unul de tip INCALZIRE AUXILIARA si nu unul de tip INCALZIRE STATIONARA adica denala de-l pornesti din telecomanda sau din programator .

Problema este ca BUJIA dupa mine pare ca este buna ea da eroare din cauza senzorului G18 .

Dar daca tii neaparat sa schimbi si bujia (PENTRU CA SCHIMBAREA SENZORILOR IMPLICA DEMONTAREA BUCATI A INCALZITORULUI) - dar fara camera de ardere eu zic sa mergi sa o cauti la reprezentanta WEBASTO din Romania (e IMPOSIBIL SA NU AIBA DOAR BUJIA) .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună ziua. Am o problemă cu pornirea din telecomandă pentru sistemul webasto. Am înlocuit bateria telecomenzii dar tot nu comunică cu sistemul, la apăsarea butonului

ON ledul se aprinde verde cu intermitențe, deci nu comunică cu sistemul. La scanare cu VDCS nu are erori. Sistemul funcționează perfect din butonul de comandă de pe panoul

de climă. VW PASSAT B7 TDI 140CP/2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi de curand am achizitionat un passat b6 20 tdi bkp.Cand am schimbat distributie si ce trebuie schimbat mecanicul mia aratat webasto si evacuarea lui.La test imi arata ca nu are comunicarea cu sistemul adica nu se poate actiona prin test.Telecomanda nu am la el,sa verific sigurante sau ce sa vad care ii problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sig din compartiment motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Hudrea Tudor

Dupa ce am terminat cu inmatricularea am zis sa vad de webasto este adevarat Pronet cum ai zis tu siguranta F30 de 20 amperi este arsa.Daca o schimb tot prin intermediul diagnozei vad daca functioneaza sau este alta metoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vezi daca poti accesat 18-aux heating. Acum nu prea ai cum sa-l pornesti. Doar daca pacalesti senzorul de temp ext-il bagi in gheata sau il racesti cu un spray.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Am inteles atunci imi dadea ca nu vrea sa comunice  din cauza sigurantei arse saptamana asta daca am timp am sa ma uit sa vad.Pot sa ii pun eu temperatura de pornire sau nu pentru ca nu am programator sau telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura si-o ia din senzorul de temp exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea Tudor

Am inteles si de obicei pe la 0 sau -5 cam care ar fi temperatura sa porneasca el singur cand ii frig afara?Iti multumesc mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la +5 grade in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 4/23/2016 at 10:01 AM, LIVIUSS66 said:

Bună ziua. Am o problemă cu pornirea din telecomandă pentru sistemul webasto. Am înlocuit bateria telecomenzii dar tot nu comunică cu sistemul, la apăsarea butonului

ON ledul se aprinde verde cu intermitențe, deci nu comunică cu sistemul. La scanare cu VDCS nu are erori. Sistemul funcționează perfect din butonul de comandă de pe panoul

de climă. VW PASSAT B7 TDI 140CP/2012.

Incearca sa readaptezi telecomanda cu o interfata VCDS. Daca nu o memoreaza, e posibil sa fie telecomanda defecta sau modulul de receptie din masina defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/20/2016 at 8:13 PM, black999 said:

Te referi la pompa de apa?

Ca am si eu anumite simptome din acestea si ma gandeam ca nu e normal: cu motorul rece, pornesc webasto, incepe sa incalzeasca apa in jur de 10-20-30 de secunde pana ajunge apa din webasto pe la 100 de grade (se aud niste bolboroseli si un fel de trosnituri), apoi se opreste si se aude pompa ceva vreme (3-4 minute), pana lichidul se raceste la 40-50 de grade (nu mai retin exact), apoi procedeul se repeta (fara acele bolboroseli si trosnituri de data asta). Am pipait furtunele pe la motor si se incalzesc, dar cam greu dupa parerea mea. In mers pare ca merge cursiv...

O alta anomalie ce am descoperit-o: opresc motorul cald, apa la 90 de grade, iar dupa cateva minute pornesc webasto si surpriza: vine aer la temperatura de afara.

Mi se pare mie, sau ceva nu functioneaza cum trebuie?

Am rezolvat problema. Am schimbat pompa de apa V55 (OEM, 405 lei) de la webasto si acum merge brici cu motorul oprit.

Faptul ca desi cu motorul la 90 de grade, oprit, dadeam drumul la webasto si venea aer la temperatura de afara, tot din cauza pompei de apa de la webasto era, pentru ca nu circula apa, caloriferul din interior ajungea la temperatura de afara si aia era.

In postul mai vechi spuneam ca se auzea pompa de apa functionand, chiar daca nu circula apa, insa acum nu mai sunt asa de sigur ca ceea ce auzeam eu era pompa, pentru ca am luat-o acasa pe aia veche si am probat-o si nu porneste. Mai mult, carcasa ei este putin umflata si crapata la mijloc si capatul dinspre cablurile de alimentare este si el umflat si iesit inafara. La gunoi cu ea. :D Cu toate astea, eu nu aveam nicio eroare pe 18 Aux Heat.

Modul de lucru a fost urmatorul: demontat proiectorul, claxonul (pentru mai mult spatiu) si aparatoarea de plastic dintre scut, roata si coltul barii din fata. Am desfacut surubul de la clema pompei, am eliberat clemele de la furtune, am scos pe rand furtunele si le-am montat pe noua pompa, dupa care am demontat si semnalizatorul (un singur surub in partea de jos) pentru vizibilitate asupra mufei de alimentare de la pompa si tot prin gaura de la semnalizator am reusit sa bag o surubelnita pentru a elibera clema de la mufa (spatiul de lucru e foarte stramt, cel putin in cazul meu - rezervor de lichid parbriz mare + spalatoare xenoane). Pus noua mufa si montat inapoi in ordinea inversa.

Pentru alte detalii, va stau la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@janjean

Sal.,

Bănuiesc ca testarea a fost făcuta cu O CLONA de VCDS deoarece :

Eroarea ta 01409 este de fapt 01407 și provine de la faptul ca ai mers pe rezerva sau a prins aer pe linia de alimentare cu motorina .

Eroarea 01406 este tot din cauza aceleiași probleme aer pe instalație sau scurgeri pe la îmbinări (verifica instalația de alimentare de pierderi de carburant) va trebui sa faci bassic settings la webasto după aceia .

Eroarea 01408 este din cauza ca bateria ce alimentează cu tensiune este descărcată (baga pe redresor bateria din stânga portbagajului) .

Eroarea 00664 este din cauza ca ai încercat sa-l pornești când motorina din rezervor era pe rezerva (condiția ca webasto sa funcționeze optim este sa ai minim un sfert de rezervor de motorina / pompa de recirculare a apei din instalație sa fie funcțională / bateria ce alimentează webasto sa aibă suficienta tensiune) .

Eroarea 02251 este din cauza ca unitatea sa blocat de la atâtea încercări de pornire nereușite .

Cauta un coleg cu un VCDS ORIGINAL și deblochează unitatea sau vii la Galați în Weekend și te ajut eu .

Procedura este asta :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02251

O zi buna .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de ajutor! Se rezolva doar din soft sau trebuie umblat și la ea.? Și nu înțeleg unde este bateria.

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De deblocat o putem debloca din VCDS .

La Bassic Settings o sa fie mai complicat deoarece WEBASTO nu pornește dacă afara este mai mult de 10 grade celsius .

Iar tu dacă vii de la drum lichidul de răcire va fi cald și iar nu e bine pentru Basic Settings .

PUNE BATERIA DIN PORTBAGAJ PE REDRESOR CA SA FIE ÎNCĂRCATĂ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu unde este bateria asta de care zici!

Am vorbit și cu al bundy și a zis sa curat și camera de ardere și sa verific bujia.

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este în portbagaj în partea stângă .

Ai un capac care se desface .

Asta dacă încălzirea ta este una staționară cu telecomanda și buton de pornire pe panoul de climatronic .

Daca colegul "al bundy" ți-a recomandat sa desfaci și sa cureți camera de ardere va trebuie sa-l demontezi de pe mașină .

Dar asta cu curățatul camerei de ardere nu are rost decât atunci când webasto scoate foarte mult fum și-l scoate continuu nu numai la pornire .

La tine face asa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!